سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

خلعتبری می گوید مذاکره ای با پرسپولیسی ها نداشته اما در صورتی که بخواهد به ایران برگردد، اولویتش پرسپولیس است.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمدرضا خلعتبری بازیکن ایرانی باشگاه الوصل امارات هم تصمیم خود را برای فصل آینده نگرفته و این روزها شایعات زیادی در مورد حضور او در پرسپولیس شنیده می‌شود. خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین ابتدا در مورد وضعیتش در فوتبال امارات می‌گوید:« از وقتی اینجا آمدم شرایط خوبی دارم و در اکثر بازی‌ها یا گل زدم یا پاس گل دادم. اینجا خیلی از من راضی هستند و حتی چند تیم مطرح از لیگ امارات مرا می‌خواهند و با مدیر برنامه‌هایم مذاکره کرده‌اند. از طرفی باشگاه الوصل هم خواهان تمدید قرارداد با من است ولی فعلا تصمیم خاصی نگرفته‌ام و می‌خواهم چند روزی صبر کنم.»
خلعتبری در پاسخ به این سوال که آیا مارادونا قرار است در الوصل بماند می‌گوید:« من شنیده‌ام که مسوولان فدراسیون فوتبال امارات دنبال این هستند که او را به عنوان سرمربی تیم ملی امارات انتخاب کنند. اگر مارادونا در الوصل بماند گزینه اول من هم این باشگاه خواهد بود ولی اگر برود شاید من هم تصمیم دیگری بگیرم.»
از خلعتبری در مورد حضور آگرو بازیکن سرشناس منچسترسیتی و داماد مارادونا در امارات سوال می‌کنیم که او می‌گوید:« آگرو بازی ما مقابل الوحده را از نزدیک تماشا کرد. من هم او را دیدم و با آگرو دست دادم. خیلی دوست داشتم با این بازیکن بیشتر حرف بزنم ولی امکانش فراهم نبود و زبان انگلیسی من هم خوب نیست.»
می‌گویند خلعتبری قرار است سال آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن کند و حتی با مسوولان این باشگاه در امارات مذاکره کرده است. او اما در این مورد می‌گوید:«‌ اینکه می‌گویند در امارات با پرسپولیس مذاکره کرده‌ام دروغ است و به هیچ عنوان بازیکنان و مسوولان این باشگاه را ندیدم. من دوست دارم در امارات بمانم ولی اگر قرار شد به ایران برگردم اولویتم پرسپولیس خواهد بود.»


[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 12:24 عصر ] [ جواد احمدی ]