سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

"بهروز رهبری فر" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، بازی تیم پرسپولیس را در شهر "جده" عربستان سخت دانست و اضافه کرد: تیم پرسپولیس در فصل فوتبالی خود در بازی های خارج از خانه خود بهتر نتیجه گرفته و توانسته بازی های کم اشتباه تری ارایه دهد.

وی اظهار داشت: این تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر امسال، همواره تحت فشار هودارانش قرار داشت و نتوانست در دیدار خانگی، بازی های زیبا و هجومی خود را در ورزشگاه آزادی تهران ارایه دهد.

مدافع ملی پوش سابق تیم پرسپولیس در مورد تعداد گل های خورده این تیم در یازدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران اظهار داشت: من، سال های زیادی در این تیم بازی کردم و تمام زندگی فوتبال خود را مدیون هواداران و تیم پرسپولیس هستم و از شکست ها و گل خوردن های مکرر این تیم به شدت ناراحت می شوم.

رهبری فر تاکید کرد: مدیران و کادر فنی تیم پرسپولیس باید با جذب نفرات خوب و ترمیم خط دفاعی خود برای فصل آینده، تیم مورد انتظار هواداران را برای قهرمانی تشکیل دهند.

تیم فوتبال "الاتحاد"‌ عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم، از شش بازی خود پنج پیروزی و یک مساوی کسب کرده تا با مجموع 16 امتیاز به عنوان تیم اول صعود کند.

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس نیز در مرحله گروهی در مصاف با حریفان خود صاحب سه برتری، دو مساوی و یک شکست شده تا با مجموع 11 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

تیم پرسپولیس تهران در تنها بازی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، روز چهارشنبه سوم خرداد ماه میهمان تیم "الاتحاد" عربستان خواهد بود.

1391/02/31 - 07:59


[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 5:42 عصر ] [ جواد احمدی ]