سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در دوبی به سر می‌برد درباره تصویب حضور دروازه‌بان‌های خارجی در لیگ بر‌تر اظهار کرد: جا دارد من به این خاطر از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر کنم چرا که تصمیم خیلی خوبی گرفتند که به پیشرفت فوتبال ما کمک می‌کند. ما با این تصمیم خیلی خوشحال شدیم.

وی ادامه داد: من در اردوی تیم هستم و اینجا همه چیز خوب است. بازیکنان ما روحیه بسیار خوبی دارند و عزممان را جزم کرده‌ایم که یک فوتبال قدرتمند را مقابل الاتحاد ارائه دهیم و باعث سربلندی ایران شویم.

رویانیان که در ادامه با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری درباره مهدوی کیا و هاشمیان بر عهده دنیزلی است، گفت: مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان حرفه‌ای‌ترین و بااخلاق‌ترین بازیکنان ما هستند و در حیطه اختیارات من نیست که بتوانم برای ماندن آن‌ها تصمیم‌گیری کنم و این دنیزلی است که باید درباره آینده آن‌ها نظر بدهد اما من دوست دارم که این دو نفر که بازیکنان ارزشمندی هستند را همچنان در پرسپولیس ببینم.

وی افزود: درباره میثاق معمارزاده و حسین هوشیار هم دنیزلی باید تصمیم‌گیری کند و من به طور صددرصد درباره این دو نفر با دنیزلی صحبت خواهم کرد. حتی آنقدر هوشیار را دوست دارم که او را با خودم به امارات آورده‌ام و قرار است با تیم به جده برود.

رویانیان در پایان گفت: شخصا علاقه زیادی به بازی مهدوی کیا و هاشمیان دارم و باید بگویم که حتی خودم به مهدوی کیا پیشنهاد دادم برای فصل جدید در پرسپولیس بماند اما در این راه چاره‌ای ندارم جز اینکه تصمیم‌گیری‌ها را به دنیزلی بسپارم اما گمان می‌کنم در درون دروازه، تیم ما نیاز به تقویت دارد و باید ببینیم سرمربی تیم چه نظری درباره ماندن دروازه‌بان‌ها خواهد داشت.


[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 10:48 عصر ] [ جواد احمدی ]