سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: از آنهایی که با من مخالف هستند تشکر می کنم و برایشان درود می فرستم و امیدوارم کمک کنند که اگر اشکالی هم هست، برطرف شود.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان بعد از جلسه هیئت مدیره در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: ما امروز اولین جلسه هیات مدیره را در باشگاه با حضور عزیزان، مخصوصا علی پروین که پیشکسوت و بزرگ فوتبال ایران هستند، تشکیل دادیم و تنها موضوع این جلسه بازی روز یکشنبه پرسپولیس برابر تیم مقاومت در شیراز بود و تمام تلاش و دغدغه فعلی ما پیروزی در این دیدار است. اهم وقت مان را برای روز یکشنبه گذاشتیم تا در این مسابقه با سربلندی از زمین خارج شویم.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با سابقه ورزشی اش، گفت: این مسئولیت به ما تکلیف شد و ما هم آمدیم به ورزش خدمت کنیم. من اساسا خدمت کردن به مردم و مخصوصا جوانان را دوست داشته، دارم و خواهم داشت.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که همه ایرانی ها در ورزش واقعا اظهار نظر می کنند و این نشان می دهد که به ورزش علاقه دارند و با ورزش زندگی می کنند، مخصوصا فوتبال. بارها دیده ایم که در یک شهر کوچک، راجع به ترکیب تیم پرسپولیس نظر می دهند و در خصوص تعویض ها و اشکالات فنی صحبت می کنند. من همه برنامه های فوتبال دنیا را دنبال می کنم، پس من هم در کنار ورزش و فوتبال بوده و هستم و از بچگی با گل کوچک و بازی در زمین های خاکی با حسین فرکی همبازی بودم اما فوتبالیست نبودم ولی مدیریت، علاقه و مردمی بودن و توجه به مسائل اجتماعی مهم است.

رویانیان در خصوص صحبت رسولی نژاد رئیس هیات مدیره استقلال مبنی بر اینکه باید یک شغله باشد گفت: من به تمام مخالفان و منتقدانم درود می فرستم.

وی ادامه داد: در این 24 ساعته اخیر اظهار نظرهای بسیاری شده و من از این موضوع خوشحالم و از آنهایی که با من مخالف هستند تشکر می کنم و برایشان درود می فرستم. امیدوارم کمک کنند که اگر اشکالی هم هست برطرف شود.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:43 عصر ] [ جواد احمدی ]