سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

یکی از پست‌هایی که پرسپولیسی‌ها هنوز فکری برای آن نکرده‌اند پست هافبک دفاعی است. بعد از جست‌وجوهایی که برای جذب بازیکن در این پست انجام شد سرانجام یک هافبک دفاعی پرتغالی‌تبار که سابقه حضور در اینترمیلان را در کارنامه خود دارد برای مذاکرات نهایی وارد تهران شد.

پرسپولیس که فصل نقل و انتقالات را با وجود انتقادات بی‌امان رقیبان، پرقدرت طی می‌کند، پس از جذب بازیکنان مورد نظر داخلی در نظر دارد از چند بازیکن خارجی خوب در ترکیب فصل پیش روی خود استفاده کند. به همین دلیل پس از سفرهای مدیرعامل تیم سرخپوش پایتخت به خارج از کشور و مذاکره با چند بازیکن خوب خارجی، این هافبک دفاعی متولد پرتغال که فصل گذشته در یک تیم ترکیه‌ای حضور داشته برای مذاکرات نهایی وارد تهران شده است و امروز در صورت توافق نهایی با پرسپولیس کار خود را آغاز خواهد کرد.

این بازیکن 24 ساله در شهر پورتوی پرتغال متولد شده است و نام کامل او «ویتور هوگو گومس پاسوس» ملقب به «پله» است. او که فوتبال حرفه‌ای خود را از «بوآویستا» آغاز کرد و با ورود به تیم «ویتوریا گیمارش»، «اینترمیلان»، «پورتو»، «پورتس‌موث»، «وایادولید» و «اسکی شهیراسپور» راه خود را تا امروز در فوتبال حرفه‌ای اروپا طی کرده است. این هافبک سیه‌چرده سابقه حضور در تیم‌های زیر 20 و زیر 21 سال پرتغال را نیز در رزومه خود دارد.

البته پله در تیم انگلیسی پورتس‌موث و تیم اسپانیایی وایادولید به صورت قرضی و به مدت یک نیم‌فصل بازی کرده اما دو فصل اخیر را در تیم ناشناس اسکی شهیر اسپور سپری کرده است. پله کلا 42 بازی برای این تیم انجام داده اما گفته می‌شود در فصل گذشته سوپر لیگ ترکیه فقط 6 بار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته است. پله دو روز است که در تهران به سر می‌برد و امروز مذاکرات جدی خود را با مسوولان پرسپولیس از سر می‌گیرد.


[ یکشنبه 91/3/28 ] [ 4:45 عصر ] [ جواد احمدی ]