سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

مهدی مهدوی کیا پس از تمرینات صبح امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم بتوانیم امسال نتایج فصل قبل را جبران کنیم. ما سال سختی را پشت سرگذاشتیم و به هواداران حق می دهیم که از دستمان ناراحت باشند.

وی درباره شروع تمرینات پرسپولیس نیز گفت: خوشحالم که این تمرینات آغاز شده است. ما زمان زیادی نداریم و باید هر چه زودتر آمادگی خود را به سایر تیم ها برسانیم. اما در مجموع به فصل جدید خوشبینم.

مهدوی کیا افزود: سال سختی را پیش رو داریم چرا که بازیکنان جدید به هماهنگی نیاز دارند. امیدوارم ضمن کسب نتایج خوب بتوانیم هواداران را با قهرمانی خوشحال کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که وضعیت مصطفی دنیزلی برای حضور در این تیم به کجا رسید، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم. دنیزلی سرمربی ماست و امیدوارم هر چه زودتر به تمرینات اضافه شود.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، مبنی بر نتایج تیم ملی مقابل قطر و ازبکستان، گفت: انتظار می رفت تیم ملی با حضور 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی قطر را شکست دهد و 6 امتیازی شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد با این حال ما چیزی را از دست نداده ایم و می توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

وی در خصوص اینکه مشکل تیم ملی مقابل قطر چه بود، تصریح کرد: من نمی توانم بگویم تیم ملی چه مشکلی داشت و کارلوس کی‌روش چه برنامه هایی برای این مسابقه داشت اما اگر در این دیدار از بازیکنان نفوذی بیشتری استفاده می کردیم موفق تر بودیم. چرا که تمام توپ های ارسالی ما روی دروازه قطر توسط گلر این تیم جمع شد.

کد مطلب: 113283
Share/Save/Bookmark

[ یکشنبه 91/3/28 ] [ 4:45 عصر ] [ جواد احمدی ]