سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777
آفتاب: مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس درباره اینکه از استیلی حمایت می‌کند، گفت: اول باید افراد را بشناسم و سپس صحبت کنم.

محمد رویانیان در‌خصوص انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به فارس گفت: ترجیح می‌دهم با توجه به اینکه تازه به این سمت انتخاب شدم فعلا مصاحبه‌ای نداشته باشم. من اول باید همه را بشناسم و به امور مسلط شوم سپس بتوانم حرفی بزنم. اکنون باید به فکر مدیریت باشم.

وی افزود: در این 33 سال هیچ جا را خودم انتخاب نکردم و هر جا که به من تکلیف کرده‌اند در خدمت مردم بوده ام. کمترین خادم مردم هستم. ما فوتبالی آرام اما پر جهش، وزین، با وقار، عمیق و متین و مقتدر می‌خواهیم در نتیجه در چنین شرایطی از هر صحبتی ممکن است تعبیری شود.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که برخی منابع از استقلالی بودن وی خبر داده‌اند، اظهار داشت: استقلال، پرسپولیس، استیل‌آذین، شیرین فراز، داماش، شموشک نوشهر تیم‌هایی هستند که مردم دوستشان دارند. ما هم جزء مردم هستیم و همه تیم‌ها را دوست داریم. البته اکنون پرسپولیس را بیشتر دوست دارم.

رویانیان تصریح کرد: پرسپولیس را از قدیم دوست داشتم و اتفاقاً رفقایی هم مثل پنجعلی، دایی و علی پروین دارم، پس هیچ‌کس نمی‌تواند اتهامی به من بزند و بگوید استقلالی‌ام. البته با استقلالی‌ها هم رفیق هستم اما با هر کسی دوست باشیم و مقابل ما باشد به آنها گل می‌زنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از استیلی حمایت می‌کند، گفت: باید ابتدا نفرات را بشناسم.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در واکنش به ابهام چند‌شغله‌ بودنش نیز به ایسنا گفت: خودم را با قانون کشور تطبیق می‌دهم.

پس از آن که محمد رویانیان رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به عضویت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درآمد و به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه هم انتخاب شد، ابهام برای موضوع دوشغله بودن او قوت گرفت و اینکه آیا او از سمت قبلی‌اش استعفا داده و یا خواهد داد؟

رویانیان که پس از این انتصاب ترجیح می‌دهد مصاحبه‌های تخصصی درباره سمت جدید نداشته باشد در واکنش به دوشغله شدنش گفت: باید مدتی صبر کرد تا تکلیف قضایا مشخص شود اما مطمئن باشید خودم را با قانون کشور تطبیق خواهم داد.

 


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 9:5 عصر ] [ جواد احمدی ]