سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

بدون شک تیم فوتبال پرسپولیس موفق‌ترین و در نگاهی دیگر پرهزینه‌ترین تیم فصل نقل و انتقالات لیگ دوازدهم بوده که تاکنون با جذب 6 بازیکن ملی پوش و تمدید قرارداد کریمی، رضایی و نوری 9 بازیکن تیم ملی را دور هم جمع کرده است.

پرداخت هزینه‌های گزاف به بازیکنان و بسته شدن قراردادهای میلیونی و میلیاردی از یک سو و پیش کش کردن خودروهای بی‌ام و از سوی دیگر سبب شده تا این بازیکنان ملی پوش پرسپولیس را مقصد بعدی خود انتخاب کنند.

در این بین این تیم پرستاره هنوز سرمربی فصل آینده خود را نشناخته و به طور حتم طی یکی دو روز آینده و بعد از جلسه دنیزلی با رویانیان تکلیف سرخپوشان نیز مشخص خواهد شد.


دنیزلی بر می‌گردد؟
از زمان آغاز سفر دنیزلی به ترکیه تا به امروز نزدیک به یک ماه می‌گذرد و در این مدت شایعات بسیاری درباره آینده کادر فنی پرسپولیس به گوش می‌رسید.

از سوی دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس هر روز بر بازگشت دنیزلی به تهران و جلسه وی با رویانیان تاکید می‌کنند و معتقدند که دنیزلی به تهران بازخواهد گشت. مهلت پنج روزه‌ای هم که دنیزلی از رویانیان برای حضور در تهران تقاضا کرده بود، روز پنج شنبه به پایان می‌رسد و اگر این مربی ترک تبار در جلسه با مدیر عامل پرسپولیس حضور نیابد به طور حتم دیگر رنگ و روی سرمربیگری سرخپوشان را نخواهد دید.

شنیده می‌شود دنیزلی در صورتی که به تهران بازگردد باید مبلغی را که از پیش از سرخپوشان گرفته پس دهد. از همین رو این احتمال می‌رود که سرمربی پرسپولیس برای فرار از پرداخت مابقی پول قرارداد، از حضور در جلسه با رویانیان خودداری کرده و در ترکیه بماند.

این مربی البته هنوز رسما نگفته که به پرسپولیس برنمی‌گردد و بیش از نیمی از مبلغ قراردادش را هم گرفته. به همین خاطر مدیران پرسپولیس منتظر مانده‌اند تا مرد ترکیه‌ای به تهران بیاید و توافقش برای قطع همکاری را مکتوب کند تا مجبور به پرداخت مابقی پول قراردادش نشوند و شکایت تازه‌ای را علیه پرسپولیس به جریان نیندازند.

متسو چقدر می‌گیرد؟
مذاکره‌های پرسپولیس و متسو دیروز در ‌‌نهایت توافق ادامه پیدا کرد و آن‌ها حتی بر سر مبلغ قرارداد و مسائل مالی هم به نقطه مشترکی رسیدند به طوری که بعد از آخرین نشست، برونو متسو برای بازدید از امکانات پرسپولیس سری هم به ورزشگاه درفشی‌فر زد.

 جالب اینکه خود متسو پیش از سفر به تهران به یکی از دوستان غیرایرانی‌اش گفته بود که کارش با پرسپولیس تمام شده و می‌آید برای امضای قرارداد؛ قراردادی دو ساله اما مشروط به قیمت هر سال 5/ 2 میلیون دلار! آنچه اما پرسپولیسی‌ها را در معرفی رسمی او دچار تردید کرده،‌‌ همان باقیمانده قرارداد مصطفی دنیزلی است.


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 4:46 عصر ] [ جواد احمدی ]