سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ حسین فریدونی با انتقاد از جایگاه نامناسب هواداران پرسپولیس در آبادان، گفت: هواداران ما در شهر آبادان به هیچ عنوان جایگاه خوبی در اختیار ندارند و طبق قانون باید ده درصد از جایگاه تماشاگران به تیم میهمان اختصاص یابد.

رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از هواداران پرسپولیس در شهر آبادان می خواهیم با حضور پر شور در ورزشگاه تختی، تیم پرسپولیس را مورد تشویق و محبت خود قرار دهند.

فریدونی در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشیدن دو جلسه محرومیت هواداران، گفت: شدیدا پیگیر این مساله هستیم و فکر نمی کنم مسئولان فدراسیون آنقدر کج سلیقه باشند که 100 هزار هوادار ما را محروم از دیدن بازی تیم خود کنند.

رئیس کانون هواداران تصریح کرد: ما در ورزشگاه آزادی سیزده سکو داریم که برای هر کدام از آنها نیاز به دو نفر می باشد و مطمئن هستیم این افراد را از میان با اخلاق ترین ها انتخاب خواهیم کرد. هواداران ما می توانند از روی سایت با این افراد آشنا شوند، زیرا مشخصات کامل به همراه عکس آنها در سایت باشگاه منتشر خواهد شد. باشگاه علاقه مند به استفاده از تمام مشوقین خود است اما در این راه اجازه نمی دهیم که هر کسی برای تامین منافع خود دست به هر کاری بزند.

رئیس کانون هواداران پرسپولیس افزود: باشگاه پرسپولیس دیگر افرادی با نام لیدر در کنار خود نخواهد داشت.

 وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا درگیری های مقابل درب ورزشگاه درفشی فر مرتبط با لیدرهای برکنار شده است، گفت: به طور حتم این درگیری ها بی ارتباط با آنان نیست. بدون تردید دلالان،‌ لیدرها و رسانه های زرد به این آسانی فوتبال ما را رها نخواهند کرد.

فریدونی در خصوص برنامه ریزی کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برای بازی های این تیم در ماه مبارک رمضان، افزود: ما تابع تصمیم باشگاه هستیم و باید ابتدا نظر باشگاه برای حضور در مسابقات ماه رمضان مشخص شود و سپس برنامه ریزی خود را اعلام کنیم.

رئیس کانون هواداران در ادامه گفت: پس از ریشه یابی متوجه شدیم که این افراد بصورت زنجیره ای عمل کرده و آسیب هایی را به فوتبال زده اند. پس از برخورد اولیه با این مشکل، ادامه کار را به پایان فصل موکول کردیم و در این راستا تصمیماتی گرفته ایم که فکر می کنم به نفع پرسپولیس باشد. برای رفع این مشکلات ابتدا باید بسترسازی شود و سپس شرایطی را مهیاکنیم که افراد شایسته در کنار پرسپولیس حضور یابند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: لیدرها، دلالان و رسانه های زرد به دلیل منافع مالی که دارند به راحتی از فوتبال جدا نمی شوند.

مسئول کلینیک پرسپولیس: رأس هرم فعالیت پزشکان پرسپولیس حمایت از جانبازان است

مسئول کلینیک باشگاه پرسپولیس گفت: در باشگاه پرسپولیس و زیر نظر کمیته فرهنگی، کمیته ای با عنوان کمیته جانبازان و پزشکان وجود دارد که اقدام به فعالیت های مفیدی کرده که در راس هرم آن حمایت از جانبازان و معلولان است.

داریوش سودی مسئول کلینیک باشگاه و مسئول کمیته جانبازان و پزشکان باشگاه پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی کانون هواداران در جمع اصحاب رسانه گفت: ما حامی جانبازان و معلولانی هستیم که دل و قلبشان برای پرسپولیس می تپد و دوست دارند تحت هر شرایطی به تیم محبوشان کمک کنند.

وی افزود: می خواهیم در این راه پیشقدم باشیم و کاری برای آنها انجام دهیم. بر همین اساس این اقدامات از سال گذشته آغاز شد تا به همراه بازیکنان و کادر فنی برای عیادت از این عزیزان که در جنگ تحمیلی دچار ضایعه قطع نخاع شده اند، در منازلشان حضور یافته و با آنها دیدار کردیم.

سودی ادامه داد: برنامه های ما همچنین در خصوص جانبازانی است که در مراکز مختلف دچار مشکلات روحی و روانی شده اند و نیاز به عیادت و کمک دارند. با توجه به اینکه شعار پرسپولیس (پرسپولیس برای همه و متعلق به همه) در این زمینه معنا پیدا می کند. ضمن اینکه تیم پزشکان، مشتاق هستند با پرسپولیس و هوادارانش همکاری کنند. پزشکانی که به عنوان هوادار در تمام نقاط دنیا حضور خواهند داشت و به کمک و یاری هواداران رفته و با آغوش باز آنها را پذیرش می کنند.

وی افزود: ما قصد داریم این پزشکان را در درجه اول در شهرستان ها و استان ها و سپس در کشورهای مختلف معرفی کنیم تا هواداران پرسپولیس در تمام نقاط جهان از کمک و یاری آنها بهره ببرند. هواداران پرسپولیس همانند بیمه می توانند در هر نقطه ای با احترام کامل به یکدیگر کمک کنند.

http://img4up.com/up2/56385858536678683294.jpg


[ چهارشنبه 91/4/28 ] [ 11:34 صبح ] [ جواد احمدی ]