سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

برخی از بازیکنان پرسپولیس در دیدار با مدیرعامل باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان گلایه کردند.

 


تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان صبا از قم است، از همین رو کادر فنی پرسپولیس با تهیه 3 فیلم از بازی های گذشته صبا قصد دارد این تیم را به صورت دقیق آنالیز کند.
جلسه آنالیز تیم صبا فردا شب در هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها انجام می‌شود. 

*محمد رویانیان پس از حضورش در پرسپولیس وضعیت مالی بازیکنان را مورد بررسی قرار داد و با ناراحتی برخی از بازیکنان بابت عدم پرداخت مطالباتشان مواجه شد، از همین رو وی در تلاش است تا روز شنبه بارایزنی های انجام شده مبلغی تهیه کرده و به بازیکنان پرداخت کند. 

*باتوجه به اینکه با تصمیم محمد عباسی، وزیر ورزش وجوانان اعضای هیئت مدیره پرسپولیس 5 نفره انتخاب شده است برخی از اعضا هیئت مدیره قرمزپوشان در جلسه ای پیشنهاد داده اند تا این تعداد اعضاء به 7نفر افزایش پیداکند. از همین رو قرار است به زودی درصورت 2نفر دیگر به جمع اعضای هیئت مدیره پرسپولیس اضافه شوند.

*طی حکمی از سوی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس، رضا ریاضتی به عنوان مدیر رسانه‌ای این باشگاه منصوب شد. در حکم مدیرعامل این باشگاه آمده است:"با توجه به تعهد و تجارب خوب جنابعالی در حوزه رسانه‌ بنا به پیشنهاد قائم مقام باشگاه، شما را به سمت مدیر رسانه ای باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب می‌کنم."

در ادامه حکم رویانیان آمده است:" از آنجایی که یکی از نیازهای جدی باشگاه تعامل شایسته با اصحاب رسانه است، امید است با به کارگیری حداکثر توان و ظرفیت این بخش و با تلاش و جدیت و برنامه ریزی دقیق و مدون در انجام وظایف محوله و در جهت استمرار موفقیت های این باشگاه مردمی، اقدامات ارزشمندی انجام گیرد. از خداوند بزرگ در این مسئولیت مهم برایتان موفقیت و بهروزی آرزومندم."


[ پنج شنبه 90/7/7 ] [ 12:1 عصر ] [ جواد احمدی ]