سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: راه برای قهرمانی پرسپولیس باز است،‌ اما برای رسیدن به این هدف نباید با در بازی هایمان فراز و نشیب داشته باشیم.

 


سومدیک درباره آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه بعد از بازی با استقلال وضعیت ما کمی خوب نبود امیدوار هستیم در بازی مقابل فجر و پیروزی که به دست آوردیم کمی از لحاظ شرایط روحی و روانی بهتر شده باشیم و این موضوع حرکت مثبتی را به تیم ما اضافه کند.

وی افزود: من از بازی مقابل فجر کاملاً‌ راضی نیستم چون ما در این دیدار یک گل دریافت کردیم. بسته بودن یک دروازه در بازی رسمی بسیار مهم است. اگر ما با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کردیم قطعاً گل نمی‌خوردیم و شاید گل‌های بیشتر می‌توانستیم بزنیم باید بیشتر دقت کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی که بعد از هشت هفته فوتبال ایران را چگونه می‌بینید، گفت: فوتبال ایران برای من از لحاظ تکنیکی خیلی قوی است. من در چندین مورد این موضوع را دیده‌ام اما باید از لحاظ تاکتیکی بیشتر در فوتبال ایران کار شود. باید در تیم‌های ایرانی بستری آماده شود که بازیکنان بیشتر با یکدیگر همکاری داشته باشند.
سومدیک یادآور شد:‌ قطعاً‌ راه بسیار سخت و طولانی در انتظار فوتبال ایران است، باید تلاش کنید که به هدف خود برسید و با کمی سخت‌گیری بیشتر در فوتبال می‌توانید موفق‌تر باشید.

وی در پاسخ سؤالی که آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود یا خیر نیز گفت: راه باز است، باید طوری حرکت کرد تا به این هدف رسید. مانعی وجود ندارد اما نیاز به تلاش و کارهای تاکتیکی بیشتر است. نباید بازی‌هایمان فرازونشیب داشته باشد و امتیازها را نباید بیهوده از دست بدهیم.
وی درباره علی کریمی نیز گفت: علی کریمی هیچ‌وقت نیاز به تعریف و تمجید ندارد. این بازیکن در فوتبال ایران یک نابغه است. من از حرفه‌ای‌ بودن او در هر بازی بسیار لذت می‌بردم و واقعاً تعجب می‌کنم که اگر او در بدترین روز خود باشد اما تکنیک خوب خود را نشان می‌دهد. امیدوارم بازیکنان جوان پرسپولیس و فوتبال ایران حرکات کریمی را نگاه کنند و قطعاً‌ از آن الگوبرداری کنند البته وحید هاشمیان نیز مثل علی کریمی است.

سومدیک در پایان تأکید کرد:‌ پرسپولیس تازه استارت زده است و ما می‌دانیم روز جمعه دیدار سختی را مقابل تیم صبای قم داریم. درست است کار را بد شروع کرده‌ایم اما در مسیر طولانی هدف ما قهرمانی است. در لیگ برتر تیم‌های بسیار خوبی حضور دارند که مقابل پرسپولیس بسیار باانگیزه هستند. ما باید سعی کنیم زودتر به بالای جدول برویم تا راحت‌تر به هدف خود برسیم ما این شانس را داریم که قهرمان شویم.


[ پنج شنبه 90/7/7 ] [ 12:2 عصر ] [ جواد احمدی ]