سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رویانیان نهایت حمایت را انجام داده، پای او می‌ایستم و پرسپولیس را ترک نمی کنم تا روزی که موفق شود.

 

به گزارش ایسنا، مانوئل ژوزه اظهار کرد: 50 سال است در فوتبال هستم و در 36 سال آن مربی بوده‌ام. با این تجربه‌ای که دارم می‌دانم چه حرف‌هایی را باید بزنم و چه حرف‌هایی را نزنم.

 

وی در ارتباط با طرح مسائلی مبنی بر اینکه به باشگاه گفته است می توانند او را بر کنار کنند، تصریح کرد: من هیچگاه چنین حرفی نمی‌زنم. هیچ مشکلی بین من و باشگاه وجود ندارد و در این میان مسائلی از قول من مطرح می‌شود که صحت ندارد.

 

وی ادامه داد: بعضی نمی‌خواهند من در پرسپولیس موفق باشم. برخی هم نمی‌خواهند پرسپولیس موفق باشد اما پرسپولیس روزهای خوبی را پیش‌رو خواهد داشت.

 

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت‌وگو با سایت باشگاه خاطر نشان کرد: من را آقای رویانیان به پرسپولیس آورد. ایشان نهایت حمایت را از من داشته است و هیچگاه پشت من و تیم را خالی نکرده است. من هم تا آخر، پای ایشان و پرسپولیس ایستاده‌ام. من تمام تلاش خودم را به کار می گیرم تا این تیم به آنچه شایسته آن است برسد. پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و من آن را ترک نمی کنم تا شاهد موفقیت تیم باشیم و روزهای خوبی را به هواداران هدیه کنیم.


[ دوشنبه 91/6/13 ] [ 12:55 عصر ] [ جواد احمدی ]