سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما نباید به پیروزی مقابل فجرسپاسی دلخوش کنیم، بلکه باید قدرت به راه خود ادامه دهیم.

 


حمید استیلی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس قبل از دیدار با صبا اظهار داشت: ابتدا باید اعلام کنم که پرسپولیس پس از چند هفته ناکامی و بدشانسی فعلاً فقط یک بازی را برده است،بنابراین هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و نباید زیاد عجله کرد.
وی افزود: ما باید یاد بگیریم این روند را ادامه بدهیم. با بازیکنان پرسپولیس صحبت کردم و به آنها گفتم هنوز کار زیادی داریم تا به هدف خود برسیم. پرسپولیس نباید حرکت سینوسی داشته باشد. اگر به این هدف برسیم قطعاً موفق‌تر خواهیم شد.

استیلی ادامه داد: نباید یک روز خوب باشیم و یک روز بد. ما باید همیشه اینقدر تلاش کنیم که در حد بالا بمانیم و بازی به بازی بهتر بشویم تا به هدف اصلی خودمان برسیم.
استیلی یادآور شد:‌ ما روز جمعه بازی بسیاری سختی را مقابل صبای قم داریم. صبا یکی از تیم‌های خوب فصل جاری لیگ برتر است و در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ برتر است. آنها بازیکنان و کادر فنی مجرب و خوبی دارند. انشاءالله یک بازی خوب را مقابل صبا انجام دهیم و به سه امتیاز لازم در خانه خود برسیم چون برای ما این امتیاز می‌تواند حیاتی باشد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که چرا اینقدر نوسان دارید، گفت: باید این موضوع را کم کنیم من حرف شما را قبول دارم در بازی مقابل صنعت نفت و ذوب‌آهن شرایط‌ ما خوب شده بود یکدفعه بازی با استقلال همه چیز به هم ریخت و آن اتفاق بد افتاد. شما خودتان می‌دانید در بازی مقابل فجر بازی بسیار سنگینی را انجام دادیم همه چیز مشخص بود اما عملکرد ما موفق بود ما در خطوط مختلف از دفاع، هافبک و خط حمله گرفته خیلی خوب بودیم و باعث امیدواری ما شد تا انشاءالله با خیال راحت به راه خود ادامه دهیم.

استیلی در پاسخ سؤالی که خیالتان در حال حاضر نسبت به قبل راحت‌تر است یا خیر، گفت: قبل از هر بازی فشار روی یک نفر هست. ما می‌دانستیم تا وقتی که یک بازی نبریم این فشارها وجود دارد اما من به این معتقدم که فقط نباید به این یک برد مقابل فجر دل خوش کنیم. باید روند ما ادامه پیدا کند و روز به روز بهتر و موفق‌تر شویم. اگر این حالت باشد که یک بازی خوب باشیم و یک بازی بد قطعاً ما ایراد داریم و باید این مشکل را حل کنیم.
وی افزود: خوشبختانه باید اعلام کنم که ایرادهای خودمان را فهمیده‌ایم و به دنبال این هستیم تا آنها را هرچه سریعتر با کمک کادر فنی و بچه‌ها حل کنیم.
استیلی ضمن انتقاد از برنامه 90 گفت: این برنامه‌ در حال حاضر پخش می‌شود اما خیلی مهم است که ما در این برنامه‌ها خیلی زیاد به فکر مسائل کلی فوتبال باشیم نه مسائل جانبی و حاشیه‌ای.
متأسفانه ما بیشتر به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازیم اما در کنارش در کل مسائل جامع‌تری داریم که اگر آنها را حل کنیم فوتبال ما موفق می‌شود. متأسفانه همه چیز به مسائل حاشیه‌ای معطوف شده که این اصلاً خوب نیست.

استیلی در خصوص عملکرد علی کریمی و وحید هاشمیان نیز گفت: خودتان می‌دانید متأسفانه قبل از شروع بازی‌های لیگ برتر به دلیل مصدومیتی که وحید هاشمیان داشت نمی‌توانستیم از او استفاده کنیم اما او پس مدت ها در بازی مقابل فجر به میدان رفت و با توجه به اینکه همیشه بازیکن با انگیزه و فرصت‌طلبی است از تجربه خود استفاده کرد و در کنار کریمی و سایر بازیکنان عاملان خوبی برای پیروزی ما مقابل فجر بودند. امیدوارم این دو بازیکن در بازی مقابل صبا نیز چهره‌ای بسیار بهتر نسبت به بازی قبل داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: من فقط امیدوار هستم در دیدار مقابل تیم خوب صبا هواداران ما را حمایت کنند. ما به دنبال این هستیم تا دل هواداران را بعد از اتفاقات دربی به دست بیاوریم. قطعاً به دنبال این هستیم تا نتایجی خوبی بگیریم و شک نکنید از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.


[ پنج شنبه 90/7/7 ] [ 12:4 عصر ] [ جواد احمدی ]