سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل نفت تهران اظهار کرد: خوشحالم که بعد از یک مدت طولانی دوباره در لیگ بازی داریم و می‌توانم شما را ببینم. ما فردا با تیمی بازی داریم که در صدر جدول است، آنها شروع خوبی در لیگ داشته‌اند و بنابراین تیم با انگیزه‌ای هستند. مشخص است که بازی سختی مقابل آنها داریم، چرا که می‌‌خواهند جایگاه خود را در جدول حفظ کنند.

وی افزود: ما در رده خوبی حضور نداریم، بنابراین نخستین هدف ما این است که از این جایگاه خود را بالاتر بیاوریم. من در چند روز گذشته سعی کردم فشار فکری و ذهنی را از روی دوش بازیکنانم بردارم. همین موضوع برای ما مشکل به وجود آورده بود و هماهنگی بازیکنان جدیدمان را سخت کرده بود. هدف ما این است که این بازی را ببریم.

ژوزه گفت: خودمان را آماده این بازی ‌کرده‌ایم و از بازیکنانم هم می‌‌خواهم که آرامش داشته باشند و فوتبالی که می دانند را ارائه دهند. شما هم زیاد روی بازیکنان فشار نیاورید که حتما در این فصل باید قهرمان شوید. ما باید آرامش خود را دوباره به دست بیاوریم و این هدف اصلی ما است.

ژوزه درباره غیبت ملی‌پوشانش در تعطیلی‌های لیگ برتر گفت: پرسپولیس در این فصل 14 بازیکن جدید گرفته است که نیلسون و نقی زاده را من گرفتم. شروع‌مان در لیگ خیلی سخت بود، اما من برای قهرمان کردن پرسپولیس به این تیم آمدم و مسئولیت را قبول کردم. برای یک مدت طولانی بهترین بازیکنان تیم را نداشتم. در لیگ ایران دو، سه هفته‌ بازی‌ها انجام می‌شود و دو، سه هفته‌ تعطیل. این برنامه کار را برای ما و سایر باشگاه‌ها و همچنین تیم ملی سخت می‌کند.

وی افزود: در برنامه لیگ ایران در ماه ژانویه پنج بازی است، اما در سایر ماه‌ها این طور نیست و در ماه آوریل که بازی‌ها تمام می‌شود و قهرمان لیگ باید مشخص شود، فقط یک بازی وجود دارد. واقعا نمی‌توان روی آن فکر کرد. با این حال من به ایران آمده ام و باید با این شرایط کنار بیاییم. در تقویمی که من دارم که البته هر آن در حال عوض شدن است، لیگ 152 روز تعطیل دارد که در هیچ جای دنیا من چنین چیزی را ندیده‌ام. باید با این شرایط خودمان را وفق دهیم و چاره‌ای نداریم.

سرمربی پرسپولیس درباره درگیری لفظی علی کریمی و محمد نوری در دیدار تیم ملی مقابل لبنان گفت: بعضی این اتفاقات در گرمای بازی رخ می‌دهد، مسلما هر بازیکنی می‌خواهد خوب باشد و تیمش برنده میدان شود. به همین خاطر فشار بازی بیشتر می‌شود. با این حال اتفاقی بوده که افتاده و دیگر گذشت. کریمی و نوری رابطه خوبی با هم دارند و من هم از آنها سوال نکردم که چه اتفاقی بینشان رخ داده است.

وی درباره فسخ قرارداد سوسا با پرسپولیس هم گفت: سوسا باید با باشگاه توافق کند که قراردادش را فسخ کند و این کار باید طوری باشد که به سود هر دو طرف باشد.

خبرنگاری از ژوزه پرسید، مثل این که شما از بازی کردن محمد قاضی در تیم ملی ناراحت شده‌اید؟ که وی گفت: چه کسی گفته که من ناراحت شدم، منافع تیم ملی بالاتر از منافع باشگاه است، چرا که نماینده یک کشور است. اگر یک مربی از این بازیکن استفاده کرده ، حتما فکر کرده که قاضی شرایط بازی را دارد. در ضمن هر مربی می‌داند که اگر بازیکن 50 درصد آمادگی داشته باشد، نباید او را به زمین بیاورد. من از این موضوع ناراحت نشدم، درست است که قاضی مصدومیت کوچکی داشت و من هم دوست دارم که او در بهترین شرایط باشد، اما همیشه تیم ملی در اولویت است.

مانوئل ژوزه درباره احتمال حضور مهدی تارتار به عنوان دستیارش بر روی نیمکت پرسپولیس گفت: من سرمربی پرسپولیس هستم. بنابراین من انتخاب می‌کنم که چه کسی دستیار من باشد. قرار نیست تارتار دستیار من شود. من هیچ مشکلی با دستیار ایرانی ندارم، اما اگر قرار باشد کسی را کنار خودم بگذارم، خودم باید او را انتخاب کنم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا هر دو هافبک دفاعی خارجی پرسپولیس پس از چند هفته‌ حضور در این تیم مصدوم شده‌اند؟ گفت: تونی اولیویرا که در حال حاضر سرمربی تراکتورسازی است و از دوستان قدیمی من است، به من می‌گفت "بعضی مواقع که بدشانسی می‌آوری کوتوله سیرک هم بزرگ می‌شود." بدشانسی ما در مصدومیت این دو بازیکن هم دقیقا مصداق این ضرب المثل است.


[ شنبه 91/6/25 ] [ 5:24 عصر ] [ جواد احمدی ]