سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 

تصویر خبر

 وزیر وزارت ورزش و جوانان گفت: به پرسپولیس شوک مدیریتی وارد کردیم و استقلال هم بالای جدول است و باید تلاش کند.

 


محمد عباسی در حاشیه مراسم یادواره شهدای بسیجی کشور گفت: به دنبال این هستیم هر چه سریع‌تر ستون های وزارت ورزش و جوانان را با تدابیری که داریم محکم تر کنیم.  خوشبختانه تاکنون خوب جلو رفته ایم و با توجه به اینکه برنامه خوبی داریم و از کمک های خوبی هم استفاده می کنیم بهترین تصمیم را برای ورزش و جوانان می گیریم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه شوک خوبی به پرسپولیس وارد شد، گفت: این یک شوک مدیریتی بود. افرادی را انتخاب کردیم که می توانند به این تیم کمک کنند. خوشبختانه هم توانسته ایم دل هواداران را شاد کنیم. البته توجه داشته باشید که نگاه من به ورزش کلی است اما دو باشگاه پرسپولیس و استقلال چون زیر نظر وزارت ورزش هستند باید برای آنها هیئت مدیره انتخاب می کردیم.

عباسی در خصوص اینکه شوک وزارت ورزش به استقلال مثبت نبوده،‌ گفت: استقلال همچنان بالای جدول است و روزی هم که می خواستیم هیئت مدیره را معرفی کنیم بالای جدول بودند، فقط باید تلاش کنند تا عقب نیفتند. خوشبختانه در هفته های اخیر در لیگ شاهد بازی های زیبایی بوده ایم.

عباسی تاکید کرد: با توجه به نگاه ویژه ای که به این دو تیم می شود استقلال و پرسپولیس کار سختی دارند و باید رضایت مردم را جلب کنند. کسانی را به این دو تیم آورده ایم که به آنها کمک کنند.

به گزارش فارس،‌ در پایان خبرنگاران از عباسی به دلیل صادر نشدن کارت های خبرنگاری از سوی وزارت ورزش گلایه کردند و وزیر نیز از روابط عمومی وزارت ورزش خواست هر چه زودتر این کارت ها صادر شود.


[ دوشنبه 90/7/11 ] [ 8:5 عصر ] [ جواد احمدی ]