سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعطیلات دو هفته لیگ زمان مناسبی برای رفع مصدومیت بازیکنان و ترمیم تیم ها است.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وجیه الله چشمه سری پزشک سرخپوشان در خصوص وضعیت مصدومان این تیم اظهار داشت: طی هفته های اخیر، بازیکنان ما با مصدومیت های مختلف دست و پنجه نرم کردند تا در شرایط مناسب به رفع کامل مصدومیت خود بپردازند. یکی از این بازیکنان، شیث رضایی بود که طی دو هفته گذشته با مشکل درد کمر مواجه بود اما به دلیل شرایط تیم با جدیت کامل در تمرینات و مسابقات حضور یافت و هم اینک پس از گرفتن عکس MRI و مشخص شدن جابجایی مهره های کمرش تحت درمان خواهد بود. ضمن اینکه شیث با مشکلات و احساس دردی که تحمل می کرد، همکاری قابل توجهی با کادر پزشکی و تیم داشت.

پزشک پرسپولیس در مورد مصدومیت جزیی علی کریمی نیز گفت: علی از ناحیه کشاله ران و درد خفیفی که از ناحیه روی زانو احساس می کرد تا حدودی رهایی یافته و مشکل چندانی برای حضور در اردوی تیم ملی ندارد اما در خصوص وضعیت وی هماهنگی های لازم با دکتر خانلری پزشک تیم ملی انجام شده است.

چشمه سری در خصوص اولادی افزود: مهرداد مشکل خاصی ندارد و با فیزیوتراپی تقویتی به شرایط مطلوبی رسیده است و امروز نیز به دلیل انجام امور شخصی از کادر فنی مرخصی گرفت.

پزشک سرخپوشان درباره هاشمیان تصریح کرد: وحید به علت کمر درد، دور زمین دوید و با تمرینات فیزیوتراپی در کلینیک باشگاه، طی دو، سه روز آینده در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: میثاق معمارزاده از درد قدیمی روی تاندون همسترینگ پای راست خود ناراحت بود که به همین خاطر تنها به دویدن دور زمین اکتفا کرد و علیرضا محمد نیز با دیگر بازیکنان دور زمین دوید و زیر نظر کادر پزشکی و کلینیک باشگاه، تمرینات ویژه ای را انجام می دهد.

چشمه سری در مورد نوری ادامه داد: محمد به دلیل کمردرد امروز استراحت کرد و از فردا (سه شنبه) در تمرینات حضور خواهد یافت.

پزشک پرسپولیس در پایان گفت: مهم ترین نکته قابل توجه، بحث سرماخوردگی بازیکنان بود که برای واکسینه شدن آنها با محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس هماهنگی های لازم انجام شد و مقرر گردید کلیه اعضای تیم برای پیشگیری و جلوگیری از سرماخوردگی از واکسن آنفلونزا استفاده کنند.

گفتنی است؛ تمرین بعدی سرخپوشان فردا (سه شنبه) طی دو جلسه صبح و بعدازظهر پیگیری می شود.


[ دوشنبه 90/7/11 ] [ 8:10 عصر ] [ جواد احمدی ]