سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777
هافبک تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه خوشحال است برابر کره جنوبی بازی نکرده است در مورد آخرین وضعیتش در تیم پرسپولیس گفت: من با ژوزه قهر نیستم بلکه از محمد رویانیان ناراحتم اما حاضرم به پرسپولیس برگردم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شاید باورتان نشود ولی از اینکه در این مسابقه بازی نکردم خوشحال‌ترم چرا که بازیکنانی که داخل زمین بودند خیلی خوب بازی کردند.

وی درباره 10 نفره شدن تیم ملی ایران هم تاکید کرد: به مسعود شجاعی گفتم که شاید اخراجت حکمتی داشته است. چون وقتی 10 نفره شدیم این مسئله به نفع ما تمام شد و در نهایت کره را شکست دادیم.

هافبک تیم ملی فوتبال درباره استرس و هیجانش در کنار زمین یادآور شد: بازیکنانی که در زمین بازی می‌کنند اینقدر استرس ندارند. استرس روی نیمکت خیلی بالاست و به همین خاطر آرام و قرار نداشتم. به هر حال استرس زیادم فدای سر همه مردم ایران.

کریمی همچنین درباره تهییج و ترغیب تماشاگران به تشویق بیشتر گفت: مردم خیلی خوب در این مسابقه از ما حمایت کردند. یک لحظه جوگیر شدم و از تماشاگران خواستم بیشتر تشویق کنند! آنها با حضورشان ما را شرمنده کردند. امیدوارم بتوانیم در دیدار برابر ازبکستان نیز به پیروزی برسیم و مثل بازی با بحرین جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.

وی همچنین درباره برد ازبکستان برابر قطر تاکید کرد: ازبکستان با این پیروزی به ما نزدیک‌تر شد و این مسئله کارمان را سخت‌تر می‌کند. پیروزی ما مقابل کره دیگر تمام شده است و باید تمام تمرکزمان را برای بازی با ازبکستان جمع کنیم.

کریمی یادآور شد: اهمیت مسابقه ایران و ازبکستان اگر بیشتر از بازی با کره نباشد، کمتر از آن نیست. ازبک‌ها تیم آماده‌ای دارند که در کورس صعود به جام جهانی است. با این حال اگر آنها را در تهران شکست بدهیم شانس صعودمان به جام جهانی چند برابر می‌شود.

کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال فوتبال ایران و پرسپولیس به اتفاقات پیرامونی اش در این باشگاه اشاره کرد و گفت: من به خاطر پرسپولیس در ابتدای فصل پیشنهاد یک میلیون دلاری عجمان را در کردم اما درست نبود که اینطور با من برخورد شود.

وی با بیان اینکه این حرف ها را در نشست با رویانیان مطرح کرده است گفت: من از ژوزه ناراحت نیستم بلکه ناراحتی ام از رویانیان است. آنها نباید با من اینطور برخورد می کردند. من هیچ وقت به خاطر نیمکت نشینی اعتراض نکرده ام. حتی زمانی که برای دیدار برابر سپاهان از فهرست 18 نفره خط خوردم هم حرفی نزدم اما پرسپولیس نباید اینطور با من برخورد می کرد.

علی کریمی خاطرنشان کرد: با این حال من تابع تصمیم باشگاه پرسپولیس هستم. اما آنها نباید با روح و روان هواداران اینگونه برخورد کنند. من همان زمان هم به رویانیان گفتم حاضرم دست روی قرآن بگذارم که بعد از بازی با نفت تنها من نبودم که اعتراض کردم بلکه خیلی های دیگر هم بودند اما فقط من را دیدند و با من برخورد شد.

وی با بیان اینکه امیدوارم این اتفاقات ختم به خیر شود از اظهار نظر در مورد مانوئل ژوزه خودداری کرد و گفت: برای من فرقی نمی کند که بخواهم با ژوزه کار کنم یا یک مربی دیگر. من می خواهم با پرسپولیس کار کنم. می خواهم فوتبالم را در پرسپولیس تمام کنم و برای بازگشت به این تیم کاملا آماده هستم.


[ چهارشنبه 91/7/26 ] [ 9:19 صبح ] [ جواد احمدی ]