سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 

غلامرضا رضایی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افزود: اگر دیدید که در بازیهای قبلی شرایط ایده آل نداشتم، دلیلش آن مصدومیتی بود مرا برای یک نیم فصل از فوتبال دور کرد. در این مدت اتفاقات مختلفی روی داد. همیشه سعی کردم ارتباط خوبی با رسانه ها داشته باشم. بعضی مرا در لیست مازاد خواندند ولی من کار خودم را انجام دادم. قول داده بودم و سر حرف خودم ماندم.

جلوی فجر هم کار خاصی انجام ندادم. فقط یک گل زدم. در کل فکر می کنم شروع خوبی داشته و حالا دوباره برگشته ام. در این میان از اعتماد گل محمدی هم متشکرم.

وی ادامه داد: ما  مهاجمان خوبی داریم که در هر تیمی می توانند نفر اول باشند، رقابت بالایی وجود دارد. فجر سپاسی یکی از دونده ترین خطوط دفاعی را دارد و فرار کردن از دست آنها آسان نیست.

مهاجم پرسپولیس، تصریح کرد: با خودم عهد کرده بودم که تا وقتی به نتیجه برسم فقط کار خودم را انجام دهم. خدا هم کمک کرد، حالا هم بازی با فجر تمام شده و باید آنرا فراموش کنیم. بسیاری می گویند سه امتیاز بازی با گهر از همین حالا در حساب پرسپولیس است اما اینطور نیست آنها تیم سرسختی هستند از سوی دیگر شناختی که از ما وجود دارد، کار را سخت تر می کند.

رضایی درپایان گفت: ما در حال حاضر شرایط خوبی پیدا کردیم ولی برای تثبیت این شرط نیاز به چند پیروزی پیاپی داریم و به این منطور باید تمرکز خودمان را حفط کنیم.

 


[ دوشنبه 91/10/11 ] [ 8:27 عصر ] [ جواد احمدی ]