سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

پرسپولیس سرمربی ندارد. این درست ترین جمله در مورد تیم قرمزپوش است. از دو هفته قبل که یحیی گل محمدی استعفا داد تا امروز مسئولان تیم پرسپولیس هر چند هر دقیقه یک نفر را به عنوان سرمربی یا گزینه سرمربیگری معرفی می کنند، به نظر می رسد که اشتباهات آنها سبب می شود همچنان در انتخاب سرمربی ناکام باشند. روز گذشته اعلام کردند که علی دایی سرمربی این تیم شده.

چند ساعت بعد باشگاه راه آهن اعلام کرد علی دایی را به قرمزها نخواهد داد. سایت باشگاه پرسپولیس دیروز ساعت 3 این خبر را منتشر کرد و به دنبال آن همه خبرگزاری ها خبر را نقل کردند. محمد رویانیان در این مورد مصاحبه کرد و از معرفی علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس خبر داد. سایر اعضای هیئت مدیره هم با اشاره به صحبت های تلفنی با مالک باشگاه راه آهن، بابک زنجانی از قطعی شدن حضور دایی در پرسپولیس خبر دادند اما با توجه به اینکه علی دایی همچنان در این مورد مصاحبه نکرده، می شود کمی به خبر پرسپولیسی ها شک کرد.

 آنها بدون اینکه قراردادی امضا کنند از توافق با دایی خبر می دهند که حتی در ایران هم نیست. در مقابل مسئولان راه آهن خبر انتخاب دایی را اشتباه اعلام می کردند. قائم مقام راه آهن همه نقل قول ها را تکذیب کرده و می گوید که حتی مالک باشگاه راه آهن هم انتقال دایی را تایید نکرده.

مدیرعامل باشگاه راه آهن روز گذشته ساعت 12:30 با شبکه ورزش مصاحبه کرد و حضور دایی در پرسپولیس را تکذیب کرد. راه آهن بعدازظهر دیروز هم نامه ای رسمی به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد و مخالف قطعی و رسمی خود با انتقال دایی را اعلام کرد. در این میان به نظر می رسد که ماجرای پرسپولیس و دایی کاملا تمام شده است.

همانطور که در طول هفته گذشته بوده و دایی بنای آمدن به پرسپولیس را نداشته اما مدیران پرسپولیس به دلایلی که شفاف نیست تلاش می کردند نشان دهند که مذاکرات شکل مثبتی دارد. شاید ترس از سکوها برای انتخاب گزینه مورد نظر دلیلی باشد برای اصرار روی نام دایی. اینطور که شنیده می شود پرسپولیسی ها برای معرفی گزینه ایرانی خود با مشکل مواجه هستند و می ترسند که با اقبال مردم مواجه نشوند.

شاید به همین دلیل است که نمایش مذاکره و معرفی دایی به راه افتاد که بعد از انتخاب مربی ایرانی هفته پنجم نام دایی روی سکوها شنیده نشود.

شایعه اصلی این روزها انتخاب محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی پرسپولیس است. روز گذشته چند خبرگزاری از حضور او در وزارت ورزش خبر دادند و البته بعد از انتشار خبر از مایلی کهن عذرخواهی هم کردند اما اینطور به نظر می رسد که گزینه پشت پرده پرسپولیس همین مایلی کهن باشد، مربی که بالاتر از یک معامله ورزشی صاحب نیمکت پرسپولیس می شود و شاید با چند نتیجه ضعیف با عکس العمل های بدی هم از سکوها مواجه شود.


[ سه شنبه 92/2/31 ] [ 1:0 عصر ] [ جواد احمدی ]