سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

پرسپولیس در دیداری دوستانه برابر پاس همدان با یک تساوی پرگل متوقف شد.


تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته در هفته نهم لیگ برتر با یک گل از سد گسترش فولاد گذشت امروز با ذخیره‌های خود مقابل تیم دسته اولی پاس همدان با نتیجه سه بر سه متوقف شد.

به نقل از ایسنا، بازیکنان اصلی در بازی شب گذشته پس از ریکاوری و حضور در استخر و سونا، تمرین را ترک کردند.

* رضا حقیقی و امید عالیشاه با اجازه کادر فنی و محمد نوری به دلیل مصدومیت در این تمرین غایب بودند.

* حمید رضا علی‌عسگر با تشخیص کادر فنی امروز دویدن دور زمین را آغاز کرد. او به خاطر مصدومیت از ناحیه کتف، دو بازی گذشته پرسپولیس را از دست داده است. همچنین مهرداد پولادی که چند ماه است با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کند، امروز با حضور در درفشی‌فر وزنه زد.

* ذخیره‌های پرسپولیس در نیمه نخست این بازی با ترکیب علیرضا حقیقی، رضا نورمحمدی، فرشاد قاسمی، محمدرضا خانزاده، میلاد غریبی، مهرداد کفشگری، مارکو سپانوویچ، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی، محمد عباس‌زاده و یونس شاکری به مصاف پاس همدان رفتند. نیمه نخست این بازی یک _ یک مساوی تمام شد. گل پرسپولیس را یونس شاکری به ثمر رساند و گل پاس همدان هم به اشتباه به وسیله رضا نورمحمدی وارد دروازه علیرضا حقیقی شد.

در نیمه دوم رضا محمدی به جای علیرضا حقیقی و کمندانی به جای فرشاد قاسمی وارد زمین شدند. در این نیمه هم نتیجه تلاش دو تیم تساوی بود. این بار سهم هر کدام از دو تیم دو گل بود. محمد عباس‌زاده هر دو گل پرسپولیس را به ثمر رساند و برای شاگردان خورشیدی هم شهرودی و لفته حمیدی گلزنی کردند.

سید جلال حسینی با حضور در کلینیک باشگاه قصد داشت به وسیله پزشکان احتمال آسیب دیدگی خود را مشخص کند اما او مشکلی ندارد.

نکته جالب توجه بدن سید جلال حسینی است که رد نیمی از توپ روی پهلویش افتاده است. شوت سنگین مهاجم گسترش فولاد در بازی شب گذشته به پهلوی مدافع پرسپولیس خورد و همین باعث شده که این رد بر روی بدن این بازیکن به وجود بیاید.

* کریم باقری که روز گذشته مجددا به اردوی پرسپولیس اضافه شده بود، در این تمرین حضور داشت و کار بازیکنان پرسپولیس را از نزدیک می‌دید.

* علی دایی هم با لباس شخصی نظاره‌گر کار شاگردانش بود.

* حدود 50 هوادار این بازی را از نزدیک دیدند.

* پرسپولیس فردا استراحت می‌کند و تمرین‌های خود را برای بازی با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر از روز دوشنبه با دو جلسه تمرین صبح و بعدازظهر پیگیری خواهد کرد.

 


[ شنبه 92/6/23 ] [ 10:44 عصر ] [ جواد احمدی ]