سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

زننده تک گل پرسپولیس می‌گوید هیچ نقشی در به ثمر رسیدن گلش نداشته و لطف خدا باعث پیروزی پرسپولیس شده است.


 سید مهدی سیدصالحی تنها گلزن دیدار تیم‌های پرسپولیس و فجر شهید سپاسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با صحبت‌هایی که آقای دایی قبل از بازی انجام داد ما اتفاقات بازی سپاهان را فراموش کردیم اما امروز حریف نیز فقط دفاع می‌کرد. به هر حال فوتبال ورزشی شده که تیم‌ها می‌خواهند از تک موقعیت‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: هر بازی شرایط خودش را دارد. یک زمانی موقعیت گیر بازیکن نمی‌آید. با این حال امروز که فجر دفاعی بازی کرد چند موقعیت به دست آوردیم. یک شوت را پیام صادقیان و یک شوت دیگر را هم محمد نوری به سمت دروازه‌ی فجر زدند. فوتبال همین است اما این را هم بگویم که هیچ نقشی در به ثمر رسیدن گل نداشتم. انتقادهای زیادی از من در روزهای اخیر شده بود و فقط لطف و عنایت خدا باعث شد امروز گلزنی کنم.

مهاجم پرسپولیس با بیان این‌که ضعیف‌ترین بازیکن ایران است، مطرح کرد: فقط عنایت خدا شامل حال من شده است. من قبل از بازی تمام فکر و ذکرم گلزنی بود. خدا را شکر که توانستم بعد از چند هفته ناکامی، گلزنی کنم.

سیدصالحی در ادامه درباره‌ی اعتراض شدیدش به داور توضیح داد: بازیکن فجر با آرنج به گیجگاهم زد؛ طوری که تا چند دقیقه دور سرم سیاهی می‌رفت. من به داور گفتم بازیکن حریف از عمد مرا زد. اما نه تنها او خطا نگرفت بلکه کارت زرد هم به من داد.

وی در ادامه درباره تقسیم خوشحالی بعد از گلش با علی دایی عنوان کرد: علی آقا را خیلی دوست دارم. بیشتر دلیل آمدنم به پرسپولیس هم حضور دایی در این تیم بود. او اولین کسی بود که مرا به تیم ملی دعوت کرد. به پرسپولیس آمدم تا دینی که به او دارم را ادا کنم. بعد از گل هم او را در آغوش گرفتم و فقط گفتم عزت را خدا می‌دهد. امسال آقای دایی تیمی بی‌حاشیه درست کرده که همه بازیکنان از دل و جان به دنبال نتیجه‌گیری هستند.

[ پنج شنبه 92/7/4 ] [ 11:51 عصر ] [ جواد احمدی ]