سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ضمن تبریک به اعضای تیم پرسپولیس و هواداران، خوشحالم که داور جوان مسابقه تحت تاثیر فشارها و جو حاکم قرار نگرفت.


 به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجرسپاسی افزود: به بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس تبریک و خسته نباشید می‌گویم که توانستند سه امتیاز این بازی سخت و دشوار را کسب کرده و پس از اتفاقات ناگواری که در اصفهان برای تیم رخ داد با پیروزی رقابت‌های لیگ برتر را از سر گیرند. تیم ما پس از آن اتفاقات به این برد نیاز مبرمی داشت و خوشحالم که انتظارات هواداران برآورده شد. در اینجا جا دارد به این نکته اشاره کنم که حمایت‌های همه جانبه هواداران تا دقیقه 90 یکی از عوامل تاثیرگذاری بوده که موجب شده تیم پرسپولیس بتواند به گل‌های سه امتیازی دست یابد. این نکته مهمی است که تاثیر بسزایی در عملکرد بازیکنان داشته و حمایت هواداران و همچنین پیشکسوتان توانسته این دلگرمی را برای آنها ایجاد کند که دوست داران پرسپولیس با درک بالا و شعور خود مثل کوه پشت تیم هستند و پشتوانه‌ای ایجاد کرده‌اند که پرسپولیس حتی در صورت دریافت گل از حریفان از حمایت‌های لازم برخوردار باشد. از هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم آنها با حمایت‌های خود بتوانند به تیم پرسپولیس کمک بیشتری نمایند . همچنین به آقای یاوری و تیم خوب و جوان فجرسپاسی خسته نباشید می‌گویم که جوانمردانه بازی کردند و این بازی بدون حاشیه و مشکلی به پایان رسید.

رویانیان با توجه به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان درباره داوری این مسابقه گفت: مهم‌ترین نکته و بحث این بازی که همه توجهات را به خود جلب کرده بود قضاوت این مسابقه بود. باتوجه به اتفاقاتی که در اصفهان رخ داده بود فشار و جو خاصی حاکم بود و همه قضاوت این بازی را زیر ذره بین برده و منتظر بودند تا ببینند با توجه به فشار و جوی که ایجاد شده قضاوت این مسابقه به چه شکلی است. خوشبختانه همه دیدند که داور جوان مسابقه و همکارانش بدون هیچ مشکلی این بازی را به پایان بردند و قضاوتی متعادل و منصفانه داشتند. این موضوع نشان دهنده پتانسیل داوری کشورمان است و نشان می‌دهد که ما داوران توانمند ، شریف، سالم و بی‌طرفی داریم که حتی در شرایط سخت نیز بازی ها را به خوبی قضاوت می کنند. پرسپولیس در سال‌های اخیر از داوری متضرر شده اما ما مشکل خاصی با جامعه داوری کشورمان نداشتیم. در مجموع خوشحالم که داور این بازی که با توجه به جو حاکم و شرایط به وجود آمده در هفته گذشته کار سختی داشت توانست با آرامش، تمأنینه و با قدرت و اقتدار بازی را مدیریت کرده و به پایان ببرد به گونه‌ای که پس از پایان بازی چه مربی برنده و چه مربی تیم بازنده گلایه و شکوه‌ای از داوری مسابقه نداشتند و این نکته مهمی است که در برگیرنده وجود داوران توانمند در فوتبال کشورمان می باشد.

رویانیان در پاسخ به این سوال که روند تیم پرسپولیس را چگونه می‌بینید گفت: با مدیریت و تدابیر کادرفنی و تلاش و همت بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران خوشبختانه تا اینجای کار نتایج مطلوبی کسب شده و روند تیم نیز حکایت از آن دارد که پرسپولیس در مسیر خوبی قرار گرفته است. تیم ما با 5 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را دارد و سیستم دفاعی تیم از انسجام و استحکام بسیار خوبی برخوردار است. در فاز حمله نیز ایمان دارم که با درایت کادرفنی و بازیکنان خوبی که در خط میانی و حمله داریم می‌توانیم شاهد گلزنی‌های هرچه بیشتر اعضای تیم باشیم. در مجموع امیدوارم که تیم پرسپولیس بتواند انتظارات بحق هوادارانش را برآورده کرده و امسال به روزهای اوج خود بازگردد.

 


[ پنج شنبه 92/7/4 ] [ 11:51 عصر ] [ جواد احمدی ]