سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 

کادر پزشکی پرسپولیس به دنبال کسب اطلاع از آخرین وضعیت محمد نوری و غلامرضا رضایی است که اخباری مبنی بر آسیب دیدگی آنها به تهران ارسال شده است.

 

وجیه اله چشمه سری پزشک تیم پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در توضیح این مطلب گفت: در صدد آن هستیم که قبل از رسیدن ملی پوشان به ایران، از آخرین وضعیت این دو بازیکن با خبر شویم، تا آنجا که می دانیم محمد نوری در تمرینات سالنی آسیب دید ولی احیانا این مسئله جدی نبود که روی نیمکت نشست اما شرایط غلامرضا رضایی باید بررسی شود و امیدواریم که مشکل جدی نباشد.

پزشک تیم پرسپولیس در ادامه درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم و تمرین نکردن وحید هاشمیان و هادی نوروزی افزود: هادی مشکل خاصی ندارد و به خاطر شرایط جوی چند روز تمرین در زمین سفت، کمی باعث فشار موضعی شده بود. توصیه ما این بود که امروز را دور زمین نرم بدود که سرمربی تیم اجازه داد به کلی از تمرین در زمین معاف شود و برنامه تمرینی را در استخر دنبال کردیم.

وی در مورد وحید هاشمیان تصریح کرد: متاسفانه برای بازی با سپاهان آماده نمی شود. مشکل او کشیدگی عضله همسترینگ است که باید روی آن کار کنیم و بسته به پیشرفت کار، زمان بازگشت وی مشخص می شود.

پزشک پرسپولیس ادامه داد: خبر خوب هم این است که علی کریمی همه تست ها را به خوبی پشت سر گذاشته است. او در کار با توپ، شوتزنی و چرخش ها احساس درد نکرد و کاملا امیدواریم برای بازی با سپاهان آماده بازی شود.

چشمه سری در پایان درباره آخرین وضعیت حمیدرضا علی عسگری گفت: وضعیت او را با کمیته پزشکی باشگاه مطرح کردیم و تصمیم آن شد که تزریق موضعی دارو را در برنامه درمانی او قرار دهیم. ضمن اینکه این اقدام در روزهای آینده تحت نظر پزشک متخصص انجام می شود.


[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 4:48 عصر ] [ جواد احمدی ]