سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از برخی هواداران گلایه دارم. به هیچکس بی احترامی نکرده ام اما نمی دانم چرا در ورزشگاه به من توهین می کنند؟!

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی پس از بازی برابر سپاهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدلیل عدم در اختیار داشتن بازیکنانمان، در بازی امروز مجبور شدیم از 5 یا 6 بازیکن اصلی خود بهره ببریم.

استیلی درخصوص اخراج هادی نوروزی تصریح کرد: به غیر از این موضوع  سه بازیکن محروم و چند مصدوم نیز داشتیم اما با این وجود توقع از تیم ما همواره زیاد است. در این بازی همه بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و اگر نوروزی اخراج نمی شد حتی می توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس درباره ناراحتی از عده ای از هواداران گفت: هواداران سپاهان با اینکه تیم‌شان شرایط بهتری نسبت به ما داشت و تنها یک ملی پوش داشتند از نتیجه تساوی راضی بودند اما هواداران ما از این نتیجه ناراضی بوده و علیه من شعار می دادند. این شعارها از پشت نیمکت ما شروع شد و به قسمت‌های دیگر ورزشگاه تعمیم پیدا کرد. هواداران باید به تیم خود احترام بگذارند. پس از پایان بازی همه بازیکنان ما از شعارهای آنها و به ویژه بیشتر از لیدرها ابراز ناراحتی کردند.

استیلی خاطر نشان کرد: من نمی دانم هواداران معترض بدنبال جلو رفتن و پیشرفت پرسپولیس هستند یا برکناری من. نکته جالب این بود که هواداران سپاهان نیز علیه من شعار می دادند. آیا اخلاق در فوتبال این است؟ 

سرمربی سرخپوشان در مورد عملکرد داور دیدار پرسپولیس - سپاهان افزود: داور با کارت‌هایی که داد و به ویژه با اخراج نوروزی ما را خلع سلاح کرد و باعث شد که در بازی بعدی خود نتوانیم از سه یا چهار بازیکن‌مان به دلیل سه اخطاره شدن استفاده کنیم. در واقع این موضوع شرایط ما را در ادامه بازی‌های لیگ سخت‌تر کرده است. ما از سازمان لیگ خواستیم تا مانند تیم استقلال بازی ما را از روز سه شنبه به چهارشنبه موکول کند.

وی ادامه داد: در مجموع موقعیت‌های تیم پرسپولیس به ویژه در نیمه دوم از تیم سپاهان بیشتر بود و اخراج نوروزی باعث شد که بازیکنان ما تا حدودی عقب بکشند.

استیلی ضمن گلایه از برخی از هواداران تیم پرسپولیس تصریح کرد: در بازی که ما در رقابت‌های جام حذفی مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان داشتیم هواداران با اینکه کم بودند اما 120 دقیقه از تیم حمایت کردند که نتیجه حمایت آنها این بود که توانستیم در دقیقه 117 گل برتری خود را بزنیم. در واقع ما به حمایت هواداران واقعی پرسپولیس شدیدا نیاز داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره لیدرها تاکید کرد: من به مسئولان باشگاه گفته‌ام تا با بکارگیری دوربین در سکوها متخلفان را شناسایی کنند. من با لیدرها هیچ گونه رابطه‌ای ندارم و نمی توانم نیرو و تمرکزم را روی کنترل آنها بگذارم. بعضی از لیدرها واقعا برای تیم پرسپولیس زحمت می کشند اما برخی‌ها بدنبال چیزی جز تخریب تیم نیستند. لیدر نمی تواند برای من تعیین تکلیف کند که فلان بازیکن بازی کرده و فلانی بازی نکند.

حمید استیلی با ابراز تاسف از اینکه مردم نمی دانند من کاظمیان و رضایی را  مجبور شدم به دلیل خستگی‌شان تعویض کنم، تاکید کرد: مگر همین تیم پرسپولیس سال گذشته 4 گل از سپاهان نخورد. تیم فصل گذشته نسبت به تیم امروز فقط علی کریمی را نداشت اما چرا آن زمان کسی انتقاد نکرد.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: از ابتدای فصل این شعارها علیه من داده شد و همانطور که گفتم دو بار به رویانیان گفته‌ام که می خواهم بروم. من هیچگاه به هیچکس بی احترامی نکرده‌ام اما نمی دانم چرا باید بچه 12 یا 15 ساله در ورزشگاه به من توهین کند؟!


[ شنبه 90/8/28 ] [ 10:46 عصر ] [ جواد احمدی ]