سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این دیدار که برای هر دو طرف غافلگیری هایی داشت، مصطفی دنیزلی، محمدرضا زادمهر، وحید هاشمیان، مهدی مهدوی کیا، امیر حسین فشنگچی، سامان آقازمانی، مجتبی شیری، میثاق معمارزاده، حسین هوشیار، داریوش سودی (مسئول کلینیک باشگاه) حضور داشتند. بازیکنان پرسپولیس با شاخه های گل برای این دیدار رفتند و در این میان با تبریک های جانبازان به خاطر پیروزی قاطع برابر نفت روبرو شدند.

    دنیزلی پس از اینکه توضیحاتی را درباره این مرکز می شنود، در سخنان کوتاه می گوید: خوشحال هستم که چنین مرکزی ایجاد شده است که از آنهایی که با جان خود از ایران دفاع کردند و برای آن جنگیدند و مایه افتخار هستند، مراقبت می شود.

    در جریان این دیدار، گفت و شنودهای بازیکنان و جانبازان جالب توجه بود. یکی از نکات بسیار جالب برای پرسپولیسی ها، اتاق اختصاصی «موسی سلامت» بود که بارها شاهد حضور او در ورزشگاه بودیم. در و دیوار اتاق این جانباز پر از پرچم و عکس های مربیان و بازیکنان تیم پرسپولیس از گذشته تا حال است و با کامپیوتر که در اتاق خود دارد، مرتب در اینترنت به دنبال اخبار پرسپولیس است. ضمن اینکه مهدوی کیا و سایر سرخپوشان از دیدن این اتاق کاملا هیجان زده و غافلگیر شده بودند.


[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:18 عصر ] [ جواد احمدی ]