سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از انجام مراسم قرعه‌کشی محل برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (جام آزادسازی خرمشهر) و میزبانی داماش گیلان در این دیدار، زمان برگزاری این مسابقه از سوی سازمان لیگ، ساعت 17 روز شانزدهم فروردین ماه سال 1392 اعلام شد.

گفتنی است، تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان در ورزشگاه عضدی به مصاف هم خواهند رفت


[ شنبه 91/12/26 ] [ 12:29 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: عدم نتیجه‌گیری در دو بازی اخیر لیگ و این فرصت سوزی‌ها نشأت گرفته از جدی نگرفتن رقابت‌های لیگ برتر است اما بنده هیچ توجیهی را نمی‌پذیرم و به برخی از اعضای تیم هشدار می‌دهم.


  محمد رویانیان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در دو بازی اخیر به جای دو امتیاز می‌توانست شش امتیاز کسب کند. ما می‌توانستیم با کسب حداکثر امتیازات در همین دو بازی، به رده پنجم برسیم و امید زیادی به کسب عنوان چهارم و سهمیه آسیایی از طریق رقابت‌های لیگ برتر داشته باشیم.

وی افزود: این فرصت‌سوزی‌ها توجیه‌پذیر نیست و برای بنده قابل تحمل هم نیست. از کادر فنی و بازیکنان ناراحت و ناراضی هستم و این فرصت‌سوزی‌ها به اعتبار پرسپولیس لطمه می‌زند و قابل جبران نیست. ما حتی اگر در لیگ برتر شانسی برای صعود به رده‌های بالاتر نداشته باشیم، حق نداریم با چنین نتایجی هواداران را بیش از این ناراحت کنیم. هیچکس حق ندارد در ادامه لیگ، رقابت‌ها را جدی نگیرد. ما نه تنها نباید هیچ امتیازی از دست بدهیم، بلکه باید به فکر جبران امتیازات از دست رفته باشیم.

رویانیان در ادامه گفت: باید پاسخ حمایت همه‌جانبه هواداران و دلسوزی‌هایشان را به بهترین شکل داد نه اینکه امتیازات را به این راحتی از دست بدهیم و این توجیه را داشته باشیم که لیگ مهم نیست و باید به فکر جام حذفی باشیم. با چنین تفکری به شدت مخالفم و به همین دلیل ناراحت و ناراضی هستم.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: متأسفم برای خودم و اعضای تیم، مقابل این رفتارها و اتفاقاتی هم که می‌افتد اگر لازم باشد و مجبور شوم تمام اتفاقات فصل جاری را به هواداران گزارش می‌کنم تا مردم بدانند که چه نفراتی در طول فصل با عدم مسئولیت‌پذیری، رفتارهای ناپسند، غیر حرفه‌ای و دور از شأن یک ورزشکار به پرسپولیس و هوادارانش لطمه زدند.

رویانیان در ادامه افزود: جریمه‌های سنگین در پیش است و هرگونه پرداختی منوط به نتایج کسب شده در چهار بازی باقیمانده لیگ و دو بازی جام حذفی خواهد بود.

مدیرعامل سرخپوشان در پایان گفت: امروز نشنیدم که کسی از اعضای تیم به خاطر نتایج اخیر در لیگ برتر از هواداران عذرخواهی کند و یا خودش را شرمنده آنها بداند. بنده از هواداران عذر می‌خواهم که نتایج تیم و برخی اتفاقات، کام آنها را در ایام پایانی سال تلخ کرده است. تاکید می‌کنم بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که برای ما چهار بازی باقی مانده لیگ با جام حذفی هیچ تفاوتی ندارد و بنده ابدا هیچ توجیهی را نمی‌پذیرم. ضمن اینکه نه تنها با هرگونه بی‌نظمی و خودمحوری و رفتارهای ناپسند برخورد می‌کنم بلکه اگر لازم باشد همه مسائل را به جان می‌خرم و ناگفته‌های فصل جاری را با ذکر جزئیات به هواداران گزارش می‌کنم تا آنها بدانند که برخی چگونه با رفتارهای خود به پیکره تیم لطمه زده‌اند.

 


[ جمعه 91/12/25 ] [ 10:32 عصر ] [ جواد احمدی ]

هادی نوروزی که بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را در دیدارهای گذشته این تیم بر بازو می بست به دلیل ترک اردوی این تیم پیش از بازی با مس کرمان از پرسپولیس کنار گذاشته شد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با تایید این خبر گفت: این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی قرار داده ام و دیگر حق ندارد در تمرینات حضور داشته باشد. این اتفاق دو ساعت قبل از بازی با مس رخ داد و دیگر فرصتی نداشتیم تا بازیکنی را جایگزین وی کنیم. از نظر من نوروزی اخراج شده و باشگاه باید درباره او تصمیم گیری کند.

کد مطلب: 203794

[ جمعه 91/12/25 ] [ 10:29 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: روز پنجشنبه بخاطر مراسم اولین سالگرد درگذشت پدرم به قم رفته بودم و اصلا از ماجرای خداحافظی ناگهانی مهدی مهدوی‌کیا اطلاع نداشتم. شب که به تهران رسیدم از این موضوع مطلع شدم و بلافاصله با یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم، تماس گرفتم تا بدانم جریان از چه قرار است.

گل‌محمدی هم به بنده توضیح داد که نشستی قبل از تمرین بین او و مهدوی‌کیا برگزار شده بوده و مسائلی در این جلسه مطرح شده است. گل‌محمدی به بنده اعلام کرد به هیچ عنوان مشکلی با مهدوی‌کیا ندارد و با جدایی او از تیم مخالف است و مهدوی‌کیا را به عنوان کاپیتان و بزرگتر تیم مایه قوت قلب خودش و بازیکنان می‌داند.

گل‌محمدی تاکید داشت حضور مهدوی‌کیا در داخل تیم می‌تواند تاثیر مثبت بسیاری داشته باشد.

گل‌محمدی عنوان کرد از وجود مهدوی‌کیا در تیم استقبال می‌کنم. او حتی از بنده درخواست کرد با مهدوی‌کیا صحبت کنم تا او حتما در کنار تیم بماند.

رویانیان در این باره تصریح کرد: بنده با جدایی مهدوی‌کیا و خداحافظی‌اش مخالف هستم. بر ما پوشیده نیست که مهدوی‌کیا در نیم فصل اول موثرترین بازیکن تیم بود و در آن روزهای تلخ با گل‌ها و پاس گل‌هایش به داد تیم رسید و برای پرسپولیس فراتر از یک کاپیتان زحمت کشیده و دلسوزی کرد. مهدوی‌کیا اسطوره اخلاق ورزش ایران است و باشگاه پرسپولیس بر خود می‌داند که چنین ستاره‌ای دارد.

کاپیتان پرسپولیس در همین هفته‌ها از سوی رسانه‌ها و نهادهای مختلف در نظرسنجی‌های صورت گرفته و به عنوان ورزشکار اخلاق سال ایران برگزیده شده و ما حرمت و عزت این بازیکن عزیز که قبل از شروع فصل به احترام پرسپولیس و هوادارانش قرارداد سفید امضاء کرد را به بهترین شکل حفظ خواهیم کرد.

مهدوی‌کیا تاکنون حرفی از پول و مبلغ قراردادش نزده و آن قدر منش و اخلاقیات این بازیکن ستودنی است که حیف می‌دانم از او حتی پس از پایان دوران بازیگریش در باشگاه و تیم پرسپولیس استفاده نشود.

اتفاقا گل‌محمدی در جلسه روز پنجشنبه از مهدوی‌کیا درخواست کرده فصل بعد به عنوان مربی و بزرگتر بازیکنان در تیم باشد و به سرمربی تیم کمک کند. بنابر این بنده در این باره قطعا قبل از سفر به مکه مکرمه گفتگو خواهم کرد و نظرات او را جویا می‌شوم اما هرگز نمی‌گذارم مهدوی‌کیا در این مقطع از فصل خداحافظی کند و جدایی‌اش به گونه‌ای باشد که شأن این بازیکن پر افتخار و با اخلاق حفظ نشود.

رویانیان در پایان گفت: برای بنده مسائل اخلاقی یک ورزشکار به نوعی فراتر از مسائل فنی ارجعیت و ارزش دارد و باید بگویم براساس درخواست سرمربی تیم و همچنین نظر شخصی خودم حتما با مهدوی‌کیا صحبت می‌کنم تا او در کنار تیم بماند و خداحافظی‌اش را نیز به پایان فصل موکول کند

.


[ جمعه 91/12/25 ] [ 3:54 عصر ] [ جواد احمدی ]

یحیی گل‌محمدی پس از تمرین امروز 18 بازیکن خود را برای بازی مقابل مس کرمان مشخص کرد.


یحیی گل‌محمدی پس از تمرین امروز نام 18 بازیکن خود را برای بازی مقابل مس کرمان مشخص کرد که در بین این بازیکنان غیبت چند بازیکن سرشناس دیده می‌شود.

به گزارش فارس،گل‌محمدی برای بازی فردا مقابل مس نام محسن بنگر و مهدی مهدوی‌کیا را به همراه چند بازیکن جوان از لیست خود خط زد.

لیست 18 نفره پرسپولیس به شرح زیر است:

نیلسون - عابدزاده- پولادی- نورمحمدی- خانزاده- فشنگچی- ماهینی- حقیقی- نوری- سید جلال حسینی- ولاتکو- پروویچ- انصاری فرد- نوروزی - کلاه‌کج- قاضی- غلامرضا رضایی.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فردا در ورزشگاه آزادی میزبان مس کرمان است.

 


[ پنج شنبه 91/12/24 ] [ 6:14 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرینات خود قبل از بازی با مس کرمان از هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر فوتبال را پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار می‌کنند. تیم فوتبال پرسپولیس امروز و فردا دو جلسه تمرینی را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است، سرخپوشان از ساعت 17:35 روز جمعه بیست و پنجم اسفند ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم مس کرمان می‌روند.


[ پنج شنبه 91/12/24 ] [ 8:43 صبح ] [ جواد احمدی ]

یحیی گل محمدی می‌گوید هیچ لیست خرید یا مازادی به باشگاه برای فصل بعد اعلام نکرده است.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تکذیب هر گونه لیست مازاد پرسپولیس برای فصل بعد، اظهار کرد: من همه شایعه‌ها را تکذیب می‌کنم. هیچ دلیلی ندارد که این قدر غیر حرفه‌ای لیست بازیکنان فصل بعد خود را اعلام کنیم. تازه اگر هم من چنینی لیستی را داده باشم، در اختیار باشگاه است، اما قسم می خورم که تا الان نه لیست خرید و نه لیست مازادی به باشگاه اعلام نکرده ام.

به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: دلیلی ندارد که در این شرایط مهم که پرسپولیس تازه به آرامشی رسیده است، ما به چنین کاری دست بزنیم. متاسفانه بعضی ها دوست دارند با این کار آرامش تیم ما را بر هم بزنند.

گل محمدی در ادامه گفت: از بازیکنان هم می‌خواهم که نسبت به این مسایل بی‌اعتنا باشند ، چرا که به هیچ وجه صحت ندارد و همان طور که گفتم نه لیست خرید داریم و نه لیست مازاد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در بازی با راه‌آهن، تیمتان موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست داد و این شائبه به وجود آمده است که بازی‌های لیگ را دیگر جدی نمی‌گیرید؟ گفت: ما پرسپولیس هستیم و باید جایگاهی در شان نام و اعتبار این تیم کسب کنیم. وقتی در یک بازی چند موقعیت 100 درصد گل به وجود می آورید، این یعنی که انگیزه بالایی در تیمتان وجود داشته است. ما مقابل راه‌آهن به مساوی هم فکر نمی کردیم چه به برسد به باخت و شکست‌مان در آن بازی فقط یک اتفاق بود، ‌با این حال این مسایل در فوتبال پیش می‌آید.

[ چهارشنبه 91/12/23 ] [ 2:17 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس بدشانس نیست.


سید جلال حسینی در مورد شرایط پرسپولیس عنوان کرد: جو بسیار خوبی در تیم حاکم است و هیچ مشکلی وجود ندارد. نیم‌فصل دوم پرسپولیس واقعی بودیم و توانستیم خود را به خوبی نشان دهیم.

به گزارش فارس،وی در مورد اینکه آیا او یک استقلالی است و یا یک پرسپولیسی گفت: خودم اهل انزلی هستم، شرایط فوتبال حرفه‌ای به گونه‌ای است که برای هر تیمی که بازی کنم با تمام قدرت حاضر خواهم شد، هم‌اکنون هم در خدمت پرسپولیس هستم.

مدافع سرخپوشان درباره میزبانی داماش در جام حذفی یادآور شد: شرایط کمی برایمان سخت است اما فرقی نمی‌کند در کجا بخواهیم بازی کنیم،‌ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و باید بی‌محبا حمله کنیم، شانس و اقبال یار ما نیست. از یک طرف این قرعه‌کشی صورت می‌گیرد و از طرف دیگر راه‌آهن مسائلی را در مورد میزبانی مطرح می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس کار راحتی در جام حذفی ندارد، تصریح کرد: خیلی‌ها فکر می‌کنند کار راحتی در جام حذفی داریم اما اینگونه نیست. مقابل داماش یک فینال زودرس داریم و بازی خیلی سختی پیش رو خواهیم داشت. حسینی با اشاره به اتفاقاتی که در دیدار گذشته این دو تیم رخ داده بود تأکید کرد: خاطرات خوبی از این تیم ندارم در بازی قبلی شاهد بودید که چه اتفاقاتی رخ داد، امیدوارم این مسائل دیگر پیش نیاید.

مدافع پرسپولیس درباره شکست مقابل راه‌آهن گفت: خیلی راحت این بازی را واگذار کردیم، باز هم می‌گویم می‌توانستیم 8 گل به ثمر برسانیم اما موقعیت‌ها را از دست دادیم و یک گل دریافت کردیم و مفت بازی را از دست دادیم و نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

حسینی عنوان کرد:‌ مطمئن باشید انگیزه ما در رشت بیشتر خواهد بود و برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد برای ما فرقی نمی‌کند در تهران بازی کنیم یا رشت ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد اما می‌دانید که بازی کردن در چمن مصنوعی برای هر تیمی سخت است.

وی افزود: ما امسال بدشانس بودیم هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس با بدشانسی روبرو نشده، 7-8 موقعیت را به گل تبدیل نمی‌کنیم و در یک فرصت گل دریافت می‌کنیم. بازی در اصفهان 120 دقیقه به طول می‌انجامد. در جام حذفی میهمان نفت و داماش می‌شویم، شرایط سختی داریم اما با توجه به اینکه برای قهرمانی تلاش می‌کنیم نباید به این مسائل توجه کنیم.

مهدی مهدوی‌کیا نیز در گفت‌وگویی کوتاه در مورد میزبانی داماش در جام حذفی گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که در تهران بازی کنیم و یا در گیلان ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه قصد مصاحبه ندارد، در پاسخ به این سؤال که آیا ناراحت است خاطرنشان کرد: دلیلی وجود ندارد که ناراحت باشم، شرایط خیلی خوبی دارم و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

 


[ سه شنبه 91/12/22 ] [ 9:0 صبح ] [ جواد احمدی ]

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی میهمان داماش گیلان شد.


به گزارش فارس، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین میزبانی دیدار دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی( گرامیداشت آزادسازی خرمشهر) امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ و با حضور سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس و امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش و مسئولان سازمان لیگ برگزار شد.

بر این اساس تیم فوتبال پرسپولیس میهمان داماش گیلان است و این دیدار باید روز 16 فروردین در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شود.

دیگر دیدار این مرحله بین دو تیم سپاهان و استقلال روز 10 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

[ دوشنبه 91/12/21 ] [ 4:43 عصر ] [ جواد احمدی ]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به شایعات و حرف و حدیث‌ها کاری ندارم و این موضوعاتی است که برخی به وجود می‌آورند.


به گزارش فارس، محمد قاضی پس از شکست یک بر صفر مقابل راه آهن گفت: موقعیت‌های خوبی داشتیم اما وقتی نمی‌توانیم گل بزنیم طبق قانون فوتبال گل می‌خوریم. دوست داشتیم در این مسابقه به پیروزی برسیم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم اما این اتفاق نیفتاد و تلاش می‌کنیم در دیدارهای آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در مورد حواشی که بر سر میزبانی به وجود آمد اظهار داشت: به این مسائل توجه نمی‌کنیم و تنها روی هدف خودمان تمرکز داریم، این موضوعات به باشگاه راه آهن مرتبط بود و برای ما زیاد تفاوتی نداشت.

قاضی درمورد حضور در میدان عنوان کرد: در دقایقی که گل خورده بودیم وارد میدان شدم و تمام تلاشم را کردم یا گل بزنم و یا سایر هم تیمی‌هایم را در موقعیت گل قرار دهم که این اتفاق نیفتاد. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی در مورد شایعاتی که قبل از بازی به وجود آمده بود و اعلام می‌شد پرسپولیس دیگر لیگ برتر برایش اهمیتی ندارد گفت: با این شایعات کاری ندارم و اینها همه حرف و حدیث‌هایی است که مطرح می‌شود.

[ یکشنبه 91/12/20 ] [ 11:55 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>