سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را تا بازی برابر سایپا پشت درهای بسته برگزار می کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان با نظر کادر فنی، طی روزهای پنجشنبه و جمعه دو جلسه تمرینی خود را در مجموعه ورزشی درفشی فر و بدون حضور تماشاگر، خبرنگار، عکاس و فیلمبردار انجام می دهند. ضمن اینکه تمرین پنجشنبه از ساعت 10:30 آغاز خواهد شد.

تیم های پرسپولیس و سایپا از ساعت 19 روز شنبه از هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند.


[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 9:32 صبح ] [ جواد احمدی ]

هادی عقیلی در حال بررسی پیشنهادهایش برای فصل آینده است. در حال حاضر بازی‌های لیگ قطر به پایان رسیده و عقیلی درگیر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا است ولی او دوست دارد خیلی زود تکلیف خود را برای فصل آینده مشخص کند.
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز،‌ عقیلی به احتمال فراوان تا سه، چهار روز دیگر تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت. او در مورد وضعیت خودش به سوالات پاسخ می‌دهد.

* تصمیمت برای فصل آینده چیست، می‌خواهی باز هم پیراهن العربی را بر تن کنی؟
- به احتمال فراوان تا سه چهار روز دیگر وضعیتم مشخص می‌شود.

* پس حتما با العربی در حال مذاکره هستی؟
- تا چند روز دیگر معلوم می‌شود چه کار خواهم کرد.

* اولویت تو ماندن در قطر است یا می‌خواهی برگردی؟
- شاید برگشتم و شاید هم ماندم.

* ولی حتما می‌دانی که اگر به ایران برگردی نمی‌توانی پول خوبی بگیری؟
- بله، این را خیلی خوب می‌دانم ولی برگشت به ایران موضوعی است که به آن فکر می‌کنم.

* چه چیزی باعث شده که به برگشتن فکر کنی؟
‌- من دوست دارم برگردم و اگر یکسری شرایط فراهم شود، این اتفاق خواهد افتاد. البته مطمئنا دلیلی که مرا برای بازگشت به ایران راغب می‌کند مسائل مالی نیست و من در نیم‌فصل و بعد از مصدومیتی که داشتم، می‌خواستم برگردم. حالا باید با بعضی از افراد مشورت کنم تا ببینم شرایط چگونه خواهد شد. در ضمن یک موضوع هم برای من مهم است.

* چه موضوعی؟
- اگر یادتان باشد وقتی خواستم به العربی بیایم، یکی از شرطهای اصلی‌ام این بود که قراردادم بیشتر از یک سال نباشد. من قرارداد بلندمدت دوست ندارم و اگر به ایران بیایم می‌خواهم قرارداد یک ساله ببندم و اگر هم دو ساله بود باید مشروط باشد. اگر در لیگ قطر هم بمانم باز هم این شرایط را در نظر خواهم گرفت و یکسری مسائل دیگر هم هست که باید در نظر بگیرم.

* باشگاه العربی چندبار با تو مذاکره کرده؟
- آنها خواهان تمدید قرارداد هستند ولی گویا قرار است تغییرات مدیریتی در باشگاه ما انجام شود. از چند تیم قطری دیگر و یک تیم هم در امارات پیشنهاد دارم.

* راستی اگر به ایران برگردی می‌خواهی در سپاهان بازی کنی؟
- من قبلا هم گفتم که سپاهان را دوست دارم و 7 سال در این تیم بازی کردم. مطمئنا اول از همه به سپاهان فکر می‌کنم و با این باشگاه مذاکره خواهم کرد.

* سپاهان در حال حاضر در قطر است. آیا به اردوی این تیم می‌روی؟
- باید ببینم برنامه تمرینی امروز ما چطور است ولی سعی می‌کنم حتما به اردوی سپاهان بروم و دوستانم را ببینم. حتی گفته‌ام که یکسری از وسایلم را به قطر بیاورند.

* یک سوال تکراری. با پرسپولیس مذاکره نکردی؟
- ‌خیر، هیچ مذاکره‌ای انجام ندادم. تنها مسئولان این باشگاه یک بار به مدیر برنامه‌هایم پیشنهاد دادند که قصد جذب عقیلی را داریم و مدیر برنامه‌های من هم گفته بود که آخر فصل مذاکره می‌کنیم. هنوز هم که فصل تمام نشده و من با العربی قرارداد دارم. در این مدت هم خیلی شایعه درست شد که هیچ‌کدام از آنها صحت نداشت.

* اگر پرسپولیس پیشنهاد بدهد چه واکنشی نشان می‌دهی؟
- مطمئنا پیشنهاد آنها را بررسی خواهم کرد. به هر حال پرسپولیس تیم بزرگ و پرطرفداری است.

* راستی مذاکره‌ات با یک تیم فرانسوی منتفی است؟
- ‌بله. من قبلا هم گفتم که دوست ندارم به هر قیمتی به فوتبال اروپا بروم.

* در لیگ برتر چه تیمی قهرمان می‌شود؟
- واقعا پیش‌بینی خیلی سخت است ولی شرایط سپاهان به خاطر 3 بازی خانگی بهتر است.

 


[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 9:32 صبح ] [ جواد احمدی ]

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تحلیل دیدار تیمهای پرسپولیس و الغرافه و آخرین وضعیت این تیم گفت: برنده بازی هواداران پرسپولیس بودند که در وسط هفته با حضور 96 هزار نفری خود تا آخرین لحظه از تیمشان حمایت کردند.

حمید استیلی  در خصوص دلیل حضور خود در بوشهر و وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: من برای حضور در مراسم ختم پدر یکی از دوستانم به بوشهر رفته ام تا به طورحضوری به وی تسلیت بگویم. بنابراین صحبتهایی که در خصوص حضور من در بوشهر برای کمک به تیم ایرانجوان مطرح می‌‍شود به هیچ وجه صحت ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پرسپولیس در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا نسبت به بازیهای لیگ متفاوت بازی می کند، اظهارداشت: پرسپولیس برای موفقیت در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ابزار لازم را دارد، در واقع آنها با جذب بازیکنان مورد نیاز خود نقاط ضعفی که در لیگ دارند را پوشش دا ده اند، ضمن اینکه پرسپولیس این رقابتها را خوب شروع کرده و بازیکنان تیم نیز نشان داده اند که از روحیه بالایی برای بازی با تیمهای عربی برخوردارند.

سرمربی سابق پرسپولیس با تاکید بر اینکه بازیکنان پرسپولیس در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده اند، تاکید کرد: ویژگی مهمی که تیم پرسپولیس در این رقابتها بدست آورده این است که  بازیکنان این تیم در 30 دقیقه ابتدایی بازی دروازه حریفان خود را مورد هجوم قرارداده و حتی موفق به باز کردن آن نیزمی شوند همین موضوع نیز موجب می شود که در ادامه بازی، آنها با فشار روانی کمتری بازی را دنبال کنند.

وی افزود: البته توپهای بازیکنان نیز اکثر موارد وارد دروازه می شود که این نیز موضوع مهمی است.

استیلی در پاسخ به این پرسش که چرا پرسپولیس دیگر درلیگ خوب نتیجه نمی گیرد، تصریح کرد: همانطور که گفتم پرسپولیس در لیگ ابزار لازم را برای برطرف کردن نقاط ضعف خود ندارد اما در لیگ قهرمانان با استفاده از شیث رضایی، ادکوویچ و پولادی تا حدود زیادی نقاط ضعفی را که در لیگ دارد برطرف کرده است. البته نمی توان منکر زحمات و تفکرات مربی بزرگی  مثل دنیزلی نیز شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در همین مورد خاطرنشان کرد: درست است که پرسپولیس در رقابتهای لیگ برتری شانسی برای قرار گرفتن بین تیمهای اول تا چهارم ندارد اما این موضوع نباید باعث شود که بازیکنان انگیزه خود را از دست بدهند چون  این موضوع اهمیت زیادی دارد تا پرسپولیس در پایان فصل در جایگاه بدی در جدول قرار نگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اعتقاد دارد که پرسپولیس فعلی همان پرسپولیس زمان استیلی است اما تقویت شده است، گفت: این موضوع به هیچ وجه درست نیست چون شرایط آن موقع با شرایط فعلی تفاوت زیادی دارد و مقایسه این دو مقطع زمانی با یکدیگر درست نیست.

سرمربی سابق پرسپولیس درهمین خصوص افزود: زمانی که من سرمربی تیم بودم وقتی تیم در دقایق ابتدایی بازی موفق به گل زنی نمی شد، سکوها علیه ما می شدند و بازیکنان با استرس و بدون اعتماد به نفس جریان بازی را دنبال می کردند که همین موضوع باعث می شد توپهای ما تبدیل به گل نشده و نتوانیم نتیجه بگیریم، البته مسائل مختلف دیگری نیز وجود داشت، به همین دلیل می گویم مقایسه پرسپولیس فعلی با پرسپولیسی که من هدایت آن را بر عهده داشتم کار درستی نیست.

وی با تاکید بر اینکه پرسپولیس با درایت دنیزلی از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان  آسیا صعود می کند تاکید کرد: با توجه به شناختی که دنیزلی از تیم پیدا کرده مطمئنا درمرحله بعد این رقابتها پرسپولیس با جذب بازیکنان جدید می تواند شرایط بهتری پیدا کند.

استیلی درهمین خصوص افزود: نتایج اخیر تیمهای پرسپولیس، سپاهان و حتی استقلال در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد که لیگ ما از سطح بالایی در آسیا برخوردار است البته هنوز به برنامه ریزی بیشتری برای ارتقای سطح کیفی رقابتهای لیگ برتر نیاز داریم.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس و الغرافه نیز تاکید کرد: با وجود هواداران زیادی که به ورزشگاه آمده بودند نتیجه برای ما خوب نبود اما خوشبختانه همچنان سرگروه هستیم. هرچه از بازیهای لیگ قهرمانان می گذرد آنها نیز با روشهای بازی پرسپولیس بیشتر آشنا می شوند بنابراین باید تدابیر جدیدی در نظر گرفته شود. در واقع برنده این بازی هواداران بودند که دروسط هفته با حضور 96 هزار نفری خود تا آخرین لحظه از پرسپولیس حمایت کردند.

استیلی درهمین خصوص تاکید کرد: پرسپولیس در ترکیب خود بازیکنان با تجربه بزرگی داشت اما آنها در صحنه مربوط به گل دوم غافلگیر شدند البته توپ نیز بروی بازیکن قطری نشست و وی نیز یک شوت فوق العاده زد.

استیلی با تاکید بر اینکه هنوز هم پرسپولیس شانس اصلی صعود به عنوان تیم اول گروه است، گفت: الغرافه روی اتفاقات توانست با امتیاز به قطر برگردد و این موضوع مهم را نیز نباید فراموش کرد که پرسپولیس با  تیم الهلال در ورزشگاه آزادی بازی دارد. با حمایت اینچنینی هواداران پرسپولیس شکست الهلال در آزادی کار سختی نیست.

وی درخصوص شانس صعود تیم ملی ایران به رقابتهای جام جهانی برزیل نیز اظهار داشت: کی روش برنامه ریزی خوبی برای صعود تیم ملی به جام جهانی انجام داده است ، وی با دعوت از یکسری از بازیکنان جدید و به کارگیری آنها در اردوها و بازیهای تدارکاتی مختلف، در حال پیدا کردن پشتوانه و جایگزینهای خوب برای بازیکنان اصلی تیم ملی است.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس با بیان اینکه در حال حاضر فوتبال ملی ایران هم یک مربی بزرگ داشته و هم ابزار لازم را برای صعود به رقابتهای جام جهانی دارد، تاکید کرد: با حمایت همه جانبه از تیم ملی صعود به رقابتهای جام جهانی برزیل کار راحتی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده در رقابتهای لیگ برتر مربیگری خواهید کرد، اظهار داشت: من در نیم فصل چند پیشنهاد از تیمهای لیگ برتری داشتم اما خودم نمی خواستم که در این فصل مربیگری کنم تا به یک آرامش نسبی برسم و در حال حاضر نیز برای فصل آینده پیشنهادی ندارم، باید ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد. 


[ چهارشنبه 91/1/30 ] [ 4:11 عصر ] [ جواد احمدی ]

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از هماهنگی با مسئولان باشگاه بعد از بازی با الغرافه قطر سریعاً عازم ترکیه شد.

دنیزلی قرار است فردا به تهران بازگردد. احتمال غیبت او در تمرین فردا وجود دارد.


[ چهارشنبه 91/1/30 ] [ 4:10 عصر ] [ جواد احمدی ]

 هواداران پرسپولیس در حالی که 6 ساعت به آغاز دیدار این تیم با الغرافه مانده مقابل ورزشگاه آزادی حضور دارند.

 دیدار پرسپولیس و الغرافه قطر در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا ساعت 17 امروز برگزار می‌شود.

این در حالی است که حدود 150 هوادار پرسپولیس 6 ساعت مانده به آغاز بازی با در دست داشتن پرچم این تیم جلوی در ورزشگاه آزادی حضور دارند و منتظر ورود به ورزشگاه هستند.

تصویر خبر

[ سه شنبه 91/1/29 ] [ 12:0 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نماینده فوتبال ایران در اولین دیدار از مرحله رفت مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا (سه شنبه) در حالی برابر تیم الغرافه قطر صف آرایی می کند که این تیم با لباس های سرتا پا مشکی به میدان می رود. همچنین تیم الغرافه با پیراهن زرد، شورت آبی و جوراب سفید به زمین خواهد رفت.

    گفتنی است؛ تیم پرسپولیس در دیدار رفت، حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر در قطر مغلوب کرده بود. ضمن اینکه این دیدار از ساعت 17 در ورزشگاه ازادی برگزار می شود.


[ سه شنبه 91/1/29 ] [ 1:28 صبح ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرمربیان تیم های پرسپولیس و الغرافه به همراه یکی از بازیکنان خود روز دوشنبه در سالن اجتماعات سازمان لیگ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرده و در جمع اصحاب رسانه به سوالات آنها پاسخ خواهند داد.

    گفتنی است؛ جلسه هماهنگی سرپرستان، ناظران، مسئولان برگزاری و نمایندگان هیات فوتبال و نیروی انتظامی ساعت 13 دوشنبه بیست و هشتم فروردین ماه در همان مکان برگزار خواهد شد.


[ دوشنبه 91/1/28 ] [ 1:31 صبح ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امیر علی حسینی مدیر رسانه ای پرسپولیس در لیگ آسیا، در این خصوص گفت: سرخپوشان پس از آخرین تمرین خود که فردا دوشنبه در زمین مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار می کنند، در هتل آکادمی المپیک به اردو می روند.

وی افزود: تیم فوتبال الغرافه قطر امشب وارد تهران می شود و پس از استقبال از آنها در هتل آزادی، اسکان می یابد.

حسینی در مورد تمرینات تیم میهمان تصریح کرد: مسئولان الغرافه طی درخواستی دو جلسه تمرینی را در نظر گرفته اند که یک جلسه پیش از بازی و یک جلسه پس از بازی بود. زمین اصلی ورزشگاه آزادی محل تمرین فردای تیم الغرافه و زمین مجموعه ورزشی درفشی فر محل تمرین بعد از بازی مشخص شد.

گفتنی است؛ تیم میهمان روز چهارشنبه با پرواز ساعت 22:35 تهران را به مقصد دوحه ترک می کند.


[ دوشنبه 91/1/28 ] [ 1:31 صبح ] [ جواد احمدی ]
  • ه گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین سرخپوشان پشت درهای بسته برگزار و علیرغم بارش شدید باران و تگرگ متوقف نشد و بازیکنان تمرینات شادبی را در زمین لغزنده و پر از آب انجام دادند.

    مهرداد اولادی و حمیدرضا علی عسگری همچنین جزو مصدومان کنونی این تیم محسوب می شوند. ضمن اینکه وضعیت علی عسگری نسبت به مهرداد بهتر است.

    گفتنی است؛ آخرین تمرین قبل از بازی با الغرافه، بعدازظهر روز دوشنبه در زمین درفشی فر برگزار می شود.


[ دوشنبه 91/1/28 ] [ 1:30 صبح ] [ جواد احمدی ]

  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتسال دبیرستان امام خمینی (ره) خرم‌آباد لرستان که به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کرده بود، در دیدار نهایی با نتیجه 5 - 4 مقابل ترکیه به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

    بر همین اساس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی پیامی؛ کسب این افتخار را که برگ زرین دیگری بر تاریخ ورزش دانش آموزی کشور و مایه دلگرمی جامعه ورزش به ویژه ورزش دانش آموزی و سرافرازی میهن اسلامی مان در عرصه های جهانی و بین المللی گشت را به جامعه ورزش و تمام دست اندرکاران ورزش دانش آموزی کشور تبریک گفت.


[ دوشنبه 91/1/28 ] [ 1:30 صبح ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>