سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

به گزارش پارس به نقل از باشگاه پرسپولیس، سرمربی پرسپولیس در اولین دقایق بامداد امروز با پرواز فرانکفورت و طبق برنامه از قبل اعلام شده به تهران بازگشت.

دستیاران مانویل ژوزه نیز با پروازهای دیگر به تهران آمدند تا تمرینات پرسپولیس را از امروز زیر نظر بگیرند.

به نظر می‌رسد در تعطیلات لیگ یکی از دغدغه‌های سرمربی پرسپولیس پاسخگویی به کمیته انضباطی خواهد بود. او باید پس از شکایت فدراسیون فوتبال به دلیل مصاحبه‌اش علیه کی‌روش پاسخگوی کمیته انضباطی باشد.


[ چهارشنبه 91/7/19 ] [ 4:54 عصر ] [ جواد احمدی ]
با هماهنگی مسئولان باشگاه پرسپولیس و برج میلاد بازیکنان قرمز‌پوش پس از تمرین امروز به طبقه ششم برج میلاد رفتند.
آنها ابتدا در جلسه‌ای با محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه شرکت کردند و سپس در یکی از رستوران‌ها ناهار خوردند.
گفتنی است مانوئل ژوزه، سرمربی پرسپولیس نیز پس از تمرین امروز در تماسی با مترجم خود اعلام کرد که امشب از آلمان وارد ایران خواهد شد.

[ سه شنبه 91/7/18 ] [ 9:25 عصر ] [ جواد احمدی ]

تمرین امروز صبح دوشنبه 17 مهر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی ساعت 9:45 دقیقه در ورزشگاه خیریه عمل آغاز شد که مهدوی کیا کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس  تهران آخرین نفری بود که وارد تمرین شد.
 
شایان ذکر است، گل محمدی و سلطانی کماکان مانند روز گذشته دو مربی حاضر در تمرین پرسپولیس هستند. گل محمدی همراه سایر بازیکنان در حال گرم کردن و دویدن است.

بهروز سلطانی مربی تیم های پایه ای پرسپولیس نیز تمرینات دروازه بان های پرسپولیس از جمله نیلسون، گردان و عابدزاده را زیر نظر دارد که نیلسون اولین تمرین خود را پس از مرخصی انجام می دهد؛ سعید شیرینی نیز در تمرینات حضور فعال دارد از ابتدای تمرین امروز صبح در ورزشگاه خیریه عمل حضور دارد.

 گفتنی است، غلامرضا رضایی به طور اختصاصی در حال دویدن است و در ضمن به خاطر مصدومیت زیر نظر چشمه سری پزشک تیم تمریناتش را دنبال می کند و  علی عسگر نیز در تمرین امروز سرخ پوشان شرکت ندارد.

 نکته جالب تمرین امروز صبح پرسپولیس ها، هنر نمایی و رو پایی زدن یحیی گل محمدی مربی این تیم بود که بازیکنان او را مورد تشویق قرار دادند.

در اوایل شروع تمرین نیز تعدادی از خبرنگاران و کادر فنی از جمله چشمه سری پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی ال کلاسیکو بحث می کردند و هر کدام از آنها طرفدار رئال و بارسلونا بودند به طرفداری تیم محبوب خود می پرداختند.
 
غلام رضا رضایی نفر اولی بود که از زمین تمرین بیرون آمد.

گفتنی است، تمرین ساعت 11:45 تمام شده است و یحیی گل محمدی از زمین درفشی فر خارج شد./مح


[ دوشنبه 91/7/17 ] [ 12:26 عصر ] [ جواد احمدی ]
علی کریمی پس از مدت‌ها سکوت عنوان کرد: از زمانی که از پرسپولیس کنار گذاشته شدم حرف‌های زیادی درباره من زده و حتی از طرف من منتشر شد. شاید دلیل اصلی این موضوع سکوت من بود که به خاطر پرسپولیس و هواداران پرشورش این کار را انجام دادم. اکنون هم قصد ندارم در آستانه بازی حساس 25 مهر مقابل کره‌جنوبی در این باره حرفی بزنم.
آفتاب: هافبک تیم ملی فوتبال ایران از هواداران خواست روز 25 مهر با حضور در ورزشگاه آزادی از تیم ملی حمایت کنند تا راه شکست کره‌جنوبی هموار شود.

علی کریمی پس از مدت‌ها سکوت عنوان کرد: از زمانی که از پرسپولیس کنار گذاشته شدم حرف‌های زیادی درباره من زده و حتی از طرف من منتشر شد. شاید دلیل اصلی این موضوع سکوت من بود که به خاطر پرسپولیس و هواداران پرشورش این کار را انجام دادم. اکنون هم قصد ندارم در آستانه بازی حساس 25 مهر مقابل کره‌جنوبی در این باره حرفی بزنم.

وی ادامه داد: فوتبال ما در این شرایط نیاز به آرامش دارد و امیدوارم همه کمک کنند تا با حمایت پرشور همه هواداران ایرانی و دعای خیر افرادی که به ورزشگاه نمی‌آیند، با عبور از سد کره جنوبی راه رسیدن به جام جهانی 2014 هموار شود.

به گزارش فارس،کریمی در خصوص برخی اخبار مبنی بر بی‌احترامی‌اش به خبرنگاران در تمرین روز شنبه تیم ملی تصریح کرد: همیشه سعی کرده‌ام احترام جامعه بزرگ خبرنگاران را حفظ کنم و میان ما احترام متقابلی باشد. متاسفانه در یکی دو روز گذشته صحبت‌هایی در خصوص من و خبرنگاران نقل شد به همین دلیل ضمن احترام فراوانی که برای همه خبرنگاران با شرافت قائلم، از وکیلم خواسته‌ام این موضوع را تا لحظه آخر پیگیری و شکایت کند. معتقدم خبرنگاران باشرافت در ورزش ما کم نیستند و همیشه به آنها احترام می‌گذارم.

کد مطلب :


[ دوشنبه 91/7/17 ] [ 12:25 عصر ] [ جواد احمدی ]

غلامرضا رضایی پس از رفع مصدومیت، احساس درد ندارد و برای تقویت کشاله به اتفاق دکتر علیپور عازم کلینیک ورزشگاه درفشی فر شد تا به تمرینات فیزیوتراپی بپردازد و چند روز دیگر در تمرینات گروهی شرکت می کند.
چشمه سری افزود: میثم نقی زاده که در پایان بازی برابر سایپا از ناحیه کشاله احساس درد می کرد با تمرینات ویژه تحت درمان است و امروز نیز به فیزیوتراپی پرداخت و در روزهای آینده به تمرینات گروهی باز خواهد گشت.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: حمیدرضا علی عسگری هم در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات فیزتراپی انجام می دهد. او امروز با لباس شخصی در تمرین سرخپوشان حضور یافت و مصمم هستیم هر چه زودتر او را در اختیار کادر فنی قرار دهیم.
چشمه سری تصریح کرد: امیر حسین فشنگچی پس از رفع مصدومیت در تمرینات گروهی حضور دارد و به موازات آن، تمرینات توانبخشی و تقویتی را نیز در دستور کار خواهد داشت.
پزشک سرخپوشان در پایان در خصوص عمل جراحی مسعود داستانی خاطر نشان کرد: طبق نظر پزشک جراحش، باید به مدت 10 روز استراحت کند و بعد از آن با ویزیت و معاینات ویژه، شرایطش مشخص خواهد شد.


[ یکشنبه 91/7/16 ] [ 5:58 عصر ] [ جواد احمدی ]

ایمون زاید در دوبلین به دنیا آمد و در جام‌جهانی 2003 در تیم فوتبال زیر 20 سال ایرلند به میدان رفت. وی که دارای ملیتی ایرلندی - لیبیایی است، با گلزنی و کمک به پرسپولیس برای رسیدن به مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا سال گذشته توجه‌ بسیار را به خود معطوف کرد.

این بازی به یادماندنی در معتبرترین رقابت باشگاهی آسیا بازیکن 28 ساله را به یک ستاره باهوش در تهران تبدیل کرد. وی که لقب «آقای هت‌تریک» را از سوی مردم دریافت کرده، هواداران را با مهارت خود در گلزنی در دیدارهای خانگی و خارجی به وجد می‌آورد.

سایت فیفا گفت‌و‌گویی در خصوص «شاهکار» زاید در پرسپولیس در لیگ قهرمانان، تطابق وی با بازی ایرانی و رویایش برای حضور در تیم ملی لیبی در جام‌جهانی 2014 برزیل انجام داده است.

10 سال پیش فوتبال­ت را شروع کردی. در این سال‌ها مهم‌ترین اتفاقاتی که برایت رخ داده چه بوده‌اند؟

لحظات جادویی زیادی را در این 10 سال تجربه کرده‌ام و اکنون از بازی همان قدر لذت می‌برم که قبلا می‌بردم. بهترین خاطره من شاید جام‌جهانی زیر 20 سال با تیم ایرلند باشد. اکثر فوتبالم را در آنجا گذراندم و به اندازه کافی خوش‌شانس بودم تا افتخارات زیاد تیمی و فردی را کسب کنم. به عنوان بهترین بازیکن جوان در سال 2003 انتخاب و 8 سال بعد بهترین بازیکن لیگ و بهترین گلزن شدم.

درباره انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن و آقای گل لیگ در سال 2011 صحبت کردی، آیا می‌خواهی بگویی آن سال تاکنون بهترین سال فوتبال تو بوده است؟

2011  سال بسیار ویژه‌ای برای من بود. من به دری‌سیتی پیوستم و یک بار دیگر علاقه‌ام به بازی کردن را به دست آوردم. فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتم زیرا 3 عنوان به دست آوردم که جای آنها در کارنامه‌ام خالی بود. در کل فصلی فراموش نشدنی بود.

چرا تصمیم گرفتی به ایران بروی و به پرسپولیس ملحق شوی؟

مقامات باشگاه پرسپولیس پس از فصل فوق‌العاده‌ای که با دری در سال 2011  پشت سر گذاشتم با من تماس گرفتند. قصد آمدن به ایران را نداشتم اما هنگامی که با ایرلندی‌های حاضر در ایران صحبت کردم، نظرم عوض شد. پرسپولیس یکی از معتبرترین باشگاه‌های آسیا است و میلیون‌ها هوادار دارد. مطمئن بودم که از تصمیمم پشیمان نخواهم شد.

هواداران پرسپولیس به دلیل عادت تو در هت‌تریک و زدن سه گل، ‌لقب آقای هت‌تریک را به تو داده‌اند، آیا احساس نمی‌کنی که تملق می‌کنند؟

 هیچ‌چیزی شگفت‌انگیزتر از گل زدن نیست. از زمانی که شروع کردم، گل‌های زیادی زده‌ام و می‌توانم به شما بگویم که کمک به تیم برای پیروزی یک احساس استثنایی است. گلزنی بسیار سخت است و شاید به همین دلیل باشد که قیمت مهاجمان بسیار گران است. هواداران پرسپولیس عالی هستند و یکی دیگر از اضلاع باشگاه را تشکیل می‌دهند. این برای من یک افتخار است که این لقب را به من داده‌اند و هر جا که می‌روم مردم با نشان دادن 3 انگشت خود به من علامت می‌دهند. من فکر می‌کنم این عالی است.

با 5 گل در 6 بازی لیگ قهرمانان در فصل گذشته تیتر‌ها را به خود اختصاص دادی؛ عملکرد خودت را در آن مسابقات چگونه ارزیابی می‌کنی؟

بازی کردن و گلزنی در لیگ قهرمانان اتفاقی عالی است. اگر کسی یک سال پیش به من می‌گفت در این مسابقات بازی خواهم کرد و گل می‌زنم شاید باور نمی‌کردم. 5 گل در 6 مسابقه کار کوچکی نیست. متأسفانه مقابل الاتحاد عربستان در مرحله یک‌هشتم بازی خوبی ارائه ندادیم و بدون شک این حریف ما بود که شایسته پیروزی بود. با این همه می‌گویم که اولین تجربه من از لیگ قهرمانان آسیا یک موفقیت بود.

تو لحظات خوبی در اروپا با دروگدا یونایتد و اسپورتینگ فینگال داشتی. چه تفاوتی میان رقابت‌های باشگاهی آسیا و اروپا وجود دارد؟

به اندازه کافی خوش‌شانس بودم تا در لیگ اروپا، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم و در تمام آنها گل بزنم. فکر می‌کنم رقابت‌های اروپایی به توانایی بدنی بیشتری نیاز دارند. گرمای شدید در آسیا و به ویژه در بخش غربی قاره شاید دلیل کندتر بودن بازی‌ها باشد، حتی اگر سطح فنی بازی‌ها بسیار بالا باشد. تیم‌های اروپایی در بازی‌هایشان هوشمندانه‌تر عمل می‌کنند؛ به هر حال آنها بهترین‌های جهان هستند.

لیبی در مسیر رسیدن به جام جهانی برزیل 2014 عالی کار کرده؛ کامرون را شکست داده و با توگو به تساوی رسیده. شانس تیم‌تان را در این گروه چگونه ارزیابی می‌کنی؟

در گروه سختی قرار داریم و من فکر می‌کنم کامرون هنوز هم شانس اول صعود است، اما پس از 2 مسابقه اول فکر می‌کنم می‌توانیم از گروهمان صعود کنیم. در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست و اگر بتوانیم صعود کنیم موفقیت بزرگی برای کشور من پس از مشکلات فراوان خواهد بود.

فکر می‌کنی لیبی هنوز هم بتواند با وجود شکست یک بر صفر مقابل الجزایر در ماه گذشته به جام ملت‌های آفریقا 2013 صعود کند؟

کار آسانی نخواهد بود زیرا باید الجزایر را در خانه خودشان شکست دهیم اما با وجود این شکست نباید فراموش کنیم که فرصت‌های زیادی داشتیم. امیدوارم در الجزایر شانس بهتری داشته باشیم.

فکر می‌کنی بتوانی در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا و جام‌جهانی 2014 بازی کنی؟

امیدوارم پیش از دور برگشت مقابل الجزایر شرایط تغییر کند، بنابراین می‌توانم به لیبی کمک کنم تا به جام ملت‌های آفریقا راه یابد. می‌دانم که می‌توانم کمک زیادی به تیم ملی بکنم و فکر می‌کنم یکی از هت‌تریک‌های معروف من برای راه‌یابی به فینال کافی باشد (می‌خندد)

ترجمه: گروه ورزش خبرگزاری فارس


[ شنبه 91/7/15 ] [ 11:55 صبح ] [ جواد احمدی ]
علی پروین به لطف نمایشگاه سورتمه از متمول‌ترین فوتبالیست‌های دهه 60 بود.شانس سواری گرفتن از این اتومبیل جالبی که در تصویر می‌بینید آن روزها گیر هر کسی نمی‌آمد! و البته هر از گاهی به بازیکن‌های فوتبال هم ماشین می‌فروخت. ماشین‌هایی که امثال وحید قلیچ و پنجعلی خاطرات جالبی از آن‌ها دارند!

[ شنبه 91/7/15 ] [ 12:32 صبح ] [ جواد احمدی ]

واب آزمایش بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از اتفاقات بازی با سپاهان مشخص شد.

دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری اظهار داشت: ‌با پیگیری‌های فراوان و پس از اینکه 2 بار نمونه‌گیری‌های بازیکنان پرسپولیس را به آزمایشگاه‌ها دادیم باید اعلام کنیم که هیچ گونه موارد مشکوکی در آزمایش‌ها دیده نشد.
 
وی افزود: این آزمایش‌ها به طور دقیق و ریزبینانه دیده شده و از 4 بازیکن ما که کمی مشکوک‌تر از سایرین بودند انجام شد اما پزشکان صبح امروز در جلسه‌ای به ما اعلام کردند که این نمونه‌ها هیچ مشکلی نداشت.
 
این در شرایطی است که با توجه به این اتفاق به ابهامات در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان اضافه شد و در جلسه‌ای بین کادر پزشکی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مقرر گردید که مسائل دیگر در خصوص این اتفاق پیگیری و به مردم و هواداران پرسپولیس اعلام شود.
 
پس از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان چند بازیکن این تیم دچار بی‌حالی شدند.


[ جمعه 91/7/14 ] [ 10:24 صبح ] [ جواد احمدی ]

رویانیان: می‌گویند من دچار توهم شده‌ام!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از صحبت‌های یکی از مدیران لیگ برتری، وی را «پدرخوانده» فوتبال ایران خواند و گفت که اگر لازم باشد پرونده‌ی او را ورق خواهد زد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازایسنا، محمد رویانیان در واکنش به انتقادهای یکی از مدیرعامل‌های لیگ برتری نسبت به وی گفت: برخی آقایان که دچار خودشیفتگی هستند با گره زدن زلف خود به برخی از بازیکنان و افراد شاخص در فوتبال در پی ارتزاق هستند. متاسفم از شنیدن جملات یکی از مدیران فوتبالی که خودش را پرسپولیسی می‌داند اما تیشه به ریشه‌ی تیم می‌زند. او که دستش برای همه رو شده است می‌گوید من دچار توهم شده‌ام و بعد هم مدام از علی کریمی حرف می‌زند و صحبت‌هایی می‌کند که آرامش پرسپولیس را بر هم بزند.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: این فرد هر روز به جای پرداختن به تیم خود راجع به پرسپولیس صحبت می‌کند. من خطاب به او باید بگوم که اولا کل فوتبال در توهم است و ثانیا شما را خوب می‌شناسم که در چه توهماتی زندگی می‌کنید. لطفا با گره زدن خود به افراد محبوب مثل علی کریمی به دنبال کسب محبوبیت بادآورده و آن‌چنانی نباشید.

رویانیان هم‌چنین گفت: به ذهنم می‌آید که ارتباط شما با برخی بازیکنان و القای برخی توهمات شبهه‌آمیز چگونه قبل از شروع لیگ و همین‌طور در کوران مسابقات به پرسپولیس لطمه زد و می‌دانم که شما در تخریب تیم و بر هم ریختن سازمان تیمی پرسپولیس چقدر تاثیر داشتید. شمایی که در میان این همه آدم بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران به خودتان لقب «پدر معنوی فوتبال ایران» می‌دهید در توهم هستید یا دیگران؟

مدیرعامل پرسپولیس افزود: پدر معنوی فوتبال ایران در میان این همه آدم پرافتخار شما هستید؟ من می‌گویم که شاید شما «پدرخوانده» فوتبال باشید که در مافیای فوتبال ایفاگر نقش‌هایی هستید که اگر لازم باشد خواهم گفت. من فعلا بیش از این حرفی نمی‌زنم اما اگر لازم باشد پرونده‌ی شما را ورق خواهم زد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش امیر عابدینی با انتقاد از عملکرد رویانیان، گفته بود که وی دچار توهم است و بی‌جهت از همه‌ی جامعه فوتبال انتقاد می‌کند و همه را مقصر می‌داند و به نظر می‌رسد که صحبت‌های رویانیان در پاسخ به عابدینی باشد.


[ پنج شنبه 91/7/13 ] [ 12:8 عصر ] [ جواد احمدی ]

سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد مدیر عامل و موافقت اعضای هیات مدیره تاسیس و براساس پیشنهاد محمد رویانیان، مهدی تاج به عنوان رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس انتخاب شد.سومین نشست رسمی هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس از ساعت 18 امروز در ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار شد.در این نشست که تا دقایقی پیش به طول انجامید، مهدی تاج بنابه پیشنهاد محمد رویانیان و موافقت اعضای هیات مدیره، به عنوان رئیس سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.در جلسه 3 ساعته هیات مدیره پرسپولیس، علی پروین با اطلاع قبلی و بدلیل حضور در مراسمی غایب بود. فدا حسین مالکی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مباحث مطرح شده در نشست امشب به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد و آخرین وضعیت تیم مورد بررسی قرار گرفت.وی افزود: خوشبختانه تیم از حواشی فاصله گرفته و به یکدلی و اتحاد خوبی رسیده و از انسجام بیشتری برخوردار شده است. در این جلسه به منظور برنامه ریزی برای تیم های پایه و همچنین تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس مباحثی مطرح شد و آقای رویانیان پیشنهاد دادند، سامان فوتبال پرسپولیس تشکیل شود. این موضوع مورد موافقت همه اعضا قرار گرفت و مدیر عامل باشگاه، آقای تاج را برای این مسئولیت خطیر پیشنهاد کردند که با توجه به تجربیات ایشان در هیات مدیره مصوب شد، آقای تاج به عنوان رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس فعالیت خود را آغاز نماید.فداحسین مالکی در پاسخ به این سوال که دورنمای تیم فوتبال پرسپولیس را چگونه می‌بینید، گفت: در آخرین بازی پرسپولیس که مقابل سایپا برگزار شد، همه دیدند که تیم، بازی خوبی را به نمایش گذاشت. پرسپولیس بازی قبلی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشته بود. احساس می کنم نگرانی مجموعه مدیریتی باشگاه و هیات مدیره در خصوص عدم انسجام و بروز حواشی در تیم که مشکلاتی را بوجود آورده بود تا حدود زیادی برطرف شده و تیم روند خوبی را در پیش گرفته است و انشاءا... نتایج بهتری کسب خواهد کرد.رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: تشکر می کنیم از هواداران عزیز و محترم پرسپولیس که تا اینجای کار از تیم حمایت کرده و تحمل و صبوری قابل تقدیری داشته اند. هواداران مطمئن باشند تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا یکدل و با تمام وجود شرایطی را فراهم کنیم که پرسپولیس روزهای خوشی را برای آنها رقم زده و با کسب نتایج مطلوب دل آنها را شاد کند. در این زمینه مدیریت باشگاه و اعضای تیم زحمات زیادی می‌کشند و انشاءا... این تلاش ها ثمر خواهد داد.

 


[ چهارشنبه 91/7/12 ] [ 11:49 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>