سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

انتشار تصاویری از هنرنمایی های امیرحسین حاجی زاده باعث شد تا خیلی ها صحبت از کشف یک «لئو مسی» 9 ساله بکنند.این نوجوان اردبیلی که حرکات خارق العاده ای را با توپ انجام می دهد متولد 30 مرداد 1383 است و از 3 سال پیش در مدرسه فوتبال ایرانیان اردبیل مشغول تمرین شده است.

در حالی که تا یکی دو هفته پیش کسی حتی نام امیرحسین را نشنیده بود، پخش شدن کلیپ یک دقیقه ای از مسی ایران باعث شد تا حتی صحبت از سالگادو و رئال مادرید به وجود آید و خیلی ها به دنبال این پسربچه 9 ساله باشند.

مهدی شیخلووند مربی امیرحسین در مدرسه فوتبال ایرانیان در مخورد این شاگرد نخبه اش چنین می گوید: «امیرحسین از بین 500 نونهال ثبت نام کننده به این مدرسه فوتبال انتخاب شده و تحت آموزش قرار گرفته که البته در این بین امیرحسین دارای تسلط و استعداد عجیبی است. از همان ابتدا بازی ها و حرکات وی را ثبت و ضبط کردیم و وقتی بچه های نود به اردبیل آمدند، فیلم بازی های این نابغه را در اختیارشان گذاشتیم که آنها هم فقط یک دقیقه اش را پخش کردند.»

آنهایی که دنبال استعدادهایی مثل امیرحسین حاجی زاده می گردند، خوشحال باشند چون شیخلووند یک استعداد دیگر هم سراغ دارد: «ما استعدادهای نابی علاوه بر امیرحسین حاجی زده داریم. یک پدیده دیگر به نام امیرحسین اخوان هم در مدرسه فوتبال ما حضور دارد که اگر فوتبالش را ادامه دهد، فوتبالیست ارزنده ای خواهد شد.»

مدیر آل اشپورت و ادعای ترانسفر امیرحسین به سالگادو

پس از پخش کلیپ یک دقیقه ای امیرحسین از برنامه نود، این پسر بچه 9 ساله مشتری های زیادی پیدا کرد. ماجرای مشتری های داخلی و خارجی امیرحسین تا جایی ادامه پیدا کرد که فردوسی پور در برنامه آخرش بار دیگر از هنرنمایی های امیرحسین و پیشنهادهای خارجی او صحبت کرد و گفت که امیرحسین از باشگاه معروف رئال مادرید هم پیشنهاد دارد.

صحبت های فردوسی پور و انعکاس کلیپ یک دقیقه امیر حسین در سایت AS باعث شد تا پای خیلی ها به این موضوع باز شود. وحید جعفری مسوول آل اشپورت که هنوز با ماجرای توپ های قلابی و افشاگری های «سجاد یکوکستانی» مواجه است، این بار سوار بر موج مسی 9 ساله می شود و حتی پای «سالگادو» را وسط می کشد: «وقتی هنرنمایی های این بچه 9 ساله را دیدم، کلیپ او را به اسپانیا فرستادم! سالگادو هر چند وقت یک بار به دبی می آید و می خواهیم تا با او در دبی و در مورد این بازیکن بحث هایی را مطرح کنیم!»

علی دایی مدیر برنامه های مسی ایران


جعفری که می گفت در زمان حضورش در تهران همراه با ترخیص کار آل اشپورت راهی مجلس شورای اسلامی شده، هیچ بعید نیست که این بار از گشت و گذارهایش با سالگادو در صحن سازمان ملل بگوید!

جعفری ترجیح می دهد در مورد توپ های آل اشپورت صحبتی نکند و برای چندمین بار می گوید که دنبال دلال و اینجور برنامه ها نیست: «من اصلا دنبال دلال بازی و اینجور مسائل نیستم و به خاطر کمک به یک هموطن دنبال این قضیه هستم!»

اختیار مسی ایرانی دست دایی

در حالی که فقط یک هفته از مطرح شدن نام امیرحسین حاجی زاده می گذرد، واسطه ها و دلال های زیادی به دنبال او هستند و برای این استعداد جدید فوتبال کشورمان دندان تیز کرده اند اما نکته قابل توجه در مورد پرونده امیرحسین این است که او و خانواده اش از مدت ها پیش تمام اختیارات مسی 9 ساله را به علی دایی سپرده اند.

هر چند که این روزها صحبت های زیادی در مورد حضور مسی 9 سالله در اسپانیا می شود ولی جالب است که بدانید از ماه ها پیش دایی شرایط حضور امیرحسین را در باشگاه روبین کازان فراهم کرده است و قرار است که این بازیکن خردسال پس از ژانویه راهی روسیه شود.

حق تعالی، ایجنت رسمی فیفا که در حال حاضر نماینده باشگاه روبین کازان در آسیاست در مورد امیرحسین صحبت های جالبی می کند: «در سفری که علی دایی، رویانیان و مسوولان باشگاه پرسپولیس به روسیه داشتند، دایی در دیدار و جلسه با دردیف (سرمربی و مدیر روبین کازان) در مورد امیرحسین صحبت کرده. دایی وقتی امکانات باشگاه روبین کازان را دید، این باشگاه را حتی با بایرن مونیخ مقایسه کرد و معتقد بود که در پله اول امیرحسین می تواند در روبین و با شرایط حرفه ای آشنا شود.»

علی دایی مدیر برنامه های مسی ایران


حق تعالی از جلسه و صحبت های دایی و دردیف می گوید: «وقتی دایی در مورد امیرحسین با دردیف صحبت کرد، سرمربی روبین کازان به خاطر اعتبار و دید دایی همه چیز را پذیرفت و آنها در مورد امیرحسین به توافق رسیدند. با توجه به این که تمام اختیارات امیرحسین از سوی خانواده اش به دایی داده شده، دایی و دردیف برای اواخر ژانویه قرار ملاقات گذاشتند تا کار امیرحسین یکسره شود. جالب است بدانید اکه وقتی دایی قصد داشت ویدیوی امیرحسین را برای دردیف بفرستد، ایشان به احترام دایی و سلیقه آقای گل جهان گفتند که لازم به چنین کاری نیست و به قول معروف، حرف دایی سند است.»

از آنجایی که دایی و دردیف صحبت های نهایی را در مورد حضور امیرحسین در روبین کازان انجام داده اند، بدون شک موج سواری و ادعای برخی افراد در مورد مذاکره با سالگادو و مسائل اینچنینی لغو می شود.


[ پنج شنبه 92/7/4 ] [ 12:49 عصر ] [ جواد احمدی ]

علی دایی برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فجر سپاسی در هفته‌ یازدهم لیگ برتر با تبریک هفته‌ دفاع مقدس، اظهار کرد: پیش از هر چیز برای تیم فوتبال استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم تا بتواند در آسیا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.

وی ادامه داد: فردا بازی بسیار سختی برابر فجر سپاسی داریم. این تیم نسبت به بازی‌های قبل بهتر شده و از دو بازی قبلی خود چهار امتیاز گرفته است. ما دو بازی قبلی این تیم را آنالیز ‌کرده‌ایم . تیم خطرناکی هستند. باید به پیروانی و یاوری که استاد من است، بابت داشتن این تیم تبریک بگویم.

او ادامه داد: بازی قبلی که به ناحق سه امتیاز را از دست دادیم، اما سعی می‌کنیم که فردا جبران مافات کنیم و سه امتیاز را بگیریم. ان‌شاءالله همه چیز خوب پیش می‌رود و امیدوارم که در همه زمینه‌ها عدالت رعایت شود.

دایی در پاسخ به این سوال که برای بازی تدافعی احتمالی فجرسپاسی چه برنامه‌ای دارید؟ گفت: من از افکار یاوری خبری ندارم، اما فکر همه چیز را ‌کرده‌ایم و با شناخت کافی به مصاف این تیم می‌رویم. مطمئن باشید که فردا بازی خوبی را به نمایش می گذاریم تا سه امتیاز این بازی را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره علت نتیجه‌ نگرفتن پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه، گفت: فوتبال همین است. شرایطی که زمین چمن ورزشگاه آزادی دارد، با تمام زمین‌ها فرق می‌کند. مطمئنا در آزادی خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم. من بازی قبل را به هیچ عنوان برای پرسپولیس شکست نمی دانم و هزار سال دیگر هم هر کس بگوید قبول نمی‌کنم که باخته ایم. ما در خارج از خانه فقط دو مساوی داشته‌ایم و ان‌شاءالله از بازی بعدی نخستین پیروزی خارج از خانه خود را هم به دست آوریم.

دایی درباره تبدیل کارت قرمز میثم حسینی به کارت زرد گفت: این کارت تاثیری در نتیجه‌ بازی ما مقابل سپاهان ندارد و مشکلی را حل نمی‌کند. اما با این حال دست‌شان درد نکند. با این کار حسینی فقط یک بازی را از دست می‌دهد. فکر می‌کنم خیلی راحت می‌توان نتیجه‌گیری کرد که در بازی قبل چه اتفاقی افتاده است.

سرمربی پرسپولیس با بیان این که برای حفظ آمادگی تیم تا پایان فصل، برنامه‌های زیادی داریم ، درباره حضور محسن قهرمانی در فدراسیون فوتبال، گفت: من صحبت خاصی ندارم. فیلم بازی ما مقابل سپاهان به راحتی همه حقایق را نشان می‌دهد. ما مدارکی داریم که می‌تواند به پاک شدن فوتبال ما خیلی کمک کنند. من همیشه اعتقاد داشتم که باید با آدم متخلف در هر قشری که هست برخورد شود. مطمئنا بین مربیان، بازیکنان و مدیران هم آدم متخلف داریم، اما خیلی از افراد به صورت سالم کار می‌کنند که ما باید به دنبال چنین افرادی باشیم.


[ پنج شنبه 92/7/4 ] [ 12:49 عصر ] [ جواد احمدی ]

پدیده 9 ساله فوتبال ایران با باشگاه پرسپولیس قرارداد 10 ساله بست.

 امیرحسین حاجی زاده فوتبالیست 9 ساله ای که با حرکات تکنیکی خود توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد و پخش گزارشی از وی در برنامه نود با استقبال بسیاری از باشگاه‌ها برای به استخدام در آوردن او و زیر نظر گرفتن این پدیده همراه بوده، با باشگاه پرسپولیس قرارداد 10 ساله بست.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره گفت این فوتبالیست نونهال استعدادهای ویژه و بالایی دارد که باید برای هرچه شکوفاتر شدن آن برنامه‌ریزی کرد تا این استعداد هدر نرود و این پدیده به یک فوتبالیست بزرگ و ان‌شاءالله ببین المللی تبدیل شود. در همین راستا معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس آقای سالارکیا به نمایندگی از بنده عازم اردبیل شد و در نشستی که با حضور سرپرست هیئت فوتبال اردبیل و خانواده این فوتبالیست برگزار شد توافقات لازم برای عقد قرارداد 10 ساله بین پرسپولیس و این بازیکن حاصل شد و این پدیده با پرسپولیس قرارداد 10 ساله بست.

وی افزود: جا دارد از رئیس هیئت فوتبال اردبیل که به هنگام تنظیم توافقنامه و قرارداد نگاه مسئولانه و دلسوزانه ای نسبت به این بازیکن داشته و در جزئیات این قرارداد که بسیار مفصل هم هست منافع و آینده این پدیده را در نظر داشته، تشکر و قدردانی کنم. جزئیات این توافق را به زودی اعلام خواهیم کرد.

رویانیان تصریح کرد: طی روزهای آتی که احتمالا هفته آینده خواهد بود به اتفاق آقای استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس راهی اردبیل خواهیم شد و ضمن تبادل قرارداد درباره همکاری در سال‌های آتی و مسائل تحصیلی و فوتبالی وی با خانواده اش صحبت‌های بیشتری خواهیم داشت. احتمال دارد آقای دایی نیز در صورتی که سفر به اردبیل با تمرینات و بازی‌های پرسپولیس تداخل نداشته باشد نیز ما را در این سفر همراهی کند. ما امیدواریم که بتوانیم آنچه برای رشد و پیشرفت این پدیده که خیلی‌ها از او به عنوان مسی ایران یاد کرده اند لازم است را به درستی انجام دهیم. برنامه‌های مفصلی در این راستا طرح ریزی شده که جزئیات آن را در سفر به اردبیل اعلام خواهیم کرد.


[ پنج شنبه 92/7/4 ] [ 12:48 عصر ] [ جواد احمدی ]

حسینی را به کارت زرد تقلیل داد.


به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس از هفته دهم در تاریخ 29 شهریور در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و میثم حسینی بازیکن تیم پرسپولیس دقیقه 3 از زمین بازی اخراج شد، کمیته انضباطی به استناد بند 3 ماده 77 آیین نامه انضباطی فیفا که برای کمیته انضباطی این صلاحیت را قائل شده است تا اشتباهات واضح در تصمیمات داوران را اصلاح کند، بر همین اساس کمیته انضباطی خطای میثم حسینی را مصداق خطای شدید ندانسته و کارت قرمز را به کارت زرد تبدیل کرد.

جریمه نقدی برای تیم داماش گیلان

در دیدار دو تیم داماش گیلان و تراکتورسازی که در تاریخ 29 شهریور در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد، تیم داماش گیلان با شش دقیقه تاخیر در نیمه دوم وارد زمین شد. بر همین اساس این به پرداخت 18 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و محرومیت برای سرمربی تیم بانوان استقلال

دیدار دو تیم استقلال تهران و ملوان بندر انزلی از سری مسابقات لیگ برتر بانوان که در 30 شهریورماه برگزار شد و مریم حسن زاده سرمربی تیم استقلال تهران اعتراضاتی به تصمیم داور و گفتار ناپسند و بی احترامی به نماینده مسابقه کرد. بر همین اساس وی به دو جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 2000000 ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت و جریمه برای سرمربی تیم شهرداری تبریز

در دیدار دو تیم شهرداری تبریز و دبیری تبریز از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال که در تاریخ 29 شهریور ماه در ورزشگاه تبریز برگزار شد، از سوی اسماعیل تقی پور سرمربی تیم شهرداری تبریز تخلفاتی صورت گرفت که منجر به اخراج وی از زمین مسابقه شد. بر همین اساس کمیته انضباطی وی را به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ 3000000 ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

[ چهارشنبه 92/7/3 ] [ 2:29 عصر ] [ جواد احمدی ]

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با ارسال نامه ای از فعالیت های مصطفی دنیزلی در زمان همکاری با پرسپولیس تقدیر کرد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی نهایی شدن تسویه حساب مالی با مصطفی دنیزلی که با توجه به درخواست فسخ قرارداد وی پیش از شروع فصل گذشته صورت گرفته بود. باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با ارسال

نامه ای که توسط بخش بین الملل باشگاه تهیه شد و به امضای مدیرعامل باشگاه رسید از تلاش ‎ها و همکاری این مربی در زمان حضور در پرسپولیس، تقدیر و تشکر کرد.

 


[ سه شنبه 92/7/2 ] [ 7:9 عصر ] [ جواد احمدی ]


شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده


باشگاه پرسپولیس طرح شکایت از مدافع سپاهان را به جریان انداخت.


با توجه به اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان و اظهارات شجاع خلیل‌زاده در مورد این بازی و پرسپولیس، مسئولان این باشگاه اظهارات مدافع سپاهان را توهین و جوسازی خواندند و با توجه به تنش‌های به وجود آمده و آغاز اتفاقات ورزشگاه فولادشهر از درگیری او با میثم حسینی، طرح شکایت از این بازیکن را به جریان انداختند و به زودی از مدافع سپاهان شکایت می‌کنند.

به گزارش تسنیم، همچنین با توجه به ضرب و شتم هواداران پرسپولیس بعد از بازی با سپاهان، باشگاه پرسپولیس طرح شکایت از این موضوع را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد.

 


[ سه شنبه 92/7/2 ] [ 7:8 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........