سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در شرایطی به مصاف سپاهان می رود که چند بازیکن را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.


 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت روز شنبه میزبان سپاهان می باشند و این در حالی که حسین بادامکی را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار ندارند. همچنین محمد نصرتی و شیث رضایی به علت محرومیت انضباطی از همراهی این تیم محروم هستند. وحید هاشمیان و حمیدرضا علی عسگری نیز به دلیل مصدومیت از غایبان این تیم در دیدار برابر سپاهان محسوب می شوند.


[ پنج شنبه 90/8/26 ] [ 11:58 عصر ] [ جواد احمدی ]

ملی پوشان پرسپولیس از فردا (جمعه) در کنار سرخپوشان حضور پیدا خواهند کرد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز (پنجشنبه) تمرین خود را در حالی انجام دادند که حمید استیلی در پاسخ به تماس ملی پوشان تیم، با اشاره به اینکه آنها صبح امروز وارد تهران شدند و با خستگی ناشی از سفر و تغییر ساعت روبرو هستند، از تمرین معاف شدند تا بعد از یک استراحت خوب از فردا در کنار دیگر بازیکنان حاضر شوند.

در تمرین امروز وحید هاشمیان با لباس شخصی در کنار زمین حاضر شد و بعد از صحبت با پزشک تیم، از آخرین وضعیت خود با علی پروین صحبت کرد که با دقت کار سرخپوشان را تعقیب می کرد.

از نکات جالب توجه تمرین امروز، حضور علی کریمی در تمرین گروهی بود که نوید حضور او در بازی با سپاهان را داد.

کریم باقری هم در این تمرین حاضر بود و برای لحظاتی در کنار علی پروین حاضر شد و با او گفتگو داشت.

حمیدرضا علی عسگری غایب بود و ابراهیم شکوری هم که با لباس تمرین حاضر بود از مشکلات گوارشی ابراز ناراحتی می کرد که البته مساله جدی نبود و تا امروز مرتفع می شود.

گفتنی است؛ اعضای تیم پرسپولیس از ساعت 13 فردا (جمعه) اردوی خود را در هتل اوین بر پا می کنند و تمرین سبکی هم در محوطه هتل خواهند داشت.


[ پنج شنبه 90/8/26 ] [ 11:58 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

تمرین صبح امروز (چهارشنبه) پرسپولیس با احتساب حضور سه بازیکن تیم امید، چهار دروازه بان و کریم باقری با 18 نفر برگزار شد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز سرخپوشان در حالی برگزار شد که با توجه به غیبت 6 بازیکن ملی پوش و چهار بازیکن محروم و مصدوم، با تعداد کم نفرات برگزار شد که بیانگر مشکلات حمید استیلی است. با این وجود سرخپوشان تمرین پرانرژی را تحت هدایت کادر فنی انجام دادند، در حالیکه علی پروین مدیر تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد آنها را زیر نظر داشت.

قبل از شروع تمرین، وحید هاشمیان با حضور در محل تمرین پس از صحبت با سرمربی و کادر پزشکی، برنامه فیزیوتراپی گرفت و راهی سالن شد. هادی نوروزی هم که با توصیه کادر پزشکی برای دویدن دور زمین آماده می شد، با تاکید حمید استیلی برای فیزیوتراپی اعزام گردید و قرار شد که برنامه هوازی را در استخر دنبال کند.

گفتنی است؛ از نکات جالب توجه تمرین امروز سرخپوشان، رضایت کادر فنی از پیشرفت مهرداد اولادی بود.


[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 4:48 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

کادر پزشکی پرسپولیس به دنبال کسب اطلاع از آخرین وضعیت محمد نوری و غلامرضا رضایی است که اخباری مبنی بر آسیب دیدگی آنها به تهران ارسال شده است.

 

وجیه اله چشمه سری پزشک تیم پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در توضیح این مطلب گفت: در صدد آن هستیم که قبل از رسیدن ملی پوشان به ایران، از آخرین وضعیت این دو بازیکن با خبر شویم، تا آنجا که می دانیم محمد نوری در تمرینات سالنی آسیب دید ولی احیانا این مسئله جدی نبود که روی نیمکت نشست اما شرایط غلامرضا رضایی باید بررسی شود و امیدواریم که مشکل جدی نباشد.

پزشک تیم پرسپولیس در ادامه درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم و تمرین نکردن وحید هاشمیان و هادی نوروزی افزود: هادی مشکل خاصی ندارد و به خاطر شرایط جوی چند روز تمرین در زمین سفت، کمی باعث فشار موضعی شده بود. توصیه ما این بود که امروز را دور زمین نرم بدود که سرمربی تیم اجازه داد به کلی از تمرین در زمین معاف شود و برنامه تمرینی را در استخر دنبال کردیم.

وی در مورد وحید هاشمیان تصریح کرد: متاسفانه برای بازی با سپاهان آماده نمی شود. مشکل او کشیدگی عضله همسترینگ است که باید روی آن کار کنیم و بسته به پیشرفت کار، زمان بازگشت وی مشخص می شود.

پزشک پرسپولیس ادامه داد: خبر خوب هم این است که علی کریمی همه تست ها را به خوبی پشت سر گذاشته است. او در کار با توپ، شوتزنی و چرخش ها احساس درد نکرد و کاملا امیدواریم برای بازی با سپاهان آماده بازی شود.

چشمه سری در پایان درباره آخرین وضعیت حمیدرضا علی عسگری گفت: وضعیت او را با کمیته پزشکی باشگاه مطرح کردیم و تصمیم آن شد که تزریق موضعی دارو را در برنامه درمانی او قرار دهیم. ضمن اینکه این اقدام در روزهای آینده تحت نظر پزشک متخصص انجام می شود.


[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 4:48 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به مناسبت قرار گرفتن نام حمید استیلی و وحید هاشمیان در جمع برترین های اخلاق، از آنها تقدیر کرد و به هر یک، هدیه ای ویژه (یک دستگاه پژو پارس) اهدا می کند.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با ابراز خرسندی از این اتفاق اعلام کرد:

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن تبریک به مجید جلالی و منصور ابراهیم زاده به عنوان مربیان برگزیده اخلاق، از جناب آقای حمید استیلی تجلیل و تشکر می نماید.

انتخاب آقایان حمید استیلی و وحید هاشمیان در زمره برترین های اخلاق مایه فخر و مباهات خانواده پرسپولیس بوده و نشانگر حاکم بودن ارزش های اخلاقی در فوتبال است که مورد توجه و قدردانی ویژه هیات مدیره باشگاه نیز قرار گرفته است.

در این راستا هر چند ارزش های اخلاقی با هیچ متاع دنیوی قابل سنجش و مقایسه نیست ولی به جهت قدردانی از آنها و تکریم اخلاق مداری در مجموعه پرسپولیس هدیه ویژه ای (یک دستگاه خودروی پارس) برای این عزیزان در نظر گرفته شده است که تقدیم این عزیزان می شود.

در پایان برای مربیان؛ حمید استیلی، مجید جلالی و منصور ابراهیم زاده و بازیکنان؛ وحید هاشمیان، مهدی مهدوی کیا و ابراهیم صادقی، برگزیدگان اخلاق فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت داشته، امیدواریم اخلاق در جای جای فوتبال ایران بیش از پیش گسترش یافته و در کنار ایجاد بستری مناسب برای توسعه فوتبال حرفه ای و اخلاق مدار، برای جوانان کشورمان که دوستدار فوتبال هستند، الگوهای مناسب و شایسته ترسیم کنیم.


[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 4:47 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در بیانیه ای صعود مقتدرانه تیم ملی کشورمان از مرحله اول مقدماتی جام جهانی را به مردم غیرتمند ایران، اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان و دست اندرکاران فدراسیون فوتبال تبریک گفت.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در بیانیه این باشگاه چنین آمده است:

موفقیت کنونی تیم ملی کشورمان بدون هیچ تردیدی، مقدمه ای برای فوتبال توانمند ایران و تیم ملی کشورمان است که شایستگی های خود را با اقتدار به اثبات رسانده است.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس پیروزی های اخیر را به مردم عزیز، مسئولان فدراسیون فوتبال و دست اندرکاران تیم ملی بویژه کادر فنی و بازیکنان تبریک می گوید. بی شک این تازه ابتدای راه است و امیدواریم با مشاهده توفیق روز افزون تیم ملی کشورمان در مراحل بعدی، شاهد حضور سرافرازانه و غیرتمندانه فوتبال کشورمان در جام جهانی باشیم.


[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 4:47 عصر ] [ جواد احمدی ]

نسخه چاپی

هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) با انجام 9 دیدار طی روزهای جمعه و شنبه برگزار می شود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هفته سیزدهم رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال در حالی با 9 دیدار پیگیری می شود که پرسپولیس در این هفته، روز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم سپاهان می رود.

برنامه هفته سیزدهم بشرح ذیل اعلام شد:

جمعه 27 آبان 1390

شاهین بوشهر - مس کرمان (ورزشگاه بهشتی بوشهر) ساعت 15:15

ملوان انزلی - فجر سپاسی (ورزشگاه تختی انزلی) ساعت 14:45

فولاد خوزستان - تراکتورسازی (ورزشگاه تختی اهواز) ساعت 16:45

راه آهن - سایپا (ورزشگاه اکباتان تهران) ساعت 15:15

شهرداری تبریز - نفت تهران (ورزشگاه یادگار امام «ره» تبریز) ساعت 16:30

مس سرچشمه - داماش گیلان (ورزشگاه باهنر کرمان) ساعت 15:15

ذوب آهن – صنعت نفت آبادان (ورزشگاه فولاد شهر اصفهان) ساعت 15:15

شنبه 28 آبان 1390

پرسپولیس- سپاهان (ورزشگاه آزادی تهران) ساعت 16:20

صبای قم – استقلال (ورزشگاه یادگار امام «ره» قم) ساعت 14:15


[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 4:47 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

تیم فوتبال پرسپولیس پس از آخرین تمرین خود قبل از دیدار با سپاهان، روز جمعه بیست و هفتم آبان ماه در هتل اوین تهران به اردو می رود.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، طبق برنامه کادر فنی، سرخپوشان روز جمعه بعد از آخرین تمرین، در هتل اوین به اردو می روند.

گفتنی است؛ دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، ساعت 16:20 روز شنبه بیست و هشتم آبان در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار می شود.


[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 4:46 عصر ] [ جواد احمدی ]

عید سعید غدیر خم بر تمام شیعیان و عاشقان ولایت و امامت مبارک باد.


 

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بمناسبت این روز مبارک، عید سعید غدیر خم را به تمام شیعیان و عاشقان ولایت و امامت تبریک گفت.


[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 4:45 عصر ] [ جواد احمدی ]

تیم ملی پیشکسوتان ایران در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه 5 بر 2 تیم ملی پیشکسوتان لهستان را شکست داد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم ملی پیشکسوتان ایران با این ترکیب به مصاف ملی پوشان پیشکسوت لهستان رفت: احمدرضا عابدزاده، محمد پنجعلی، یحیی گل محمدی، مرتضی فنونی زاده، کریم باقری، علی پروین، حمید درخشان، مجید نامجو مطلق، محمد حسن انصاری فرد، حمید استیلی و علی دایی.

تعویض ها: پژمان جمشیدی، نیما نکیسا، سیروس دین محمدی، بهروز رهبری فرد، ادموند بزیک و محمد مومنی. 

در این دیدار علی دایی بهترین بازیکن میدان بود و با به ثمر رساندن 4 گل، آقای گلی خود در جهان را بار دیگر به اثباط رساند. گل آخر ایران نیز توسط سیروس دین‌محمدی به ثمر رسید.

گفتنی است؛ این مسابقه در نهایت با نتیجه 5 بر 2 به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.


[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 4:45 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>