سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777
حسین هوشیار، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: «روزی که به پرسپولیس پیوستم می دانستم دروازه بان دوم هستم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، حسین هوشیار درباره شرایط فعلی اش اظهار داشت: «در بازی با راه آهن بر اثر یک برخورد از ناحیه دست دچار مصدومیت شدم که خوشبختانه خوش شانس بودم که مشکل حادی پیش نیامد، با زحمات کادر پزشکی مصدومیتم تا حد زیادی برطرف شده و از شنبه می توانم تمریناتم با تیم را آغاز کنم. عصر امروز هم راهی امارات می شوم تا به تیم بپیوندم و تمرینات تیم ام را آغاز کنم.»
وی درباره ی شرایط بازی پرسپولیس مقابل الاتحاد گفت: «الاتحاد از تیم ها خوب فوتبال آسیاست و در چند سال گذشته از تیم های آماده لیگ قهرمانان بوده است. اعتقاد دارم اگر صدر نشین می شدیم با توجه به باختی که در بازی با الهلال آوردیم بازی در تهران برای ما خیلی سخت و پر استرس بود و به نوعی خوشحالم که این مرحله را در زمین حریف پشت سر می گذاریم. اما در کل بازی در جده سخت است ولی برای رسیدن به جمه هشت تیم باید الاتحاد را پشت سر بگذاریم تا استرس بازی در تهران هم برای ما بر طرف شود.»
هوشیار درباره احتمال حضور شهاب گردان در پرسپولیس و رقابت با این دروازه بان برای فصل آینده عنوان کرد: «من روزی که به پرسپولیس آمدم مسئولان باشگاه به من گفتند که میثاق دروازه بان اول است و باید با میثاق مبارزه کنی و می دانستم که دروزاه بان دوم هستم. برای لیگ دوازدهم هم اطلاع داشتم که باشگاه دنبال دروازه بان مطرح است و این بحث تازه ای نبود.»


[ شنبه 91/2/30 ] [ 2:4 عصر ] [ جواد احمدی ]

علی کریمی با انعقاد قراردادی یک ساله به تیم الاهلی امارات پیوست .

 علی کریمی که اکنون با تیم پرسپولیس در امارات به سر می برد ، برای یک فصل با مسئولان تیم الاهلی به توافق نهایی رسیده و قرار است.

قرار است این موضوع پس از اتمام بازی پرسپولیس با الاتحاد عربستان رسانه ای شود .

کریمی در گذشته با این تیم مقیم دبی دو بار به مقام قهرمانی لیگ امارات دست یافته بود .


[ شنبه 91/2/30 ] [ 2:1 عصر ] [ جواد احمدی ]

مسئولان باشگاه پرسپولیس با شرکت تولیدی آل اشپورت برای تهیه البسه ورزشی این تیم برای فصل آینده به توافق رسیدند. از همین رو در جلسه‌ای در امارات که در آن زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس، دنیزلی، مهدوی‌کیا، زادمهر، زاید، پولادی، نصرتی، آودوکیچ حاضر بودند از پیراهن‌های جدید قرمزپوشان رونمایی شد.

این پیراهن‌ها با تخفیف 75 درصدی در سال جدید و بنابر نیازهای باشگاه تهیه خواهد شد.

زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس ضمن تشکر از مسئولان شرکت تولیدی آل اشپورت گفت: یادم هست روزی برای تیم ملی در زمانی که خودم در فدراسیون فوتبال سمت داشتم با تولیدی ایتالیایی قرارداد بستیم اما از اول با این تولیدی به مشکل برخوردیم. جنس‌های نامطلوب باعث شده بود همه ملی‌پوشان اعتراض کنند تا جایی که مجبور شدیم آرم تولیدی را روی لباس‌های کشورمان بزنیم و آنها را با 12 هزار تومان تن ملی‌پوشان کنیم اما اکنون با نگاه ویژه شرکت آل اشپورت قراردادی دو ساله با این شرکت داریم. قرارداد ما شامل تهیه پیراهن‌های تمرین و بازی خواهد بود.

جعفری مدیر شرکت آل اشپورت نیز ضمن تبریک صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هیچ منفعتی از فوتبال ایران به ما نرسیده و فقط به عشق خدمت به فوتبال وارد عرصه شده‌ایم. بالای 8 میلیون تومان اسپانسر تیم‌ها بوده‌ایم اما باور کنید برداشتی نداشته‌ایم.

در ادامه عکس‌هایی از مهدی مهدوی کیا که در تیم ملی حضور داشت به نمایش در آمد وی هم با اشاره به یکی از خاطراتش گفت: یادم هست چند سال قبل وقتی در ابوظبی بازی داشتیم هوا حدود 43 درجه بالای صفر بود. وقتی پس از گرم کردن داخل رختکن شدیم ناگهان همه بچه‌ها افتاده بودند و آن هم به خاطر هوای گرم امارات بود. دقیقه 5 همه به دنبال وقت بودند که از بیرون فریاد می‌زدند تازه 5 دقیقه از بازی گذشته است.

به گزارش فارس قرمز، سفید و مشکی 3 پیراهن پرسپولیس برای حضور در مسابقات در فصل آینده است. لباس تمرین این تیم به رنگ‌های طوسی، مشکی و سبز خواهد بود.

لباس‌های کادر فنی خاکستری با حاشیه‌های قرمزرنگ و مشکی به صورت یقه گرد تحویل مسئولان باشگاه داده خواهد شد.

تی‌شرت‌ها رنگ قرمز و مشکی و جوراب‌ها مشکی، سفید و قرمز هستند.

در این جلسه مسئولان باشگاه نظر دنیزلی را جویا شدند که او گفت: بازیکنان که این لباس‌ها را می‌پوشند باید در مورد آنها نظر بدهند. سپس بازیکنان به ارزیابی لباس‌ها پرداختند و نظرات خود را برای حاضرین تشریح کردند.

به گزارش فارس پرسپولیس پس از بازی با الشباب در امارات ماند و دوشنبه به جده می‌رود تا چهارشنبه 3 خرداد در تک دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف الاتحاد عربستان برود.

 


[ شنبه 91/2/30 ] [ 12:37 صبح ] [ جواد احمدی ]

گرمای شدید امارات دردسر جدید قرمزپوشان قبل از بازی با الاتحاد است.

 به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه در عربستان میهمان الاتحاد است.
 
از همین رو دنیزلی تصمیم گرفت پرسپولیس پس از بازی با الشباب در امارات بماند و تمرینات خود را دنبال کند. روز پنجشنبه گرمای شدید هوا قرمزپوشان را دچار دردسر کرد تا حدی که برخی بازیکنان معتقد بودند تیم باید به ایران می‌آمد و سپس راهی جده می‌شد.
 
* دنیزلی آخرین اطلاعات الاتحاد شامل فیلم بازی‌ها، وضعیت بازیکنان،‌ تعداد کارت‌های زرد و قرمز بازیکنان و ورزشگاهی که قرار است در آن به میدان بروند را گرفت.
 
* دنیزلی در واکنش به ناراحتی مازیار زارع از نبودن در ترکیب و خودداری از همراهی پرسپولیس گفت: مشکل خاصی بین ما نبود و زارع با نظر من نیمکت نشین بود. به جز زارع 4 بازیکن دیگر ما هم از لیست بیرون بودند. ما صلاح می‌دانیم کدام بازیکن وارد زمین شود و کدام بازیکن باید از لیست بیرون برود.
 
پس از این موضوع کادر فنی پرسپولیس جلسه‌ای با مازیار زارع داشت و به این بازیکن در خصوص اتفاقات بازی با الشباب تذکری جدی داد. گفته می‌شود با پادرمیانی برخی بازیکنان مشکل زارع با دنیزلی حل شده است.
 
* ایمون زاید پس از بازی با الشباب کمی از ناحیه زانو دچار مشکل شده بود ولی پزشکان اعلام کردند این بازیکن برای بازی با الاتحاد مشکل خاصی ندارد.

[ شنبه 91/2/30 ] [ 12:37 صبح ] [ جواد احمدی ]

سردار محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز (جمعه) به صورت سرزده به اردوی تیم ملی فوتبال رفت و با بازیکنان و کادر فنی گفتگو کرد.

به گزارش فارس، وی ابتدا دقایقی با کی‌روش در خصوص وضعیت تیم ملی به گفت و گو پرداخت و از سرمربی تیم ملی بابت اینکه بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانند در این مرحله از اردو به خاطر حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند عذرخواهی کرد. 

اما نکته جالب توجه اینکه رویانیان در این دیدار، خطاب به کی‌روش و ملی پوشان گفت: همه مردم چشم انتظار صعود مقتدرانه شما به جام جهانی هستند. من اعلام می‌کنم رئیس جمهور محترم که علاقه خاصی به مردم و ورزش دارد به همراه وزیر پر تلاش جوانان از تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی حمایت خواهند کرد تا دل میلیون‌ها ایرانی شاد شود.

واضح است که بازدید مدیرعامل یک باشگاه از اردوی تیم ملی به خودی خود هیچ اشکالی ندارد. اما سوال اینجاست که آیا رویانیان در مقام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به تمرینات تیم ملی سر زده است یا با در نظر گرفتن سمت خود در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، به عنوان فرستاده دولت بر سر تمرینات تیم ملی حاضر شده است؟

با توجه به اینکه در همه اخبار منتشر شده، اشاره ای به ماموریت وی از سوی دولت برای این دیدار نشده است، باید پرسید که آقای رویانیان به عنوان مدیر عامل یک باشگاه، چرا از جانب رئیس جمهور و وزیر ورزش به کادر فنی تیم ملی قول حمایت داده است؟

آیا وزیر ورزش و رئیس دولت امکان این را ندارند که حمایتشان از تیم ملی را شخصا اعلام کنند؟

گذشته از آن و بر فرض اینکه این پیغام باید از طریق واسطه ای به تیم ملی ابلاغ شود، سپردن این نقش به رویانیان چه معنایی می تواند داشته باشد؟

آیا این اقدام رویانیان وقتی در کنار رابطه خوب او با دولت و البته نگاه نه چندان مثبت دولت و وزارت ورزش به هیئت رئیسه منتخب فدراسیون فوتبال قرار بگیرد، شائبه دور زدن فدراسیون فوتبال توسط دولتی ها را تقویت نمی کند؟

چون در غیر این صورت مطمئنا برای ابلاغ پیام حمایت دولت از تیم ملی، رئیس فدراسیون فوتبال گزینه ای مناسب تر از مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بود.

 


[ شنبه 91/2/30 ] [ 12:36 صبح ] [ جواد احمدی ]

 یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که خواست نامی از او برده نشود از مذاکره با سه بازیکن خبر داد که قبل از سفر این تیم به ترکیه قراردادشان را برای فصل آینده به امضا خواهند رساند.

به گزارش قدس آنلاین، این منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس از مذاکره محمد رویانیان مدیرعامل این باشگاه با سه بازیکن تیم ذوب آهن خبر داد که قراردادشان به پایان رسیده و می توانند بدون کمترین دردسری به پرسپولیس بیایند. محمد قاضی ، شهاب گردان و حسین ماهینی بازیکنانی هستند که با رویانیان به توافق رسیده اند و به احتمال فراوان قبل از سفر پرسپولیس به ترکیه قراردادشان را امضا خواهند کرد. رویانیان حتی قبل از سفر به امارات با این بازیکنان در محل کارش قرار ملاقات گذاشته است.

[ جمعه 91/2/29 ] [ 11:58 عصر ] [ جواد احمدی ]


[ جمعه 91/2/29 ] [ 3:2 صبح ] [ جواد احمدی ]

از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم پرسپولیسی شوم و امیدوارم به گونه ای عمل کنم که هواداران از نحوه بازی کردنم راضی باشند.

 

به گزارش «دنیای صنعت»، مدافع بوشهری ذوب آهن را دیگر باید یک پرسپولیسی دانست. حسین ماهینی که در اردوی تیم ملی حضور دارد به خبرنگار سایت گل گفت« هم حرفهایم را با سردار زده ام و در هم زمینه ها به توافق رسیده ایم اما هنوز هیچ چیزی روی کاغذ نیامده ولی اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا قبل از اردوی ترکیه قراردادم را ثبت می کنم»

او ادامه داد« از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم پرسپولیسی شوم و امیدوارم به گونه ای عمل کنم که هواداران از نحوه بازی کردنم راضی باشند. می دانم بازی کردن در تیمی مثل پرسپولیس راحت نیست و فاکتورهای خاص خود را دارد به همین دلیل همه تمرکزم روی فوتبالم است تا موفق شوم. از همین جا هم از همه پیشکسوتان و سرداران تاریخ پرسپولیس برای پوشیدن پیراهن این تیم رخصت می طلبم»

ماهینی می گوید« بازی کردن در پست اصلی ام یعنی دفاع راست را مورد تاکید قرارداده ام و می خواهم در پست خودم بازی کنم.در این زمینه هم حرفهایمان را زده ایم. این البته شرط نیست که بخواهم بگویم برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس شرط گذاشته ام اما می دانم در این پست کارآیی ام بسیار بهتر خواهد بود»

وی از شرایطش در تیم ملی می گوید« همه بچه ها با تمرینات فشرده زیر نظر کی روش تمام ذهنشان را معطوف به صعود به جام جهانی کرده اند و امیدواریم این خواسته برآورده شود.اگر خدای نکرده به جام جهانی نرویم فوتبالمان به قهقرا می رود.همه باید دست به دست هم بدهند تا در برزیل حضور داشته باشیم»

او در مورد تیم های شهرش هم صحبت می کند« متاسفانه بوشهر در لیگ برتر آینده سهمیه ای ندارد و این برای همه بوشهری ها سخت است. این مسئله مرا ناراحت می کند و امیدوارم همین تلنگری باشد که همه را متوجه سازد که تیم نداشتن چه مشکلاتی به همراه دارد.»


[ جمعه 91/2/29 ] [ 1:57 صبح ] [ جواد احمدی ]

ایمون زاید با گلزنی مقابل الشباب امارات تعداد گل‌های زده‌اش را به عدد 5 رساند تا به همراه کونکا مهاجم آرژانتینی گوانگژو چین و دیانه مهاجم ساحل‌عاجی النصر امارات در جایگاه دوم قرار داشته باشد.

برونو سزار مهاجم برزیلی سپاهان نیز با 4 گل زده به همراه 5 بازیکن دیگر عنوان سوم را در اختیار دارد.

در صدر گلزنان آسیا، ریکاردو اولیویرا برزیلی مهاجم الجزیره امارات با 4 گلی که شب گدشته مقابل الریان قطر به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را به عدد 10 رساند تا فاصله زیادی را با سایر بازیکنان در صدر جدول گلزنان ایجاد کند.

آرش برهانی بهترین گلزن استقلال نیز با 3 گل‌زده چهارم است.


[ جمعه 91/2/29 ] [ 1:57 صبح ] [ جواد احمدی ]
دروزاه بان فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن گفت: «با اضافه شدن جواد نکونام تمرینات تیم ملی با شکل کامل تری در حال برگزاری است.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج، شهاب گردان درباره وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: «در تمرین روز چهاشنبه تیم ملی با مصدومیت از ناحیه عضلات بالای زانو مواجه شدم، فعلا زانویم تورم دارد و منتظرم این باد بخوابد تا مشخص شود وضعیت مصدومیتم به چه صورت است. امیدوارم مصدومیتم حاد نباشد تا بتوانم به تیم ملی کمک کنم.»

گردان درباره شرایط اردوی تیم ملی گفت: «اردوی خوبی در حال برگزاری است و با اضافه شدن جواد نکونام تمرینات با شکل کامل تری در حال برگزاری است، روز دوشنبه راهی ترکیه می شویم تا برای بازی اول در مقدماتی جام جهانی با تیم ازبکستان آماده شویم.»

وی درباره وضعیتش برای فصل آینده گفت: «آخرین حرف ها را با مسئولان پرسپولیس قبل از شروع اردوی تیم ملی انجام دادم و حضورم در پرسپولیس تا حدود زیادی قطعی شده است و بعد از بازی با ازبکستان به طور قطعی مشخص می شود در چه تیمی به فوتبالم ادامه خواهم داد.»

 


[ جمعه 91/2/29 ] [ 1:56 صبح ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>