سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

سایت فدراسیون فوتبال: اسامی داوران دیدار پرسپولیس و الغرافه قطر که در تاریخ 29 فروردین 91 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود به شرح زیر است:

داور: پی‌تر گرین از استرالیا
کمک داور اول: براد هابسون از استرالیا
کمک داور دوم: پائول سترانگولو از استرالیا
داور چهارم: ولادیسلاو تسیتلین از ازبکستان
ناظر بازی: کار گوتام از هند


[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:13 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

اژگونی خودروی علی دایی در جاده اصفهان – تهران که منجر به جراحت و اعزام او به بیمارستان شد علاوه بر ایجاد نگرانی در میان ایرانی‌ها موجب نگرانی باشگاه بایرن مونیخ هم شده است.

به گزارش سایت گل، باشگاه بایرن با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود موجبات نگرانی خود را از خبر تصادف شهریار فوتبال ایران اعلام کرد. در عکس بالا می‌توانید قسمتی از این بیانیه را مشاهده کنید. علی دایی در دوران بازیگری خود مدتی در عضویت تیم بایرن بود و حالا این باشگاه سرشناس آلمانی نشان داده پیگیر اخبار مربوط به ستاره سال‌های گذشته خود هست.

گفتنی است در پایان این بیانیه، باشگاه بایرن برای این اسطوره فوتبال ایران آرزوی سلامتی کرده است.

BAYERN DAEI


[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:12 عصر ] [ جواد احمدی ]

پس از اقدامات اولیه بر روی علی دایی و یک عمل جراحی بر روی صورت وی، دایی با تصمیم بستگانش به تهران منتقل و در ساعت 19 امروز در بیمارستان لاله بستری شد.

پس از حضور دایی در بیمارستان لاله، ازدحام هواداران، خبرنگاران و عکاسان خبری باعث اعتراض شدید محمد دایی برادر علی دایی شد.

این در شرایطی است که علی دایی نمی‌توانست به دلیل ازدحام جمعیت، از آمبولانس خارج شود.

پس از حضور دایی در بیمارستان لاله، محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه راه آهن، کریم باقری، حسن اشجاری، حسین کاظمی و برخی بازیکنان راه آهن و پرسپولیس به بیمارستان آمده و از سرمربی راه آهن عیادت کردند.

بنا بر این گزارش، علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهر ری، شب گذشته بر اثر سانحه رانندگی خودوری شخصی وی واژگون شد و سپس به بیمارسنان بهشتی کاشان انتقال یافت.

حال او در حال حاضر مطلوب بوده و در بخش عادی بیمارستان لاله تهران بستری است.


[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:11 عصر ] [ جواد احمدی ]
سرمربی تیم فوتبال راه آهن که شنبه شب به علت واژگون شدن اتومبیلش در جاده نطنز - کاشان دچار جراحت از ناحیه سر شده و در بیمارستان شهید بهشتی تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته بود، در اولین اظهار نظرش گفت: خدا را شکر خوبم و مشکلی ندارم.

به گزارش مهر، وی با تشکر از مردم که همیشه یاور او بوده اند گفت: مردم همیشه به من لطف داشته اند و پشت سر من بوده اند. امیدوارم بازهم ما را دعا کنند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن که برای انجام دیدار این تیم برابر سپاهان در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر راهی اصفهان شده بود، پس از پایان این دیدار با وسیله شخصی به همراه ژلکو میاچ و برادرش محمد راهی تهران شد اما در جاده نطنز به کاشان به علت سرعت بالا و عدم توجه به جلو دچار سانحه شد و اتومبیل او واژگون شد.

پس از این اتفاق علی دایی به وسیله یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت. پس از گرفتن اسکن از سر او، سرمربی راه آهن برای ترمیم غضروف گوش و پوست سرش تحت عمل جراحی قرار گرفت و بامداد امروز یکشنبه در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

گروه پزشکی معالج علی دایی قصد داشتند صبح امروز وی را به تهران منتقل کنند اما از آنجایی که هنوز به هوشیاری کامل نرسیده بود تصمیم گرفتند او را چند ساعت بیشتر در کاشان نگه دارند. با این حال عصر روز یکشنبه و پس از بهبود نسبی وضعیت جسمی علی دایی او با یک دستگاه آمبولانس مجهز و با تدابیر پزشکی لازم به تهران منتقل شد.


[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:11 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به اطلاع کلیه هواداران محترم پرسپولیس می­رساند که ویژه­نامه نوروزی پرسپولیس شامل 48 صفحه تمام رنگی به انضمام 32 صفحه پوستر تمام گلاسه­، همراه با مصاحبه­های خواندنی از ستاره­های پرسپولیس و چهره­های هنری در تاریخ 27 اسفند 90 توزیه شد، این ویژه نامه تا پایان 13 فروردین 91 در دکه­های روزنامه فروشی موجود است.


[ شنبه 90/12/27 ] [ 4:59 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی، سرخپوشان را در برابر تیم نفت با ترکیبی متفاوت به زمین فرستاد و به علی کریمی، محمد نوری و غلامرضا رضایی استراحت داد.

    پرسپولیس با میثاق معمارزراده، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی، حمیدرضا علی عسگری، امیرحسین فشنگچی، حسین بادامکی (کاپیتان)، مازیار زارع، سامان آقازمانی، هادی نوروزی، جواد کاظمیان و ایمون زاید در برابر نفت تهران ظاهر شد.

    سرخپوشان پایتخت در این دیدار، فوتبال خود را به تیم نفت دیکته کردند و یک بازی خوب و قابل قبول را به نمایش گذاشته و توانستند با سه گل در دقایق 27 (گل به خودی)، 55 (ایمون زاید) و 83 (امیر حسین فشنگچی) دروازه سوشا مکانی را فتح کنند و پرونده بازی های خود را در مسابقات لیگ حرفه ای در سال 90 با هت تریک نفت ببندند.

    مصطفی دنیزلی در این دیدار در دقیقه 68 ابراهیم شکوری را به جای هادی نوروزی به زمین فرستاد و در دقیقه 87 نیز علیرضا محمد را جایگزین حمیدرضا علی عسگری کرد.

    گفتنی است؛ تیم پرسپولیس روز دوم فروردین ماه در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم الشباب امارات است.


[ شنبه 90/12/27 ] [ 11:53 صبح ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی در کنفرانس خبری پس از دیدار هفته بیست و هشتم این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال در برابر تیم نفت تهران در جمع اصحاب رسانه گفت: در بازی قبلی هم از نظر انگیزه و شیوه بازی کمتر از این دیدار نبودیم اما نتیجه به تساوی کشیده شد.

    وی افزود: امروز کمی زیادتر از حد معمول حرص خوردم اما عادی است و‌ اگر حضور من در زمین ممنوع نبود، می‌رفتم و گل می‌زدم.

    مصطفی دنیزلی در مورد عدم استفاده از چند بازیکن اصلی تیمش نیز گفت: بازی‌ها پشت سر هم برگزار می‌شود و مجبور هستیم که در هر بازی به چند نفر از بازیکنان تیم استراحت بدهیم.

    سرمربی پرسپولیس در مورد دومین دیدار سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشباب تصریح کرد: از حالا به بعد می‌توانیم درباره دیدار با الشباب صحبت کنیم و تمام تفکر و انگیزه‌مان این است که در آسیا از گروه‌مان بالا بیاییم. چهارشنبه دیدار سختی پیش روی ماست اما انشاءا... موفق خواهیم شد.


[ شنبه 90/12/27 ] [ 11:53 صبح ] [ جواد احمدی ]
تیم فوتبال پرسپولیس برابر نفت تهران به پیروزی رسید تا سال 90 را با برد تمام کند.

 اولین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود شش هزار تماشاگر برگزار شد که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.


پرسپولیس که در سال 90 ناکامی‌های زیادی در لیگ برتر و جام حذفی داشت آخر سال را با برد تمام کرد تا پایان خوشی داشته باشد و به هوادارانش عیدی بدهد.

سیامک کوروشی مدافع نفت تهران در دقیقه 27 به اشتباه دروازه تیم خودی را روی سانتر جواد کاظمیان باز کرد. ایمون زاید در دقیقه 55 و امیر حسین فشنگچی در دقیقه 83  گل‌های دوم و سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

احمد صالحی داور مسابقه به سامان آقازمانی و جواد کاظمیان از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

با این پیروزی پرسپولیس 38 امتیازی شد ولی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به فولاد در همان رده هشتم باقی ماند. نفت تهران 44 امتیازی و چهارم است.

ترکیب پرسپولیس:

میثاق معمارزاده، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی، حمید علی عسگر( از دقیقه 87 علیرضا محمد)، امیرحسین فشنگچی، مازیار زارع، سامان آقازمانی، حسین بادامکی، جواد کاظمیان، ایمون زاید و هادی نوروزی( از دقیقه 70 ابراهیم شکوری)

سرمربی: مصطفی دنیزلی

 

ترکیب نفت تهران:

سوشا مکانی، مارسیو خوزه، سیامک کوروشی، میثم آقا بابایی، مهدی آقامحمدی، علیرضا عزتی( از دقیقه 62 حمید طاهری فر)، شاهین خیری( از دقیقه 70 مجتبی زارع)، یعقوب کریمی، مارکو لوپز،  محمدحسین مهرآزما و ایمان موسوی( از دقیقه 66 رضا معقولی)

سرمربی: حسین فرکی

تصویر تیتر 1: 

[ شنبه 90/12/27 ] [ 11:52 صبح ] [ جواد احمدی ]
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار این تیم مقابل نفت تهران با سر دادن شعار "استقلال دوپینگی" قهرمانی این تیم در جام حذفی را زیر سوال بردند.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهد رفت که حاشیه‌های این بازی را در ذیل می‌خوانیم.

* حدود 5 هزار هوادار پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* 5هوادار تیم فوتبال نفت تهران نیز در جایگاه استقلالی ها حضور دارند و به تشویق تیم خود می‌پردازند.

* احمدرضا عابدزاده، افشین پیروانی و کریم باقری در جایگاه ویژه حضور دارند. هواداران با دیدن آنها به شدت به تشویق پرداختند.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولس با دیدن مکانی دروازه بان نفت علیه او شعار دادند.

* به دلیل خالی بودن سکوهای جایگاه در ابتدای بازی درب جایگاه ویژه باز شد و هواداران به صورت رایگان به جایگاه ویژه رفتند.

* مسئولان ورزشگاه آزادی فرارسیدن عید نوروز را پیشاپیش تبریک گفتند.

* هوداران تیم فوتبال پرسپولیس قهرمانی استقلال را قلابی اعلام کرده و شعار"استقلال دوپینگی" سر دادند.

 * نیمکت نشینی علی کریمی تعجب هواداران را در پی داشت.

* مجتبی زارعی بازیکن تیم فوتبال نفت برخورد گرمی با بازیکنان پرسپولیس داشت.

* صحبت‌های عابدزاده با هواداران نیز در نوع خود جالب بود. به طوری که دقایقی جایگاه vip را رها کرد و به سمت هواداران رفت.

عکس تیتر 2: 

[ شنبه 90/12/27 ] [ 11:52 صبح ] [ جواد احمدی ]

احمد صالحی دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران را قضاوت می‌کند.

  اسامی داوران هفته بیست و هشتم به شرح زیر است:

 جمعه 26 اسفند ساعت 16:30

نفت تهران – پرسپولیس

احمد صالحی، رضا سخندان، علی میرزابیگی، حسین اکرمی، ناظر داوری:غلامرضا بهروان

شنبه 27 اسفند ساعت 16:00

سپاهان – راه آهن

محسن ترکی، سعید علی نژادیان، حسین طالقانی،موعود بنیادی فر، ناظر داوری: ایرج نظری

داماش – ملوان

محسن قهرمانی، مرتضی کریمی، محبت علی تبار، حمید سیفی آذر، ناظر داوری:فریدون اصفهانیان

شهرداری تبریز – صبای قم

محمود رفیعی، آرمان اسعدی، مهدی عالیقدر، محمد ملکی، ناظر داوری:جواد تقی پور

مس کرمان – فولاد خوزستان

محمد حسین اسدی، محسن فریمانی، احمد سنجری، محمدرضا اکبریان، ناظر داوری:غلامرضا سلیمانی

سایپا – تراکتورسازی

تورج حق وردی، بهرام کیانی، محمدرضا امینی، امیرحسین فتاحی، ناظر داوری:حاتم بک پور

نفت آبادان – مس سرچشمه

قاسم واحدی، محمدرضا منصوری، قهرمان نجفی، فرشید افشار، ناظر داوری:حسین خوشخوان

تصویر خبر

[ پنج شنبه 90/12/25 ] [ 11:25 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>