سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 

در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال فردا 5 دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی پرسپولیس میهمان صبای قم است. هفته بیست و ششم لیگ برتر فردا (چهارشنبه) با انجام  پنج مسابقه پیگیری می‌شود و در حساس ترین بازی پرسپولیس میهمان صبای قم است. نگاهی به بازی‌های این هفته می‌اندازیم.*صبای قم - پرسپولیس؛ سرخپوشان به دنبال دفاع از اعتبار خود و کی‌روش!

 

صبا هفته گذشته شکست سنگینی برابر فولاد خوزستان پذیرفت و این هفته برای جبران به میدان می‌آید. تک ستاره سرشناس صبا رضا عنایتی است بازیکنی که با وجود سن و سال زیاد توانسته بهتر از مهاجمان جوان لیگ گلزنی کند. قطعا مدافعان و دروازه‌بان‌ پرسپولیس روز سختی برابر این مهاجم کهنه‌کار خواهند داشت.عنایتی گفته اگر هوشیار درون دروازه پرسپولیس باشد فقط شوت می‌زنم! البته اگر هوشیار هم درون دروازه نباشد کار عنایتی و سایر بازیکنان صبا به شکل دیگری ساده خواهد بود چرا که معمارزاده هم دروازه‌بان مستحکمی نشان نداده است.مصطفی دنیزلی به هیچ عنوان دوست ندارد بعد از برد رویایی در دربی 74 دوباره تیمش شکست بخورد و قطعا پرسپولیس را هجومی به میدان می‌فرستد اما جوانان صبا با انگیزه مضاعف برابر سرخپوشان بازی خواهند کرد و همین مسئله کار پرسپولیس را مشکل می‌کند.

عبدالله ویسی سرمربی صبا پیش از این گفته بود برای خودم عیب و عار نمی‌بینم که در تمرین پرسپولیس حاضر شوم و از تمرینات دنیزلی یادداشت برداری کنم و از او چیز یاد بگیرم. ویسی البته این کار را نکرد و فردا باید مقابل دنیزلی صف آرایی کند. صبا اگر پرسپولیس را شکست دهد جایگاه پنجمی خود را تثبیت خواهد کرد و اگر پرسپولیس در این بازی پیروز شود از رده هفتم پایین‌تر نخواهد آمد.

7 ملی پوش پرسپولیس فردا آزمون سختی مقابل صبا دارند تیمی که هیچ بازیکنی در تیم ملی ندارند. آنها باید علاوه بر دفاع از اعتبار پرسپولیس از انتخاب‌های کی‌روش هم دفاع کنند زیرا بازیکنان صبا مدعی هستند حق‌شان در فهرست تیم ملی ضایع شده است.*داماش گیلان - شاهین بوشهر؛ شاهین عصبی در رشت!داماش گیلان هفته گذشته راه‌آهن را در خانه‌اش شکست داد تا موقتا از قعر جدول جدا شود با این حال این تیم در حال واگذاری اگر دوست دارد در لیگ برتر بماند باید در این مسابقه هم پیروز شود. شاهین بوشهر اما سرمربی اول فصل خود را دوباره به خدمت گرفته تا بلکه از بحران و انتهای جدول جدا شود. حمید درخشان گفته تیم بهم ریخته و عصبی را تحویل گرفته و باید دید در این روزهای کوتاه توانسته شاهین عصبی را آرام کند یا نه. درخشان خودش شاهین را در ابتدای فصل بسته و می‌داند چطور باید این تیم را سامان بدهد.*فجرسپاسی - فولاد خوزستان؛ یک بازی جذاب در زمینی ناهموارفجر با شکست پرسپولیس با روحیه و انرژی مضاعفی به مصاف فولادی می‌رود که هفته گذشته صبا را با 3 گل شکست داده است. دیدار دو تیم می‌تواند جذاب و دیدنی باشد. هر دو تیم بازیکنان جوانی در اختیار دارند و برای برد به میدان می‌روند. فجر اگر پیروز شود برای خود حاشیه امنیت ایجاد می‌کند و اگر بازنده شود تیم‌های دیگر انتهای جدول مثل شاهین، مس و شهرداری و راه آهن را خوشحال می‌کند. فولاد هم به دنبال رسیدن به رده‌های بالاتر جدول است. البته زمین ناهموار حافظیه می‌تواند از جذابیت‌های یک فوتبال زیبا کم کند.

* مس کرمان - تراکتورسازی تبریز؛ قلعه‌نویی با کیمیاگری استقلال را رد می‌کند؟

مس با بلاژویچ همچنان افتان و خیزان حرکت می‌کند و هفته گذشته نیز شکست سنگینی مقابل سپاهان تحمل کرد. بلاژویچ این مرتبه هم کار سختی در پیش دارد و باید از تراکتورسازی امتیاز بگیرد تیمی که در اوج آمادگی است. باید دید بلاژ تراکتور سواری بلد است یا امیر قلعه‌نویی در کویر کیمیاگری می‌کند و از مس طلا می‌گیرد و می‌تواند با سه امتیاز ارزشمند به رده دوم جدول صعود کند و استقلال را پشت سر بگذارد یا خیر.

* نفت تهران - ذوب آهن اصفهان؛ دیدار نفت با تیم بحران‌زده

نفت تهران هفته گذشته از بندر انزلی سه امتیاز ارزشمند صید کرد تا همچنان در جمع 4 تیم بالای جدول قرار بگیرد. حریف این هفته نفت تیم بحران‌زده ذوب آهن است که برخی بازیکنانش به دلیل مشکلات مالی در تمرینات شرکت نمی‌کنند. شاید اگر ذوب آهن اقتدار فصل گذشته را داشت پیش بینی اینکه کدام تیم برنده می‌شود سخت بود اما در حال حاضر روی کاغذ نفت تهران شانس بیشتری دارد. هرچند از اردوی ذوب خبر می رسد که شاید ابراهیم‌زاده تیمی جوان و متحول شده را به میدان بفرستد و در آن صورت ممکن است بازیکنان ذخیره ذوب آهن خالق شگفتی شوند.

برنامه کامل هفته بیست و ششم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه شنبه25/11/90

شهرداری تبریز – مس سرچشمه – ساعت 15:00 – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

سپاهان– سایپا – ساعت 15:30 -ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

نفت آبادان – راه آهن - ساعت 16 – ورزشگاه تختی آبادان

چهارشنبه 26/11/90

صبای قم – پرسپولیس– ساعت 14:45 – ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

داماش گیلان – شاهین – ساعت 15:30 – ورزشگاه عضدی رشت

فجر شهید سپاسی – فولاد خوزستان – ساعت 15:30 – ورزشگاه حافظیه شیراز

مس کرمان – تراکتورسازی – ساعت 15:30 – ورزشگاه باهنر کرمان

نفت تهران – ذوب آهن – ساعت 15:30- ورزشگاه دستگردی تهران

چهارشنبه 9/1/91

استقلال -ملوان-ساعت 17 ورزشگاه آزادی

تصویر تیتر 1: 

[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 8:51 صبح ] [ جواد احمدی ]
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازی با پرسپولیس، زیبا و تماشاگرپسند خواهد بود.
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام عبدالله ویسی سه‌شنبه شب در نشست خبری قبل از دیدار صبای قم و پیروزی تهران اظهار کرد: فردا دو تیم با تفکرات هجومی به زمین خواهند رفت و این نشان دهنده آن است که فردا مردم بازی زیبا و تماشاگر پسندی از هر دو تیم خواهند دید.
وی ادامه داد: اگر زمین اجازه بدهد بازیکنان می‌توانند خلاقیت‌های خود را به نمایش بگذارند و به تحقق این امر کمک کنند، با این حال هر دو تیم در بازی ‌های قبلی خود بازنده بوده‌اند و برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شوند و ما سعی داریم از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم.
سرمربی تیم صبای قم تصریح کرد: در این بازی ما رامین رضاییان و نوری را به علت سه اخطاره بودن و محسن بیات را به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت ولی با این حال با آمادگی کامل به مصاف پیروزی خواهیم رفت.
وی در مورد نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتبال گفت: کی روش مربی بزرگی است و نظراتش برای من قابل احترام است ولی ما انتظار داریم از تیمی که جزو چهار تیم بالای جدول بوده، حداقل دو بازیکن را به تیم ملی دعوت کند.
ویسی در پایان گفت: ما از زمانی که لیگ را آغاز کردیم با توجه به داشتن بازیکنان جوان و باانگیزه هدفمان قرارگرفتن در بین چهار تیم بالای لیگ بود اما بچه‌ها با اعتماد به نفسی که از خود نشان دادند ثابت کردند که می‌توانیم سهمیه رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم.

[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 8:49 صبح ] [ جواد احمدی ]

ویسی چند هفته پیش گفته بود که دوست دارد به تمرینات پرسپولیس برود تا کار دنیزلی را از نزدیک ببیند. او در این مورد به خبرآنلاین می گوید:«من دوست دارم تمرینات دنیزلی را از نزدیک ببینم ولی راستش را بخواهید خجالت کشیدم که چنین درخواستی از دنیزلی داشته باشم. دلیلش این بود که ما باید این هفته مقابل هم قرار بگیریم ولی بعد از این بازی کار من راحت می شود.»
من روز چهارشنبه از آقا مصطفی اجازه خواهم گرفت تا به تمرینات پرسپولیس بروم. ویسی در پاسخ به این سوال که چرا دنیزلی را دوست داری خاطرنشان می کند:«  او مربی بزرگی است و کارهای بزرگی انجام داده است. دنیزلی تجربیات زیادی دارد و مثل خیلی از مربیان بد حرف نمی زند. او دنبال بهانه نیست که بگوید فلان بازیکن را در اختیار نداشتیم یا فلان نفرات محروم و مصدوم بودند. او واقا حرفه ای حرف می زند.»
خیلی ها معتقدند تیم های دنیزلی در کارهای دفاعی ضعیف هستند ولی ویسی می گوید:«دلیلش این است که دنیزلی همیشه به فکر فوتبال تهاجمی است و دفاع کردن را دوست ندارد. من هم چنین اخلاقی دارم و به هیچ عنوان دوست ندارم تیم ام دفاعی بازی کند. این هفته هم شاهد بازی زیبایی از سوی هر دو تیم خواهیم بود و پرسپولیس و صبا با توجه به شکست در هفته گذشته انتحاری بازی خواهد کرد.»


[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 8:48 صبح ] [ جواد احمدی ]

  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی در کنفرانس پیش از دیدار با صبای قم از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر از حضور آنها گفت: در لیگ روند صعودی و نزولی داشتیم و یک نمودار سینوسی را طی کردیم و سعی مان این است که در بهترین شرایط، لیگ را به پایان برسانیم اما نمی دانم شرایط موجود تیم ما را کجای جدول قرار خواهد داد.

    وی افزود: عملکرد تیمی ما در برابر فجر سپاسی بعد از بازی با استقلال برای من هم باعث تعجب بود. فردا در درجه اول با یک بازی خوب ظاهر خواهیم شد و البته این بازی ها برای ما حکم دیدارهای آمادگی برای جام باشگاه های آسیا را هم دارد.

    سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در گروه ما در رقابت های جام باشگاه های آسیا رقبای قدرتمندی حضور دارند ولی ما هم در این گروه، قدرتمان را نشان خواهیم داد.

    دنیزلی در مورد مصدومان و محرومان پرسپولیس گفت: محروم نداریم اما هادی نوروزی، علیرضا محمد، وحید هاشمیان و ایمون زاید را به دلیل مصدومیت در بازی برابر صبا نداریم.

    سرمربی قرمزپوشان در مورد بازی تهاجمی پرسپولیس و عدم نتیجه گیری لازم تصریح کرد: اولین هدف ما این است که فوتبال خوبی ارائه دهیم و در کنار آن نتیجه قابل قبولی کسب کنیم. بعضی از کارها را خیلی خوب انجام می دهیم ولی در مقابل مخصوصا در دفاع تیمی خیلی موفق نیستیم ولی اینها مشکلاتی نیستند که قابل حل نباشند. واقعیتی که وجود دارد این است که این اشتباهات را نباید در مسابقات جام باشگاه های آسیا انجام دهیم.

    مصطفی دنیزلی در پایان در مورد جذب دروازه بان خارجی برای حضور در جام باشگاه های آسیا افزود: قصد جذب دروازه بان خارجی نداریم و با دروازه بانان خودمان این مسیر را ادامه می دهیم.


[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 11:1 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کاروان سرخپوشان پایتخت ساعت 17 از مقابل مجموعه ورزشی درفشی فر عازم قم شد و ساعت 19:15 در میان استقبال و حضور پر شور هواداران پرسپولیس در قم، وارد هتل خورشید شد

.


[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 11:0 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، استقبال هواداران پرسپولیس در این شهر به اندازه بود که بازیکنان و کادر فنی برای ورود به هتل، دقایقی در بین آنها بودند.

    هواداران تا ساعاتی پس از ورود سرخپوشان به هتل خورشید، آنها را مورد تشویق قرار داده و به تیم محبوبشان خیر مقدم می گفتند.

    گفتنی است، پس از ورود کاروان پرسپولیس به قم، یک دستگاه خودروی نیروی انتظامی، اتوبوس سرخپوشان را تا هتل همراهی کرد و در ادامه نیز نیروی انتظامی در محل هتل حضوری فعال داشت.


[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 11:0 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت 15:15 در مجموعه ورزشی درفشی فر و زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

    بازیکنان پس از صحبت های مصطفی دنیزلی به گرم کردن پرداخته و در ادامه در ضلع شمالی زمین، فوتبال تحت فشار را در قالب دو تیم در دستور کار قرار دادند.

    علیرضا محمد تمرینات اختصاصی انجام داد و دور زمین دوید.

    انور لوگوشیچ مربی دروازه بانان، تمرینات با نشاطی را برای دروازه بانان در نظر گرفته بود. میثاق معمارزاده، حسین هوشیار و مسعود داستانی با دقت هر چه تمامتر، تمرینات لوگوشیچ را اجرا کردند.

    علی کریمی از روی نیمکت تمرینات تیم را زیر نظر داشت.

    آخرین تمرین سرخپوشان ساعت 16:15 با سرد کردن بدن ها به پایان رسید و بازیکنان آماده شدند تا با یک دستگاه اتوبوس راهی قم شوند.

    گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس فردا (چهارشنبه) از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم صبای قم می رود.


[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 10:59 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، از روز گذشته هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس از طریق وب سایت، سامانه پیامک به شماره 20001346 و همچنین مراجعه حضوری به باشگاه، به منظور صیانت از منافع این باشگاه درخواست عضویت مدیر عامل پرسپولیس را در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون ارائه دادند.

در همین راستا نیز صبح امروز مدیران و معاونین باشگاه با تشکیل جلسه ای خواستار حضور سردار رویانیان در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شدند که در پی این امر مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به منظور احترام به خواست هواداران و به جهت پیشرفت و توسعه فوتبال ایران، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) با حضور در فدراسیون فوتبال نامزد انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شد.

انتخابات فدراسیون فوتبال روز 15 اسفند برگزار می شود


[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 10:59 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، محمد رویانیان که عصر امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافت و برای عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد وقتی قصد خروج از فدراسیون را داشت برای اینکه با خبرنگاران روبرو نشود، از راننده خود خواست به پارکینگ برود.
خبرنگاران برای اینکه با مدیرعامل پرسپولیس صحبت کنند راهی پارکینگ شدند اما رویانیان که در ماشین نشسته بود درحالی که خبرنگاران از وی خواستند صحبت کند از راننده خود خواست پایش را روی پدال گاز فشار دهد و محل را ترک کند.
البته محمد رویانیان ساعتی بعد در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص ثبت‌نامش برای حضور در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «‌من این تصمیم خودم را پس از تماس‌های بسیار زیاد و پیام‌هایی که از سوی هواداران با سایت باشگاه گرفته شد و فقط و فقط به خاطر هواداران این کار را کردم. من بسیار خوشحال هستم که مردم مرا برای خدمتگزاری به باشگاه بزرگ پرسپولیس قبول کردند و قطعا سعی خواهم کرد بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. من یکی از بزرگ‌ترین دلایلم برای ثبت‌نام در هیئت رئیسه فوتبال این بود که از حق باشگاه پرسپولیس دفاع کنم به همین دلیل شرکت کردم.»
وی همچنین در خصوص بازی روز شنبه استقلال و الاتفاق عربستان نیز گفت:‌ «من از تمام اهالی فوتبال، قرمز و آبی می‌خواهم که روز شنبه کمر همت را ببندند و با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران استقلال ایران را برابر الاتفاق عربستان حمایت کنند. روز شنبه تیم استقلال، استقلال ایران است و همه باید برای موفقیت این تیم به یکدیگر کمک کنیم تا انشاءالله دل مردم ایران شاد شود. قطعا اینطور خواهد بود و هواداران پرسپولیس نیز مثل همیشه چون عاشق پرچم کشور خود هستند به یاری تیم آبی‌پوش می‌روند تا فوتبال ایران روز شنبه سربلند شود.»


[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 10:58 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش ایرنا " مصطفی دنیزلی "، سه شنبه شب در کنفرانس خبری پیش از بازی صبای قم و پرسپولیس تهران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در بازی فردا به دنبال یک فوتبال خوب و کسب نتیجه هستیم و تهاجمی ظاهر خواهیم شد.

وی ابراز داشت: در دفاع تیمی خیلی موفق نیستیم اما این امر مشکلی غیر قابل رفع نیست و می توانیم آن را مرتفع کنیم.

وی افزود: تیم پرسپولیس در چند هفته اخیر روند رو به رشد داشته است و قصد داریم لیگ را با نتیجه ای خوب به پایان برسانیم.

دنیزلی گفت: هادی نوروزی، ایمون زاید، علیرضا محمد و وحید هاشمیان برای بازی فردا مصدوم هستند و نمی توانند تیم ما را همراهی کنند.

وی بر خلاف اظهارات رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه سوم سیما اظهار داشت: تیم پرسپولیس برنامه ای برای جذب دروازه بان خارجی ندارد.

دیدار تیمهای صبای قم و پرسپولیس تهران از چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14:45 روز چهارشنبه در استادیوم یادگار امام راحل قم برگزار خواهد شد.

1390/11/25 - 10:49


[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 10:57 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>