سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

به گزارش ایرنا، "مصطفی دنیزلی" چهارشنبه شب پس از پایان دیدار تیم های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: در بازی امروز به جز موقعیت های پنالتی، در حین بازی نیز می توانستیم شاهد گل های زیادی باشیم و هر دو تیم سعی کردند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند.وی در مورد غیبت "محمد نوری" در این بازی اظهار داشت: این بازیکن مصدومیتی جزیی از ناحیه پا داشت و ریسک نکردیم و او را در بازی با صبای قم به کار نگرفتیم.وی افزود: اگر امروز مصدومیت نوری تجدید می شد، چهار هفته دیگر از همراهی او محروم می شدیم.دنیزلی از هر گونه اظهارنظر در مورد داوری بازی خودداری کرد.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اضافه کرد: پیش بینی می شد که بازی با صبای قم زیبا از کار در آید، ما هم روی ضدحملات موقعیت هایی داشتیم و می توانستیم به گل های بیشتری دست یابیم.وی ادامه داد: صبا بهتر از پیش بینی ما بازی کرد البته بازی کردن در زمین چمن نا مناسب ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم علیه خود صبا هم هست.وی افزود: تیم صبای قم اگر در زمین بهتری بتواند بازی کند، از نظر فوتبالی و نتیجه گیری، کارایی بهتری خواهد داشت.دیدار تیم های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، عصر روز چهارشنبه با نتیجه تساوی 2 بر 2 در ورزشگاه یادگار امام (ره)‌ شهر قم پایان یافت.

1390/11/26 - 20:19


[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 10:57 عصر ] [ جواد احمدی ]
به گزارش پژواک، جمشید زارع قائم باشگاه پرسپولیس در این باره مورد به سایت این باشگاه گفت: دیگر هیچ مشکلی برای حضور پولادی در پرسپولیس وجود ندارد. توافقنامه برای انتقال قرضی پولادی نهایی شد و ثبت آن هم در هیئت فوتبال استان تهران انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب پولادی می‌تواند در جام باشگاههای آسیا برای پرسپولیس به میدان برود.

[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 10:56 عصر ] [ جواد احمدی ]
مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است اگر پرسپولیس علی کریمی را در اختیار نداشت با مشکلات جدی روبه رو می شد.

به گزارش پژواک، ناصر ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: متاسفانه در بازی های اخیر هیچ تغییری در تیم پرسپولیس نمی بینیم و در اکثر بازی ها این تیم ضعیف تر از حریف است.

وی ادامه داد: مشکلات زیادی در خط دفاع و هافبک پرسپولیس دیده می شود و آنها اصلا در طول مسابقه خوب کار نمی کنند.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگر پرسپولیس علی کریمی را در اختیار نداشت نمی دانم چه باید می کرد و به طور حتم با مشکلات زیادی روبه رو می شد.

وی تصریح کرد: دینزلی را خیلی دوست دارم اما با حضور او هیچ تغییری در پرسپولیس ندیدیم و انتظارات بیش از این بود.

وی اظهار داشت: پرسپولیس به خوبی مهره دارد اما آنها اشباع شده اند و بی انگیزه در زمین مسابقه کار می کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید بازیکنان جوان بیاورد و در گذشته نیز این کار در پرسپولیس به سود این تیم تمام شده است.


[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 10:56 عصر ] [ جواد احمدی ]

کارشناس مسائل مدیریتی فوتبال گفت: شیث رضایی می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بازی کند. هوشنگ نصیر‌زاده اظهار داشت: اگر چه شیث رضایی با یک اطلاعیه از باشگاه پرسپولیس اخراج شد اما تشریفات اداری اخراج او انجام نشد و او همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد.وی ادامه داد: رضایی از حضور در لیگ برتر ایران محروم شده اما می‌تواند در مسابقات دیگر که خارج از کشور است برای پرسپولیس بازی کند.نصیرزاده تاکید کرد: در آئین نامه انضباطی فیفا که دقیقا با آئین نامه AFC برابری دارد در بخش تمدید مجازات‌ها برای تاثیرگذاری در سطح جهانی در ماده 36 آمده در صورتی که تخلف جدی و مربوط به دوپینگ یا نفوذ غیر قانونی در نتایج مسابقه یا رفتار شدید با مقامات رسمی باشد و یا اینکه فرد محدودیت سنی را در مورد تیم‌ها پایه رد کرده باشد در سطح بین المللی مجازات تشدید می‌شود.این کارشناس مدیریتی فوتبال گفت: رفتار شیث هیچ کدام از موارد گفته شده در ماده 136 را ندارد بنابراین او می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا به همراه محمد نصرتی برای پرسپولیس به میدان برود. محرومیت نصرتی روز 9 اسفند به پایان می‌رسد.

 

تصویر خبر

[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 5:39 عصر ] [ جواد احمدی ]

جمشید زارع قائم باشگاه پرسپولیس در این مورد به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: دیگر هیچ مکشکلی وجود ندارد. توافقنامه برای انتقال قرضی پولادی نهایی شد و ثبت آن در هیئت فوتبال استان تهران انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب پولادی را در جام باشگاههای آسیا خواهیم داشت
.


[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 5:37 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از پایان پذیرفتن حراج پیراهن و کفش ایمون زاید زننده هر سه گل پرسپولیس در دربی 74، آخرین قیمت پیشنهادی برای پیراهن ایمون زاید 90 میلیون ریال و برای کفش وی 45 میلیون ریال ثبت شد.

نام برنده پس از اخذ تایید خرید پیشنهاد دهنده اعلام خواهد شد.

 


[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 5:36 عصر ] [ جواد احمدی ]

ایسنا، در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال عصر امروز (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صبا از ساعت 14:45 در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند که در پایان چهار ضربه پنالتی نتیجه این بازی را مشخص کرد و دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.رضا عنایتی(20 و 65) و علی کریمی (32 و 88) برای پرسپولیس گلزنی کردند.تیم فوتبال صبا در دقایق پایانی با اخراج صادقی 10 نفره به بازی ادامه داد.صبا با یک امتیاز این دیدار 43 امتیازی شد و در مکان چهارم جدول قرار گرفت. پرسپولیس با این تساوی 35 امتیازی شد و در رده هفتم جدول باقی ماند.پرسپولیس دراین بازی با ترکیب میثاق معمارزاده، سامان آقازمانی،‌علیرضا نورمحمدی، مامادوتال، ابراهیم شکوری، حسین بادامکی، مازیار زارع، علی کریمی، غلامرضا رضایی، مهرداد اولادی و جواد کاظمیان به میدان رفت.در نیمه دوم نیز مهدی مهدوی کیا و امیر حسین فشنگچی به عنوان بازیکن تعویضی به این تیم اضافه شدند.


[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 5:35 عصر ] [ جواد احمدی ]

آفتاب: دیدار دو تیم صبای قم و پرسپولیس از ساعت 14:45 در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر برگزار شد و با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.
رضا عنایتی در دقایق 20 و 66 از روی نقطه پنالتی برای صبا گلزنی کرد و علی کریمی در دقایق 32 و 89 گل‌های پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا هر 4 گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده باشد.
به گزارش فارس،سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به علیرضا نورمحمدی، میثاق معمارزاده، علی کریمی، حسین بادامکی، ممدوتال و مازیار زارع از پرسپولیس و مجید حیدری از صبا کارت زرد نشان داد. اکبر صادقی در دقیقه 92 از صبا اخراج شد.
ترکیب صبا:
حامد لک، مرتضی کاشی، مجید حیدری( از دقیقه 46 احمد داودی)، حمید فرزانه، سعید حمدی‌نژاد، مرتضی هاشمی‌نژاد، مهدی بدرلو، اکبر صادقی، علی مولایی( از دقیقه 60 رسول بروش)، کریم اسلامی( از دقیقه 71 پژمان شاهپری) و رضا عنایتی
سرمربی: عبدالله ویسی
ترکیب پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، علیرضا نورمحمدی، ممدوتال، حمید علی‌عسگر( از دقیقه 22 سامان آقازمانی)، ابراهیم‌ شکوری( از دقیقه 73 امیرحسین فشنگچی)، مازیار زارع، حسین بادامکی( از دقیقه 77 مهدی مهدوی‌کیا)، علی کریمی، جواد کاظمیان، مهرداد اولادی و غلامرضا رضایی
سرمربی: مصطفی دنیزلی


[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 5:34 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله ویسی عصر امروز بعد از دیدار تیمش با پرسپولیس تهران ضمن انتقاد از وضعیت داوری این دیدار گفت: ترجیح می‌دهم درباره مسائل فنی این دیدار صحبت نکنم، ولی برای خودم و فوتبالی پاکی که از آن دم می‌زنیم متاسف هستم.وی تاکید کرد: این همه مردم سر کار هستند، تا به حال درباره داوری صحبت نکرده و نخواهم کرد ولی قضاوت را به ملت شریف ایران واگذار می‌کنم.ویسی گفت: امیدواریم تیم‌های ضعیف و آدم‌های ضعیف بتوانند به حق خود برسند.وی با اشاره به تصمیمات داور که به ضرر تیم صبا بود، اظهار داشت: مدافع پیروزی باید در دقایق10، 15، 30  و 55 اخراج می‌شد، ولی داور چشم خود را بست.سرمربی صبا با اشاره به اینکه پنالتی‌ها خنده‌دار بود، اضافه کرد: چرا باید حق تیم ما خورده شود، بارها حق ما به دلیل ضعف داوری پایمال شدولی صحبتی نکردم.وی بیان داشت: به چه قیمت یک تیم باید ببازد و تیم دیگری برنده باشد، در روزهای آینده برنامه نود بررسی کرده یا می‌گوید پنالتی بود یا نبود، این مسئله چه فایده‌ای دارد؟ویسی افزود: می‌گویند اشتباه داوری جز فوتبال است ولی اشتباه به چه قیمت، ممکن است این امتیازات ما را آسیایی کند یا از حضور در لیگ قهرمانان آسیا باز دارد.وی تصریح کرد: تیم ما با شرافت، صداقت و بهره‌گیری از جوانانی که در لیگ دسته اول، لیگ دسته دوم و یا تیم‌های استانی بازی می‌کردند در لیگ برتر بازی می‌کند و حق خود را می‌خواهد.سرمربی صبا گفت: متاسفانه نمی‌گذارند که تیم ما به جایگاه خود برسد و بحث فنی دیگر ندارم.


[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 5:34 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش شبکه ایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صبا در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند که در پایان چهار ضربه پنالتی نتیجه این بازی را مشخص کرد و دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

تیم صبا در این بازی توسط رضا عنایتی در دقیقه 20 و 65 به گل رسید و علی کریمی در دقایق 32 و 88 برای پرسپولیس گلزنی کرد.

صبا با یک امتیاز این دیدار 43 امتیازی شد و در مکان چهارم جدول قرار گرفت وتیم پرسپولیس با این تساوی 35 امتیازی شد و در رده هفتم جدول باقی ماند.


[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 5:34 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>