سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید چطور دوپینگ کرده ام که خودم خبر ندارم؟
پس از شایعه دوپینگ بازیکن پرسپولیس مهرداد پولادی این شایعه را رد کرد و گفت: «هشت سال است که فوتبال بازی می کنم و در تمام این سالها سالم زندگی کرده ام.»
او این را گفت و ادامه داد: «نمی دانم از کجا این خبر را آورده اند. اگر قرار به دوپیینگ کردن باشد باید اول به خود من ابلاغ کنند. من منتظر هستم تا یک نفر بیاید و رسما خبر دوپینگی بودنم را اعلام کند تا از او شکایت کنم. من چطور دوپینگ کرده ام که خودم خبر ندارم؟ دست آقایان درد نکند که برای من شایعه درست کرده اند.»


[ جمعه 90/11/28 ] [ 11:32 عصر ] [ جواد احمدی ]

اگر بگوییم فصل 91-90 فوتبال چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی برای پرسپولیسی‌ها به پایان رسیده است سخن گزافی نیست. سرخ‌ها از جام حذفی حذف شده‌اند و در لیگ برتر هم تقریبا امیدی برای رسیدن به رتبه‌های باارزش جدول ندارند. به قول علی پروین آن‌ها اگر پنجم هم بشوند هنر کرده‌اند!
 برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم که دیگر کار چندانی از دست مدیران باشگاه برنمی‌اید و آن‌ها فقط می‌توانند به انگیزه بالاتر بازیکنان در این رقابت‌ها و به بار نشستن تفکرات دنیزلی تا زمان این پیکارها دل ببندند.
بنابراین طبیعی است که مسئولان پرسپولیس از همین حالا فکر و ذکرشان را روی بستن یک تیم ایده‌آل برای فصل آتی متمرکز کرده باشند. تیم مدیریتی پرسپولیس چند بازیکن بزرگ و ملی‌پوش را برای فصل اینده در نظر دارد که مذاکرلات با برخی از آن‌ها را تا جاهای خوبی هم پیش برده است.
آخرین خبری که از این باشگاه به بیرون درز کرده توافق کامل و قطعی آن‌ها با یکی از مدافعین سرشناس تیم ملی است. این مدافع که در فصل‌های گذشته هم بحث انتقال او به پرسپولیس مطرح بود و هرگز محقق نشد، این بار با این باشگاه به توافق کامل رسیده است.
نکته مهم این‌جاست که مدافع مورد نظر حتی یک برگ چک هم با مبلغی قابل توجه از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده تا فکر مذاکره با هیچ باشگاه دیگری به سرش خطور نکند.


[ جمعه 90/11/28 ] [ 11:31 عصر ] [ جواد احمدی ]
تمرین بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل صبای قم 4 روز تعطیل اعلام شد.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آخرین بازی خود روز چهارشنبه مقابل صبا به تساوی رسید.پس از این بازی دنیزلی و مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند تمرینات به مدت 4 روز تعطیل شود.پرسپولیسی‌ها از روز دوشنبه تمرینات خود را در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال خواهند کرد.دنیزلی نیز پس از بازی با صبا به ترکیه رفت و قرار است روز یکشنبه به ایران بازگردد.سرمربی قرمزپوشان به بازیکنان تذکر داد هیچ گونه غیبتی را بعد از تعطیلات نمی‌پذیرد و همه باید سر موعد مقرر در تمرینات حضور پیدا کنند.
تصویر خبر

[ جمعه 90/11/28 ] [ 5:35 عصر ] [ جواد احمدی ]

مسئولان باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سفارت عربستان از آنها درخواست روادید کردند. تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس زودتر از موعود مقرر نسبت به دریافت روادید خود اقدام کردند.پرسپولیسی‌ها طی نامه‌ای به سفارت عربستان اعلام کردند که برای بازیکنان کادر فنی و همراهان درخواست روادید صادر کنند و این نامه روز گذشته به سفارت عربستان ارسال شد.

تصویر خبر

[ جمعه 90/11/28 ] [ 5:34 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سردار محمد رویانیان اظهار داشت: با وزیر اقتصاد، رئیس سازمان خصوصی سازی و وزیر ورزش جلساتی داشتیم و بابت خصوصی شدن طرح‌های جدیدی ارائه کردیم و به راحتی می‌گویم پرسپولیس می‌تواند تا 5ماه دیگر خصوصی شود.

وی ادامه داد: آمده‌ام یک باشگاه حرفه‌ای بسازم که بتواند مجوز حرفه‌ای از AFC و FIFAبگیرد. من به این امید و عشق آمدم و پیش خود عهد کردم هرگاه موانع جدی برای رسیدن به این هدف، مقابلم قرار گرفت و نتوانستم به آنها عمل کنم کنار بروم. بنابراین وقتی می‌گویم موانع منظورم به خاطر چهار باخت نیست به خاطر موانعی است که خارج از سیستم است.

سردار رویانیان در خصوص بحث انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور 6 نفر در رقابت برای ریاست فدراسیون گفت: به نظر من بهتر است فشار روی کسی نیاید و حتی تاج هم باشد. من که شرکت نکردم اما توصیه می‌کنم بقیه باشند تا انتخابات با حضور افراد بیشتری برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: خود من به عنوان کوچکترین فرد در فوتبال این مشکلات را شناسایی و راهکارهایی برای آن دارم. به سرعت هم می‌خواهم آنها را حل کنم اما همراهی برای حل آن نمی‌بینم. اراده‌ای نمی‌بینم تا این مشکلات حل شود در شرایطی که معتقدم می‌توان این اشکالات را برطرف کرد. من برای برطرف کردن آن دست به کار شدم مدارک و مستنداتی دارم که نشان می‌دهد چه مشکلاتی در این فوتبال وجود دارد.

مدیر عامل سرخپوشان پایتخت تصریح کرد: حرفه‌ای شدن تکلیفی است که اکنون روی باشگاه‌ها وجود دارد اگر ما نتوانیم مجوز حرفه‌ای بودن بگیریم لیگ ارزشی ندارد. فوتبال هم یعنی رقابت و زیبایی فوتبال به رقابت سالم است. در کل، ایران سه ورزشگاه مورد تأیید آن هم در تهران و کرمان داریم. این یعنی اینکه فقط 7-6 تیم ما می‌توانند شرایط حرفه‌ای داشته باشند اما لیگ ما 18 تیمی است پس بقیه باید چه کنند؟!

سردار رویانیان خاطرنشان کرد: برای حرفه‌ای شدن اراده‌ای که از بالا دنبال شود وجود ندارد. ما در سه محور  A ، B  و   C  به قول AFC  مبتنی بر تصمیمات فیفاست باید در 49 شاخص حرفه‌ای باشیم. 5 مورد پرسنلی، حقوقی، مالی، زیرساختی و ورزشی باید حرفه‌ای باشد. من خودم نگاه می‌کنم ساختار باشگاه‌های ما با یکدیگر بسیار متفاوت است و اصلا ساختار حرفه‌ای نداریم.

مدیر عامل پرسپولیس با طرح این پرسش که کدام باشگاه های ما ورزشگاه و عملیات زیرساختی دارد، گفت: بخش مالی کدام باشگاه مدیریت درآمد دارد؟ همه باشگاه‌های ما مدیریت هزینه می‌کند. باشگاه‌های ما درآمدزا نیستند. باشگاه‌ها از چهار طریق می‌توانند درآمدزایی داشته باشند. اولین راه پخش تلویزیونی است اما من به شما می‌گویم که ما بیشتر از 5 درصد حق پخش تلویزیونی نمی‌گیریم. بحث دوم، فروش بلیط است که این مسئله هم به عهده سازمان لیگ است. البته من با عزیزمحمدی صحبت کردم و او هم گفت؛ بلیط فروشی می‌تواند دست خود باشگاه پرسپولیس باشد و ما هم به زودی سامانه بلیط فروشی خود را راه اندازی می‌کنیم.

وی افزود: سومین راه درآمدزایی حضور اسپانسرهای حرفه‌ای است. ما برای جذب اسپانسر برنامه نداریم. مسئله چهارم استفاده از برند باشگاه است. هم اکنون شاهد هستیم که از برند پرسپولیس در بازار استفاده می‌شود در حالی که طبق مقررات قانون اساسی حق کپی رایت باید رعایت شود. ما همچنین بحث فروش محصولات را داریم و مدیریت باشگاه‌های ما چندین اشکال دارد.

رویانیان تصریح کرد: مدیران باشگاه‌ها مجبور و محکوم به نتیجه گرفتن هستند و همیشه برنامه فدای نتیجه می‌شود. این هم به دلیل فشار رسانه‌ها و هوادار است چون فرهنگ وجود ندارد که مدیری با شجاعت بگوید به من دو سال وقت بدهید حتی اگر نتیجه نگیرم. این هم به این دلیل است که باشگاه حرفه‌ای شود. مدیریت ما همیشه هزینه‌ای است.

مدیر عامل پرسپولیس با بیان اینکه یکی بگوید چنین مدیر باشگاهی که خصوصی هم نیست و برندش هم راه نیفتاده چه کاری از دستش برمی‌آید، ادامه داد: ما باید از کجا بیاوریم تا این هزینه‌ها تأمین شود. چه تعریفی از خصوصی سازی وجود دارد. مسئله بعدی این است که ارتباط سامان یافته‌ای بین هواداران و مدیریت نیست. همچنین اقتصاد فوتبال ما درآمدزا نیست چون تعریفی برای درآمدزایی نداریم و برای آن برنامه ریزی نکرده‌ایم. البته من نمی‌خواهم به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش جسارت کنم، چون فوتبال ما اقتصادی و تجاری نیست. بنابراین زیان‌ده است و سیستمی که زیان‌ده باشد، نمی‌تواند خصوصی شود.

رویانیان تأکید کرد: باشگاه پرسپولیس همه این کارها را انجام داده و سند آنها را دارد. چالش بعدی که با آن رو به رو هستیم بحث عدم برنامه ریزی به خصوص در توسعه فوتبال و تیم‌های پایه است. نظامی برای توسعه فوتبال وجود ندارد شاید روی کاغذ برنامه‌هایی داشته باشیم اما برنامه‌ای که بتواند استعدادیابی کند و آن را توسعه دهد نداریم.

مدیر عامل پرسپولیس در ارتباط با برنامه‌هایی که در این 5 ماه در باشگاه پرسپولیس انجام داده توضیح داد: اولین برنامه‌ای که به دنبالش رفتیم تولید درآمد از طریق استفاده از هواداران میلیونی، فروش محصولات، تجارت خود فوتبال، اسپانسر و ارتباط با باشگاه‌های خارجی و همچنین بلیط فروشی بود.

وی افزود: اولین اقدام تهیه پورتال باشگاه حرفه‌ای پرسپولیس بود. ما تا پایان امسال و از سال 91 این امکان را به هواداران خود حتی در روستاها و شهرهای دیگر می‌دهیم که با این پورتال زندگی کنند. یعنی نیازهای خود را از این طریق برطرف کنند. با 18هزار دفتر الکترونیکی و 10هزار دفتر آی سی سی ارتباط گرفته‌ایم تا بتوانند هواداران پرسپولیس در نقاط مختلف از امکانات پورتال استفاده کنند. حالا این امکانات چیست؟ آنها هم می‌توانند اگر می‌خواهند ماشین خود را بیمه کنند، لباس بخرند، به فروشگاه‌های مجازی که پورتال به آنها می‌دهد مراجعه کنند.

رویانیان ادامه داد: ما صدها نوع کالا عرضه می‌کنیم طبق آنچه که کانون هواداران تا کنون اعلام کرده 656 هزار و 899 نفر تاکنون به صورت رسمی در سایت پرسپولیس ثبت نام اینترنتی کرده‌اند. هیچ باشگاهی در آسیا مطمئنا چنین عددی را در سایت خود ندارد من این ادعا را از طریق تلویزیون مطرح می‌کنم. حتی فکر نمی‌کنم در اروپا چنین عددی باشد و طبق بررسی‌هایی که من انجام دادم شاید در باشگاه‌های مطرح مثل منچستر، آث میلان، رئال مادرید و بارسلونا نهایت 123 هزار ثبت اینترنتی داشته باشند. از روز گذشته هم ارسال پیامک به هواداران پرسپولیس از طریق ایرانسل آغاز شده که سه میلیون پیامک روزانه برای هواداران ارسال می‌شود. شماره پیامک 7210 برای هواداران در نظر گرفته شده که البته هم از طریق ایرانسل و هم همراه اول این پیامها رد و بدل می‌شود. پیش بینی‌ام این است که چند میلیون هوادار با پرونده‌های رسمی و ثبت شده در باشگاه داشته باشیم.

وی افزود: در واقع هوادارانمان هرچه بخواهند تهیه کنند با تخفیف می‌توانند به آنچه می‌خواهند دست پیدا کنند ما حتی با بیمارستانها و آ‌ژانس‌های مسافرتی در حال مذاکره هستیم تا با آنها قرارداد امضا کنیم حتی به زودی قسمتی به نام «گیم» در پورتال قرار می‌دهیم تا نوجوانان بتوانند یک لیگ اینترنتی برگزار کنند.

رویانیان با بیان اینکه جزء کوچکی از این فوتبال، این صحبتها را مطرح می‌کند تأکید کرد: من یکی از 18 مدیران این لیگ هستم و از همه آنها کوچکترم. خیلی ها از من پیش‌کسوت‌تر هستند از جمله آقای فتح الله زاده و رحیمی. ما همچنین یک برنامه رادیویی تدارک دیده‌ایم که هفته‌ای سه روز پخش می‌شود و به زودی از شبکه تهران هر هفته 30 دقیقه به نام افق پرسپولیس به روی آنتن می‌رود.

وی افزود: سامانه هواداری ما به زودی اعلام موجودیت می‌کند. زیرساخت‌های خود را چه در بحث نرم افزاری، چه سخت افزاری افزایش داده‌ایم و حتی اینکه چه تعداد زمین تمرین داشته باشیم مورد بحث قرار گرفته است. برای تأیید AFC به دنبال ورزشگاهی هستیم که فعلا نمی‌توانم بیشتر از این توضیح دهم، برای تیم‌های پایه طرح الماس را در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه در بخش خصوصی از همه جلوتر هستند، گفت: ما با وزیر اقتصاد رئیس سازمان خصوصی سازی و آقای عباسی وزیر ورزش جلساتی داشتیم و بابت خصوصی شدن طرح‌های جدیدی ارائه کردیم و به راحتی می‌گویم پرسپولیس می‌تواند تا 5 ماه دیگر خصوصی شود.

سردار محمد رویانیان در پایان درباره اینکه عبدالله ویسی سرمربی صبا پس از پایان بازی با پرسپولیس از داوری سعید مظفری زاده انتقاد کرده بود گفت: ویسی را خیلی دوست دارم اما باید بگویم من نه مظفری زاده را می‌شناسم و نه ارتباطی با او دارم.


[ جمعه 90/11/28 ] [ 5:33 عصر ] [ جواد احمدی ]

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آخرین بازی خود روز چهارشنبه مقابل صبا به تساوی رسید.
پس از این بازی دنیزلی و مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند تمرینات به مدت 4 روز تعطیل شود.
پرسپولیسی‌ها از روز دوشنبه تمرینات خود را در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال خواهند کرد.
دنیزلی نیز پس از بازی با صبا به ترکیه رفت و قرار است روز یکشنبه به ایران بازگردد.
سرمربی قرمزپوشان به بازیکنان تذکر داد هیچ گونه غیبتی را بعد از تعطیلات نمی‌پذیرد و همه باید سر موعد مقرر در تمرینات حضور پیدا کنند

.


[ جمعه 90/11/28 ] [ 5:32 عصر ] [ جواد احمدی ]
واکنش مهدوی کیا به دعوت AFC برای قرعه کشی جام جهانی
کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: «کشوری که به جام جهانی صعود می کند تحولات زیادی در فوتبالش به وجود می آید. اگر هم خدای ناکرده این اتفاق نیفتد همه ضرر خواهند کرد.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، مهدوی کیا نماینده ایران در قرعه کشی مرحله بعدی رقابت های جام جهانی خواهد بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا از مهدی مهدوی کیا دعوت کرد تا برای مراسم قرعه کشی جام جهانی که روز 19 اسفند ماه در مالزی برگزار می شود به این کشور سفر کند. این اتفاق باعث شد تا یک بار دیگر مهدوی کیا احساس غرور کند و از اینکه هنوز هم در آسیا جایگاه ویژه ای دارد به خودش ببالد.
در همین زمینه گفتگوی کوتاهی با نماینده ایران در مراسم قرعه کشی جام جهانی را انجام داده ایم که در زیر می خوانید:

* شما به عنوان نماینده ایران در مراسم قرعه کشی جام جهانی انتخاب شده اید و این یک اتفاق خوب است.
- بله، به من گفته اند که روز 19 اسفند ماه در مالزی باشم. من دیروز با دنیزلی در این مورد حرف زدم با ایشان این موضوع را در میان گذاشتم. دنیزلی به من اجازه داد که برای حضور در این مراسم به مالزی سفر کنم. ما روز 22 اسفند در لیگ بازی داریم و من تمام تلاشم را انجام می دهم که روز نوزدهم بروم و بلافاصله به ایران برگردم.

* از اینکه به این مراسم دعوت شده اید چه احساسی دارید؟
- از اینکه به عنوان یک ایرانی مد نظر AFC بوده ام خوشحالم. فکر می کنم به خاطر سابقه حضور من در تیم ملی و بوندس لیگا بوده که آنها از من دعوت کرده اند و این برای من خوشحال کننده است که مورد توجه قرار گرفتم.

* حالا فکر می کنید با قرعه هایی که شما بر می دارید ایران به جام جهانی صعود کند؟ فکر نمی کنید سرنوشت ایران حالا در دستان شما است؟
- این را نمی دانم. اصلا در جریان نیستم که آنجا باید چه کاری انجام بدهم. نمی دانم کدام بازی ها را باید قرعه کشی کنم. باید در این مورد سوال کنم. اگر قرعه های ایران را هم من بردارم این طور نیست که سرنوشت تیم ملی در دستان من باشد. تیم ملی بازی های سختی در مرحله بعد دارد و تمام تیم های آسیایی که در این مرحله حضور دارند از تیم های پر قدرت آسیا هستند. اما بدون شک قرعه نمی تواند بدون تاثیر باشد. امیدوارم قرعه خوبی برای ایران باشد و در نهایت تیم ملی به جام حهانی صعود کند. این اتفاق خوبی خواهد بود و مطمئنا همه خوشحال می شوند. کشوری که به جام جهانی صعود می کند تحولات زیادی در فوتبالش به وجود می آید. اگر هم خدای ناکرده این اتفاق نیفتد همه ضرر خواهند کرد. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم و با تلاش به جام حهانی صعود کنیم.

* نظر شما در مورد بازی با صبا چیست؟
- بازی در آن زمین کیفیت مطلوبی نداشت و اتفاق مهمی که رخ داد این بود که 4 تا گل که همه آنها هم پنالتی بود بین دو تیم رد و بدل شد. باید کارشناسان در این مورد نظر بدهند.

* ویسی گفته که داور را آورده بودند تا بازی را برای پرسپولیس ها در بیاورد؟!- من نمی خواهم درباره هر مسئله ای توضیح بدهم. داور دو تا پنالی هم برای آنها گرفت. پرسپولیس در بازی های اخیر از داوری ضرر زیادی دیده است. در بازی با شهرداری تبریز و نفت ما دو تا گل آفساید خوردیم. در بازی با ذوب آهن هم دو تا پنالتی را برای ما نگرفتند. در بازی با فجر هم همین طور. این را کارشناشان گفته اند و من حرف آنها را می زنم. برای این بازی هم باید کارشناسی شود تا بتوان نظر قطعی داد.


[ جمعه 90/11/28 ] [ 10:10 صبح ] [ جواد احمدی ]

ایسنا: ایمون زاید مهاجم باشگاه پرسپولیس در گفتگو با یک برنامه رادیویی در ایرلند به بیان تجربه خود از حضور در ایران و گلزنی در داربی تهران پرداخت و با اشاره به درگذشت یکی از هواداران پرسپولیس پس از داربی، از اشتیاق زیاد ایرانی‌ها به فوتبال گفت.
ایمون زاید مهاجم لیبیایی - ایرلندی باشگاه پرسپولیس که در حال حاضر به دلیل آسیب‌دیدگی در ایرلند به سر می‌برد در گفتگو با یک برنامه رادیویی در این کشور درباره تجربه حضور خود در ایران گفت: مردم خیلی به من لطف دارند. گاهی پول شامم را هم حساب می‌کنند! عده‌ای مرا می‌بوسند و می‌گویند به خاطر آن بازی خاطره‌انگیز مقابل استقلال علاقه زیادی به من دارند.
وی با اشاره به سه گلی که در داربی پایتخت به ثمر رساند گفت: تا چند روز بعد از آن بازی مدام عکسم روی جلد روزنامه‌ها بود. امروز یک نفر مجله‌ای به من نشان داد که روی جلدش عکس مرا در لباس سوپرمن چاپ کرده بودند. این موضوع کمی سورئال است!
زاید به درگذشت یکی از هواداران پرسپولیس پس از پیروزی این تیم در داربی اشاره کرد و گفت: یک خبر بد این است که یکی از هواداران پرسپولیس پس از گل سوم دچار حمله قلبی شد و از دنیا رفت. این موضوع خیلی عجیب است ولی در ایران غیرمتداول نیست چون در این کشور مردم علاقه خیلی زیادی به فوتبال دارند. آن‌ها به معنای واقعی کلمه عاشق فوتبال هستند. فوتبال در ایران خیلی طرفدار دارد و عده زیادی آن را دنبال می‌کنند.
وی ادامه داد: یک روز پس از بازی به من گفته شد که یکی از هواداران جوان پرسپولیس که در حال تماشای بازی بود، پس از اینکه نتیجه را تغییر دادیم دچار هیجان شد و درگذشت. باشگاه از من خواست که با انتشار پیامی در روزنامه همدردی خودم را با خانواده او اعلام کرد. این خبر واقعا بد بود ولی نشان می‌دهد که مردم چه علاقه زیادی به فوتبال دارند.


[ پنج شنبه 90/11/27 ] [ 10:27 عصر ] [ جواد احمدی ]
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده مالکیت برند "پرسپولیس" در نوبت رسیدگی دادگاه تجدید نظر قرار گرفته است.
 به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام؛ دادگاه بدوی رای به حقانیت باشگاه پرسپولیس داده بود و با درخواست تجدید نظر اسماعیل وفایی پرونده به دادگاه تجدید نظر استان تهران ارسال شده است.
 هر چند با رای دادگاه مبنی بر حقانیت باشگاه پرسپولیس تکلیف این پرونده تا حدود زیادی مشخص شده اما به علت عدم اعلام رای از سوی دادگاه تجدید نظر، صدا و سیما بر مبنای بخشنامه محرمانه سال های گذشته همچنان از نام «پیروزی» استفاده می کند.
 معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این خصوص، گفت: این موضوع را همچنان دنبال می کنیم اما هنوز از سوی دادگاه زمانی برای اعلام حکم تعیین نشده است اما پرونده که در نوبت رسیدگی قرار گرفته بود در حال حاضر در دست بررسی است.
 سالارکیا در خصوص شایعه که چند روز گذشته در خصوص ممنوع الخروج بودن دنیزلی مطرح شده بود و از سوی باشگاه تکذیب شد، گفت: محل کار دنیزلی باشگاه پرسپولیس است و اگر چنین اتفاقی رخ می داد باید نامه مربوط به آن برای باشگاه پرسپولیس ارسال می شد.

[ پنج شنبه 90/11/27 ] [ 10:27 عصر ] [ جواد احمدی ]

ایسنا: مهدی‌ مهدوی‌کیا کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از سوی AFC برای حضور در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام جهانی به مالزی دعوت شد.
این مراسم نوزدهم اسفند در خانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور برگزار می‌شود و تیم ملی ایران حریفانش را در راه صعود به جام جهانی 2014 خواهد شناخت.
مهدوی‌کیا پس از دعوتش از سوی AFC  گفت: فکر می‌کنم این دعوت به خاطر حضورم در تیم ملی و بازی‌هایم در بوندس‌لیگا صورت گرفته است. به عنوان یک ایرانی خوشحالم در این مراسم حضور دارم و امیدوارم قرعه خوبی در این مراسم نصیب تیم ملی ایران شود.
وی درباره نظر مصطفی دنیزلی برای سفر به مالزی گفت: پس از آگاهی از دعوتم با دنیزلی صحبت کردم و او هم پذیرفت که من به مالزی بروم. ما در لیگ 22 اسفند بازی داریم، بنابراین تلاشم را می‌کنم که به محض انجام این مراسم به ایران برگردم و برای بازی پرسپولیس آماده شوم.
مهدوی‌کیا درباره وضعیت تیم ملی هم گفت: قطعا رقابت‌های دشواری در انتظار تیم ملی است اما من خیلی امیدوارم که بتوانیم به جام جهانی برویم. که صعود به جام جهانی برای هر کشوری تحولات زیادی همراه خواهد داشت.


[ پنج شنبه 90/11/27 ] [ 10:27 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>