سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین دچار دو دستگی در خصوص کریمی شدند.


حدود 100 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که سوژه اصلی آنها علی کریمی و پیوستنش به تراکتورسازی تبریز بود. از همین رو این تعداد هواداران،با هم دچار دو دستگی شده بودند به طوری که برخی از آنها معتقد بودند کریمی می‌توانست در پرسپولیس حضور داشته باشد، برخی هم معتقد بودند که او از فوتبال خداحافظی کرده و به دلیل مشکل با چهار مربی سابق پرسپولیس بهتر است همان به تراکتورسازی برود.

به گزارش فارس،این موضوع باعث اختلاف نظرهایی میان هواداران شد که در مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر این هواداران با همدیگر با تریبونی آزاد گفتگو و جدل می‌کردند. این در شرایطی بود که 3 تن از این هواداران با یکدیگر به دلیل اینکه به شدت مشکلات لفظی پیدا کردند، توسط نیروی انتظامی با تذکری جدی روبرو شدند اما به دلیل اینکه مسئولان پرسپولیس قصد نداشتند حواشی بوجود بیاید این هواداران را از مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر پراکنده کردند. این در شرایطی است که علی کریمی امروز با باشگاه تراکتورسازی تبریز قراردادی امضا کرد.

چند هوادار نیز امروز با پیراهن شماره 10 علی دایی و 2 هوادار با پیراهن شماره 8 کریمی در مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند.

 


[ پنج شنبه 92/3/23 ] [ 11:49 عصر ] [ جواد احمدی ]

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی در نوبت بعدازظهر برگزار شد که هواداران این تیم با عکس بزرگی از دایی، یاد و خاطره او را در بازی برابر کره جنوبی زنده کردند.


 تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت بعدازظهر از ساعت 17 و 20 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین ابتدا بازیکنان زیر نظر محمد دایی به کار با توپ پرداختند و سپس با برنامه‌های علی دایی که خودش مانع‌چینی هم می‌کرد با طراحی خاصی به کار با توپ و کارهای تاکتیکی پرداختند. در مرحله آخر نیز با 5 دروازه کوچک فوتبال درون تیمی بازی کردند و سپس در قالب دو تیم طوسی و نارنجی در زمین هندبالی به فوتبال با دو ضرب پرداختند.

*در تمرین امروز برادر بزرگ علی دایی یعنی حافظ دایی حضور داشت.

*حدود 100 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که در خصوص وضعیت پرسپولیس با یکدیگر بحث و تبادل نظر می‌کردند. این هواداران همچنین پلاکارد بزرگی از علی دایی که در حال گلزنی به کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا بود به همراه داشتند و به تشویق سرمربی قرمزپوشان پرداختند.

*در حاشیه تمرین امروز خود علی دایی نیز دقایقی پا به توپ شد.

*حمید علی‌عسگر پس از ده دقیقه تمرین را ترک کرد.

*در حاشیه تمرین امروز امید عالیشاه مهاجم جدید قرمزپوشان اعلام کرد که سهمیه امیدهای پرسپولیس است و آنهایی که می‌گویند او سهمیه لیگ برتری است اشتباه می‌کنند.

*در تمرین امروز دقایقی شیرینی سرپرست قرمزپوشان با هواداران صحبت کرد البته پنجعلی نیز در تمرین امروز حضور داشت و نظاره‌گر تمرین بود.

*در فوتبال درون تیمی،‌ مهدی سیدصالحی دو بار گلزنی کرد و کفشگری دیگر بازیکن جدید قرمزها نیز هت تریک کرد.

*در تمرین امروز بعدازظهر باز هم خبری از کریم باقری نبود.

*گرمای شدید شرایط را برای تمرین بازیکنان سخت کرده بود.

*شرکت در انتخابات سوژه اصلی تمرین امروز بود.

[ پنج شنبه 92/3/23 ] [ 8:3 عصر ] [ جواد احمدی ]

باشگاه پرسپولیس به دلیل درگذشت مادر همسر وینگادا به وی تسلیت گفت.


  نلو وینگادا مربی تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته مادر همسر خود را از دست داد.

از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز در تماس و پیامی به وینگادا تسلیت گفتند و رویانیان در تماسی تلفنی ابراز همدردی خود را با او اعلام کرد.

خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه پس از اینکه مدیر برنامه‌های پروویچ در تمرین امروز اعلام کرد باشگاه پرسپولیس با او درباره این بازیکن خارجی گفت‌وگوهایی داشته است، شیرینی سرپرست قرمزپوشان به این مدیربرنامه تذکر جدی داد و اعلام کرد هنوز به پروویچ پیشنهاد جدی داده نشده است.

مدیربرنامه‌های پروویچ در تمرینات امروز اعلام کرده بود که با او برای حضور پروویچ در پرسپولیس مذاکراتی شده است.

[ پنج شنبه 92/3/23 ] [ 8:3 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیر عامل باشگاه و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشستی دو ساعته به بررسی همه جانبه مسائل تیم فوتبال پرداختند.

در این نشست که عصر امروز در دفتر محمد رویانیان برگزار شد، برنامه‌های پیش روی تیم فوتبال برای آماده‌سازی و همچنین نقل و انتقالات پرسپولیس مورد ارزیابی و بررسی همه جانبه قرار گرفت و آخرین تصمیمات و جمع‌بندی‌ها انجام شد.

علی دایی در این نشست درباره اردوی اردبیل، برنامه تمرینات و اردوهای آماده‌سازی تیم در روزهای آتی و همچنین نقل و انتقالات نظراتش را به محمد رویانیان منتقل کرد و درباره برخی مسائل پس از بحث و بررسی تصمیمات نهایی اتخاذ شد.

محمد رویانیان اعلام کرد: تیم پرسپولیس تقریبا کامل شده و بجز یکی دو بازیکن دیگر، فعلا قرار نیست اقدام دیگری انجام دهیم.


[ پنج شنبه 92/3/23 ] [ 11:32 صبح ] [ جواد احمدی ]

جذب مهاجمان جدید از سوی علی دایی مهم ترین دلیلی است که این روزها انصاری فرد را در آلمان نگه داشته تا سرانجام با یک تیم بوندس لیگایی قرارداد منعقد کند...

کریم انصاری فرد این روزها در آلمان به سر می برد. او در شهر بوخوم آلمان است. جایی که باعث شده خبرهایی پیرامون پیوستنش به این تیم قدیمی دهان به دهان بشود. اما مقصد بعدی انصاری فرد بوخوم نیست.

در آخرین مذاکراتی که مدیربرنامه های انصاری فرد با یک تیم بوندس لیگایی داشته این تیم برای جذب انصاری فرد در ازای مبلغ نه چندان زیادی ابراز علاقه کرده است و از آن جا که انصاری فرد نیز تمایلی به بازگشت به تیم سابقش ندارد به احتمال زیاد حاضر می شود در ازای دریافت مبلغ اندکی در فوتبال آلمان شانس های خودش را امتحان کند. اما چرا انصاری فرد برای بازگشت به فوتبال ایران و پرسپولیس از خود علاقه نشان نمی دهد؟ماجرا برمی گردد به جذب سید صالحی و چند مهاجم دیگر مثل عالیشاه. انصاری فرد گفته که در این شرایط به او بازی نخواهد و رسید و مضاف بر آن اگر دایی من را می خواست هرگز سید صالحی را جذب نمی کرد. به این ترتیب باید جدایی کریم را از پرسپولیس قطعی دانست اما مقصد کریم هنوز هم مشخص نیست.


[ پنج شنبه 92/3/23 ] [ 11:7 صبح ] [ جواد احمدی ]

علی کریمی در آستانه پیوستن به تیم فوتبال تراکتورسازی قرار دارد.

کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس که برای ماندن در این تیم برای سال بعد با مسئولان این باشگاه به مشکل برخورده است، روز چهارشنبه مذاکرات جدی با مدیران باشگاه تراکتورسازی انجام داده و به توافقاتی دست پیدا کرده است.

کریمی در این مذاکرات با تبریزی ها به توافق مالی دست پیدا کرده است و به احتمال فراوان روز پنجشنبه انتقالش به این تیم نهایی می شود.

از تبریز خبر می رسد که تیم تحت هدایت مجید جلالی به دنبال ستاره های دیگری هم هست. جواد نکونام که او هم برای ماندن در استقلال وضعیت نامشخصی دارد صحبت هایی با تراکتورسازی انجام داده است و باید دید نتیجه این مذاکرات چگونه می شود.

کریمی با تراکتورسازی به توافق رسید


[ پنج شنبه 92/3/23 ] [ 11:6 صبح ] [ جواد احمدی ]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ وقت حرکت زیبا و لطف رویانیان و شیرینی را فراموش نمی‌کنم.


محمد نوری پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفتم با وجود پیشنهادهایی که داشتم و زیاد دوست ندارم در مورد آنها دیگر صحبت کنم قراردادم را با باشگاه پرسپولیس امضا کردم و خیلی خوشحالم که این افتخار نصیب من شد که باز هم شماره 14 پرسپولیس را بپوشم.

به گزارش فارس ، وی افزود: هیچ وقت کار زیبای رویانیان و شیرینی را فراموش نمی‌کنم، آنها قبل از بازی با کره خیال من را راحت کردند و با آرامش برای کمک به تیم ملی راهی کره جنوبی خواهم شد. در این چند روزه سعی و تلاش این دو نفر را برای پیوستنم به پرسپولیس دیدم و به باشگاه تبریک می‌گویم.

نوری ادامه داد: از طرفی دیگر خیلی خوشحالم که دوباره این افتخار نصیبم شد که شاگرد علی دایی باشم، دایی بزرگ فوتبال این مملکت است و مطمئن هستم که او می‌تواند در پرسپولیس نتایج درخشان سابق خود را تکرار کند.

هافبک قرمزپوشان تصریح کرد: همیشه برنامه‌های دایی مدون و بسیار خوب بوده و شک ندارم امسال هم او می‌تواند دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را شاد کند.

وی در خصوص بازی مقابل کره جنوبی نیز گفت: کار ایران مقابل کره سخت است، کاری به قطر، ازبکستان و سایر تیم‌ها نداریم، ما باید خودمان باشیم و انشاالله برای برد به میدان برویم، باز هم می‌گویم ایرانی‌ها مرد روزهای سخت هستند و مطمئن هستم مقابل کره با تلاش کوشش، و یک دلی همگانی دست خالی برنمی‌گردیم و مسافر جام جهانی خواهیم بود، خیلی دوست دارم تا به یکی از آرزوهایم یعنی حضور درجام جهانی برسم در این رویداد مهم همراه با پیراهن مقدس کشورم حضور داشته باشم.

وی در پایان در خصوص بازی با لبنان نیز گفت: همانطور که از قبل تصور می‌کردیم، لبنان مقابل ما بسته و بسیار عجیب بود و آنها به دنبال وقت تلف کردن بودند اما خوشبختانه خوب موقعی با حمایت هواداران که همیشه یارمان بودند گل اول را به آنها زدیم و چه بسا که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به آنها بزنیم، همین که تکلیفمان را خودمان روشن می‌کنیم برایمان کافی است و حالا باید در دیدار مقابل کره جنوبی با تمام توان به میدان برویم تا با یک امتیاز کامل در این دیدار سخت، حساس به نتیجه لازم برسیم. شما مطمئن باشید کره هم از ما ترس دارد و آنها هم الان در آرامش نیستند.

[ چهارشنبه 92/3/22 ] [ 3:2 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز به تهران بازگشتند و فردا به استراحت خواهند پرداخت و تمرینات خود را از روز پنجشنبه در دو نوبت پیگیری می‌کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه از ساعت 11 صبح به تمرین خواهد پرداخت و در نوبت بعدازظهر نیز از ساعت 17 تمرین می‌کنند.


[ چهارشنبه 92/3/22 ] [ 9:1 صبح ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ساعت 18:45 عصر امروز پس از اردوی اردبیل با تاخیر 20 دقیقه‌ای هواپیما به تهران بازگشتند.


[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 9:20 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: من، علی دایی، محمد پنجعلی و سعید سیرینی در کنار هم یک تیم هستیم و هدف همه ما تلاش برای سربلندی پرسپولیس و هواداران است.


 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در مورد شرایط پرسپولیس گفت: من، علی دایی، محمد پنجعلی و سعید سیرینی در کنار هم یک تیم هستیم و هدف همه ما تلاش برای سربلندی پرسپولیس و هواداران است. سرپرست تیم هنوز مشخص نشده ولی طی روزهای آتی این انتخاب صورت خواهد گرفت. در مورد شیرینی باید بگویم او طی بیش از یک سال گذشته شبانه‌روزی برای پرسپولیس زحمت کشیده است و بسیاری زمان‌ها 24 ساعته در حال تلاش بی وقفه برای حل و فصل مشکلات پرسپولیس بوده است. شیرینی در امور اجرایی، اقتصادی، مالی و پشتیبانی و همچنین نقل و انتقالات دخالت مستقیم داشته و تلاش‌های بسیاری انجام داده است. او کمک های زیادی نیز به باشگاه و تیم کرده و بنده چشمم را روی حقایق نمی‌بندم و این زحمات ارزشمند و قابل توجه را شایسته تقدیر می دانم.

وی افزود:  شیرینی قطعا کنار تیم خواهند بود. او طی همین مدت کوتاه هم توانست اقدامات زیادی برای تیم انجام دهد. ایشان طی یک هفته اخیر سه چهار بار از اردبیل به تهران آمدند تا امور نقل و انتقالات باشگاه به سرانجام خوبی برسد. آقای دایی هم از این تلاش و فعالیت رضایت داشته و این موضوع ر ا به بنده منتقل کرده است.

رویانیان در پایان خاطرنشان کرد:  پنجعلی هم از پیشکسوتان بزرگ و از افتخارات باشگاه پرسپولیس هستند که در کنار ما خواهند بود ما همگی یک تیم هستیم که برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنیم و درباره موضوع سرپرستی نیز تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود به گونه ای که به تیم کمک شده و شرایط آرمانی و ایده‌آلی برای موفقیت تیم فراهم شود.

[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 5:41 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>