سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

سیدمحمد پنجعلی به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده انتخاب شد.


محمد رویانیان در جلسه‌ای که با پنجعلی برگزار کرده بود اعلام کرد وی پس از بازگشت پرسپولیس از اردبیل فعالیت خود را به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در فصل سیزدهم لیگ برتر آغاز می‌کند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس هم‌اکنون در اردوی اردبیل به سر می‌برد و قرار است عصر امروز به تهران بازگردد.

محمد پنجعلی در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: جلسه‌ای با رویانیان داشتم و او به من گفت پس از بازگشت تیم از اردبیل کار خود را به عنوان سرپرست تیم آغاز کنم. امیدوارم که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. این تیم دوران سختی را سپری می‌کند و احتیاج به آرامش دارد. باید همه تلاش کنیم تا تیم از این شرایط خارج شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس برای شخص خاصی نیست و برای مردم است. هم‌اکنون بازیکنان خوبی در پرسپولیس جمع شده‌اند و من هم احساس مسئولیت کردم که به تیم کمک کنم تا بتواند از جایش بلند شود.

سرپرست سرخپوشان در مورد حضور دایی گفت: این موضوعی بوده که خاص مردم بود. هیئت مدیره و مدیرعامل هم به خواست مردم احترام گذاشته بودند و از این به بعد همه باید کمک کنیم تا پرسپولیس موفق باشد مردم هم در این زمینه باید صبور باشند. تیم احتیاج به آرامش دارد که اگر این امر وجود داشته باشد ما حتی می توانیم دو جام را از آن خود کنیم. شک نکنید که فقط حاشیه‌هاست که تیم را اذیت می‌کند.

پنجعلی درباره حضورش روی نیمکت پرسپولیس یادآور شد: این موضوع افتخاری است برای من. هرچه داریم از این تیم است. فرقی نمی‌کند چه روی نیمکت بنشینم چه روی سکوها و هر جایی که باشم برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم. واقعیت این است که در ابتدا خداوند به ما آبرو داده و پس از آن مردم هستند که به ما آبرو داده‌اند.

وی افزود: اگر استعدادی نداشتیم و طرفداری هم در این تیم نبود ما در هیچ جایی قرار نداشتیم. معلوم نبود که هم‌اکنون کجا بودیم. اگر یال و کوپالی دارم به خاطر این مردم است. به نظرم تدارکات پرسپولیس هم مایه افتخار است.

 


[ سه شنبه 92/3/21 ] [ 11:1 صبح ] [ جواد احمدی ]

طبق آخرین هماهنگی‌های انجام شده سید مهدی سید صالحی از پنجشنبه در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند.


سید مهدی سید صالحی پس از توافق با مسئولان باشگاه پرسپولیس چند روزی را برای توافق با مسئولان تراکتورسازی و استراحت در تمرینات سرخپوشان شرکت نکرد. اما پس از اینکه شرایط لازم برای وی مهیا شد، قرار است سید صالحی از روز پنجشنبه در تمرینات پرسپولیس در تهران شرکت کند.

به گزارش فارس، همچنین طی حکمی از سوی محمد رویانیان، رامشگر سرمربی تیم پرسپولیس قائم‌شهر به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی باشگاه پرسپولیس در مازندران انتخاب شد. کشف استعدادهای درخشان از استان مازندران و معرفی به پرسپولیس و تیم‌های پایه در دستور کار رامشگر قرار دارد.

البته به مناسبت عید مبعث رامشگر مسئول کمیته استعدادیابی باشگاه پرسپولیس در مازندران مراسمی را با نام اخلاق در ورزش در این استان برگزار کرد و از فوتبالیست‌های با اخلاق، با استعداد و نوجوان و جوان این استان با حضور مسئولان استانی تقدیر و تشکر کرد.

 


[ دوشنبه 92/3/20 ] [ 10:27 عصر ] [ جواد احمدی ]

با تصمیم مسئولان اداره ورزش و جوانان و شهرداری اردبیل یک میدان به نام علی دایی در اردبیل شد.


تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت بعدازظهر از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه تختی اردبیل پیگیری شد.

به نقل از فارس، در این تمرین بازیکنان پس از گرم کردن به آقاوسط و مرور کارهای تاکتیکی زیر نظر دایی پرداختند.

*با تصمیم مسئولان اداره ورزش و جوانان و شهرداری اردبیل یک میدان این استان به پاس زحمات بیشائبه علی دایی در ورزش کشور و عنوان بهترین گلزن جهان و یکی از بهترین بازیکنان آسیا در فوتبال اروپا یک میدان به نام او نامگذاری شد. همین موضوع باعث شد تا بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به علی دایی بابت این موضوع تبریک ویژه‌ای بگویند.

*حمید علی‌عسگر و نورمحمدی به دلیل مصدومیت اختصاصی تمرین کردند.

*دروازه‌بان‌ها زیر نظر بهزاد غلامپور به تمرین پرداختند.

*حدود 200هوادار در تمرین امروز حضور داشتند. آنها با شعارهایی از علی دایی خواستار قهرمانی پرسپولیس و رفتن به آسیا در فصل جاری بودند.

*پیش‌بینی بازی ایران و لبنان و صعود تیم ملی به جام جهانی 2014 سوژه اصلی بازیکنان در تمرین امروز بود.

*گفتنی است پرسپولیسی‌ها فردا نیز در اردبیل یک جلسه تمرین برگزاز خواهند کرد و بعد از ظهر به تهران بازمی‌گردند. قرمزپوشان چهارشنبه پس از بازگشت به تهران استراحت و از روز پنجشنبه کار خود را آغاز خواهند کرد.

*پا به توپ شدن کادر فنی پرسپولیس نیز در تمرین امروز در نوع خود جالب بود.

[ دوشنبه 92/3/20 ] [ 7:9 عصر ] [ جواد احمدی ]

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی تدارکاتی خود با درخشش آقای گل لیگ یک، با نتیجه دو بر یک منتخب دانشگاه آزاد اردبیل را شکست داد.


تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود بعد از ظهر امروز در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف منتخب دانشگاه آزاد رفت.

به نقل از فارس، در این دیدار پرتنش و پر برخورد پرسپولیس موفق شد با درخشش عباس‌زاده آقای گل لیگ یک در فصل گذشته در دقایق 54 و 65 دو بار دروازه حریف اردبیلی خود را باز کند اما قرمز‌پوشان در دقیقه 75 بر روی یک اشتباه دروازه‌شان باز شد و نتیجه این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع پرسپولیسی‌ها به پایان رسید.

گفتنی است پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی خود نیز موفق شده بود با یک گل آرتا سبلان را شکست دهد. پرسپولیسی‌ها قرار است روز سه‌شنبه به تهران برگردند.

محسن بنگر پس از دریافت گل پرسپولیس در دقیقه 76 از زمین بازی اخراج شد. البته عملکرد ضعیف داور این بازی باعث شد تا بارها دو تیم به سوت‌های اشتباه او اعتراض‌هایی داشته باشند.

[ یکشنبه 92/3/19 ] [ 9:33 عصر ] [ جواد احمدی ]

پیام صادقیان مهاجم تیم ملی امید و فصل گذشته ذوب آهن برای حضور در پرسپولیس با سران این باشگاه به توافق رسید.


صادقیان که با نمایش خوب در رقابتهای دو فصل اخیر لیگ برتر هواخواهان زیادی در میان تیم‌های لیگ برتری پیدا کرده بود با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا برای دو فصل پیراهن این تیم را بر تن کند.

به گزارش ایسنا ، صادقیان پس از انجام دیدار پلی‌آف لیگ برتر با امضای قرارداد رسمی و ثبت آن در هیات فوتبال استان تهران، پیراهن سرخ‌پوشان را بر تن خواهد کرد.

 


[ یکشنبه 92/3/19 ] [ 1:8 عصر ] [ جواد احمدی ]

هیچوقت دنبال حاشیه نبودم تا زمانیکه برای استقلال بازی می کردم به این تیم تعصب فراوانی داشتم حتی مبلغ قراردادم بسیارپایین ترازسقف ولیگ یک بود،زیرا دنبال مادیات نبودم

درحالیکه پرسپولیسیها درجناح چپ دنبال تمدید قرارداد با مهرداد پولادی ومذاکره با یعقوب کریمی وبازیکنان دیگربودند ناگهان میثم حسینی بازیکن اسبق استقلال فقط دردو روزبا دایی به توافق رسید وخیلی زود برای ثبت قرارداد دوساله با پرسپولیس اقدام کرد. حال این بازیکن به دنبال آرزوهای بزرگی درتیم جدید است وامیدوارانه درخصوص قهرمانی درلیگ وجام حذفی وتیم ملی صحبت می کرد.میثم حسینی به خبرگزاری گل گفت:

*از اردوی سرعین بگو؟

_دراینجا روزی دو نوبت تمرین می کنیم.تمام بچه ها ازانگیزه های فراوانی برخوردارند وخیلی فشرده ومنظم تمریناتمان را انجام می دهیم.

*استقبال بازیکنان از تو چطوربود؟

_واقعا خوب بود. تمام بازیکنان استقبال خوبی ازمن به جا آوردند به خصوص علیرضا نورمحمدی، حمیدرضاعلی عسگری،محسن بنگر و هادی نوروزی و...خیلی جوخوبی را برایم درست کردند ومن خیلی زود با آنها وبقیه خودمانی ومچ شدم.

*خیلی ها می گویند علت انتخاب پرسپولیس به خاطرلجبازی با کادرفنی استقلال بود؟

_اصلا اینطوری نیست وبحث لجبازی با استقلال نبود.اول ازاینکه باید بگویم استقلال برایم همیشه استقلال است ومن این تیم را دوست دارم.اما فوتبال حرفه ای همین است وبازیکنان روزی به تیم رقیب می روند.من پیراهن هرتیمی راکه پوشیدم همیشه نسبت به آن تیم غیرت وتعصب داشتم.درثانی من بعد ازاستقلال به نفت رفتم وپرسپولیسی شدنم ربطی به این تیم ندارد.

*یک روزقبل ازپرسپولیسی شدنت مدیر نفت مصاحبه تندی علیه تو انجام داد؟

_آن قضایا فقط سوتفاهم بود اما روزی که می خواستم ازنفت جداشوم آقای  قنبرزاده با من روبوسی کرد وگفت من آن مصاحبه را دورانداختم.جادارد درهمین جا ازقنبرزاده وعلیپورکه نهایت همکاری را با من کردند تشکرکنم. ازاین به بعد من بازیکن پرسپولیس بشمارمی روم وتمام تلاشم را می کنم. همانطورکه روزیپیراهن استقلال ونفت برتنم بود وهیچ کم وکاستی برای این دوتیم نگذاشتم ، حالا به پیراهن پرسپولیس تعصب دارم.

* مبلغ قراردادت با پرسپولیسیها چقدراست؟

_خیراصلا چنین چیزی نیست .من فقط بخاطرلطف علی دایی قراردادم را با پرسپولیس امضا کردم ومادیات برایم دردرجه دوم قراردارد تمام تلاشم را می کنم تا علی دایی ازمن راضی باشد.

*درچه پستی برای پرسپولیس به میدان می روی؟

_من درپست های دفاع وهافبک چپ بازی می کنم حتی زمانیکه آندوتیموریان دراستقلال به خاطرمصدومیت انگشت پا چهار،پنج ماه ازمیادین دوربود درلیگوفینال جام حذفی به عنوان هافبک وسط بازی می کردم همچنین درپست هافبک دفاعی تجربه بازی دارم به همین دلیل علی دایی هرجا صلاح بداند بازی می کنم وتمام تلاشم این است برای پرسپولیس مثمرثمرباشم.

*ازحالا خودت را آماده دربی کردی؟

_مگرقراراست دردربی چه اتفاقی بیفتد؟

پرسپولیس دایی یک تیم انقلابی است!



*قطعا این جابجایی برای هواداران استقلال قابل هضم نیست؟

_هواداران استقلال برایم قابل احترام است همه آنها را دوست دارم چرا که طرفداران این تیم همیشه حمایتم کردند. هدفم مهمتراست وتمام تلاشم را برای پیراهن تیم جدیدم انجام می دهم.

*پس ازشعاروفحاشی آنها نمی ترسی؟

_هیچوقت دنبال حاشیه نبودم تا زمانیکه برای استقلال بازی می کردم به این تیم تعصب فراوانی داشتم حتی مبلغ قراردادم بسیارپایین ترازسقف ولیگ یک بود،زیرا دنبال مادیات نبودم وموفقیتم برایم مهمترین مسئله بود.ازاستقلال دویست میلیون طلب داشتم که صد میلیون آن را بخشیدم وصد میلیون دیگر آن را طلبکارم ... حالا هواداران خودشان قضاوت کنند بازیکنی که با کمترین دستمزد بهترین عملکرد فنی را داشت وحتی نصف قراردادش را بخشید واستقلالیها او را نخواستند، به نظر آنها این بازیکن نباید موفقیت را درتیم دیگری جستجو می کرد؟ برای استقلال وسرمربی محترمش آرزوی موفقیت می کنم. ازعلی دایی هم بخاطراعتمادش تشکرمی کنم.ازبچگی آرزو داشتم شاگرد ایشان باشم واین موضوع را درمصاحبه دوسال پیش درمجله روزهای زندگی اعلام کردم . ازروزی که فوتبال را شروع کردم همیشه آرزوهای بزرگ درسر می پروراندم ،پرسپولیس مانند استقلال بزرگ است ومن خیلی خوشحالم دریک تیم بزرگ دیگر می خواهم بازی کنم امیدوارم با لطف خدا آرزوهایم یکی پس ازدیگری محقق شود ...در نهایت به نظر من فوتبال حرفه ای شده؛ همان طور که من  یک روز دربهترین تیم با کمترین دستمزد بازی می کنم وروزدیگرمی گویند بهترین عملکرد را داری اما تو را نمی خواهیم.

*منظورت ازاین حرف استقلالیها هستند ؟

_بله، دقیقا منظورم همین است حال من تحقق آرزوهایم را درپرسپولیس جستجو می کنم همانطورکه گفتم پرسپولیس را بخاطرپول انتخاب نکردم اگراشتباه نکنم چهارسال پیش درزمان مربی گری کرانچار با این تیم تمرین کردم اما نتوانستم پرسپولیسی شوم تمام اتفاقات مانند برق وباد گذشت وحال من درپرسپولیسبه قهرمانی ودعوت به تیم ملی فکرمی کنم. ازکسانی که درپرسپولیسی شدنم نقش داشتند تشکرویژه کنم.

*می دانی حضورتو درپرسپولیس خیلی ازهواداران راشوکه کرد؟

_همه چیز یک دفعه اتفاق افتاد با نفت قرارداد داشتم اما با آنها به توافق مالی نرسیدم. صحبت ازپرسپولیسی شدن یعقوب کریمی بود اما وی به سپاهان رفت وناگهان من به این تیم آمدم پس قسمتم پرسپولیس بود.

*چه شماره پیراهن را انتخاب کردی ؟

_هنوزدراین مورد صحبت نکردم فصل قبل شماره 16 را می پوشیدم اما آقا مهرداد این پیراهن را می پوشد.پولادی بازیکن بزرگ وملی پوش ماست .شماره پیراهن برایم مهم نیست بلکه معیارم عملکرد فنی است. شماره پیراهن که درمیدان بازی نمی کند.

*پرسپولیس می تواند ناکامی های فصل گذشته را جبران کند؟

_با حضور دایی وتفکرات حرفه ای ایشان همچنین جذب بازیکنان جدید قصد داریم جبران گذشته را بکنیم . درفصل جدید هواداران پرسپولیس دیگری را خواهند دید حتم بدانید این اتفاق خواهد افتاد چرا که با این کادرفنی ودررأس آن علی دایی تیم ما یک نگرش وانقلاب جدیدی را پیش رو دارد وما می خواهیم قهرمان هردوجام شویم.

bartarinha.ir


[ شنبه 92/3/18 ] [ 11:8 عصر ] [ جواد احمدی ]

محمد قاضی که ظاهرا برای فصل بعدی برنامه ای برای تمدید قرارداد با پرسپولیس ندارد ظهر امروز در دفتر علی فتح الله زاده حضور پیدا کرد.

این بازیکن با مدیرعامل باشگاه استقلال مذاکره کرد اما مشخص شدن حضور این بازیکن در تیم استقلال به بعد از بازگشت امیر قلعه نویی از سفر موکول شد.

از سویی گفته می شود باشگاه استقلال به دنبال جذب امید عالیشاه بازیکن فصل گذشته راه آهن است.

مهاجم پرسپولیس در یک قدمی استقلال


[ شنبه 92/3/18 ] [ 9:13 عصر ] [ جواد احمدی ]

کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امشب شام میهمان برادر علی دایی شدند.


 تیم فوتبال پرسپولیس برای تشکیل اردویی 10 روزه عازم اردبیل شد، امشب امیر عابدزاده که به ایتالیا سفر کرده بود به سایر بازیکنان پرسپولیس اضافه شد و پس از گفت‌وگو با دایی در جمع سرخپوشان حضور پیدا کرد. همچنین امشب بازیکنان پرسپولیس میهمان برادر علی دایی در اردبیل بودند.

مدیران رستوران ضمن خوش‌آمد گویی به پرسپولیسی‌ها جشن کوچکی را برای آنها برپا کردند.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز امروز سری به وزارت ورزش زد و با معاونین این وزارت به گفت‌وگو پرداخت.

مسئولین وزارت ورزش حمایت خود را از رویانیان در فصل جاری اعلام کردند و قرار است به زودی به سرخپوشان نیز کمکی طبق قول مسئولین وزارت انجام شود.

 


[ شنبه 92/3/18 ] [ 9:9 عصر ] [ جواد احمدی ]

دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس بامداد فردا به تهران می‌آید.


نیلسون پس از تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس با اجازه علی دایی یک هفته به مرخصی رفت.

به گزارش فارس،وی قرار بود روز پنجشنبه به ایران بازگردد اما به دلیل برخی مشکلات بدقولی کرد تا علی دایی از این بابت ناراحت شود. از همین رو پس از پیگیری‌های انجام شده و هماهنگی با خطوط هوایی مشخص شد نیلسون بامداد فردا به ایران می‌آید و پس از استراحتی چند ساعته سریعا راهی اردبیل خواهد شد تا خود را در سرعین به پرسپولیسی‌ها معرفی کند و به جمع سرخ‌پوشان بپیوندد.

[ شنبه 92/3/18 ] [ 12:38 عصر ] [ جواد احمدی ]

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با تصمیم علی دایی شب گذشته در یک تورنمنت والیبال شرکت کردند.


 با تصمیم علی دایی تمرین پرسپولیس امروز در اردبیل تعطیل است، اما در اقدامی جالب کادر فنی و بازیکنان این تیم شب گذشته در یک تورنمنت والیبال داخلی در یکی از سالن‌های اطراف هتل سپید به میدان رفتند.

به گزارش فارس،کادر فنی پرسپولیس به یک تیم و بازیکنان نیز به تیم دیگری تبدیل شدند. البته دو بازیکن کمکی هم به تیم کادرفنی اضافه شد. شور و حال و عکس‌العمل‌های کادر فنی و مخصوصا علی دایی در والیبال شب گذشته جالب بود و شور حال خاصی را به این بازی‌ داده بود.

پرسپولیسی‌ها شب گذشته یک ساعت و 30 دقیقه به بازی والیبال پرداختند.

همچنین محمد رویانیان که برای بازگشت از اردبیل دچار مشکل پروازی بود بالاخره شب گذشته با خودروی شخصی به تبریز رفت و سپس با هواپیما به تهران بازگشت.

 


[ شنبه 92/3/18 ] [ 11:24 صبح ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>