سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

تماشا: وینکو بگوویچ بالاخره به پرسپولیس پیوست. او که سابقه سرمربیگری قرمزپوشان را دارد این بار به عنوان دستیار به این تیم برگشته. بگوویچ و گل محمدی که قبلا در پرسپولیس به عنوان شاگرد و استاد با هم کار کرده اند، این بار قرار است به عنوان همکار در کنار یکدیگر باشند.

بحث حضورتان در پرسپولیس خیلی سریع اتفاق افتاد و در عرض چند روز کارهای حضورتان در این تیم انجام شد.


- بعد از اینکه یحیی به من پیشنهاد داد اصلا معطل نکردم و بعد از چند جلسه با پرسپولیس به توافق رسیدم و به این تیم آمدم.

شما قبلا سرمربی پرسپولیس بودید. اینکه به عنوان مربی به این تیم آمده اید برایتان سخت نیست؟

- نه اصلا سخت نیست. پرسپولیس یکی از محبوبترین تیم های من است. دوست دارم به این تیم کمک کنم و به اینکه با چه سمتی به تیم آمده ام اصلا فکر نکردم. من قرار است به آکادمی پرسپولیس هم کمک کنم. کار کردن با جوانان و کمک به تیم محبوبم انگیزه من برای آمدن بود.

مسئولان تیم پاس از اینکه در میانه فصل این تیم را رها کرده اید ناراحتند. آنها می گویند که شما به خاطر پرسپولیسی شدن این تیم را ترک کرده اید.


- اصلا دوست ندارم راجع به این قضیه صحبت کنم. این قضیه ها گذشته و نمی خواهم در موردش حرف بزنم. فقط می توانم بگویم امیدوارم این تیم با کادر فنی جدیدش به لیگ برتر بیاید و رفتن من به نفع آنها شود.

شناخت خوبی از یحیی گل محمدی در زمانی که بازی می کرد دارید. فکر می کنید او به عنوان مربی هم می تواند موفق باشد.

- صددرصد. از موفقیت او مطمئنم که به پرسپولیس آمده ام. او ودر این سه، چهار هفته توانایی هایش را نشان داده. او از جدی ترین شاگردان من بود و مرد خیلی باشخصیتی است. رابطه صمیمانه ای با بازیکنان دارد و این می تواند یکی از رموز موفقیتش باشد.

امروز در تمرین، بازیکنان سراغ شال گردن قرمزتان را گرفتند. این بار هم با شال گردنتان به پرسپولیس می آیید؟

- (با خنده) بله حتما. من این شال گردن را 9 سال داشته ام و برای من شانس می آورد. حتما با شال گردنم به پرسپولیس می آیم تا برای این تیم هم شانس بیاورد.

پرسپولیس چند سال است که شرایط خوبی ندارد. فکر می کنید با حضورتان در این تیم چقدر می توانید به تیم کمک کنید؟

- خیلی زود است که بخواهم در این مورد صحبت کنم. باید چند جلسه در تمرینات تیم حاضر شوم و شرایط تیم را از نزدیک ببینم. پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی دارد و با این بازیکنان باید نتایج بهتری بگیرد. امیدوارم که در کنار هم بتوانیم این تیم را به روزهای اوجش برگردانیم.


[ دوشنبه 91/10/18 ] [ 12:33 عصر ] [ جواد احمدی ]


[ یکشنبه 91/10/17 ] [ 11:6 عصر ] [ جواد احمدی ]

سخنگوی کانون و شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با بیان اینکه بعضی از پیشکسوتان این باشگاها به انتقاد از هر مدیری عادت کرده‌اند، گفت: به رویانیان حق می‌دهم که اعلام کند پرسپولیس از برخی پیشکسوتان خود لطمه می خورد. نباید کاری کنیم که رویانیان از فوتبال فرار کند.

ضیا عربشاهی در مورد انتخابش به عنوان سخنگوی کمیته و کانون پیشکسوتان پرسپولیس گفت: با پیگیری‌های محمد رویانیان قرار شد کمیته پیشکسوتان پربارتر و هدفمندتر از دوره‌های قبلی آغاز به فعالیت کند.

وی افزود: بر همین اساس آقای ایرج پازوکی مامور شد از تمام بچه‌های قدیمی باشگاه حتی نفراتی که فقط برای شش ماه در پرسپولیس بازی کرده بودند دعوت کند تا با ارسال مدارک خود در باشگاه حاضر شود. حدود چهل و دو سه نفر جمع شدند چند جلسه‌ای تشکیل و قرار بر این شد تا اعضای هیات مدیره انتخاب شوند.

عربشاهی ادامه داد: ‌این گونه بود که با رای گیری پیشکسوتان بنده به همراه آقایان کاظم رحیمی، حمید استیلی، سعید شیرینی، بهروز سلطانی، کاظم سیدعلیخانی و ایرج پازوکی به عنوان اعضای هیات مدیره کانون پیشکسوتان پرسپولیس انتخاب شدیم.

عربشاهی در پاسخ به این سوال که سعید شیرینی بر چه اساسی به عنوان رئیس هیات مدیره پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس انتخاب شد گفت: هیات مدیره پس از انتخاب تشکیل جلسه داد و قرار شد تا شرکتی را با نام "حامیان پیشکسوتان پرسپولیس " با سرمایه اولیه تشکیل شود.

وی افزود: در همین جلسه برای انتخاب مدیر عامل و رئیس هیات مدیره رای گیری انجام شد که با رای گیری ما آقایان حمید استیلی و سعید شیرینی به ترتیب به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره انتخاب شدند ضمن اینکه آقای بهروز سلطانی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره و بنده هم به عنوان سخنگو انتخاب شدیم.

وی با اشاره به استعفای شیرینی و اینکه پیشکسوتان پرسپولیس علیه او موضع‌گیری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دوستان بهتر است بدانند که در این مدت چه کارهایی انجام شده و بعد انتقادهایشان را شروع کنند.

عربشاهی افزود: ما در اولین گام مبلغی حدود 300هزار تومان را به 53 نفر از اعضای کانون و شرکت پیشکسوتان پرداخت کردیم. ضمن اینکه مراحل بیمه آنها را نیز به پایان رساندیم. به همین خاطر است که معتقدم به خاطر انتقاد چند پیشکسوت که در جریان اخبار نیستند با استعفای شیرینی موافق نبوده و موافقت نخواهیم کرد.

عربشاهی در پاسخ به مصاحبه‌های رویانیان علیه پیشکسوتان پرسپولیس گفت: من کاملا‌ً حق را به رویانیان می‌دهم. قطعاً می‌دانید که خود من یکی از منتقدهای همیشگی برخی از مدیران پرسپولیس بوده‌ام اما وقتی می بینیم که این بنده خدا (رویانیان) واقعاً برای پرسپولیس کار می کند چرا باید علیه او موضع‌گیری کنم. وقتی که استعفای آقای شیرینی مطرح شد متوجه شیطنت برخی از دوستان و همبازیان سابقم شدم. آنهایی که دوست دارند به رغم بیرون گود نشستن هر روز نسخه جدیدی برای پرسپولیس تجویز کنند.

سخنگوی کانون پیشکسوتان پرسپولیس افزود: از حق نباید گذشت که رویانیان و شیرینی در این مدت تلاش زیادی برای حل موانعی که وجود داشت انجام دادند. پرداخت حقوق و بیمه کردن پیشکسوتان و حتی فراهم آوردن وسایل ابتدایی برای دور هم آمدن قدیمی‌های پرسپولیس مثل گرفتن یک دفتر در شان پیشکسوتان باشگاه کارهایی ابتدایی بود که صورت گرفت.

ملی پوش دهه 60 پرسپولیس در ادامه با اشاره به انتقادهای پیاپی برخی از پیشکسوتان از عملکرد رویانیان به خبرنگار مهر گفت: پیشکسوت کسی است که سربلندی این تیم را بخواهد. در تمام این سال‌ها مدیران زیادی آمدند و رفتند به تمام آنها نیز انتقاد وارد آمد. پیشکسوت پرسپولیس اگر مشکلی در مجموعه می‌بیند حق دارد انتقاد کند اما حداقل کارهای خوب و مفید انجام شده را هم در کنار انتخاب‌هایش مطرح کند.

وی برخی از پیشکسوتان پرسپولیس را مورد خطاب قرار داد و گفت: این همه سال پرسپولیس و مدیرانش را کوبیدید و انتقاد کردید چه شد؟ حالا بیایید برای یک بار هم که شده همکاری کنید و موانع را بر دارید نه اینکه خودتان مانع انجام کارها شوید. این طور که نمی‌شود هر کس بیاید به خاطر صندلی‌ای که به او نرسیده شروع کند به انتقاد کردن و کوبیدن.

عربشاهی در پایان گفت: من هنوز همان ضیاء عربشاهی سابق هستم و مطمئن باشید اگر مساله ای برخلاف مصلحت پرسپولیس انجام شود باز هم انتقاد می‌کنم اما حرف من این است که بعد از سال‌ها یک نفر آمده و می‌خواهد برای پرسپولیس، هواداران و پیشکسوتان کار کند کاری نکنید که او هم فراری شود. این خواسته زیادی است؟


[ یکشنبه 91/10/17 ] [ 10:8 صبح ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل باشگاه‌ پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های کی‌روش گفت: آقای کی‌روش! به زودی می‌گویم شما مقصر بودی یا مانوئل ژوزه اما صحبت های شما پاسخ دارد و باید تاوان آن را بپردازید!

محمد رویانیان در واکنش به صحبت‌های کارلوس کی‌روش با بی‌بی‌سی که معتقد بود افت پرسپولیس با سرمربیگری مانوئل ژوزه به تیم ملی ایران ضربه زده است، ظهار کرد: اتفاقا این کی‌روش بود که به پرسپولیس ضربه زد. البته منظور صحبت‌های کی‌روش در مورد پرسپولیس، مانوئل ژوزه بوده است.

وی تاکید کرد: اینکه مقصر چه کسی بوده را بعدا می‌گویم اما آقای کی‌روش یک طرفه قضاوت نکنید! صحبت‌های شما در BBC پاسخ دارد و باید تاوان پاسخ آن را بپذیرد. به زودی خواهیم گفت که شما مقصر بودی یا مانوئل اما آنچه مسلم است پرتغالی‌ها تیم ملی و پرسپولیس را به این وضع دچار کردند. من الان نمی‌خواهم موضوع را بشکافم اما مدارکی دارم که این را ثابت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که یعنی دلایل افت پرسپولیس را مسایل غیرفنی می‌دانید، تصریح کرد: بله، مسایل غیرفنی بود. این ماجراها پیش از شروع فصل آغاز شده بود، زمانی که بازیکنان ما نزدیک به 20 روز در اردو بودند. وقتی بازیکنان از تیم ملی به پرسپولیس آمدند، چهار روز بعد بازی داشتیم. هر دفعه بازیکنان به اردو می‌رفتند و برمی‌گشتند باید چند روز بعد در لیگ بازی می‌کردیم. کی‌روش باید پاسخ دهد که منظورش چیست؛ اما ما می‌دانیم که مشکل تیم ملی و پرسپولیس هر دو یکی است.

رویانیان به ایسنا گفت: ژوزه پیش از ورود به پرسپولیس مشکلی نداشت. او طی 12 سال 20 عنوان قهرمانی بدست آورده بود و به ایران آمد تا پرسپولیس را هم قهرمان لیگ کند. من درصدد هستم تا بیانیه‌ای جامع و روشن را در این باره منتشر کنم تا اذهان عموم نسبت به این مساله روشن شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان از سوی ژوزه بر علیه کی‌روش تحریک می‌شدند، اظهار کرد: خیر، چون قدرت تاثیرگذاری کی‌روش بر بازیکنان به مراتب بیشتر از ژوزه بود؛ چون به هر حال او مسوولیت تیم ملی را داشت و ما یک باشگاه بودیم. از طرفی کی‌روش مدت بیشتری را در ایران سپری کرد و با بازیکنان آشنا شده بود.


[ شنبه 91/10/16 ] [ 3:55 عصر ] [ جواد احمدی ]

مسئولان باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای با بگوویچ با این مربی به توافق رسیدند.


با پیشنهاد یحیی گل محمدی مسئولان باشگاه پرسپولیس با وینگو بگوویچ سرمربی سابق پاس همدان برای مربیگری در پرسپولیس وارد مذاکره شدند.

پس از چند جلسه متوالی امروز نیز مسئولان باشگاه پرسپولیس دیداری با این مربی کروات داشتند و بالاخره با این مربی به توافق رسیدند.

قرار است امشب جلسه نهایی برگزار شود و در صورت توافق نهایی قرارداد وینگو به پرسپولیس تا انتهای فصل به امضا برسد.

گفتنی است بگوویچ قبلا سرمربی یحیی گل محمدی در پرسپولیس بود و الان با حضور در جمع قرمز‌پوشان به عنوان دستیار گل محمدی انجام وظیفه خواهد کرد.

 


[ جمعه 91/10/15 ] [ 11:28 عصر ] [ جواد احمدی ]

محمد رویانیان  در خصوص درگیری‌های لفظی‌اش با عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 اظهار داشت: من فردوسی‌پور و برخی دیگر از مجری‌های تلویزیون را فراتر از یک مجری می‌دانم. به نظرم وجدان بیدار 90 می‌تواند در تمام رسانه‌ها یک نماد باشد. انصافاً فردوسی‌پور هم تا به امروز کمک‌های زیادی به فوتبالی‌ها انجام داده است.

وی افزود: من دوست دارم هیچکس پا روی حق نگذارد. انتقاد، نقد و چالش حق رسانه‌ها است. البته انتظار دارم این کارها سازنده باشد. من به برنامه 90 و مجری‌اش می‌گویم آنها می‌توانند من را هم نقد کنند، هیچ اشکالی ندارد.

رویانیان ادامه داد: امیدوارم تمام این نقدها و صحبت‌ها کمک کند که فوتبال ما موفق شود اما دوست دارم حرمت‌ها هم این وسط حفظ شود و در تمام کارها نباید حرمت‌ها را از بین ببریم. امیدوارم با توجه به برخوردی که روز دوشنبه با فردوسی‌پور داشتم دیگر این اتفاق پیش نیاید به هر حال اتفاق جالبی نبود اما عادل باید من را هم درک کند. من باز هم می‌گویم هیچکس از نقد نمی‌ترسد اما باید طوری باشد تا مدیران و تیم‌ها هم درک شوند که چه مطالبی می‌خواهد درباره آنها در یک رسانه مطرح شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع نباید درهای انتقاد در فوتبال ما بسته باشد. این فرصت و برنامه چالشی 90 و سایر برنامه‌های ورزشی باید شرایطی را فراهم کنند که کارهای خوب مثل کمک به بزرگان پرسپولیس بیشتر شود و من باز هم اعلام می‌کنم که هیچ مشکلی با هیچکدام از برنامه‌های تلویزیونی ندارم و هرگز دوست نداشتم دوشنبه شب آن اتفاق‌ها بیفتد. اما عادل هم باید من را درک کند.


[ جمعه 91/10/15 ] [ 11:28 عصر ] [ جواد احمدی ]

با درخواست یحیی گل‌‍محمدی، سرمربی پیشین تیم فوتبال پاس همدان با عقد قرارداد رسمی به جمع اعضای کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه شد.

 سرمربی پیشین تیم فوتبال پاس همدان که روز یکشنبه به دلیل مشکلات خانوادگی از سمت خود استعفا داد و با باشگاه پاس همدان قطع همکاری کرده بود، بنا به درخواست یحیی گل‌محمدی و با موافقت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کادر فنی این تیم پیوست.

قرارداد بگوویچ با باشگاه پرسپولیس تا پایان فصل جاری است. بگوویچ پیش از این سرمربی یحیی گل‌محمدی در تیم های فولاد و پرسپولیس بود و گل محمدی اعتقاد خاصی به این مربی کروات دارد.

عبدالحمید رمضانی نیز طی مصاحبه‌ای با خبرنگار مهر گفته بود: "از زمانی که یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده گرفت، برای حضور وینگو بگووویچ در کادر فنی پرسپولیس تماس‌های متعددی را با وی داشته است".


[ جمعه 91/10/15 ] [ 6:8 عصر ] [ جواد احمدی ]

 


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه، زمان، مکان و اسامی داوران و ناظران هفته بیستم مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال به شرح زیر اعلام شد:

جمعه 15 دی ماه 1391

پرسپولیس - گهر دورود، ساعت 17:30  آزادی تهران

داوران: محسن ترکی - رسول فروغی - علیرضا ایلدورم - محمدرضا اکبریان - ناظر: اسماعیل صفیری

صنعت نفت آبادان - فجر سپاسی، ساعت 15،  تختی آبادان

داوران: بابک وسیله بر - تورج عیوض محمدی - فرزاد بهرامی - اسماعیل آمری - ناظر: نادر جعفری

ملوان - صبای قم، ساعت 15، تختی انزلی

داوران: محمدحسین اسدی - سعید علی نژادیان - حسن توماری - بیژن حیدری - ناظر: حسین عرب براقی

راه‌آهن- سپاهان، ساعت 15،  اکباتان تهران

داوران: محسن قهرمانی - حمید غمزه - سخاوت سلیمان نژاد -  سیدمهدی سیدعلی - ناظر: حسین عسگری

شنبه 16 دی ماه 1391

پیکان - داماش گیلان، ساعت 15، تختی تهران

داوران: قاسم واحدی - بهرام کیانی - حمیدرضا رحیمی - پیروز سیف الله پور - ناظر: علیرضا رجبلو

سایپا- فولاد خوزستان، ساعت 15، انقلاب کرج

داوران: سعید مظفری زاده - حسن کامرانی فر - محمدجواد مداح - حسن اکرمی - ناظر: یدالله سلیمانی

آلومینیوم-‌نفت تهران، ساعت 15،  خلیج فارس بندرعباس

داوران: اشکان خورشیدی - رضا عبدوس - یعقوب سخندان - جمشید محمدی - ناظر: مسعود عنایت

مس کرمان- تراکتورسازی، ساعت 15، امام علی (ع) کرمان

داوران: علیرضا فغانی - رضا سخندان - فرهاد مروجی - رضا کرمانشاهی - ناظر: ابراهیم میرزابیگی

ذوب آهن - استقلال، ساعت 17:30  فولاد‌شهر

داوران: تورج حق وردی - محمدرضا منصوری - حسن یوسفی - محمد کمانی - ناظر : سعید بطحایی.

 

 


[ پنج شنبه 91/10/14 ] [ 3:9 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز سرخپوشان به دویدن دور زمین، کشش، فوتبال در نصف زمین و تمرینات تاکتیکی برای پست های مختلف اختصاص داشت.

    در فوتبال تمرین چهار تیم، دو به دو هر یک در نیمی از زمین بازی کردند. در پایان تمرین گروهی، مدافعان برای 15 دقیقه تمرین اختصاصی را زیر نظر کادر فنی انجام دادند و دروازه بانها آخرین نفراتی بودند که تمرینشان به پایان رسید.

    در تمرین امروز غلامرضا رضایی که دیروز مرخصی بود، حضور داشت و محمد قاضی نیم ساعت اول را با تیم تمرین کرد و بعد برنامه های اختصاصی را زیر نظر بدنساز و کادر پزشکی دنبال کرد.


[ سه شنبه 91/10/12 ] [ 6:4 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

غلامرضا رضایی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افزود: اگر دیدید که در بازیهای قبلی شرایط ایده آل نداشتم، دلیلش آن مصدومیتی بود مرا برای یک نیم فصل از فوتبال دور کرد. در این مدت اتفاقات مختلفی روی داد. همیشه سعی کردم ارتباط خوبی با رسانه ها داشته باشم. بعضی مرا در لیست مازاد خواندند ولی من کار خودم را انجام دادم. قول داده بودم و سر حرف خودم ماندم.

جلوی فجر هم کار خاصی انجام ندادم. فقط یک گل زدم. در کل فکر می کنم شروع خوبی داشته و حالا دوباره برگشته ام. در این میان از اعتماد گل محمدی هم متشکرم.

وی ادامه داد: ما  مهاجمان خوبی داریم که در هر تیمی می توانند نفر اول باشند، رقابت بالایی وجود دارد. فجر سپاسی یکی از دونده ترین خطوط دفاعی را دارد و فرار کردن از دست آنها آسان نیست.

مهاجم پرسپولیس، تصریح کرد: با خودم عهد کرده بودم که تا وقتی به نتیجه برسم فقط کار خودم را انجام دهم. خدا هم کمک کرد، حالا هم بازی با فجر تمام شده و باید آنرا فراموش کنیم. بسیاری می گویند سه امتیاز بازی با گهر از همین حالا در حساب پرسپولیس است اما اینطور نیست آنها تیم سرسختی هستند از سوی دیگر شناختی که از ما وجود دارد، کار را سخت تر می کند.

رضایی درپایان گفت: ما در حال حاضر شرایط خوبی پیدا کردیم ولی برای تثبیت این شرط نیاز به چند پیروزی پیاپی داریم و به این منطور باید تمرکز خودمان را حفط کنیم.

 


[ دوشنبه 91/10/11 ] [ 8:27 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>