سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: تعیین زمان برای سرمربی یک تهدید است، نه فرصت. چرا که فشار و استرس این زمان اجازه عملکرد مناسب را به سرمربی و تیم نخواهد داد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد حسین نژاد فلاح عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از دومین نشست این هیات مدیره گفت: اولین جلسه شب گذشته در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ولی امروز نیز اولین جلسه در باشگاه برگزار شد و طبیعی است که پس از بازی روز یکشنبه، جلسه معارفه و تودیع در باشگاه انجام خواهد شد ولی چون بازی روز یکشنبه برای ما خیلی مهم بود، امروز برای این بازی برنامه ریزی شد که قرار شد با تمام وجود از تیم حمایت کنیم و انشاءا... پرسپولیس بتواند بردش را در این بازی داشته باشد.

وی مهمترین اولویت برای پیشرفت پرسپولیس را نیاز به یک برنامه زمانبندی دانشت و افزود: اولویت بندی نیازمند یک برنامه زمانبندی شده است که طی چند جلسه بتوانیم اولویت بندی کنیم. آنچه که برای ما مهم است خارج کردن پرسپولیس از وضعیت فعلی است که این بدست نمی آید بجز با بردها و ما در حال حاضر تنها به برد تیم فکر می کنیم و تمام توان اعضای هیات مدیره، مدیر عامل، کادر فنی و بازیکنان در این است که بردهای پی در پی بتواند دل هواداران را شاد کند و در یک کلمه اگر بخواهم بگویم که اولویت باشگاه در چیست؟ باید بگویم  جلب رضایت هواداران. من واقعا از هواداران عزیز و ارزشمند که روزهای سختی را پشت سر گذاشته اند عذرخواهی می کنم. هواداران مطمئن باشند که همت ارکان باشگاه جلب رضایت آنها است.

او در پاسخ یه سوالی درباره وضعیت استیلی و زمان فرصت داده شده به او تصریح کرد: مسلما این تغییر و تحول برای برد بوده و ما وضعیت خوبی را در جدول رده بندی نداریم. منتهی همه باید دست به دست هم بدهیم تا سیر صعودی بردهای تیم دنبال شود و طبیعتا اگر آقای استیلی بتوانند این سیر صعودی را طی و حفظ کنند که موجب رضایت مندی هواداران باشد و چه کسی بهتر از ایشان.

وی خاطرنشا کرد: تعیین زمان برای سرمربی تهدید است نه فرصت، اگر ما برای ایشان فرصت تعیین کنیم وی را تهدید کرده ایم و اینکه بگوییم یک برد یا دو برد فرصت دارد یک استرس را به او وارد کرده ایم. این فرصت از اول تا آخر به آقای استیلی داده شده به شرطی که ایشان نیز بتواند رضایت مندی هواداران را جلب کند.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:41 عصر ] [ جواد احمدی ]

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، صبح امروز (چهارشنبه) در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی پروین عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی دیدار و گفتگو کرد. ضمن اینکه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بازگشت علی پروین را به خانه اش تبریک گفتند.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:37 عصر ] [ جواد احمدی ]

دومین جلسه هیئت مدیره پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در محل باشگاه برگزار شد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این جلسه بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با حضور لطف الله فروزنده (رئیس هیئت مدیره)، محمد رویانیان (مدیر عامل)، محمد حسین نژاد فلاح، علی پروین و محمد پنجعلی دیگر اعضای هیئت با حضور حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال پرسولیس برگزار شد.

اولین جلسه هیئت مدیره شب گذشته برگزار شد که حاصل آن انتخاب لطف الله فروزنده به عنوان رئیس هیئت مدیره و محمد رویانیان به سمت مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بود.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:36 عصر ] [ جواد احمدی ]

در نشست امشب (سه شنبه شب) اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه انتخاب و معرفی شد.

 به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در نشست امشب هیئت مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی پیروزی (پرسپولیس) که با حضور دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره؛ لطف الله فروزنده دهکردی، محمد رویانیان، ‌علی پروین، محمد پنجعلی و محمد حسین نژاد فلاح برگزار شد، اعضا، محمد رویانیان را به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه انتخاب کردند.

گفتنی است؛ در این نشست، لطف الله فروزنده دهکردی به عنوان رئیس هیات مدیره معرفی شد.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:35 عصر ] [ جواد احمدی ]

لطف الله فروزنده دهکردی عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی پیروزی (پرسپولیس) به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه انتخاب و معرفی شد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی پیروزی (پرسپولیس) از سوی دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، اعضای این هیات مدیره در نشستی، لطف الله فروزنده دهکردی را به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب کردند.

گفتنی است؛ در این نشست، محمد رویانیان نیز به عنوان مدیر عامل این باشگاه انتخاب و معرفی شد.


نظرات


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:34 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: از آنهایی که با من مخالف هستند تشکر می کنم و برایشان درود می فرستم و امیدوارم کمک کنند که اگر اشکالی هم هست، برطرف شود.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان بعد از جلسه هیئت مدیره در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: ما امروز اولین جلسه هیات مدیره را در باشگاه با حضور عزیزان، مخصوصا علی پروین که پیشکسوت و بزرگ فوتبال ایران هستند، تشکیل دادیم و تنها موضوع این جلسه بازی روز یکشنبه پرسپولیس برابر تیم مقاومت در شیراز بود و تمام تلاش و دغدغه فعلی ما پیروزی در این دیدار است. اهم وقت مان را برای روز یکشنبه گذاشتیم تا در این مسابقه با سربلندی از زمین خارج شویم.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با سابقه ورزشی اش، گفت: این مسئولیت به ما تکلیف شد و ما هم آمدیم به ورزش خدمت کنیم. من اساسا خدمت کردن به مردم و مخصوصا جوانان را دوست داشته، دارم و خواهم داشت.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که همه ایرانی ها در ورزش واقعا اظهار نظر می کنند و این نشان می دهد که به ورزش علاقه دارند و با ورزش زندگی می کنند، مخصوصا فوتبال. بارها دیده ایم که در یک شهر کوچک، راجع به ترکیب تیم پرسپولیس نظر می دهند و در خصوص تعویض ها و اشکالات فنی صحبت می کنند. من همه برنامه های فوتبال دنیا را دنبال می کنم، پس من هم در کنار ورزش و فوتبال بوده و هستم و از بچگی با گل کوچک و بازی در زمین های خاکی با حسین فرکی همبازی بودم اما فوتبالیست نبودم ولی مدیریت، علاقه و مردمی بودن و توجه به مسائل اجتماعی مهم است.

رویانیان در خصوص صحبت رسولی نژاد رئیس هیات مدیره استقلال مبنی بر اینکه باید یک شغله باشد گفت: من به تمام مخالفان و منتقدانم درود می فرستم.

وی ادامه داد: در این 24 ساعته اخیر اظهار نظرهای بسیاری شده و من از این موضوع خوشحالم و از آنهایی که با من مخالف هستند تشکر می کنم و برایشان درود می فرستم. امیدوارم کمک کنند که اگر اشکالی هم هست برطرف شود.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:32 عصر ] [ جواد احمدی ]
اعضای مجمع فدراسیون فوتبال اعضای کمیته اصلاح اساسنامه این فدراسیون را انتخاب کردند.


 در بخشی از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال علی کفاشیان به حاضران در نشست اعلام کرد اگر همگی موافق هستند اساسنامه فدراسیون اصلاح شود و حاضرین در جلسه نیز موافقت خود برای اصلاح اساسنامه را اعلام کردند.

در همین راستا اعضای مجمع عمومی فدراسیون، کمیته‌ای را با حضور ابرقویی‌نژاد، حاج جعفری، دوانی و شش‌گلانی(از هیئت‌ها)، فتح‌الله‌زاده، عابدینی، دهکردی و رحیمی(از باشگاه‌ها)، تاج و عزیزمحمدی(از هیئت رئیسه)، باران چشمه، نبی و دکتر سجادی(سایر اعضا) تشکیل دادند تا اساسنامه را اصلاح کنند.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:28 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر نواب رئیس انتصابی باشند دموکراسی در فدراسیون از بین می‌رود.



مهدی تاج در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسه امروز و اینکه آیا برنامه‌های پیشنهادی فدراسیون به تصویب رسیده یا خیر و همچنین در خصوص بحث اصلاح اساسنامه فوتبال گفت: در خصوص اینکه نواب رئیس فدراسیون انتخابی باشند یا انتصابی اختلاف نظرهایی وجود دارد به همین خاطر تصمیم آن گرفته شد کار گروهی 11 نفره متشکل از 4 نفر از روسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها، 4 نفر از روسای باشگاه‌ها، 2 نفر از اعضای هیئت رئیسه و دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص این موضوع بحث و تصمیم گیری کنند و اگر نیازی شد موارد اصلاح در اساسنامه را معین کرده و در جلسه آتی مجمع به رای گذاشته شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه در مجمع عمومی امروز گزارش‌هایی از بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال ارائه شده گفت: در بخش گزارش عملکرد تنها نقطه ضعف ما حذف تیم امید بود. در حال حاضر تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران شرایط خوبی دارند و تیم بزرگسالان نیز از شرایط مطلوبی برخوردار است.

تاج با مطلوب ارزیابی کردن شرایط فوتبال ساحلی و فوتسال گفت: فوتبال ساحلی به جام جهانی صعود کرده اما در این بخش نیاز به نگاهی جدید داریم. به اعتقاد ما فوتبال ساحلی می‌تواند تا جایگاه چهارم دنیا مانند فوتسال پیش برود.

تاج در خصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال و اینکه نواب رئیس انتخابی باشند یا انتصابی گفت: این دوره از فعالیت فدراسیون فوتبال که گذشت اما بخشی از اعضای فدراسیون فوتبال خواهان این شدند که در انتخابات نایب رئیسان به صورت انتصابی از سوی رئیس انتخاب شوند. ایده آنها این است که اگر رئیس فدراسیون از یک سو و نواب رئیس از گروه دیگر باشند امکان دارد بین آنها اختلاف نظر به وجود آید. 

وی تصریح کرد: این موضوع مخالفانی‌ هم دارد. آنها معتقدند اگر اعضای هیئت رئیسه با رئیس فدراسیون هم صدا باشند، چند صدایی در فدراسیون از بین می‌رود و مشکلاتی برای فدراسیون به دنبال خواهد داشت. 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در اینکه نواب رئیس توسط شخص رئیس فدراسیون انتخاب شوند معایب و محسناتی می‌بینم. البته معایب آن از نگاه من بیشتر است. اگر نواب رئیس انتصابی باشند دموکراسی در فدراسیون از بین می‌رود. در عین حال این ایراد هم وارد است که اگر نواب رئیس و رئیس با هم همسو و هم نظر نباشند تا 4 سال برای فدراسیون مشکلاتی به وجود خواهد آمد.  

تارج در خصوص برگزاری دیدار ایران و ایتالیا گفت: تنها تفاهم نامه آن امضا شده ولی هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و در زمان خاص اعلام خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از انتخاب و معرفی اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: به احتمال فراوان تا 2 ، 3 روز آینده اعضای هیئت مدیره این باشگاه معرفی می‌شوند و برای AFC مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا حبیب کاشانی به جلسه امروز نیامده گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم ولی احتمالا او مریض است و شنیده‌ام که کسالت داشته است. 

رئیس کمیته داوران در خصوص اتفاقاتی که پیرامون آسیب رساندن به یکی از داوران در هفته گذشته لیگ برتر به گوش رسیده است؛ عنوان کرد: در جلسه هیئت رئیسه کمیته داوران این مسئله را مطرح کردیم و به شدت پیگیر آن هستیم.

تاج در پایان گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. البته اگر قرار باشد تغییراتی در فدراسیون به وجود بیاید تا پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی یک بار دیگر مجمع فدراسیون تشکیل جلسه می‌دهد.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:27 عصر ] [ جواد احمدی ]

پزشک ارتوپد بیمارستان آتیه گفت: بازیکن پرسپولیس داد و بیداد کرد و گفت علیه بیمارستان مصاحبه می کند.



مسعود احمدزاده در خصوص اظهارات علیرضا محمد مبنی بر اینکه در بیمارستان آتیه 50 دقیقه معطل شده است، گفت: علیرضا محمد در حالی با خبرگزاری فارس مصاحبه ای انجام داده و از معطلی 50 دقیقه ای خود صحبت کرده که صحبت هایش واقعیت ندارد. ایشان به محض حضور در بیمارستان پذیرش شدند. 

پزشک ارتوپد بیمارستان آتیه ادامه داد: من آن شب شیفت بودم. به غیر از این فرد بیماران اورژانسی تر هم بودند که یکی از آنها فرد مسنی بود باید به وضعیت او رسیدگی می شد. در همان مدت زمانی که باید به این بیمار رسیدگی می کردیم برای محمد درخواست رادیولوژی شد. او 15 دقیقه برای گرفتن جواب معطل شد.

احمدزاده تاکید کرد: محمد به یکباره شروع و داد و فریاد کرد که دو ساعت است من را معطل کرده اید و فردا علیه بیمارستان مصاحبه می کنم و سقف بیمارستان را پایین می آورم. من هم به نگهبان گفتم اگر این آقا دوباره داد و بیداد کرد او را بیرون کند. وقتی هم کارش تمام شد خودش دو ساعت اضافه تر در بیمارستان ماند. ظاهرا به او گفته بودند که مقابل هتل شلوغ است و او خودش را معطل کرد.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:26 عصر ] [ جواد احمدی ]

 


عباسی با استعفای حبیب کاشانی موافقت کرد و با حکم وزیر ورزش و جوانان اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند.


دکتر عباسی امروز (سه شنبه) 5 عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس را معرفی کرد.


براین اساس محمد رویانیان،‌ علی پروین، لطف الله فروزنده دهکردی، محمد پنجعلی و محمد حسین نژاد فلاح به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شدند.


هم اکنون اعضای هیئت مدیره، در نشستی با دکتر عباسی مشغول بررسی گزینه ها برای انتخاب مدیر عامل باشگاه هستند.


محمد عباسی عصر امروز با استعفای حبیب کاشانی موافقت کرد. سرپرست باشگاه پرسپولیس عصر امروز در جلسه با وزیر ورزش استعفای کتبی خود را به وزیر ورزش ارایه کرده بود.


[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 11:10 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>