سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

حبیب کاشانی در نامه ای خطاب به محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا داد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کاشانی در این نامه به دلایل استعفای خود و شرایط پرسپولیس در دو فصل اخیر و ممانعت عده ای برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی در مدت 3 سال حضورش در پرسپولیس اشاره کرده است. کاشانی تاکید کرده است این استعفا را به دلیل برداشتن حجم فزاینده فشارهای عده ای از روی بازیکنان و کادر فنی، تقدیم وزیر ورزش کرده است.
متن کامل نامه استعفای حبیب کاشانی خطاب به وزیر ورزش و جوانان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر عباسی

مقام عالی محترم وزارت ورزش و جوانان

سلام علیکم

احتراما، همان طور که مستحضرید به لطف خداوند متعال و عزیزان متولی ورزش در سال 86 به عنوان مدیرعامل باشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب گردیدم و علی‌رغم وجود مشکلات عدیده و کمبود امکانات، عدم منابع درآمد، کسر 6 امتیاز از طریق فیفا و... به لطف خداوند بزرگ و اهل بیت علیهم السلام و دعای خیر هواداران موفق به قهرمانی در لیگ برتر شدیم و پس از آن به عللی که همه می‌دانند، مجبور به کناره‌گیری شدم. هرچند همان زمان هم استعفایم مورد انتقاد و گلایه رییس جمهور محترم قرار گرفت... ولکن در مورخ 11 مهرماه سال 88 از طریق رسانه‌ها متوجه شدم که مجددا به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شده‌ام و علی‌رغم میل باطنی و دستور صریح مسئولین محترم ورزش کشور برای مدت چند روز (به ظاهر) به باشگاه برگشتم و با توجه به مسائل عدیده و همه تنگناها و مشکلات موجود از جمله بستن تیم و انتخاب کادر فنی توسط مدیران قبل، عدم بدن‌سازی و نداشتن منابع مالی با اندک پتانسیل و بضاعت موجود به لطف خداوند متعال و ایجاد انگیزه و تشویق و ترغیب مجموعه کادر فنی و بازیکنان و دعای خیر هواداران، موفق به قهرمانی در جام حذفی گردیدیم. اما در سال سوم حضور علی‌رغم باخت‌های متعدد به عنوان مثال (5 باخت متوالی یا 17 باخت در طول فصل) با صبر و حوصله هواداران و اطمینان و حمایت مسئولین موفق به کسب سومین جام قهرمانی شدیم.

و اما در سال جاری همان گونه که مطلعید، پس از گذشت 8 ماه تاکنون موفق به دریافت منابع مالی تخصیص یافته نشده‌ایم (500 میلیون تومان در 8 ماه) اما در این مدت تمام اردوهای خارجی و داخلی، شرکت در جام باشگاه‌های آسیا، تعمیرات و مرمت ورزشگاه درفشی‌فر (کارهای عمرانی)، هماهنگی جهت خروج دانشجویان و مشمولین تیم فوتبال برای شرکت در مسابقات و اردوهای خارجی، دریافت مجوز استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) به مدت دو سال و انجام تمرین‌ها و مسابقات تیم‌های پایه بدون هیچ مشکلی، افزایش درآمد از طریق اسپانسرینگ، پرداخت بخش عظیمی از بدهکاری باشگاه از طریق درآمدهای حاصل از پخش مستقیم تلویزیونی، بلیت فروشی و تبلیغات محیطی به نحو احسن صورت پذیرفته است.

در حالی که 7 هفته از لیگ جاری می‌گذرد، علی‌رغم تنگناها و فشارهای عدیده هنوز موفق به کسب جایگاه درخور انتظار هواداران نشده‌ایم اما 27 هفته از لیگ باقی مانده، جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا در پیش است لذا با اتکال به خداوند متعال و اهل بیت علیهم‌السلام و شناخت از توانایی‌های کادر فنی و اعتقاد و ایمان به شرافت بازیکنان و علاقه وافر هواداران یقین دارم همچون سال‌های گذشته حداقل یک جام قهرمانی کسب خواهیم نمود.

و اما روزگار عجیبی است برادر عزیز! در حال حاضر ظاهرا عده‌ای به دلایل مختلف معتقدند که علت ناکامی‌های تیم پرسپولیس از مدیریت و کادر فنی نشات گرفته است. هرچند که اینجانب و بسیاری از کارشناسان ورزشی اعتقاد راسخ داریم که عده‌ای با استفاده از امکانات مالی و عوامل خود با سوء استفاده از فضای رسانه‌ای سعی دارند به دلایل معلوم و یا علاقه به روزمرگی در این باشگاه پرطرفدار برای کسب منافع خود، مانع قهرمانی (برای چهارمین سال) و موفقیت این باشگاه گردند و بارها عرض نموده‌ام که با فوتبال می‌توان به بهشت رفت، ظاهرا در این زمان چون نمی‌توان باعث خوشحالی هواداران و مردم گردید خدای نکرده سر از جهنم درنیاوریم!

لذا ضمن تشکر از همه عزیزان و هواداران پرشور و میلیونی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و کسب حلالیت از همه عزیزان و علی‌رغم پیغام ریاست محترم جمهوری قبل از سفرشان به نیویورک مبنی بر اینکه به جدیت به فعالیت ادامه دهم ولکن بنا به دلایلی که در این مجال نمی‌گنجد و به جهت کاستن از حجم فشارهای فزاینده از دوش تک تک بازیکنان و کادر فنی این باشگاه استعفای خود را تقدیم می‌دارم. هرچند که اینجانب به عنوان یک هوادار، همیشه و در هر کسوتی که باشم خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستم و همواره آرزوی موفقیت و سربلندی باشگاه محبوب خود را از خداوند متعال دارم. برای همه مسئولین آینده باشگاه آرزوی موفقیت دارم. ضمنا متعاقبا گزارش جامع و مفصلی از فعالیت‌های انجام شده در طی دو سال فعالیت خود جهت استحضار و بهره‌برداری ارائه خواهم نمود.

حبیب کاشانی
29/6/90


نظرات


[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 10:49 عصر ] [ جواد احمدی ]

حبیب کاشانی بعد از انتقادات زیاد بالاخره استعفا داد ا

ین در حالی است که

فردا باید اعضای هیئت مدیره دوتیم پرسپولیس و استقلال معرفی شوند........


[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 10:47 عصر ] [ جواد احمدی ]

یم فوتبال پرسپولیس برای انجام دیدار هفته هشتم خود از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال، روز شنبه دوم مهر ماه عازم شیراز می شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه ساعت 18:30 تهران را به مقصد شیراز ترک می کند.

بر همین اساس، سرخپوشان پس از حضور در شیراز، عازم هتل هما می شوند و روز یکشنبه پس از پایان بازی برابر مقاومت شیراز، ساعت 23:30 به تهران باز می گردند.

گفتنی است؛ دیدار تیم های پرسپولیس و مقاومت سپاسی ساعت 18:30 روز یکشنبه سوم مهر ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.


[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 10:44 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فریدون زندی هافبک تیم فوتبال استقلال که به تازگی از  بند مصدومیت رهایی یافته گفت: روز جمعه واقعا سورپرایز شدم. بچه ها خیلی خوب بازی کردند و فکر می کنم یکی از راحت ترین بازیهای فصل را پشت سر گذاشتیم. ارزش این برد آنجایی بیشتر شد که دوباره به صدر جدول رسیدیم و توانستیم تراژدی بازی با تراکتور سازی را تا اندازه ای جبران کنیم.

وی ادامه داد: دویدن و کار با وزنه را آغاز کرده ام و شرایطم هر روز بهتر از قبل می شود. نمی توانم دقیق زمان بازگشتم به میادین را بگویم اما فکر می کنم این اتفاق خیلی زود رخ بدهد و بتوانم در تمرینات گروهی و تاکتیکی تیم شرکت کنم.

زندی در انتها گفت: رسیدن به صدر جدول شاید راحت باشد اما حفظ آن سخت است، نه در لیگ ایران بلکه در تمام دنیا حفظ صدر نشینی کار سختی است. امیدوارم روز دوشنبه با ارائه یک بازی خوب و منسجم 3 امتیاز بازی با سایپا را بگیریم.  شک ندارم سایپا به لحاظ فنی و کادر فنی از تیم پیروزی بهتر و قوی تر است و شرایط این تیم در جدول این مساله را تایید می کند.


[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 10:42 عصر ] [ جواد احمدی ]
سرپرست باشگاه استقلال گفت: عقیده دارم که یک مسئول بعد از باخت باید صحبت کند.


 علی فتح الله زاده پس از مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگاران  عنوان کرد: لازم بود مجمع عمومی فدراسیون برگزار شود تا گزارشی به همه اعضای مجمع داده شود.

وی درباره پیروزی در دربی عنوان کرد: با اقتدار توانستیم پیروز شویم و اکنون اعتمادها به استقلال بالا رفته است. روز خوبی داشتیم اما نباید مغرور شویم. پرسپولیس هم تلاش خود را کرد.

فتح الله زاده تاکید کرد: این شکست چیزی از بزرگی پرسپولیس کم نمی‌کند. این تیم آنقدر هوادار دارد که من به آن افتخار می‌کنم. اگر حمایت شود به روزهای اوجش بازمی‌گردد. این شکست یک اتفاق بود.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه اگر به پرسپولیس افتخار می‌کنید چرا قبل از دربی برای آنها کری خواندید ‌گفت: ‌این حرف‌ها جنبه شوخی داشت و می‌خواستم دربی جنجالی و هیجانی شود. پرسپولیس رقیب بزرگ ماست که اگر آنها نباشند ما هم بزرگ نمی‌شویم. ما با هم دوست هستیم و باید یاد بگیریم که پهلوانی را به قهرمانی ترجیح دهیم.

فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال خبرنگاران که حبیب کاشانی کجاست گفت: او قبل از دربی مشکل کمر درد داشت و دیسک کمر او عود کرده بود.

وی در جواب به این پرسش که آیا او هم اگر جای کاشانی بود سکوت می‌کرد‌ گفت: شیوه‌ها با هم فرق می‌کند. یک مسئول بعد از باخت باید صحبت کند. من بعد از شکست مقابل تراکتورسازی صحبت کردم. کاشانی هم نمی‌خواهد سکوت کند و حالش خوب نیست.

فتح الله زاده در مورد هدیه‌ای که به مظلومی در روز تولدش داد گفت: همه چیز که نباید رسمی باشد. گاهی هم باید شوخی و فضای شاد ایجاد کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه اگر با معرفی اعضای هیئت مدیره در فهرست مدیران جدید این تیم نباشد چه نظری دارد گفت: اگر هم انتخاب نشوم اشکالی ندارد.

فتح الله زاده در ادامه گفت: برای اینکه قدرت تیم زیاد شود یک مهاجم و مدافع خوب باید اضافه کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که استقلال قهرمان می‌شود اظهار داشت: به استقلال فشار می‌آوردند و می‌گویند این تیم کهکشانی است. مگر کریمی و بادامکی ستاره نیستند؟ ما فقط "یک ذره" بهتریم. در استقلال همه همدل و متحد هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود او در مسائل فنی دخالت می‌کند، گفت: این مسئله یک جریان از پیش تعیین شده بود. آدم‌های مزد بگیر این کار را کردند و برای خود تحلیل نوشتند. ما از آنها شکایت می‌کنیم و نشان می‌دهیم چه کسانی می‌خواستند به تیم ضربه بزنند.

وی ادامه داد: من اگر به رختکن رفتم می‌خواستم بچه‌ها را سورپرایز کنم. از نظر فوتبالی از خیلی‌ها بیشتر می‌فهم. اگر من فوتبالی حرف نزنم چه کسی بگوید. این جریان به خیر گذشت و آنهایی که نیت بدی داشتند نتوانستند سوء استفاده کنند. من حتی ارنج مظلومی را نمی‌دانم.

فتح الله زاده تاکید کرد: چرا وقتی که در بازی با فولاد یک - یک بودیم و من داخل رختکن رفتم و بازی را بردیم کسی چیزی نگفت. من خیلی فوتبال را می‌فهمم ولی در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر این طور است چرا در ابتدای فصل مدافع نگرفتید، گفت: من سعی می‌کنم آنچه که مربی‌ام می‌خواهد فراهم کنم ولی باز هم می‌گویم برای تقویت تیم باید یک مدافع و فوروارد خارجی جذب کنیم.

فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال که پیش بینی می‌کرد دربی را ببرند، گفت: من گفته بودم با اختلاف 2 گل پرسپولیس را می‌بریم. اگر وضعیت پرسپولیس در دور برگشت به همین شکل باشد باز هم آنها را می‌بریم. قبل از دربی به منصور پورحیدری و مظلومی گفته بودم به لحاظ روحی باید تیم راتقویت کنیم. دوست دارم استقلال امسال اقتدار خود را نشان دهد. گفته بودم اگر برای قهرمانی در آسیا 3 سال فرصت داشته باشم با صبوری و برنامه ریزی می‌توانیم سومین ستاره را هم به پیراهن استقلال اضافه کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه اگر در لیست هیئت مدیره نام زریبافان و واعظ آشتیانی باشد کار می‌کند یا خیر عنوان کرد: من با زریبافان رفیق‌ام و او در مجلس ختم مادرم شرکت کرد. با واعظ آشتیانی هم شاید مشکل داشته باشم اما یک امر سلیقه‌ای است ولی "رفاقتی" با وی مشکلی ندارم.

وی در مورد حسن روشن و اظهارات او در مورد آکادمی باشگاه استقلال گفت: من این قضیه را فراموش کردم. از شنیدن این مسائل زجر می‌کشم. این حرف‌ها تکرار مکررات است.

فتح الله زاده در مورد اینکه به حسن روشن پست داده تا جلوی انتقادات او گرفته شود، گفت: به این دلیل به او پست ندادم. اصلا اگر من دکترا داشته باشم چه ربطی به کارم دارد؟ من در کارم موفق هستم.


[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 7:27 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرپرست باشگاه پرسپولیس بعدازظهر امروز با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.



حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.
از جزییات این جلسه خبری منتشر نشده است.
عباسی امروز اعلام کرد که هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فردا معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/

 


[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 7:26 عصر ] [ جواد احمدی ]
اولین تمرین تیم استقلال با حضور پرشور طرفداران این تیم در ورزشگاه دستگردی برگزار شد.
تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز و بعد از 2 روز استراحت اولین تمرین خود را بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس در حالی برگزار کرد که تماشاگران این تیم حضور پرشور در ورزشگاه داشتند و بارها و بارها به حمایت از سرمربیT سرپرست باشگاه و بازیکنان این تیم پرداختند.


* حدود 500 نفر از هواداران تیم استقلال در ورزشگاه دستگردی حضور پیدا کردند و به تشویق بازیکنان این تیم پرداختند.

*هواداران استقلال به پرویز مظلومی لقب (پرویز دوبله سوبله) دادند و این مربی را به خاطر 3 پیروزی پی در پی مقابل پرسپولیس با این لقب صدا کردند.

* لباس تمرینی آبی پوشان از امروز تغییر پیدا کرد و این تیم با لباسی مشابه یوونتوس ایتالیا تمریناتش را برگزار کرد.

* فریدون زندی بعد از یکی دو هفته دوری از تمرینات آبی پوشان عصر امروز در تمرینات استقلال شرکت کرد و به کارهای اختصاصی پرداخت.

* پس از گذشت 30 دقیقه از تمرین استقلال هواداران این تیم کیک بزرگی را تهیه کردند و پس از عکس یادگاری سرمربی و بازیکنان در کنار این کیک آن را به همراه آبی میوه‌های مختلف در بین تماشاگران تقسیم کردند.

* بخش دیگری از تمرین امروز آبی پوشان علیه حبیب کاشانی شعار دادند، ضمن آنکه همان هوادارانی که بعد از دربی 69 برای فرهاد مجیدی شعری ساخته بودند این بار بعد از دربی 71 شعری جدیدی برای پرویز مظلومی علیه حمید استیلی سرودند.

* در بخشی از ورزشگاه دستگردی پرچم بزرگی مثل پیراهن استقلال پهن شده بود که روی آن شماره 7 شماره فرهاد مجیدی حک شد که در ضلع جنوبی ورزشگاه خود نمایی می‌کرد.

* بازیکنان ملی پوش تیم استقلال همگی در تمرین امروز غایب و در تمرین تیم ملی شرکت داشتند. اما سید مهدی رحمتی که به اردوی تیم ملی دعوت نشده در تمرینات استقلال شرکت کرد و به دویدن دور زمین پرداخت.

* هواداران پر شماری که از تمرین آبی پوشان استقبال کرده بودند روی وسائل نقلیه خود عکس‌های از فرهاد مجیدی نصب کرده بودند.

* در اواسط تمرین پرویز مظلومی و منصور پور حیدری به سمت تماشاگران تیم استقلال رفتند. سرمربی استقلال در گفت و گو با تماشاگران این تیم گفت از همه شما تشکر می‌کنم و این پیروزی متعلق به شما است. ما وظیفه داریم که تیم را به سرمنزل مقصود برسانیم و خوشحال هستم که گوشه‌ای از زحمات شما را جبران کردیم اما تاسفم به خاطر این است که دو تن از هواداران ما بعد از بازی با پرسپولیس جان خود را از دست دادند.
از شما می‌خواهم برای شادی روح آنها فاتحه‌ای قرائت کنید.
همچنین منصور پور حیدری نیز با تماشاگران استقلال صحبت کرد و از آنها خواست تا پایان قهرمانی تیم خود را حمایت کنند.

* هواداران استقلال ناصر حجازی و داوود جورابلی لیدر این فقید این تیم را تشویق کردند.

* در بخش دیگری از تمرین استقلال هواداران این تیم که می‌دانستند راه آهنی‌ها در ورزشگاه اکباتان مشغول تمرین هستند با صدای بلند خواستار بازگشت علی دایی به پررسپولیس و رفتن حمید استیلی ازاین تیم شدند.

* یکی از هواداران جانباز استقلال با ویلچر خود را به محل تمرین آبی پوشان رسانده بود.

* بازیکنان تیم استقلال پس از انجام کارهای کششی و هوازی در پشت یکی از دروازه‌ها به کارهای تاکتیکی زیر نظر هنکه پرداختند.

* با وجود اینکه بازیکنان ملی پوش در تمرین آبی پوشان حضور نداشتند اما بارها و بارها مورد تشویق قرار گرفتند.

* تمرین تیم استقلال ساعت 19:15 به پایان رسید و آبی پوشاناز فردا مجددا در همین ورزشگاه از ساعت 18 کارهای تاکتیکی خود را دنبال خواهند کرد. این تیم هفته آینده از هفته هشتم رقابت لیگ برتر در همین روز در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا خواهد رفت.


[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 7:25 عصر ] [ جواد احمدی ]

کاپیتان استقلال در تمرین امروز تیم ملی حضور نداشت.



نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17:45 در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

* کارلوس کی‌روش ساعت 17:15 وارد زمین شد و پس از مصاحبه با خبرنگاران، صحبت کوتاهی با بازیکنان انجام داد و تمرین را آغاز کرد.

* بازیکنان زیر نظر میک مک درموت، مربی بدنساز بدن‌های خود را گرم کردند.

* نکته قابل توجه در آغاز تمرین عدم رویارویی بازیکنان پرسپولیس و استقلال بود، البته پس از چند دقیقه تمرین، بازیکنان سرخابی صحبت درباره دربی را آغاز کردند و پس از آن علی کریمی و آندرانیک تیموریان در چند صحنه با یکدیگر شوخی کردند.

* حنیف عمران‌زاده به علت مصدومیت کنار زمین حضور داشت. پای چپ وی با چسب بانداژ شده بود. دکتر شهاب، پزشک تیم ملی درباره مصدومیت عمران‌زاده به فارس گفت: حنیف یک هفته دور از میادین خواهد بود.

* حدود 50 تماشاگر از تمرین تیم ملی دیدن کردند. نکته قابل توجه در بین هواداران حضور شهرستانی‌ها بود. برخی تماشاگران که برای دربی به تهران آمده بودند، پایتخت را ترک نکردند تا تمرین تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند. برخی از آنها با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

* مارکار آقاجانیان، مربی سابق تیم ملی امید و مصطفی قنبرپور سرمربی تیم فوتبال زیر 14سال ایران در تمرین امروز حضور داشتند.

* حامد لک، سوشا مکانی و علیرضا حقیقی، 3 دروازه‌بان تیم ملی زیر نظر گاسپارت گرم کردند.

* فرهاد مجیدی در تمرین امروز غایب بود. دکتر شهاب در مورد علت عدم حضور وی گفت: مجیدی به هتل آمد و برای گرفتن MRI تمرین را ترک کرد. به نظر می‌رسد کاپیتان استقلال به علت مصدومیت در دربی نتوانست با تیم ملی تمرین کند.

* بازیکنان دو تیم پس از گرم کردن به 3 گروه زرد، آبی و مشکی تقسیم شدند و در عرض زمین کارهای تاکتیکی را آغاز کردند.

* کریم انصاری‌فرد در جریان تمرین دچار مصدومیت شد و زمین را ترک کرد. پزشک تیم ملی درباره او گفت: مصدومیت او جدی نیست و می تواند از فردا تمرین کند.

* بر روی پیراهن‌های تیم ملی هیچ مارکی حک نشده بود.

* پس از بازی 3 گروه کارلوس کی‌روش 4 مهاجم تیم ملی را به کنار کشید و اختصاصی با آنها تمرین کرد. آرش افشین، غلامرضا رضایی، محسن مسلمان و محمد نزهتی نفراتی بودند که با سرمربی تیم ملی اختصاصی تمرین کردند.

* تمرین بعدی تیم ملی فردا ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد و بازیکنان پس از تقسیم شدن به 3 گروه در 3 زمان 45 دقیقه با یکدیگر بازی می‌کنند و پس از آن در اختیار باشگاه‌های خود قرار می گیرند.


[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 7:21 عصر ] [ جواد احمدی ]

کاپیتان استقلال در تمرین امروز تیم ملی حضور نداشت.



نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17:45 در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

* کارلوس کی‌روش ساعت 17:15 وارد زمین شد و پس از مصاحبه با خبرنگاران، صحبت کوتاهی با بازیکنان انجام داد و تمرین را آغاز کرد.

* بازیکنان زیر نظر میک مک درموت، مربی بدنساز بدن‌های خود را گرم کردند.

* نکته قابل توجه در آغاز تمرین عدم رویارویی بازیکنان پرسپولیس و استقلال بود، البته پس از چند دقیقه تمرین، بازیکنان سرخابی صحبت درباره دربی را آغاز کردند و پس از آن علی کریمی و آندرانیک تیموریان در چند صحنه با یکدیگر شوخی کردند.

* حنیف عمران‌زاده به علت مصدومیت کنار زمین حضور داشت. پای چپ وی با چسب بانداژ شده بود. دکتر شهاب، پزشک تیم ملی درباره مصدومیت عمران‌زاده به فارس گفت: حنیف یک هفته دور از میادین خواهد بود.

* حدود 50 تماشاگر از تمرین تیم ملی دیدن کردند. نکته قابل توجه در بین هواداران حضور شهرستانی‌ها بود. برخی تماشاگران که برای دربی به تهران آمده بودند، پایتخت را ترک نکردند تا تمرین تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند. برخی از آنها با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

* مارکار آقاجانیان، مربی سابق تیم ملی امید و مصطفی قنبرپور سرمربی تیم فوتبال زیر 14سال ایران در تمرین امروز حضور داشتند.

* حامد لک، سوشا مکانی و علیرضا حقیقی، 3 دروازه‌بان تیم ملی زیر نظر گاسپارت گرم کردند.

* فرهاد مجیدی در تمرین امروز غایب بود. دکتر شهاب در مورد علت عدم حضور وی گفت: مجیدی به هتل آمد و برای گرفتن MRI تمرین را ترک کرد. به نظر می‌رسد کاپیتان استقلال به علت مصدومیت در دربی نتوانست با تیم ملی تمرین کند.

* بازیکنان دو تیم پس از گرم کردن به 3 گروه زرد، آبی و مشکی تقسیم شدند و در عرض زمین کارهای تاکتیکی را آغاز کردند.

* کریم انصاری‌فرد در جریان تمرین دچار مصدومیت شد و زمین را ترک کرد. پزشک تیم ملی درباره او گفت: مصدومیت او جدی نیست و می تواند از فردا تمرین کند.

* بر روی پیراهن‌های تیم ملی هیچ مارکی حک نشده بود.

* پس از بازی 3 گروه کارلوس کی‌روش 4 مهاجم تیم ملی را به کنار کشید و اختصاصی با آنها تمرین کرد. آرش افشین، غلامرضا رضایی، محسن مسلمان و محمد نزهتی نفراتی بودند که با سرمربی تیم ملی اختصاصی تمرین کردند.

* تمرین بعدی تیم ملی فردا ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد و بازیکنان پس از تقسیم شدن به 3 گروه در 3 زمان 45 دقیقه با یکدیگر بازی می‌کنند و پس از آن در اختیار باشگاه‌های خود قرار می گیرند.


[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 7:20 عصر ] [ جواد احمدی ]

کاپیتان استقلال در تمرین امروز تیم ملی حضور نداشت.



نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17:45 در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

* کارلوس کی‌روش ساعت 17:15 وارد زمین شد و پس از مصاحبه با خبرنگاران، صحبت کوتاهی با بازیکنان انجام داد و تمرین را آغاز کرد.

* بازیکنان زیر نظر میک مک درموت، مربی بدنساز بدن‌های خود را گرم کردند.

* نکته قابل توجه در آغاز تمرین عدم رویارویی بازیکنان پرسپولیس و استقلال بود، البته پس از چند دقیقه تمرین، بازیکنان سرخابی صحبت درباره دربی را آغاز کردند و پس از آن علی کریمی و آندرانیک تیموریان در چند صحنه با یکدیگر شوخی کردند.

* حنیف عمران‌زاده به علت مصدومیت کنار زمین حضور داشت. پای چپ وی با چسب بانداژ شده بود. دکتر شهاب، پزشک تیم ملی درباره مصدومیت عمران‌زاده به فارس گفت: حنیف یک هفته دور از میادین خواهد بود.

* حدود 50 تماشاگر از تمرین تیم ملی دیدن کردند. نکته قابل توجه در بین هواداران حضور شهرستانی‌ها بود. برخی تماشاگران که برای دربی به تهران آمده بودند، پایتخت را ترک نکردند تا تمرین تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند. برخی از آنها با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

* مارکار آقاجانیان، مربی سابق تیم ملی امید و مصطفی قنبرپور سرمربی تیم فوتبال زیر 14سال ایران در تمرین امروز حضور داشتند.

* حامد لک، سوشا مکانی و علیرضا حقیقی، 3 دروازه‌بان تیم ملی زیر نظر گاسپارت گرم کردند.

* فرهاد مجیدی در تمرین امروز غایب بود. دکتر شهاب در مورد علت عدم حضور وی گفت: مجیدی به هتل آمد و برای گرفتن MRI تمرین را ترک کرد. به نظر می‌رسد کاپیتان استقلال به علت مصدومیت در دربی نتوانست با تیم ملی تمرین کند.

* بازیکنان دو تیم پس از گرم کردن به 3 گروه زرد، آبی و مشکی تقسیم شدند و در عرض زمین کارهای تاکتیکی را آغاز کردند.

* کریم انصاری‌فرد در جریان تمرین دچار مصدومیت شد و زمین را ترک کرد. پزشک تیم ملی درباره او گفت: مصدومیت او جدی نیست و می تواند از فردا تمرین کند.

* بر روی پیراهن‌های تیم ملی هیچ مارکی حک نشده بود.

* پس از بازی 3 گروه کارلوس کی‌روش 4 مهاجم تیم ملی را به کنار کشید و اختصاصی با آنها تمرین کرد. آرش افشین، غلامرضا رضایی، محسن مسلمان و محمد نزهتی نفراتی بودند که با سرمربی تیم ملی اختصاصی تمرین کردند.

* تمرین بعدی تیم ملی فردا ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد و بازیکنان پس از تقسیم شدن به 3 گروه در 3 زمان 45 دقیقه با یکدیگر بازی می‌کنند و پس از آن در اختیار باشگاه‌های خود قرار می گیرند.


[ سه شنبه 90/6/29 ] [ 7:5 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>