سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ سرخپوشان در نیمه اول با ترکیب؛ عابدزاده، اسماعیل زاده، خانزاده، نقی زاده، معدنچی، کاظمیان، رضایی، مهدوی کیا، نوروزی، نورمحمدی و بنگر به میدان رفتند.

    پرسپولیس در دقیقه 17 روی یک و دوی کاظمیان با نوروزی، هادی با یک ضربه چیپ اولین گل را وارد دروازه حریف کرد.

    در دقیقه 20 با ارسال مهرزاد معدنچی، غلامرضا رضایی گل دوم را به ثمر رساند.

    گل سوم سرخپوشان روی پاس اسماعیل زاده در دقیقه 30 و ضربه شوت دیدنی غلامرضا رضایی ثبت شد.

    پاس نقی زاده و شوت هادی نوروزی گل چهارم سرخپوشان را رقم زد.

    در دقیقه 39 سانتر مهدی مهدوی کیا با اشتباه مدافع حریف وارد دروازه هما شد.

    جواد کاظمیان در دقیقه 89 از جناح چپ پا به توپ شد و روح ا... سیف الهی را در موقعیت گلزنی قرار داد که این بازیکن ریز نقش هم ششمین گل را وارد دروازه کرد تا سرخپوشان هما را هم 6 تایی کنند.

    شهاب گردان، مهرداد پولادی و امیر حسین فشنگچی پس از فیزیوتراپی نظاره گر این دیدار بودند. همچنین روبرتو سوسا و کئون جون هم آمدند و این بازی را از نزدیک نظاره کردند.

    پرسپولیس در نیمه دوم، چهار تعویض همزمان انجام داد و طی آن؛ احمدزاده به جای رضایی، قدمی جایگزین معدنچی، سامان به جای مهدوی کیا و سیف الهی جایگزین هادی نوروزی شد.


[ سه شنبه 91/6/21 ] [ 12:38 صبح ] [ جواد احمدی ]

تماشا: ناصر صادقی مترجم دنیزلی می گوید مشکلات خانوادگی سرمربی سابق پرسپولیس حل شده و او می تواند در ایران کار کند

در دو سه روز گذشته بعضی از سایت ها از تمایل مصطفی دنیزلی برای برگشتن به پرسپولیس خبر داده بودند. این خبر در روزهایی که شایعه برکناری مانوئل ژوزه مطرح می شد خیلی سروصدا کرد و در صدر اخبار پربیننده همه سایت ها قرار گرفت که نشان می دهد دنیزلی با وجود نتیجه نگرفتن در پرسپولیس هنوز مورد توجه علاقه مندان به فوتبال است.

این شایعه حتی با استقبال چند بازیکن پرسپولیس هم مواجه شد. ناصر صادقی دوست قدیمی و مترجم دنیزلی درباره صحت و سقم این خبر می گوید: «خبر تا حد زیادی درست است اما اینطور نبوده که ایشان این بحث را مطرح کنند. من و آقای دنیزلی خیلی وقت است که با هم دوست هستیم. تقریبا هر روز با ایشان تلفنی حرف می زنم. هفته گذشته در یکی از تماس هایم از ایشان پرسیدم اوضاع و احوالش چطور است؟ گفتند که شکر خدا اکثر مشکلاتم حل شده و حتی بیماری پدر همسرم هم تا حد زیادی بهبود پیدا کرده است. از او پرسیدم اگر پرسپولیس دوباره پیشنهاد بدهد به ایران برمی گردی؟ جواب داد فعلا که پیشنهادی نداده ولی اگر بدهند حتما درباره اش فکر می کنم. همه داستان همین بود.»

هفته گذشته شایعه هایی هم درباره پیشنهاد و مذاکره رویانیان با دنیزلی منتشر شده بود اما صادقی می گوید از این پیشنهاد هیچ اطلاعی ندارد: «از باشگاه پرسپولیس کسی با دنیزلی تماس نگرفته است. من به دلیل دوستی قدیمی ام با اوست که هر روز با آقا مصطفی حرف می زنم. اگر دنیزلی پیشنهادی از پرسپولیس داشت حتما به من می گفت. او از چند تیم ترکیه ای پیشنهاد داشته و دارد اما فعلا با هیچ کدام به توافق نرسیده است.»

دنیزلی بعد از اینکه مشخص شد نمی تواند به تهران برگردد و کارش را در پرسپولیس ادامه دهد، در نامه ای برای هواداران پرسپولیس نوشت: «من به پرسپولیس و هوادارانش مدیون هستم و تا وقتی که با پرسپولیس قهرمان ایران نشوم از مربیگری کنار نمی روم.» از این اتفاقات شاید بشود اینطور نتیجه گرفت که علاقه پرسپولیس و هوادارانش به دنیزلی دوطرفه است و پیرمرد ترک هنوز هم دلش در تهران است. اگر پرسپولیس و مانوئل ژوزه بخواهند به روند فعلی شان ادامه دهند شاید دوباره افندی را در تهران ببینیم.


[ دوشنبه 91/6/20 ] [ 10:17 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ علی عسگری امروز جزو اولین نفراتی بود که در محل تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرد و دقایقی را با مانوئل ژوزه به گفتگو پرداخت. این بازیکن فردا با حضور در باشگاه پرسپولیس در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حاضر خواهد شد.

محمود سالارکیا گفت: از این بازیکن دعوت شده تا ساعت 14 فردا در این جلسه حاضر شود و در حضور خود او مسائل پیش آمده مورد بررسی قرار گیرد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با گمانه زنی های انجام شده درباره حکم این بازیکن تصریح کرد: ما هنوز جلسه ای تشکیل نداده ایم، پس جای هیچگونه گمانه زنی نیست. به هر حال خود بازیکن هم باید باشد تا بتواند توضیحات لازم را ارائه کند و تازه آن زمان کمیته انضباطی وارد مشورت می شود.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد؛ کمیته انضباطی خود رأسا وارد موارد نمی شود، بلکه مسائل از سوی بخش های مربوط به این کمیته ارجاع داده می شود.


[ یکشنبه 91/6/19 ] [ 10:1 صبح ] [ جواد احمدی ]

 

حمید علی عسگر در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افزود: متاسفانه طی روزهای گذشته اتفاقاتی افتاد و نقل قول هایی از قول من منتشر شد که موضوع را حادتر کرد. امروز وقتی شنیدم چنین مشکلی به وجود آمده و تصمیماتی در خصوص من گرفته شده، که خیلی از هواداران بر اساس اطلاعات منتشر شده تصور می کنند من به دنبال پیوستن به تیم رقیب هستم، وقتی این خبر به گوش من رسید، خیلی ناراحت شدم.

هواداران من را می شناسند و می دانند که در این باشگاه پرطرفدار رشد و پیشرفت کردم. از 17 سالگی در این تیم بودم و جوانان ترین بازیکن دربی هم محسوب می شدم. بازی کردن در پرسپولیس آرزوی من بود، به این تیم عشق می­ورزم و نمی خواهم آن را به آسانی از دست بدهم.

وی در ادامه، افزود: امروز عصر هم نزد آقای رویانیان رفتم و با ایشان به طور مفصل صحبت کردم. ایشان نارحت بودند و من همه چیز را به ایشان توضیح دادم. تا حدودی سوء تفاهمات برطرف شد با این وجود من تابع تصمیم مدیریت باشگاه و سرمربی هستم. بعد از صحبت با آقای رویانیان، جلسه ای هم با آقای شیرینی داشتم و یکسری مسایل پیش آمده بود و وقتی با مسئولان باشگاه در میان گذاشتم تا حدود بسیار زیادی برطرف شد. روز شنبه به تمرین می روم و با آقای مانوئل هم صحبت می کنم. روز یکشنبه نیز در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرده که مطمئنم با نگاه خاص اقای رویانیان به بازیکنان مشکلی برای من به وجود نخواهد آمد. ایشان زحمات زیادی کشیده اند و نیت همه بازیکنان پرسپولیس این است که کاری کنیم تا باعث سربلندی پرسپولیس عزیز و هواداران خودمان شویم.

علی عسگر در پایان، گفت: من دیروز هم در مصاحبه ای گفته بودم محال است به تیم استقلال فکر کنم. با پرسپولیس بزرگ شدم و با پرسپولیس زندگی می کنم و این تیم خانه اول و آخر من خواهد بود، مگر اینکه قرار باشد به تیم خارجی بروم. ان شا الله این سوءتفاهمات برطرف می شود از هواداران هم تقاضا می کنم به شایعات توجه نکنند و به تیم هایی که خواهان من هستند از همین جا می گویم که پیراهن پرسپولیس را به هیچ عنوان از دست نخواهم داد. از آقای رویانیان هم تقاضا می کنم با توجه به رفع سوء تفاهمات بستر لازم برای حضور در تمرینات را فراهم کنند تا بتوان به تیم کمک کنم.


[ پنج شنبه 91/6/16 ] [ 7:51 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • رئیس کمیته فنی و عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی معروف 6 تایی ها افزود: در مورد آن بازی تاریخی باید بگویم یادش بخیر، هر چند درباره آن مسابقه هر چه بگوئیم کم است. البته ما همیشه به استقلال و استقلالی ها احترام می گذاریم چون یک تیم بزرگ و پر هوادار است و رقابت این دو باشگاه از جذابیت های فوتبال ایران است.

    وی با تاکید بر اینکه امیدوارم پرسپولیس همه روزهایش مثل 16 شهریور 52 باشد، گفت: پرسپولیس بزرگترین تیم آسیاست و باید بزرگ بماند و یقینا این بزرگی را از هواداران دارد. تا این هواداران هستند آن را از دست نمی دهد.

    علی پروین خاطر نشان کرد: هواداران نگران نباشند، همه دست به دست هم می دهیم و با حمایت از آقای رویانیان که زحمات فراوانی برای پرسپولیس کشیده است به روزهای خوب پرسپولیس می رسیم. انشاءا... همه این زحمات اثر می کند و ما ثمره اش را با نتایج خوب پرسپولیس خواهیم دید.

    عضو هیات مدیره و رئیس کمیته فنی پرسپولیس در پایان گفت: فرا رسیدن این روز را به همه هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.


[ چهارشنبه 91/6/15 ] [ 9:3 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • نیلسون جونیور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: از اینکه به ترکیب اصلی راه پیدا کرده ام بسیار خوشحالم اما حفظ این شرایط سخت تر است و اینکه بتوانم همین شرایط را ادامه بدهم به تمرین و تلاش خودم بستگی دارد.

    وی درباره رقابت با گردان و اینکه او در فهرست اخیر تیم ملی قرار نگرفت، تصریح کرد: گردان دروازه بان خوبی است و امیدوارم بتواند دوباره به تیم ملی برگردد.

    گلر برزیلی پرسپولیس با اشاره به مهار ضربه پنالتی در بازی؛ فولاد، خاطرنشان کرد: در طول دوران دروازه بانی خودم پنالتی های زیادی را مهار کرده ام اما با اینکه این پنالتی را هم گرفتم باید بگویم، پنالتی ها ملاک خوبی برای ارزیابی دروازه بان ها نیستند، ممکن است در ده بازی پنالتی نگیرید اما دو، سه بار پشت هم پنالتی ها را مهار کنید. یک دروازه بان خوب را باید از روی مجموعه عملکردهایش مورد قضاوت قرار داد.

    وی درباره انتقادهایی که از او درباره واکنش هایش روی سانترها و گل فولاد مطرح می شود گفت: بنده به انتقادها احترام می گذارم و افراد نظرهای خاص خود را دارند و نمی توان همه را راضی کرد. روی گل فولاد هم توپ از من فاصله داشت و با توجه به ارتفاعش نمی توانستم به طرف توپ بروم.

    نیلسون درباره زندگی در تهران و همچنین حضور در پرسپولیس افزود: همه چیز خوب است و خودم را با شرایط هماهنگ کردم فقط یک مشکل وجود دارد که آن هم به زبان مربوط می شود. در این مدت با توجه به استقبال مردم، متوجه شدم که پرسپولیس چه تیم بزرگی است و امیدواریم با تغییر روند نتایج هواداران را خوشحال کنیم.


[ سه شنبه 91/6/14 ] [ 1:39 صبح ] [ جواد احمدی ]

 نخستین جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با حضور مهدی تاج، محمد رویانیان، علی پروین و محمد حسین نژاد فلاح در غیاب فدا حسین مالکی برگزار شد.

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این نشست محمد رویانیان را به دلیل تلاش های گذشته به عنوان مدیرعامل این باشگاه ابقا کردند.

این جلسه که از ساعت 16 در وزارت ورزش و جوانان با حضور ?حمید سجادی ? معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در این نشست درباره فعالیت های انجام شده در یازده ماه اخیر در زمینه های فرهنگی، ورزشی و عمرانی مباحثی را مطرح کرد.

پس از این، اعضای هیات مدیره در دفتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان حضور یافته و 45 دقیقه ای نیز در حضور وزیر ورزش درباره مسائل جاری و برنامه های آتی باشگاه گفتگو کرده و نظرات خود را مطرح کردند.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه آینده که هفته آینده برگزار می شود، انتخاب خواهد شد.

شنیده ها حاکی از آن است که مهدی تاج نایب رییس سابق فدراسیون فوتبال جدی ترین گزینه ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است.


[ دوشنبه 91/6/13 ] [ 11:5 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رویانیان نهایت حمایت را انجام داده، پای او می‌ایستم و پرسپولیس را ترک نمی کنم تا روزی که موفق شود.

 

به گزارش ایسنا، مانوئل ژوزه اظهار کرد: 50 سال است در فوتبال هستم و در 36 سال آن مربی بوده‌ام. با این تجربه‌ای که دارم می‌دانم چه حرف‌هایی را باید بزنم و چه حرف‌هایی را نزنم.

 

وی در ارتباط با طرح مسائلی مبنی بر اینکه به باشگاه گفته است می توانند او را بر کنار کنند، تصریح کرد: من هیچگاه چنین حرفی نمی‌زنم. هیچ مشکلی بین من و باشگاه وجود ندارد و در این میان مسائلی از قول من مطرح می‌شود که صحت ندارد.

 

وی ادامه داد: بعضی نمی‌خواهند من در پرسپولیس موفق باشم. برخی هم نمی‌خواهند پرسپولیس موفق باشد اما پرسپولیس روزهای خوبی را پیش‌رو خواهد داشت.

 

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت‌وگو با سایت باشگاه خاطر نشان کرد: من را آقای رویانیان به پرسپولیس آورد. ایشان نهایت حمایت را از من داشته است و هیچگاه پشت من و تیم را خالی نکرده است. من هم تا آخر، پای ایشان و پرسپولیس ایستاده‌ام. من تمام تلاش خودم را به کار می گیرم تا این تیم به آنچه شایسته آن است برسد. پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و من آن را ترک نمی کنم تا شاهد موفقیت تیم باشیم و روزهای خوبی را به هواداران هدیه کنیم.


[ دوشنبه 91/6/13 ] [ 12:55 عصر ] [ جواد احمدی ]

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با فارس در مورد شرایط پرسپولیس گفت: نه می‌توان گفت وضعیت خوب است و نه می‌توان گفت بد است. باید بیشتر صبر کرد. نمی‌شود گفت تیم موفق نبوده، ژوزه با شرایط فوتبال ما آشنا نیست و باید به او فرصت داد تا به شناخت دست یابد.
وی افزود: مطمئن باشید شرایط تیم تغییر می‌کند. ژوزه به زودی می‌تواند ترکیب را بشناسد و با نفراتی که دارد نتایج خوبی کسب کند.
کرمانی مقدم در مورد اعتراض برخی پیشکسوتان به ژوزه و اعلام این موضوع که باید این مربی برکنار شود اظهار داشت: نباید اینقدر زود از ژوزه انتقاد شود و روی او زوم کنند. باید بگذارند تیم با آرامش کار خود را انجام دهد. باشگاه هزینه زیادی برای جذب این مربی متقبل شده و نباید به این زودی او را تغییر دهند.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد تاثیر حضور کمیته فنی گفت: کمیته فنی هیچ فایده‌ای ندارد. یک سری افراد می‌نشینند و بیشتر برای تیم حاشیه درست می‌کنند.
وی در مورد نیاز پرسپولیس به حضور یک مربی ایرانی تصریح کرد: این موضوع اصلا موثر نیست. تنها کسی که می‌توانست کمک کند محسن عاشوری بود که همان‌هایی که در کمیته فنی حضور دارند باعث رفتن او شدند. آنها می‌خواستند خودشان بیایند. بهتر است مربی ایرانی اضافه نشود و بگذارند ژوزه با دستیاران خودش کار را ادامه دهد.

 


[ یکشنبه 91/6/12 ] [ 4:4 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ محمد قاضی بازیکن ملی پوش پرسپولیس که در اردوی تیم ملی حضور دارد به دلیل مصدومیت از ناحیه استخوان کف پا تحت درمان است.

دکتر خانلری پزشک تیم ملی پس از هماهنگی های لازم با دکتر چشمه سری پزشک پرسپولیس، اقدامات لازم برای عکسبرداری و معاینات از کف پای محمد قاضی را انجام دادند که مشخص گردید شکستگی در کار نیست و کوفتگی و خستگی عامل درد موجود می باشد. وی در حال حاضر تحت درمان است و پس از رفع درد، در تمرینات تیم ملی شرکت می کند.



[ شنبه 91/6/11 ] [ 12:41 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>