سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

ورزش > لیگ برتر - تیم پرسپولیس در طول تاریخ دو بازیکن با نام محمدرضا خلعتبری داشته که اتفاق جالبی در فوتبال ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم پرسپولیس در دهه 50 بازیکنی به نام محمدرضا خلعتبری در ترکیب خود داشت که بر خلاف خلعتبری دوم بازیکن دفاعی بود اما نکته جالب اینکه هر دو خلعتبری پرسپولیس اهل رامسر بوده اند. خلعتبری اول متولد 1328 و امروز حدود 64 ساله است که بعد از خداحافظی از فوتبال مشغول زندگی خود در شمال است و کمتر در میادین فوتبالی دیده شده است.خلعتبری دوم هم متولد 1362 است و همچنان دارد فوتبال بازی می کند.

 


[ یکشنبه 92/6/24 ] [ 9:1 عصر ] [ جواد احمدی ]

پرسپولیس در دیداری دوستانه برابر پاس همدان با یک تساوی پرگل متوقف شد.


تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته در هفته نهم لیگ برتر با یک گل از سد گسترش فولاد گذشت امروز با ذخیره‌های خود مقابل تیم دسته اولی پاس همدان با نتیجه سه بر سه متوقف شد.

به نقل از ایسنا، بازیکنان اصلی در بازی شب گذشته پس از ریکاوری و حضور در استخر و سونا، تمرین را ترک کردند.

* رضا حقیقی و امید عالیشاه با اجازه کادر فنی و محمد نوری به دلیل مصدومیت در این تمرین غایب بودند.

* حمید رضا علی‌عسگر با تشخیص کادر فنی امروز دویدن دور زمین را آغاز کرد. او به خاطر مصدومیت از ناحیه کتف، دو بازی گذشته پرسپولیس را از دست داده است. همچنین مهرداد پولادی که چند ماه است با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کند، امروز با حضور در درفشی‌فر وزنه زد.

* ذخیره‌های پرسپولیس در نیمه نخست این بازی با ترکیب علیرضا حقیقی، رضا نورمحمدی، فرشاد قاسمی، محمدرضا خانزاده، میلاد غریبی، مهرداد کفشگری، مارکو سپانوویچ، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی، محمد عباس‌زاده و یونس شاکری به مصاف پاس همدان رفتند. نیمه نخست این بازی یک _ یک مساوی تمام شد. گل پرسپولیس را یونس شاکری به ثمر رساند و گل پاس همدان هم به اشتباه به وسیله رضا نورمحمدی وارد دروازه علیرضا حقیقی شد.

در نیمه دوم رضا محمدی به جای علیرضا حقیقی و کمندانی به جای فرشاد قاسمی وارد زمین شدند. در این نیمه هم نتیجه تلاش دو تیم تساوی بود. این بار سهم هر کدام از دو تیم دو گل بود. محمد عباس‌زاده هر دو گل پرسپولیس را به ثمر رساند و برای شاگردان خورشیدی هم شهرودی و لفته حمیدی گلزنی کردند.

سید جلال حسینی با حضور در کلینیک باشگاه قصد داشت به وسیله پزشکان احتمال آسیب دیدگی خود را مشخص کند اما او مشکلی ندارد.

نکته جالب توجه بدن سید جلال حسینی است که رد نیمی از توپ روی پهلویش افتاده است. شوت سنگین مهاجم گسترش فولاد در بازی شب گذشته به پهلوی مدافع پرسپولیس خورد و همین باعث شده که این رد بر روی بدن این بازیکن به وجود بیاید.

* کریم باقری که روز گذشته مجددا به اردوی پرسپولیس اضافه شده بود، در این تمرین حضور داشت و کار بازیکنان پرسپولیس را از نزدیک می‌دید.

* علی دایی هم با لباس شخصی نظاره‌گر کار شاگردانش بود.

* حدود 50 هوادار این بازی را از نزدیک دیدند.

* پرسپولیس فردا استراحت می‌کند و تمرین‌های خود را برای بازی با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر از روز دوشنبه با دو جلسه تمرین صبح و بعدازظهر پیگیری خواهد کرد.

 


[ شنبه 92/6/23 ] [ 10:44 عصر ] [ جواد احمدی ]

تیم فوتبال پرسپولیس با ارایه یک بازی تهاجمی با یک گل گسترش فولاد تبریز را در استادیوم آزادی شکست داد.

در ادامه بازی های هفته نهم لیگ برتر، امشب (جمعه) دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که تیم پرسپولیس موفق شد با ارایه یک بازی زیبا و برتر نسبت به حریفش یک بر صفر به پیروزی برسد.

تماشاگران این تیم آنقدر از عملکرد سرخپوشان ذوق زده شده بودند که ظاهرا عملکرد تیمشان در داربی را فراموش کردند.

قضاوت این بازی که در حضور حدود 22 هزار نفر تماشاگر پرسپولیس و 200 نفر هوادار تیم گسترش فولاد برگزار شد را محسن ترکی برعهده داشت.

زننده گل:

محمدرضا خلعتبری در دقیقه 45


ترکیب تیم پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، سیدمیثم حسینی رضا حقیقی ابوالقاسم دهنوی، امید عالیشاه، پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری و سیدمهدی سیدصالحی.

ترکیب تیم گسرش فولاد:

محسن فروزان، خالد شفیعی، میثم نقی زاده، سیدایمان موسوی، مهرداد بایرامی، بهنام داداش وند، سامان نریمان، سعید مهدی پور، احمد کامدار، سیدامید نظامی پور و محمدرضا زینال خیری.

گزارش نیمه نخست


نیمه نخست این بازی با حملات بیشتر تیم پرسپولیس همراه بود. بازیکنان این تیم سعی داشتند از جناحین نفوذ کرده و روی دروازه تیم میزبان سانتر بکشند.

دقیقه 3، پرسپولیس روی حرکت ترکیبی عالیشاه و صادقیان نفوذ خوبی انجام داد و پس از ارسال سانتر و ضربه سر دهنوی نزدیک بود دروازه گسترش فولاد در همین اوایل کار باز شود.

دقیقه 8، گسترش فولاد روی یک ضدحمله فرصت مناسبی بدست آورد اما ضربه سر سیدایمان موسوی را نیلسون جمع کرد.

دقیقه 14، در این لحظه پیام صادقیان حرکت نفوذی پشت محوطه جریمه انجام داد و با قرار گرفتن درموقعیت شوت، ضربه خطرناکی را روانه دروازه کرد اما این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات پی در پی پرسپولیسی ها ادامه داشت و آنها بعضا موقعیت های خوبی برای گلزنی بدست می آوردند که یکی از پس از دیگری از دست رفت.

دقیقه 28 پرسپولیس در موقعیت مناسبی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و خلعتبری هم شوت خطرناکی را به سمت دروازه رفت که دروازه بان گسترش آن را دفع کرد.

5 دقیقه پس از این فرصت، روی سانتر صادقیان، رضا حقیقی ضربه سری روانه دروازه کرد که این توپ ابتدا با تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و توسط بازیکنان میهمان دفع شد.

اما دقیقه 35 گسترش بازهم روی ضدحمله از جناحین و ارسال سانتر، سیدایمان موسوی در موقعیت فوق العاده‌ای قرار داد که توپ او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 41 تیم میزبان نتوانست از کرنری که بدست آورد استفاده ببرد.

اما تلاش این تیم نهایتا در دقیقه 43 ثمر داد و براثر خطای یکی از بازیکنان گسترش فولاد، پرسپولیسی ها صاحب پنالتی شدند که محمدرضا خلعتبری توانست تک گل این نیمه و اولین گل خودش برای سرخپوشان را به ثمر برساند.

گزارش نیمه دوم

این نیمه با حملات گسترش فولاد آغاز شد و در دقیقه 47 سیدایمان موسوی با ضربه برگردان در نزدیکی خط عرضی محوطه جریمه نزدیک بود کار را تساوی بکشاند اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

موسوی در دقیقه 51 باز هم خط دفاع پرسپولیس را اذیت کرد و همینطور شوت دقیقه 55 بایرامی از روی ضربه ایستگاهی را نیلسون دفع کرد. گسترش فولاد صاحب یکی دو فرصت دیگر هم شد که باز هم از دست رفت.

اما دقیقه 57 در یک ضدحمله از سوی پرسپولیسی ها، امید عالیشاه با نفوذی که از جناح چپ محوطه جریمه حریف داشت پس دریافت پاسی از جناح راست در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما تکل به موقع مدافع گسترش فولاد توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 63 خطرناک ترین فرصت گسترش فولاد تا این لحظه رقم خورد و بایرامی که توپ را در موقعیت مناسبی داخل محوطه جریمه بدست آورد ضربه محکمی به آن زد اما باز هم نیلسون آن را دفع کرد، بلافاصله پس از آن پرسپولیس دوباره روی ضدحمله از جناح راست به دروازه حریف نزدیک شد اما سیدصالحی نتوانست از پاسی دریافتی به خوبی بهره ببرد و فروزان توپ را دفع کرد.

عالیشاه دقیقه 69 در پشت محوطه جریمه بار دیگر مدافعان حریف را بهم ریخت و شوت خطرناک زد که با اختلاف کمی به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد از آن پیام صادقیان همین کار را این بار در محوطه جریمه انجام داد و توپ را به خلعتبری پاس داد اما این بازیکن در فرصت تک به تک توپ را با اختلاف کمی به بیرون زد.

حملات پرسپولیس باز هم ادامه داشت و تقریبا حریف را به عقب برده بود اما موفق به زدن گل‌های بیشتر نشد.

کارت زرد:

بهنام داداش وند، خالد شفیعی، سیدایمان موسوی، احمد کامکار (گسترش فولاد)

محمدرضا خلعتبری (پرسپولیس)

تیم پرسپولیس با کسب این برد 17 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد و گسترش فولاد هم 10 امتیازی و فعلا در همان جایگاه دهم جدول باقی ماند.


[ جمعه 92/6/22 ] [ 11:53 عصر ] [ جواد احمدی ]

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریزی به رده دوم جدول صعود کرد.


در ادامه هفته نهم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

در دقیقه 44 مدافعان گسترش روی عالیشاه مهاجم پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی شدند که ضربه پنالتی را محمدرضا خلعتبری برای پرسپولیس تبدیل به گل کرد. این اولین گل خلعتبری برای سرخپوشان تهرانی است.

به گزارش فارس، در نیمه اول دو تیم بازی سریع و زیبایی را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های گلزنی را روی دروازه‌ها ایجاد کردند. گسترش فولاد بیشتر روی ضد حملات صاحب موقعیت می‌شد.

گسترش فولاد نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و حملات زیادی بر روی دروازه پرسپولیس انجام داد اما از موقعیت‌های گلش نتوانست استفاده کند. از دقیقه 70 به بعد پرسپولیس حملات خود را آغاز کرد.

محسن ترکی داور مسابقه به بهنام داداشوند، خالد شفیعی، احمد کامدار و ایمان موسوی از گسترش فولاد تبریز و محمدرضا خلعتبری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

با این برد پرسپولیس 17 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد و گسترش فولاد هم با 10 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.

پیش از این دیدار پرسپولیس با 14 امتیاز در رده پنجم بود و با پیروزی در این بازی تا رده دوم صعود کرد. گسترش فولاد تبریز هم با 10 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.

با این برد پرسپولیس، تیم استقلال به رده ششم سقوط کرد. در حال حاضر در جدول لیگ برتر فولاد 19 امتیازی صدرنشین است. پرسپولیس با 17 امتیاز در رده دوم قرار دارد. تراکتورسازی 16 امتیازی سوم است.

آخرین دیدار هفته نیز فردا در ورزشگاه تختی تهران بین دو تیم نفت تهران و سایپا برگزار می‌شود.

از نکات قابل توجه در این بازی  اینکه علی دایی در دقیقه 91 اولین تعویضش را انجام داد.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، قاسم دهنوی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، امید عالیشاه، ‌ پیام صادقیان( از دقیقه 91 مهرداد  کفشگری)،  محمدرضا خلعتبری (از دقیقه 94 یونس شاکری) و سیدمهدی سید صالحی.

سرمربی: علی دایی

ترکیب گسترش فولاد تبریز:

محسن فروزانی، خالد شفیعی، میثم نقی‌زاده، سیدایمان موسوی( از دقیقه 82 علی یونسی)، مهرداد بایرامی، بهنام داداشوند (از دقیقه 94 مهدی محمدپور)، سامان نریمان جهان، سعید مهدی‌پور، احمد کامدار( از دقیقه 50 دیگو چاواری)، سید امید نظامی‌پور و محمدرضا زینال خیری

سرمربی رسول خطیبی

 


[ جمعه 92/6/22 ] [ 11:52 عصر ] [ جواد احمدی ]

خلعتبری می خواهد کاری کند تا علی کریمی در نیم فصل به پرسپولیس برگردد.


محمد رضا خلعتبری در صفحه رسمی اش در فیس بوک ابراز امیدواری کرد تا بتواند علی کریمی را در نیم فصل به پرسپولیس برگرداند.او نوشته است:«تمام تلاشم را برای بازگشت علی کریمی در نیم فصل انجام می دهم،فقط امیدوارم که داداش علی روی من را زمین نیاندازد.»

[ پنج شنبه 92/6/21 ] [ 6:8 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهم‌ترین تمرین سرخپوشان قبل از بازی با گسترش فولاد از ساعت 18:30 عصر امروز در ورزشگاه شهید درفشی‌فر آغاز شد و بازیکنان پس از گرم کردن و دویدن زیر نظر مولایی، به تمرینات تاکتیکی پرداختند. علی دایی سه تمرین ویژه برای سرخپوشان در نظر گرفته بود و تاکتیک‌های بازی بعدی را از طریق این تمرینات مرور کرد. فوتبال درون‌تیمی و تمرین در نصف زمین از جمله بخش‌های تمرین امروز بود. حمید علی‌عسگر و مهرداد پولادی به علت آسیب‌دیدگی در تمرین امروز حضور نداشتند و زیر نظر پزشکان به فیزیوتراپی و اقدامات درمانی پرداختند.

علی دایی در تمرین امروز با هافبک‌ها و مهاجمان جداگانه کار کرد و تاکید زیادی بر اجرای برنامه‌های مورد نظر داشت. بهزاد غلامپور نیز تمرینات جداگانه‌ای را برای دروازه‌بان‌ها در نظر گرفته بود. رضا فروزانی هم برای آنالیز تیم گسترش فولاد و تمرینات، گفت‌وگوهای ویژه‌ای با علی دایی داشت.


[ پنج شنبه 92/6/21 ] [ 10:39 صبح ] [ جواد احمدی ]

تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با گسترش فولاد عصر امروز (چهارشنبه) در طول 90 دقیقه تمرین به مرور کارهای تاکتیکی پرداخت.


تمرین عصر چهارشنبه پرسپولیس با حضور همه بازیکنان این تیم برگزار شد و بیشتر به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص داشت.

به نقل از ایسنا، در این تمرین که پشت درهای بسته برگزار شد، سعید شیرینی و محمد پنجعلی غایب بودند. همچنین پولادی که زمان دقیق بازگشتش به میادین مشخص نیست با حضور در سالن بدنسازی ورزشگاه درفشی‌فر وزنه زد.

حمیدرضا علی‌عسگر دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس فیزیوتراپی کرد. سایر بازیکنان بدون مشکل در تمرین‌های گروهی شرکت کردند.

تعداد زیادی از هواداران پشت درهای ورزشگاه حضور داشتند و منتظر گرفتن عکس و امضا از بازیکنان بودند. در میان آنها دو مدرسه فوتبال پیشگامان قوچان و سرخپوشان اراک یاران مهدوی کیا بودند که برای دیدن تمرین پرسپولیس آمدند اما موفق نشدند.

 


[ چهارشنبه 92/6/20 ] [ 11:14 عصر ] [ جواد احمدی ]

در جریان تمرین روز گذشته راه‌آهن ظاهرا سامان آقازمانی به دلیل سرپیچی از خواسته منصور ابراهیم زاده اجازه ادامه تمرین را پیدا نکرده است.

 
در همین رابطه زندی سرپرست تیم راه‌آهن اظهار داشت: اصلا این طور نیست که بخواهیم از لفظ اخراج استفاده کنیم. شاید یک مربی در جریان تمرین ببیند یک بازیکن خوب تمرین نمی کند و به او می گوید 10 دقیقه از زمین خارج شود. این دلیل بر اخراج یا مشکل نیست. موضوع سامان آقازمانی هم همین بوده و بس.

[ چهارشنبه 92/6/20 ] [ 12:32 عصر ] [ جواد احمدی ]

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که هافبک مصدوم این تیم پس از چند جلسه غیبت در تمرین امروز حضور پیدا کرد.


تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:30 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد. مهمترین اتفاق این تمرین درگیری لفظی سیدصالحی و رضا نورمحمدی بود. در قسمتی از تمرین که بازیکنان در حال انجام حمله به دفاع بودند سیدصالحی تکل محکمی روی پای نورمحمدی رفت و در ادامه مدافع پرسپولیس با زدن یک تکل محکم این موضوع را جبران کرد.

به گزارش تسنیم، همین مسئله باعث شد درگیری لفظی بین دو بازیکن پیش آید که دخالت سایر بازیکنان باعث شد اتفاق دیگری رخ ندهد. پس از این محمد دایی مربی پرسپولیس هر دو بازیکن را برای لحظاتی از زمین خارج و زمینه آشتی‌کنان آنها را فراهم کرد. هنگامی که سیدصالحی و نورمحمدی با هم دست دادند هواداران آنها را تشویق کردند.

* حدود 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.

* حمیدرضا علی‌عسگر هافبک مصدوم پرسپولیس با لباس شخصی در درفشی‌فر حاضر شد و چند دقیقه‌ای برای درمان به کلینیک رفت.

* پیش از آغاز تمرین طبق معمول هر روز دروازه‌بان‌های پرسپولیس زودتر از سایر بازیکنان تمرینات اختصاصی خود را شروع کردند.

* قاسم دهنوی هافبک مصدوم پرسپولیس که چند جلسه‌ای در تمرینات غایب بود از امروز پای به پای بازیکنان به تمرین پرداخت.

* در ابتدای این تمرین علی دایی چند دقیقه‌ای با محمد نوری به صحبت پرداخت.

*سرمربی پرسپولیس برخلاف روزهای گذشته لباس تمرین به تن کرد و عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت. دایی در چیدن موانع نیز حضوری پررنگ داشت.

* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز به دویدن، انجام حرکات کششی و پاسکاری تحت فشار پرداختند و پس از آن پاسکاری بلند و استارت‌های سرعتی در دستور کار آنها قرار گرفت. بعد از این آیتم شاگردان دایی در دو گروه حمله به دفاع را کار کردند؛ یک گروه زیر نظر علی دایی و یک گروه زیر نظر محمد دایی تمرین کردند. در این آیتم که با تذکرات و فریادهای بلند سرمربی پرسپولیس همراه بود بازیکنانی مانند عباس‌زاده، صادقیان و... در چندین نوبت مصدوم شدند که البته هیچ مشکلی خاصی پیش نیامد. در قسمت دیگری از این آیتم خلعتبری با صدای بلند به امید عالیشاه تذکر داد که این امر باعث شد بازیکن جوان پرسپولیس از خلعتبری ناراحت شود.

* قسمت دیگر تمرین امروز مربوط به انتقال توپ از حمله به دفاع بود. بازیکنان پرسپولیس در 4 گروه این تمرین را انجام دادند و فقط مهاجمان هدف این تیم به صورت ثابت مسئول گلزنی بودند.

* سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس چند دقیقه‌ای با علی دایی به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی پرسپولیس هم دقایقی در کنار زمین صحبت با تلفن همراه مشغول شد.

* تمرین چهارشنبه و پنجشنبه پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می‌شود. شاگردان دایی از ساعت 20 جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد تبریز خواهند بود.

[ چهارشنبه 92/6/20 ] [ 8:6 صبح ] [ جواد احمدی ]

-افشین اسماعیل‌زاده، یکی از سه ستاره‌ی جوان پرسپولیس بود که پیش از ستاره‌ی دیگر راهی پرتغال شد و در اردوی تیم بیرامار پرتغال حاضر شد. اسماعیل‌زاده روز گذشته در یک بازی دوستانه برای بیرامار پرتغال به میدان رفت و نخستین گل خود برای این تیم را به ثمر رساند تا در این دیدار بیرامار پرتغال سه بر 2 حریفش را شکست دهد.

به گزارش سایت گل، امیر مشیری سرپرست امور بین‌الملل و مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره‌ی وضعیت کنعانی و کمندانی برای پیوستن به باشگاه بیرامار نیز می‌گوید : "خوشبختانه مجوز خروج این دو بازیکن صادر شد و هفته‌ی آینده نیز این دو بازیکن برای پیوستن به بیرامار پرتغال به این کشور خواهند رفت."

این درحالی است که باشگاه راه‌آهن سورینت از عقد قرارداد کمندانی با پرسپولیس و به تبع آن باشگاه بیرامار شکایت کرده است و این انتقال را غیرقانونی می‌داند.


[ سه شنبه 92/6/19 ] [ 12:51 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>