سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

مانوئل ژوزه در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل داماش در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بعد از اینکه به‌خاطر تیم ملی بازی‌های لیگ ایران متوقف شد فردا دوباره این مسابقات را دنبال خواهیم کرد. ملی پوشان ما تنها 2 روز است که به ما اضافه شده‌اند و هماهنگی آنها با تیم امکان پذیر نیست. چون تعداد روزها کم است اما باید همین طور پیش برویم و نمی‌شود کاری کرد.

وی افزود: هدف ما این است که بهتر از گذشته باشیم. فردا باید در زمین چمن مصنوعی به میدان برویم و قطعا شرایط این بازی با چمن طبیعی فرق دارد. ما باید بهتر از قبل به میدان برویم.

مانوئل ادامه داد: در چند بازی گذشته چند امتیاز حساس را از دست دادیم و مقصر خودمان بودیم. قصد داریم تا شروعی دوباره داشته باشیم و با برد مقابل داماش می‌توانیم در بازی‌های آینده با خیال راحت به میدان برویم. ما باد بدانیم یک تیم اگر می‌خواهد برنده باشد باید از دقیقه اول تا آخر جنگنده به میدان برود. ما از بازیکنان نمی‌خواهیم که کارهای بزرگ کنند فقط دوست دارم که با روحیه جنگندگی در حد خودشان باشند. روحیه رقابت باید در تیم من بالا برود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: هدف من در بازی برابر داماش برد برای شروعی دوباره است و امیدوارم که بتوانم به خواسته خود که شاید سخت هم باشد برسم.

ژوزه در پاسخ به سوالی که آیا بازی در چمن مصنوعی برای شما فرقی با چمن طبیعی ندارد، گفت: بالاخره تیم حریف داخل خانه در همین چمن به میدان رفته و به این زمین عادت دارد. شاید دچار مشکل شویم چون ما عادت به بازی در این زمین نداریم. توپ تندتر حرکت می‌کند، تکل زدن چندان امکان پذیر نیست و خیلی از موارد دیگر. ما نمی‌توانیم درباره این موضوع بهانه بیاوریم و باید با شرایط کنار بیاییم.

وی درباره ساختار دفاعی پرسپولیس نیز گفت: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم اما بعضی‌ها در حد خودشان نیستند. با عجله فوتبال بازی می‌کنند نیاز به وقت داریم تا با آنها کار کنیم. ما روحیه بالا و جنگندگی بیشتری می‌خواهیم. متاسفانه در چند بازی گذشته روی اشتباهات خودمان گل خوردیم. در سه بازی گذشته شانس گل داشتیم اما نزدیم. ما باید در دفاع و حمله یک تیم باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی که چرا اسم برخی از بازیکنان بزرگ از ترکیب این تیم برای این بازی کنار گذاشته شده است، گفت: تصمیمات من تاکتیکی است. ما 30 بازیکن داریم که در هر بازی تعدادی از آنها اضافه هستند. مشکل بازیکن نداریم. مجبور هستم برای هر بازی فقط 18 بازیکن انتخاب کنم. شاید بازی بعدی لیست من تغییر کند. همه در تیم من شانس بازی دارند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که چرا با کی‌روش درباره برنامه‌های تیم ملی حرف نمی‌زنید، نیز گفت: نمی‌خواهم راجع به این مسئله صحبت کنم. من در مورد تیم ملی و برنامه هایش سکوت کردم اما 8 بازیکن من برای بازی با داماش آماده نیستند.

ژوزه افزود: من کاری به سن بالای بازیکنان ندارم گاهی اوقات یک بازیکن در سن 24 سالگی جزء بهترین‌هاست و یک بازیکن دیگر در سن 32 سالگی. این طرز بازی کردن است که یک بازیکن را ثابت می‌کند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: با بازیکنانی مثل نوری و بنگر هیچ مشکلی ندارم اما به خاطر مسائل تاکتیکی و تکنیکی بازیکنانم را انتخاب می‌کنم و لیستم را برای بازی‌ها می‌دهم. هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد. من به همه بازیکنان احترام می‌گذارم.

ژوزه دراین رابطه که آیا فکر می‌کنید تا انتهای فصل در پرسپولیس بمانید یا خیر نیز گفت: من تا آخر فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و می‌خواهم شرایط را عوض کنم. من با گذشته زندگی نمی‌کنم و همیشه سعی می‌کنم در دوران حال باشم. نتایج گذشته برای من و باشگاه خوب نیست اما می‌تواند تغییر کند.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره دربی 75 نیز گفت: همه چیز به نوبت. عجله نکنید. بعد از برد در بازی فردا به بازی مخصوص دربی توجه می‌کنیم . تجربه‌های زیادی در دربی دارم و می‌دانم بازی با استقلال یک دربی بزرگ است. می‌دانم که در چند وقت اخیر خوب نبودیم و با برد در بازی فردا شاید خیلی از چیزها عوض شود. بازیکنان من فقط باید فردا عصبی نباشند و با آرامش به برد مقابل داماش فکر کنند.


[ شنبه 91/5/28 ] [ 7:46 عصر ] [ جواد احمدی ]

کی وون جون که با حضور در تمرینات پرسپولیس توانسته نظر مسئولان این تیم را جلب کند سابقه بازی در تیم جوانان کره جنوبی را دارد.

به نقل از مرجع خبری پرسپولیس اگر مشکل تایید فدراسیون فوتبال حل شود پرسپولیسی ها با یک هافبک کره ای قرارداد امضا خواهند کرد.

وی که متولد 1987 کره جنوبی است 24 ساله است و پست تخصصی اش هافبک دفاعی است و قابلیت بازی در مرکز خط دفاعی را نیز دارا می باشد. 1 متر و 87 سانتی متر قد دارد.

فوتبال پایه خود را با ورود به مدرسه فوتبال سائوپائولو برزیل از سال 2002 آغاز کرده است.

فوتبال حرفه ای را از سال 2006 در تیم فیگورنزه برزیل آغاز کرده است. در این باشگاه اکثر مواقع برای تیم جوانان و تیم ب باشگاه به میدان رفت. سه سال برای فیگورنزه بازی کرده و سپس راهی تیم بزرگسالان ماکاسار اندونزی شده است.

دو فصل طی سال های 2011 تا 2012 برای ماکاسار بازی کرده و 40 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته است.

8 بازی ملی برای تیم جوانان کره جنوبی انجام داده است و پس از آن به تیم ملی دعوت نشده است.

معمولا در تیم های باشگاهی خود شماره 8 را بر تن می کند.کی وون در صورت امضای قرارداد با پرسپولیس چهارمین بازیکن خارجی تیم پرسپولیس پس از ایمون زاید ، روبرتو سوسا و نیلسون کوره‏‏ آ خواهد بود.


[ شنبه 91/5/28 ] [ 7:46 عصر ] [ جواد احمدی ]
تیم‌های پرسپولیس و داماش در هفته چهارم لیگ برتر فردا در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت. از همین رو کاروان پرسپولیس ساعت 11:35 امروز وارد رشت شد.

به گزارش فارس همزمان با حضور پرسپولیسی‌ها در رشت بارش شدید باران نیز در این استان شروع به باریدن کرد و همین موضوع بازیکنان پرسپولیس و ژوزه را غافلگیر کرد.

درحال حاضر هوای رشت بارانی است و تا 2 روز آینده از طریق هواشناسی استان بارش شدید باران پیش بینی شده است.

پرسپولیسی‌ها در بدو ورود به رشت با استقبال تعدادی از هواداران رو‌به‌رو شدند و سپس برای اسکان راهی هتل کاتوس شدند.

طبق برنامه کادر فنی، پرسپولیسی‌ها امروز یک جلسه تمرین را در رشت برگزار خواهند کرد.

[ شنبه 91/5/28 ] [ 4:35 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ برنامه هفته پنجم مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال از سوی سازمان لیگ به شرح ذیل اعلام شد:

جمعه 27 مرداد ماه 1391

فولاد خوزستان - مس کرمان - ساعت 22 - تختی اهواز

صبای قم - مقاومت سپاسی - ساعت 22 - یادگار امام (ره) - قم

آلومینیوم هرمزگان - راه آهن - ساعت 22 - بندرعباس- هرمزگان

سپاهان - سایپا - ساعت 22 - فولاد شهر اصفهان

نفت تهران - پیکان - ساعت 22 - دستگری تهران

یکشنبه 29 مرداد ماه 1391

داماش گیلان - پرسپولیس - ساعت 19:10 - شهید عضدی رشت

استقلال - ملوان - ساعت 21:30 - آزادی تهران

گهر درود - ذوب آهن - ساعت 19:10- انقلاب-کرج

تراکتورسازی - صنعت نفت آبادان - ساعت 19:40 - یادگار امام (ره) - تبریز


[ چهارشنبه 91/5/25 ] [ 9:46 عصر ] [ جواد احمدی ]

  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ برنامه هفته پنجم مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال از سوی سازمان لیگ به شرح ذیل اعلام شد:

    جمعه 27 مرداد ماه 1391

    فولاد خوزستان - مس کرمان - ساعت 22 - تختی اهواز

    صبای قم - مقاومت سپاسی - ساعت 22 - یادگار امام (ره) - قم

    آلومینیوم هرمزگان - راه آهن - ساعت 22 - بندرعباس- هرمزگان

    سپاهان - سایپا - ساعت 22 - فولاد شهر اصفهان

    نفت تهران - پیکان - ساعت 22 - دستگری تهران

    یکشنبه 29 مرداد ماه 1391

    داماش گیلان - پرسپولیس - ساعت 19:10 - شهید عضدی رشت

    استقلال - ملوان - ساعت 21:30 - آزادی تهران

    گهر درود - ذوب آهن - ساعت 19:10- انقلاب-کرج

    تراکتورسازی - صنعت نفت آبادان - ساعت 19:40 - یادگار امام (ره) - تبریز


[ چهارشنبه 91/5/25 ] [ 5:19 عصر ] [ جواد احمدی ]

رویانیان با وجود خرید چند بازیکن میلیاردی، همچنان دنبال بمب نهایی نقل و انتقالات است تا جواب فتح الله زاده که در روزهای پایانی جواد نکونام را خریداری کرده بود، بدهد.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و  به نقل از تابناک ،جالب اینجاست نه بازیکنان میلیاردی پرسپولیس و نه جواد نکونام تا اینجای فصل عملکرد خوبی نداشته اند اما رقابت میلیاردرها یک سورپرایز جدید خواهد داشت. گفته می شود رویانیان قصد دارد با آوردن مسعود شجاعی ستاره 28 ساله اوساسونا آخرین شاه ماهی خود در نقل و انتقالات را صید کند.

شجاعی به تازگی از بند مصدومیت رها شده و قرار است فصل آینده بعد از پونال کاپیتان دوم اوساسونا باشد. او در بازی های فصل پیش تیمش بازی های بسیار خوبی ارائه داده و بعید است مندیلی بار، سرمربی اوساسونا، حاضر شود ستاره مورد علاقه خود را واگذار کند.

رویانیان تلاش برای خرید شجاعی را رد نکرده و به نظر می رسد این تلاش بی ربط با خبر جدایی احتمالی نوری در نیم فصل و رفتن فانتزیست پرسپولیسی ها به لیگ امارات نباشد. البته مسعود شجاعی هم از الشارجه امارات پیشنهاد دارد اما در صورتی که رویانیان بخواهد این بازیکن را به ایران بیاورد، بعید است با مشکل مالی مواجه شود.

با وجود این، برای حضور شجاعی در ایران 3 مشکل بزرگ وجود دارد.

اول اینکه اوساسونا برخلاف نکونام قصد از دست دادن شجاعی را ندارد و روی کیفیت بالای این بازیکن برای فصل آینده برنامه ریزی کرده است.

دوم اینکه مدیران اوساسونا در جواب پیشنهادها برای هافبک شماره 8 خود، مبلغ بسیار بالایی برای رضایتنامه شجاعی درخواست کرده اند.

شجاعی با حدود 6 میلیون یورو به اوساسونا پیوست و برای جدایی او حداقل نیمی از این مبلغ باید به باشگاه اسپانیایی او پرداخت شود. سومین مشکل هدف رویانیان برای خرید بازیکنی بزرگتر از نکونام است. شجاعی شاید از نکونام آماده تر باشد اما مدیرعامل پرسپولیس دنبال یک نام بسیار بزرگ می گردد و به همین دلیل احتمالا سراغ بازیکنان خارجی بسیار معروف تر از شجاعی و نکونام خواهد رفت.

خریدی که احتمالا در خط هافبک خواهد بود و تا هفته های آینده به این تیم اضافه می شود. رویانیان در خط دفاع و حمله بازیکنانی مثل انصاری فرد، حسینی، بنگر، ماهینی، پولادی و قاضی را به خدمت گرفت و فقط در خط هافبک از خرید بازیکنان بزرگ ناکام بود و مجبور شد به سوسا رضایت بدهد.

به نظر می رسد یک جای خالی پرسپولیس برای بازیکنان آزاد، فرصتی برای رویانیان به حساب می آید تا عدم موفقیت در خرید یک هافبک بزرگ و صید نکونام توسط فتح الله زاده را یکجا جبران کند.

انتقال شجاعی به پرسپولیس عملی است؟

آلبرت: در صورتی که باشگاه اوساسونا مسعود را بازیکن آزاد اعلام کند، این انتقال عملی است

آلبرت گریگوریان، عضو کمیته برگزاری مسابقات گفت فقط در صورتی که اوساسونا شجاعی را بازیکن آزاد اعلام کند این انتقال عملی می شود: «فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران تمام شده است و بنابراین طبق قوانین فیفا فقط دو بازیکن آزاد تا نیم فصل می توانند با این تیم قرارداد امضا کنند. مسعود با اوساسونا قرارداد دارد و به همین دلیل این انتقال عملی نیست.

با این حال هنوز مهلت نقل و انتقالات اسپانیا به پایان نرسیده است و اگر آنها مسعود را بازیکن آتزاد اعلام کنند این انتقال می تواند انجام شود. در غیر این صورت پرسپولیس نمی تواند قراردادی با این بازیکن منعقد کند و آنها باید تا پایان نیم فصل اول صبر کنند.»


[ چهارشنبه 91/5/25 ] [ 2:17 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هواداران پرسپولیس می توانند از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به صورت آنلانی کمک های نقدی خود را به دست زلزله زدگان آذربایجان شرقی برسانند.

    برای کمک آنلاین کلیک کنید.


[ چهارشنبه 91/5/25 ] [ 1:31 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ بازیکن خارجی پرسپولیس تا پایان هفته در تهران حاضر خواهد شد. پرسپولیس سه بازیکن خارجی را در نظر داشت که فیلم بازی های آنها در اختیار مانوئل ژوزه قرار گرفت.

سرمربی پرسپولیس یکی از بازیکنان را ترجیح داده است که ظرف دو، سه روز آینده به تهران سفر خواهد کرد.


[ سه شنبه 91/5/24 ] [ 1:29 عصر ] [ جواد احمدی ]

بازیکن خارجی پرسپولیس تا پایان هفته در تهران حاضر خواهد شد. پرسپولیس سه بازیکن خارجی را در نظر داشت که فیلم بازی های آنها در اختیار مانوئل ژوزه قرار گرفت.
سرمربی پرسپولیس یکی از بازیکنان را ترجیح داده است که ظرف دو، سه روز آینده به تهران سفر خواهد کرد.


[ سه شنبه 91/5/24 ] [ 1:12 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • محمد رویانیان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: ما برای تقویت تیم و حضور مقتدرانه در رقابت های لیگ برتر هر اقدامی که مورد نیاز باید را انجام می دهیم و بر همین اساس طی روزهای آتی با دو هافبک خارجی و ایرانی قرارداد می بندیم. در این باره اقدامات لازم انجام شده و هیچ مشکلی نیز وجود ندارد.

    محمد رویانیان درباره نشست خود با بازیکنان پرسپولیس که شب گذشته در هتل آزادی برگزار شد، گفت: قبلا گفته بودم که نشست هایی با بازیکنان خواهیم داشت. دیشب نیز در فضایی صمیمی مسائل مهمی را با بازیکنان در میان گذاشتیم.

    رویانیان تصریح کرد: موارد مختلفی مطرح شد اما به طور کلی باید بگوئیم ما انتظارات به حق هواداران را به بازیکنان متذکر شده و گوشزد کردیم که در چه تیمی بازی کرده و پیراهن چه تیمی بر تن کرده و مردم چه انتظاری از این تیم پر مهره دارند.

    رویانیان در پایان گفت: البته هشت ملی پوش پرسپولیس در این نشست حضور نداشتند که پس از بازگشت تیم ملی از اردوی مجارستان، نشست ویژه ای نیز با آنها خواهیم داشت.


[ سه شنبه 91/5/24 ] [ 12:56 صبح ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>