سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 

  تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر در دیداری تدارکاتی به مصاف برق شیراز رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

پرسپولیس که در این دیدار به احترام زلزله‌زدگان آذربایجان با لباس مشکی به میدان رفته بود در هر دو نیمه برتر از حریف نشان داد و توپ و میدان را در اختیار داشت.

گل‌های پرسپولیس در دقایق 60 توسط هادی نوروزی و 67 توسط ایمون زاید به ثمر رسید.

حاشیه‌های اولیه این بازی را در اینجا بخوانید و حاشیه‌های اواخر بازی را در زیر می‌خوانید:

* مهدی شیری بازیکن برق پس از اینکه در دقیقه 70 از بازی بیرون رفت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

* پس از اینکه زاید گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند، هواداران به شدت او را تشویق کردند و شعارهایی علیه استقلالی‌ها سر دادند.

* در دقایق پایانی بازی داستانی جای نیلسون را در درون دروازه پرسپولیس گرفت. هواداران پس از اینکه نیلسون از زمین بازی بیرون رفت او را مورد تشویق قرار دادند.

* واکنش هواداران هنگام حرکات سامان آقازمانی در نوع خود جالب بود. وقتی این بازیکن صاحب توپ می‌شد، بازیکنان با فریادهایی از او درخواست می‌‌کردند توپ را زودتر پاس بدهد و وقتی این کار را می‌کرد او را تشویق می‌کردند.

* عکس بزرگی از مهدوی‌کیا در ورزشگاه نصب شده بود که روی آن نوشته شده بود:" افتخار اراکی‌ها، مهدی مهدوی‌کیای بزرگ."

خبرگزاری فارس: پرسپولیس مقابل برق شیراز به برتری رسید/بازی با پیراهن مشکی

 


[ سه شنبه 91/5/24 ] [ 12:47 صبح ] [ جواد احمدی ]

با تصمیم ژوزه مانوئل بازیکن سابق تیم سابق داماش گیلان به پرسپولیس پیوست.


مسئولان باشگاه پرسپولیس برای رفع چند نقطه از ضعف‌های تیم فوتبال خود مجددا دست به جذب چند بازیکن جوان زده‌اند.

از همین رو با تصمیم مانوئل ژوزه، فرشاد احمد زاده بعد از ظهر امروز با عقد قرار داد 3 ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

این بازیکن سابقه حضور در تیم فوتبال داماش گیلان را دارد و جزو سهمیه زیر 23 سال پرسپولیس محسوب می‌شود.


فرشاد احمدزاده به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست

 


[ یکشنبه 91/5/22 ] [ 10:29 صبح ] [ جواد احمدی ]
  • محسن بنگر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران از ما حرف نمی خواهند عمل می خواهند. اوضاع هم اینطور نمی ماند و من هم تصمیم گرفته ام تا پرسپولیس به مکان های بالای جدول نرسد، دیگر صحبت نکنم. این روزها به زحمت می توانم بخندم. در تمرینات هم، اینطور است. در این شرایط تا پرسپولیس بالای جدول نیاید مصاحبه ای از من نخواهید دید.


[ شنبه 91/5/21 ] [ 2:27 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ محمد رویانیان کسب مدال نقره را به دو ورزشکار کشورمان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد، افتخارآفرینی های ورزشکاران کشورمان در تاریخ رقابت های المپیک بی سابقه بوده و ادامه داشته باشد.

متن پیام محمد رویانیان به شرح ذیل می باشد:

مدال آوران افتخار آفرین تکواندو و کشتی آزاد ایران

آقایان محمد باقری معتمد و صادق گودرزی

کسب مدال نقره در رقابت های تکواندو و کشتی آزاد رقابت های المپیک 2012 لندن را صمیمانه به شما، خانواده محترمتان، مربیان تیم ملی، مسئولان فدراسیون های تکواندو و کشتی و جامعه ورزش کشورمان تبریک می گویم.

شایستگی شما بار دیگر به اثبات رسید و امیدواریم افتخارآفرینی های ورزشکاران ایران در المپیک همچنان ادامه داشته باشد. اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاد کردن دل میلیون ها ایرانی نعمت بزرگی است که خداوند به شما هدیه کرده است. سلامت و موفقیت روزافزون شما آرزوی ماست.

بدینوسیله از طرف خودم و به نیابت هواداران میلیونی پرسپولیس، این افتخار آفرینی های به یاد ماندنی و تاریخی را به شما تبریک گفته و امیدواریم در این ایام پربرکت شاهد درخشش دیگر ورزشکاران ایرانی در المپیک لندن باشیم.

محمد رویانیان

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس



[ شنبه 91/5/21 ] [ 2:7 عصر ] [ جواد احمدی ]

مربی اول تیم فوتبال برق شیراز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در یک ماه و نیم گذشته، بیش از 400 بازیکن از استان فارس و استان های همجوار مورد آزمون قرار گرفته و اکنون 25 نفر به مرحله گزینشی که در اردوی کردان برگزار می شود، انتخاب شده اند.

وحید رضایی بیان داشت: در این اردو که زیر نظر اصغر شرفی سرمربی باشگاه برق شیراز برگزار می شود، پس از انجام تمرینات تخصصی و چند بازی تدارکاتی، بازیکنان مورد نظر انتخاب می شوند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: چند بازیکن با تجربه و لیگ برتری نیز در مدت اردو به جمع افزوده می شوند تا پس از انجام آزمون های مربوطه در صورتیکه بتوانند نظر کادر فنی را جلب کنند با آنها قرارداد خواهیم بست.

وی گفت: در کنار چند بازیکن آماده و با تجربه در پست های مختلف، سعی داریم بیشتر از بازیکنان جوان در مسابقات فصل جاری پیش رو استفاده کنیم.ک/3


[ جمعه 91/5/20 ] [ 10:2 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: دسترسی به رئیس جمهور محترم به واسطه همکاری با دولت برای بنده مقدورتر است و خوشحالم که آقای فتح اله زاده با رئیس جمهور دیدار داشته و توانسته مشکلات باشگاه خود را با آقای احمدی نژاد در میان بگذارد.

    رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا شما امکان ملاقات فتح اله زاده با رئیس جمهور را فراهم کرده اید، گفت: بنده اگر هم بستر چنین ملاقاتی را فراهم کرده باشم خوشحالم و امیدوارم نیازهای این دو باشگاه در زمینه برخی مسائل با این ملاقات ها برطرف شود.

    رویانیان تصریح کرد: امیدوارم مسئولان ذیربط از جمله بانک مرکزی و وزارت ورزش و جوانان در پرداخت اعتبارات این دو باشگاه، تامین بودجه و ارائه تسهیلات، همکاری لازم را داشته باشند.


[ جمعه 91/5/20 ] [ 8:7 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ سرخپوشان پس از دیدار برابر تیم نیروی زمینی، تمرین جمعه خود را در مجموعه ورزشی درفشی فر و زیر نظر کادر فنی برگزار می کنند.

این در حالی است که تمرین آدینه پرسپولیس پشت درهای بسته و بدون حضور اصحاب رسانه و هواداران انجام خواهد شد.

 


[ جمعه 91/5/20 ] [ 5:21 عصر ] [ جواد احمدی ]

جعفر کاشانی، مشاورعالی فنی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مسئولیت جدید خود در این باشگاه و وضعیت فعلی تیم پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق به مهر گفت: برای ارتقای سطح فرهنگی و فنی پرسپولیس همه پیشکسوتان و نخبگان باشگاه باید با یکدیگر تعامل و همدلی داشته باشند. با این اوصاف هر کسی در باشگاه پرسپولیس جایگاه خودش را دارد و من نیامده‌ام جای کسی را بگیریم.

وی در همین خصوص افزود: علی پروین، رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بوده، سایر اعضای کمیته فنی نیز با علاقه و جدیت خاصی پیگیر امور فنی تیم هستند و نظرات خود را به مدیرعامل باشگاه انتقال می‌دهند. بنابراین در چنین شرایطی فکر نمی‌کنم که تداخلی بین مسئولیت جدید من و کمیته فنی باشگاه وجود داشته باشد.

مشاورعالی فنی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس با توجه به هواداران پرشور و بی‌شماری که دارد فقط یک باشگاه فوتبال نیست بلکه روی فرهنگ جامعه تاثیرگذار است، بنابراین پرداختن به اموری که باعث ارتقای سطح فرهنگ هواداران حاضر در ورزشگاه شود، اهمیت زیادی دارد.

وی در خصوص نتایج اخیر تیم پرسپولیس و به ویژه دو شکست خانگی این تیم در چهارهفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: در این فصل 14 بازیکن جدید به تیم پرسپولیس آمده‌اند که هرکدام از آنها دیدگاه‌ها و فرهنگ‌های متفاوتی با یکدیگر دارند. "مانوئل ژوزه" نیز مدت زیادی نیست که کار خود را با تیم پرسپولیس شروع کرده و هنوز نتوانسته که ارتباط معنوی و عاطفی با بازیکنان تیم برقرار کند.

وی در واکنش به این موضوع که "هواداران باتوجه به بازیکنانی که تیم پرسپولیس جذب کرده و حضور مانوئل در این تیم انتظار قهرمانی از این تیم دارند"، تاکید کرد: آیا نامم بازیکن هرچقدر هم که بزرگ باشد به تنهایی می‌تواند کاری کند یا عملکرد بازیکنان درون زمین نتیجه را تعیین می‌کند؟ آیا عملکرد بازیکنان پرسپولیس با نام‌هایی که آنها دارند تطابق دارد؟

کاشانی تاکید کرد: همانطور که گفتم یکی از دلایل اصلی ناکامی‌های اخیر تیم پرسپولیس این است که هنوز رابطه معنوی و عاطفی قوی بین سرمربی و بازیکنان تیم برقرار نشده است. البته برقراری این ارتباط نیاز به زمان بیشتری داشته و حل خواهد شد.

این پیشکسوت پرسپولیس افزود: یکی دیگر از دلایل ناکامی‌های اخیر پرسپولیس مربوط به فرهنگ بازیکنان تیم است. آنها هنوز متوجه نشده‌اند که چه پیراهنی را برتن کرده‌اند و در گذشته چه بازیکنانی با این پیراهن بازی می‌کردند. بازیکنان باید بدانند که چه مسئولیت سنگینی در پرسپولیس بر دوش آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه مسائل حاشیه‌ای تیم پرسپولیس باید کم شود، گفت: آرزوی اصلی من قهرمانی پرسپولیس دررقابت‌های لیگ برتر نیست چون بارها پرسپولیس قهرمانی‌های مختلف را در طول تاریخ کسب کرده است. آرزوی من این است که پرسپولیس هرچه سریع‌تر به باشگاه تبدیل شود تا در آن نیروهای جوان زیر نظر نخبگان و بزرگان باشگاه در مکتب پرسپولیس تربیت شوند


[ جمعه 91/5/20 ] [ 3:57 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ سرخپوشان امروز در غیاب هشت بازیکن ملی پوش خود در ورزشگاه درفشی فر میزبان تیم نیروی زمینی بودند و با گل های ایمون زاید، مهرزاد معدنچی و روح ا... سیف الهی با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسیدند.

    پرسپولیس در نیمه اول با این ترکیب وارد زمین شد: نیسلون، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، مهدی مهدوی کیا، حمیدرضا علی عسگری، مهرزاد معدنچی، غلامرضا رضایی، سعید قدمی، میثم نقی زاده، ایمون زاید و جواد کاظمیان.

    سرخپوشان در دقایق ابتدایی بازی (دقیقه 2) اولین گل این دیدار را دریافت کردند. در دقیقه 15 ایمون زاید بازی را به تساوی کشاند و در ادامه در دقیقه 30 تیم نیروی زمینی گل برتری را به ثمر رساند و بازیکنان پرسپولیس با در دست گرفتن بازی در دقایق پایانی نیمه اول توسط  مهرزاد معدنچی به گل مساوی دست یافتند و دو تیم با تساوی دو بر دو به رختکن رفتند.

    مانوئل ژوزه در نیمه دوم دست به تغییرات زیادی زد و سرخپوشان را با این ترکیب روانه زمین کرد: امیر عابدزاده، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، سامان آقازمانی، افشین اسماعیل زاده، محمدرضا خانزاده، امیر حسین فشنگچی، هادی نوروزی، سعید قدمی، روح ا... سیف الهی و ایمون زاید.

    روح ا... سیف الهی بازیکن جوان و تند و تیز سرخپوشان که در دقیقه 55 به جای میثم نقی زاده به زمین رفته بود، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت و در دقیقه 88 نیز گل برتری سرخپوشان را وارد دروازه میهمان کرد. این دیدار دوستانه در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

    نکته قابل توجه در این دیدار عملکرد بازیکنان جوان پرسپولیس بود که نظر مانوئل ژوزه را نیز جلب کرده بود.

    مجتبی کرمانی مقدم و حمید درخشان نظاره این دیدار بودند. ضمن اینکه حسن شیرمحمدی بازیکن اسبق سرخپوشان که در کادر فنی تیم نیروی زمینی حضور دارد، شاهد این بازی بود.


[ جمعه 91/5/20 ] [ 12:19 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ با توجه به اینکه رقابت های رده پایه تهران در ماه مبارک رمضان تعطیل شد. تیم های پرسپولیس از این فرصت برای آماده سازی بهتر خود بهره گرفته اند. نونهالان پرسپولیس تا پایان این هفته برنامه های بدنسازی خود را دنبال می کنند و کادر فنی در نظر دارد، هفته آینده اردوی دو، سه روزه ای را تدارک ببیند. نونهالان پرسپولیس روز سوم شهریور در چارچوب بازی های تهران در ورزشگاه شهید فکوری به مصاف ذوب آهن می رود.

نوجوانان پرسپولیس هم که باید در همین روز برابر پارسه قرار بگیرد، در حال انجام بازی های دوستانه است. سعید تهرانی نژاد فقط 4 روز به بازیکنان خود استراحت داد اما در پایان تعطیلات حساس ترین بازی متعلق به جوانان پرسپولیس خواهد بود.

آنها ساعت 16 روز دوم شهریور ماه برابر استقلال قرار می گیرند. مجید پروین سرمربی تیم، ابراز امیدواری می کند که شاگردانش یک روز قبل از دربی لیگ برتر در این بازی به پیروزی برسند.


[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 7:13 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>