baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: خداحافظی مجیدی از تیم ملی شاهکار بود.



علی پروین در مورد برنامه شب گذشته 90 اظهار داشت: در این زمینه حرف نمی‌زنم و پرسپولیس به آرامش نیاز دارد و تمرکزمان باید بر روی تیم باشد تا تیم نتیجه بگیرد و دل هواداران شاد شود. شرایط تیم خوب است بعد از برد در دیدار با فجر وضعیت خوبی داریم و امیدوارم هواداران همچنان از این تیم حمایت کنند و پا پس نکشند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در جدول لیگ کم کم بالا می‌آید و به صدر نزدیک می‌شود. البته ما پیروزی برابر فجر را فراموش کرده‌ایم و به بازی آینده فکر می‌کنیم. استیلی و بازیکنان پرسپولیس پتانسیل بالایی دارند. تمام بازی‌ها برای ما سخت است و بازی آسان نداریم و باید برابر تمام تیم‌ها قدرتمندانه بازی کنیم.

پروین در مورد خداحافظی مجیدی از تیم ملی گفت: ترکیب فرهاد مجیدی و علی کریمی در تیم ملی خیلی خوب بود اما مجیدی شاهکار کرد که به خاطر جوانان از تیم ملی کنار کشید و خیلی خوب است که فوتبالیست در اوج چنین کاری بکند کار مجیدی قابل تقدیر بود.

پروین با اشاره به گلزنی علی کریمی برابر فجر سپاسی گفت: وقتی علی کریمی گل زد بعد از مدت‌ها یک متر از خوشحالی به هوا پریدم.


[ چهارشنبه 90/7/6 ] [ 11:32 صبح ] [ جواد احمدی ]

کاپیتان استقلال گفت:‌ در شرایطی که بازی خوبی را انجام ندادیم، توانستیم از حداقل موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و پیروز شویم.
فرهاد مجیدی در پایان بازی استقلال و سایپا درباره این دیدار گفت: بازی زیاد خوب نبود. سایپا بسته بازی می‌کرد، اما ما توانستیم از حداقل موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و پیروز شویم. امروز نشان دادیم که تیم ما شخصیت قهرمانی دارد و با اینکه نتوانستیم بازی خوبی را ارائه بدهیم پیروز میدان شدیم و این نشان می‌دهد که تیم ما شخصیت قهرمانی دارد.

وی درباره درگیری‌اش با عباس محمدرضایی، بازیکن سایپا گفت: مسئله خاصی نبود. فقط زمانی که بازیکن آن‌ها روی زمین افتاده بود، توپ دست خود سایپایی‌ها بود، اما به بیرون نزدند.

مجیدی درباره تیم سایپا گفت: سایپا تیم جوان و دونده‌ای بود، اما بسته بازی می‌کرد. هفته پیش برابر پرسپولیس بازی سنگینی را انجام داده بودیم و بازیکنان ما کمی خسته شده بودند.

مجیدی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود، سه ماه است استقلالی‌ها حقوق نگرفته‌اند گفت: سه ماه نبوده است بلکه 6 ماه است. در استقلال این مسئله طبیعی است و ما به آن عادت کرده‌ایم. ان‌شاءالله فتح‌الله زاده این مشکل را حل می‌کند.

 


[ چهارشنبه 90/7/6 ] [ 11:30 صبح ] [ جواد احمدی ]

 تیم فوتبال پرسپولیس برابر فجرسپاسی پیروز شد.  دیدار دو تیم فجرسپاسی و پرسپولیس از ساعت 18:30 در ورزشگاه حافظیه و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد و با برتری 2 بر یک سرخپوشان خاتمه یافت.وحید هاشمیان در دقیقه 70 و علی کریمی در دقیقه 90 برای پرسپولیس گلزنی کردند.ایوب کلانتری نیز در دقیقه 78 گل فجرسپاسی را به ثمر رساند. به این ترتیب پرسپولیس به دومین برد خود در لیگ برتر یازدهم رسید. علی کریمی کاپیتان پرسپولیس لحظاتی پیش از گلزنی بر سر بازیکنان پرسپولیس فریاد کشید و ظاهرا فریادهای کاپیتان جواب داد و سرخپوشان در حافظیه سوخت‌گیری کردند و با 5 رده صعود به رده دهم جدول رسیدند.علیرضا فغانی داور مسابقه به مهدی رجب‌زاده از فجر و علی کریمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.پرسپولیس پیش از این بازی با شش امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار داشت و فجر 9 امتیازی در رده دهم است. ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی، شیث رضایی، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی،  مجتبی شیری، حمید علی عسگر( از دقیقه 68 وحید هاشمیان)، مازیار زارع، حسین بادامکی، علی کریمی، محمد نوری( از دقیقه 82 هادی نوروزی) و غلامرضا رضاییسرمربی: حمید استیلی ترکیب فجرسپاسی: سیروس سنگچولی، علیرضا جلیلی، محمدرضا پورمحمد، یونس شاکری، محمد حیدری، رضا حقیقی، مهرداد کریمیان، محمد جوکار، مهدی رجب‌زاده (4+90 و حید نعمتی)، محمد مهدی نظری( از دقیقه 46 ایوب کلانتری)، خالد شفیعیسرمربی: علی اصغر کلانتری


[ چهارشنبه 90/7/6 ] [ 11:29 صبح ] [ جواد احمدی ]

این اسطوره آرژانتینی این بار خیلی سریع به خاطر کاری که انجام داده بود، عذرخواهی کرد.


 دیه گو مارادونا، سرمربی الوصل امارات، بار دیگر خبرساز شد. او یک هوادار را به خاطر دست زدن به بنری که از روی نوه اش به او اهدا شده بود، با لگد زد.

روی این بنر نوشته بود:" پدربزرگ، من همیشه در کنار تو هستم. دوستت دارم. بنجامین."

اما این اسطوره آرژانتینی این بار خیلی سریع به خاطر کاری که انجام داده بود، عذرخواهی کرد:" من احساساتی هستم. این طبیعت من است. من چه به عنوان مربی و چه به عنوان بازیکن همین طور بودم. بعضی مواقع احساس می کنم بازیکن الوصل هستم.

این بنر پیامی از طرف نوه و دخترم در منچستر بود. این به آن معناست که من هرجایی باشم، آنها از من حمایت می کنند. من از آن هوادار عذرخواهی می کنم. من تنها می خواستم آن بنر دیده شود."

[ جمعه 90/7/1 ] [ 10:7 عصر ] [ جواد احمدی ]

اتفاقی که برای تیم ملی سوریه پس از استفاده از جرج مورات رخ داده ، سبب شده تا فدراسیون ایران به محض دعوت از بازیکن ایرانی تیم وولفسبورگ که سابقه بازی ملی با پیراهن تیم های ملی پایه آلمان را دارد ، از فیفا استعلام کند و خواهان صدور مجوز های لازم در این زمینه شود. این البته تمام قصه نیست و این بازیکن مشکلات دیگری را هم برای حضور در تهران دارد. دژاگه در دیدار و تماس با کارلوس کروش برای همراهی تیم ملی اعلام آمادگی کرده اما او که متولد تهران است و سال ها قبل از کشور خارج شده ، حالا و از سن 16 سالگی اش ، مشمول شناخته می شود و باید حداقل دوره آمادگی دفاعی را در کشور سپری کند تا بتواند با پرداخت هزینه خرید خدمت ، کارت معافیت دریافت کند. این مشکل سبب می شود تا مسئولان تیم ملی قبل از حضور بازیکن تیم وولفسبورگ در تهران به فکر حل مشکل باشند و در رایزنی با سازمان نظام وظیفه سعی کنند شرایطی را ترتیب دهند تا او بتواند کارت معافیت از خدمت بگیرد و با ورود به تهران ، ممنوع الخروج نشود.
108


[ جمعه 90/7/1 ] [ 10:4 عصر ] [ جواد احمدی ]
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اقدامی جالب به بازیکنان و کادر فنی به عنوان هدیه کارت سوخت 500 هزار تومانی پرداخت کرد.
آفتاب: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اقدامی جالب به بازیکنان و کادر فنی به عنوان هدیه کارت سوخت 500 هزار تومانی پرداخت کرد. 

محمد رویانیان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس روز گذشته در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد.

اما وی در اقدامی جالب و غیرمنتظره پس از جلسه‌ای با کادر فنی به هرکدام از بازیکنان و کادر فنی 500 هزار تومان کارت هدیه داد که می‌توان برای تهیه بنزین از آن استفاده کرد.

پرسپولیسی‌ها با این کارت می‌توانند هم از سوخت بنزین استفاده کنند و هم می‌توانند آن را نقدا از عابرین بانک دریافت کنند.

این کارت هدیه‌ها امروز از سوی کادر فنی به بازیکنان داده شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی روز یکشنبه در شیراز در چارچوب هفته ششم به میدان خواهند رفت.

کد مطلب :


[ جمعه 90/7/1 ] [ 10:2 عصر ] [ جواد احمدی ]

بازیکن پرسپولیس می گوید که شرایط این تیم خوب است و آنها برای شکست دادند سپاسی به شیراز می روند.

جواد کاظمیان که پس از داربی کمتر موبایل خود را جواب می داد در مورد انتخاب سردار رویانیان به عنوان مدیر عامل جدید سرخپوشان می گوید:«راستش من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد مدیریت نظر بدهم.چون فکر می کنم نه تنها من بلکه بقیه بازیکنان هم نباید در این امر صحبت کنند چون این یک امر تخصصی است.»
او این را می گوید و ادامه می دهد:«فقط امیدوارم پرسپولیس بتواند با این مدیر عامل جدید موفق شود و جایگاه این تیم از وضعیت موجود خارج شود.شرایط تیم پرسپولیس در حال حاضر بهتر است و آماده هستیم که در شیراز به مصاف تیم سپاسی برویم.امیدوارم بتوانیم شکست هفته قبل مقابل استقلال را با پیروزی مقابل فجر جبران کنیم.»

کاظمیان در مورد کارت سوخت 500 هزار تومانی و هدیه ای که مدیر عامل جدید به آنها داده است می گوید:«من نمی دانم این خبر ها از کجا می آید.کدام کارت سوخت 500 هزار تومانی؟اگر هم داده اند که من نگرفته ام.»

251 43


[ جمعه 90/7/1 ] [ 10:2 عصر ] [ جواد احمدی ]

تمرین روز پنجشنبه سرخپوشان از ساعت 10:10 در زمین صنایع دفاع، زیر نظر کادر فنی، مدیر عامل و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان مدیر عامل این باشگاه، به همراه علی پروین عضو هیات مدیره، در تمرین امروز سرخپوشان حضور یافتند و پس از نظاره تمرینات این تیم، با کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کردند.

رویانیان و علی پروین در خصوص بازی روز یکشنبه برابر مقاومت سپاسی، از کادر فنی و بازیکنان خواستند با تمام وجود برای برتری در این دیدار تلاش کنند و با یک برد در هفته هشتم، دل هواداران را شاد کنند.


[ جمعه 90/7/1 ] [ 9:58 عصر ] [ جواد احمدی ]

کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران، اسامی 45 بازیکن را قبل از بازی با بحرین در حالی اعلام کرد که سهم پرسپولیس در این فهرست، 11 ملی پوش است.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اسامی 45 نفره تیم ملی برای آمادگی و حضور بازیکنان در اردوی پیش از دیدار با تیم بحرین از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی در حالی اعلام شد که نام 11 بازیکن تیم پرسپولیس در این فهرست به چشم می خورد. ضمن اینکه  این فهرست جهت اطلاع بازیکنان و کسب آمادگی حضور در اردوی تیم ملی است که روز نهم مهرماه از میان این 45 نفر، 23 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت خواهند شد.

اسامی اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی ایران به شرح می باشد:

دروازه بانان: علیرضا حقیقی، سید مهدی رحمتی، شهاب گردان و وحید طالب لو.

مدافعان: محمد نصرتی، خسرو حیدری، میلاد فخرالدینی، حسین ماهینی، احسان حاج صفی، مهرداد جماعتی، پژمان منتظری، هادی عقیلی، حنیف عمران زاده، محمد منصوری، مهرداد پولادی و سید جلال حسینی.

هافبک ها: علی کریمی، حسین بادامکی، محمد نوری، مازیار زارع، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، قاسم حدادی فر، پژمان نوری، محسن مسلمان، میثم بائو، ایمان مبعلی و مجتبی جباری.

مهاجمان: غلامرضا رضایی، جواد کاظمیان، هادی نوروزی، مهرداد اولادی، حمید رضا علی عسگری، میلاد میداودی، اشکان دژاگه، محمد نزهتی، محمد رضا خلعتبری، آرش افشین، میلاد زنید پور، مسعود شجاعی، سعید دقیقی، کریم انصاری فرد، محمد قاضی و فرهاد مجیدی.

گفتنی است؛ اردوی بعدی تیم ملی برای دیدار با بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 از روز دهم مهرماه تشکیل می شود. ضمنا دیدار تیم های ملی ایران و بحرین ساعت 18.30 روز 19 مهر ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


[ جمعه 90/7/1 ] [ 9:57 عصر ] [ جواد احمدی ]

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته هشتم در حالی اعلام شد که فغانی قضاوت دیدار پرسپولیس و مقاومت سپاسی را بر عهده خواهد داشت.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) را بشرح ذیل اعلام کرد:

یکشنبه سوم مهر

مقاومت سپاسی – پرسپولیس (ورزشگاه حافظیه شیراز) ساعت 18:30

داوران: علیرضا فغانی-محمدرضا ابوالفضلی-حسین خانبان-محمد کمانی-ناظر: عبود سنگاشکن 

داماش گیلان – راه آهن (ورزشگاه عضدی رشت) ساعت 17:30

داوران: هدایت ممبینی-بهرام نقوی-مهدی عالیقدر-رسول رهبرفام-ناظر:علی خسروی

نفت تهران – ملوان انزلی (ورزشگاه دستگردی تهران) ساعت 17:30

داوران: حسین زرگر-مسعود فرح نیا-بهروز برون-غلامرضا مستقیم-ناظر:سید رضا غیاثی

صبای قم – فولاد خوزستان (ورزشگاه یادگار امام «ره»  قم) ساعت 18:30

داوران: محمود رفیعی-مجید ویشگاهی-علیرضاایلدروم-محمد ملکی-ناظر:ابراهیم میرزابیگی

شهرداری تبریز – شاهین بوشهر (ورزشگاه یادگار امام «ره» تبریز)  ساعت 17:45

داوران: محسن ترکی-محمد رضا منصوری-حمید نظری-محمد رضا اکبریان-ناظر:مسعود مرادی

صنعت نفت آبادان – تراکتورسازی (ورزشگاه تختی آبادان)  ساعت 18:45

داوران: غلامرضا جباری-بابک داوری-مصطفی فراهانی-اسماعیل آمری-ناظر:محمد تولایی

دوشنبه چهارم مهر

استقلال – سایپا (ورزشگاه آزادی تهران) ساعت 18:30

محسن قهرمانی-حسن کامرانی فر-سعید زارع-منصور نوری-ناظر: حسین عسگری.


[ جمعه 90/7/1 ] [ 9:57 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>