سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

مدیر عامل باشگاه استقلال می‌گوید خبر صدور حکم جلبش کذب است و اگر کسی چنین حکمی در دست دارد می‌تواند امروز به باشگاه بیاید و او را جلب کند!

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره خبر صدور حکم جلبش از سوی حسن روشن گفت: این خبر کذب محض است و عده‌ای با دادن چنین خبرهایی با شخصیت حقوقی ما بازی می‌کنند. در گذشته من و حسن روشن از هم شکایت کرده بودیم، اما بعد از آن رضایت دادیم و دیگر اختلافی نبوده است. اگر منابعی که این خبر را اعلام کردند، نتوانند آن را اثبات کنند مسایل حق ما محفوظ است و حتما اقدام خواهیم کرد. ضمنا امروز از صبح تا شب در باشگاه هستم و اگر حکم جلبی دارند می‌توانند بیایند تا مرا دستگیر کنند!

فتح‌الله‌زاده در مورد بازی استقلال برابر ملوان بندر انزلی که با شکست چهار بر دو استقلال به پایان رسید، گفت: این بازی نبود، بلکه آب‌بازی بود. هیچ بار فنی نداشت و نمی‌دانم که چرا باید این اتفاق بیفتد. اگر بازیکنان ما آسیب می‌دیدند مسئولیتش با چه کسانی بود؟ متاسفم که تحت هر شرایطی باید بازی انجام شود. این مسابقه، مسابقه‌ای نبود که بتوان در مورد آن اظهار نظر فنی کرد. بازیکنان ما تلاش خودشان را کردند، اما شرایط مسابقه طوری نیست که درباره آن صحبتی کرد.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: به نظر من آن بازی باید لغو می‌شد. نمی دانم چرا این اتفاق افتاد. اگر الان در مورد این مسایل صحبت کنیم، می‌گویند که چون تیم باخته است، بهانه می‌آورند اما احتیاجی به بهانه آوردن نداریم. در حال حاضر تیم ما با تفاضل گل در رده دوم جدول قرار گرفته است و قطعا بازیکنان در اولین بازی خود جبران می‌کنند و به صدر اول جدول بر می‌گردند.

فتح‌الله‌زاده در مورد تیم ملوان گفت: به ملوان هم تبریک می‌گویم که این پیروزی را به دست آورد و از بحران خارج شد. فرهاد پورغلامی با این بازیکنان جوان توانست کار بزرگی انجام دهد و تیم صدر جدول را شکست دهد. ملوان تیم جوان و دونده‌ای است.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد درگیری لفظی میلاد میداوودی و پرویز مظلومی قبل از سفر به انزلی برای بازی مقابل ملوان گفت: این هم شایعه‌ای است که ساخته و پرداخته ذهن برخی از دوستان است. رختکن حریم مربی است و نباید به آن تجاوز کرد. اگر پشت اتاق شما به گوش بایستند و صحبت‌های شما را گوش کنند، به نظرتان کار درستی است؟ وقتی مربی نمی‌تواند در رختکن صحبت کند، پس کجا باید با بازیکنش این کار را انجام دهد؟ این که می‌گویند میداوودی گفته است، بعد از بازی با ملوان تکلیف خودش را روشن می‌کند، درست نیست و او این صحبت‌ها را انجام نداده است. اگر این اتفاق می‌افتاد میداوودی مقابل ملوان به میدان نمی‌رفت.

وی در پاسخ به این سوال که معتقد است میداوودی به نیمکت نشینی‌اش اعتراض نکرده است، گفت: خیر من نگفته‌ام که میداوودی اعتراض نکرده است. مظلومی و او با هم صحبت کردند و سرمربی تیم نیز به او تذکراتی داده اما آن جمله‌ای که دوستان به کار برده‌اند که میداوودی بعد از بازی با ملوان تکلیفش را روشن می‌کند، درست نیست. اگر کسی در مورد این موضوع سندی دارد، ارائه کند. این صحبت‌ها با تمام بازیکنان انجام می‌شود و نباید به حریم داخلی یک مربی ورود کرد.

فتح‌الله‌زاده در مورد این که چرا بازیکنان به نیمکت نشینی‌شان اعتراض می‌کنند و این که چگونه می‌توان این موضوع را حل کرد، گفت: بعد از بازی پرسپولیس هم دیدید که جواد کاظمیان به نیمکت نشینی‌اش اعتراض کرد. بازیکن می‌تواند در مورد نیمکت نشینی‌اش سوال کند، اما این که تشخیص داده شود چه کسی در زمین بازی کند با سرمربی است. هر تصمیمی که سرمربی بگیرد، قطعا مورد تایید مدیریت باشگاه هم خواهد بود.

فتح‌الله‌زاده در مورد نبود فرهاد مجیدی در مورد بازی مقابل ملوان و این که آیا خلاء او در این بازی حس می‌شد، گفت: بله. فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی است. او هم به لحاظ فنی و هم از نظر روحی بازیکن تاثیرگذاری است.

وی در پاسخ به این سوال که درست است تیم بزرگی مانند استقلال تحت تاثیر یک بازیکن خوب باشد، گفت: علاوه بر مجیدی بازیکنان خوب دیگری هم داریم. روز گذشته هم دیدیم که میلاد میداوودی یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. همچنین برهانی و شریفات نیز از بازیکنانی هستند که می‌توانند تاثیرگذار باشند. میلاد میداوودی چند ماه مصدوم بود و تازه به جمع بازیکنان پیوسته است، اما با این حال می‌بینید که یکی از بهترین بازیکنان تیم است. فرهاد مجیدی یکی از بهترین بازیکنان تیم استقلال است، اما در کنار او افرادی مانند برهانی و اسماعیل شریفات نیز تاثیرگذار هستند.

پس از تصویب طرح نظارت بر نمایندگان مجلس و ممنوعیت دو شغله بودن آن‌ها شایعاتی شنیده می‌شود که نمایندگان مجلس حاضر در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز باید از این سمت استعفاء دهند. فتح‌الله‌زاده در این رابطه به ایسنا گفت: چنین چیزی را نشنیده‌ام و بعید می‌دانم که اعضای هیات مدیره باشگاه که عضو مجلس هستند بخواهند کنار گذاشته شوند. عباسی گفته است که قصد دارد هیات مدیره های استقلال و پرسپولیس را ترمیم کند و فکر می‌کنم منظورش بیشتر پرسپولیس بود، چرا که هیات مدیره آن‌ها پنج نفر است و ما هفت نفر هستیم. عباسی احتمالا قصد داشته باشد که هیات مدیره پرسپولیس را هفت نفره کند.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد هیات مدیره این باشگاه و سمت افراد حاضر در آن گفت: هیات مدیره از گذشته اساسنامه‌ای دارد و این اساسنامه از بدو تاسیس باشگاه مشخص شده و دارای شرح وظایفی است.

وی افزود: در مورد وظایف اعضای هیات مدیره در جلسه گذشته بحث‌هایی شد و در مورد آن در جلسه‌ای که این هفته خواهیم داشت، تصمیم گیری می‌کنیم.

وی در مورد دادن مسئولیت اقتصادی باشگاه به جواد زرینچه گفت: در جلسه هفته گذشته این مساله پیشنهاد شد و در نشستی که در این هفته داریم آن را بررسی می‌کنیم تا نظر نهایی را اتخاذ کنیم.

 

 

تصویر تیتر 1: 

[ دوشنبه 90/7/11 ] [ 8:4 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما نباید به پیروزی مقابل فجرسپاسی دلخوش کنیم، بلکه باید قدرت به راه خود ادامه دهیم.

 


حمید استیلی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس قبل از دیدار با صبا اظهار داشت: ابتدا باید اعلام کنم که پرسپولیس پس از چند هفته ناکامی و بدشانسی فعلاً فقط یک بازی را برده است،بنابراین هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و نباید زیاد عجله کرد.
وی افزود: ما باید یاد بگیریم این روند را ادامه بدهیم. با بازیکنان پرسپولیس صحبت کردم و به آنها گفتم هنوز کار زیادی داریم تا به هدف خود برسیم. پرسپولیس نباید حرکت سینوسی داشته باشد. اگر به این هدف برسیم قطعاً موفق‌تر خواهیم شد.

استیلی ادامه داد: نباید یک روز خوب باشیم و یک روز بد. ما باید همیشه اینقدر تلاش کنیم که در حد بالا بمانیم و بازی به بازی بهتر بشویم تا به هدف اصلی خودمان برسیم.
استیلی یادآور شد:‌ ما روز جمعه بازی بسیاری سختی را مقابل صبای قم داریم. صبا یکی از تیم‌های خوب فصل جاری لیگ برتر است و در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ برتر است. آنها بازیکنان و کادر فنی مجرب و خوبی دارند. انشاءالله یک بازی خوب را مقابل صبا انجام دهیم و به سه امتیاز لازم در خانه خود برسیم چون برای ما این امتیاز می‌تواند حیاتی باشد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که چرا اینقدر نوسان دارید، گفت: باید این موضوع را کم کنیم من حرف شما را قبول دارم در بازی مقابل صنعت نفت و ذوب‌آهن شرایط‌ ما خوب شده بود یکدفعه بازی با استقلال همه چیز به هم ریخت و آن اتفاق بد افتاد. شما خودتان می‌دانید در بازی مقابل فجر بازی بسیار سنگینی را انجام دادیم همه چیز مشخص بود اما عملکرد ما موفق بود ما در خطوط مختلف از دفاع، هافبک و خط حمله گرفته خیلی خوب بودیم و باعث امیدواری ما شد تا انشاءالله با خیال راحت به راه خود ادامه دهیم.

استیلی در پاسخ سؤالی که خیالتان در حال حاضر نسبت به قبل راحت‌تر است یا خیر، گفت: قبل از هر بازی فشار روی یک نفر هست. ما می‌دانستیم تا وقتی که یک بازی نبریم این فشارها وجود دارد اما من به این معتقدم که فقط نباید به این یک برد مقابل فجر دل خوش کنیم. باید روند ما ادامه پیدا کند و روز به روز بهتر و موفق‌تر شویم. اگر این حالت باشد که یک بازی خوب باشیم و یک بازی بد قطعاً ما ایراد داریم و باید این مشکل را حل کنیم.
وی افزود: خوشبختانه باید اعلام کنم که ایرادهای خودمان را فهمیده‌ایم و به دنبال این هستیم تا آنها را هرچه سریعتر با کمک کادر فنی و بچه‌ها حل کنیم.
استیلی ضمن انتقاد از برنامه 90 گفت: این برنامه‌ در حال حاضر پخش می‌شود اما خیلی مهم است که ما در این برنامه‌ها خیلی زیاد به فکر مسائل کلی فوتبال باشیم نه مسائل جانبی و حاشیه‌ای.
متأسفانه ما بیشتر به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازیم اما در کنارش در کل مسائل جامع‌تری داریم که اگر آنها را حل کنیم فوتبال ما موفق می‌شود. متأسفانه همه چیز به مسائل حاشیه‌ای معطوف شده که این اصلاً خوب نیست.

استیلی در خصوص عملکرد علی کریمی و وحید هاشمیان نیز گفت: خودتان می‌دانید متأسفانه قبل از شروع بازی‌های لیگ برتر به دلیل مصدومیتی که وحید هاشمیان داشت نمی‌توانستیم از او استفاده کنیم اما او پس مدت ها در بازی مقابل فجر به میدان رفت و با توجه به اینکه همیشه بازیکن با انگیزه و فرصت‌طلبی است از تجربه خود استفاده کرد و در کنار کریمی و سایر بازیکنان عاملان خوبی برای پیروزی ما مقابل فجر بودند. امیدوارم این دو بازیکن در بازی مقابل صبا نیز چهره‌ای بسیار بهتر نسبت به بازی قبل داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: من فقط امیدوار هستم در دیدار مقابل تیم خوب صبا هواداران ما را حمایت کنند. ما به دنبال این هستیم تا دل هواداران را بعد از اتفاقات دربی به دست بیاوریم. قطعاً به دنبال این هستیم تا نتایجی خوبی بگیریم و شک نکنید از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.


[ پنج شنبه 90/7/7 ] [ 12:4 عصر ] [ جواد احمدی ]

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین شرایط مصدومان این تیم را تشریح کرد.

 


وجیه‌اله چشمه‌سری درباره آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: پس از بازی مقابل فجر وضعیت کلیه بازیکنان را بررسی کردیم. میثاق معمارزاده با توجه به دردی که از ناحیه پا داشت تمرینات اختصاصی را انجام داد و مشکلی برای بازی با صبا ندارد.

وی افزود: همچنین علی کریمی وضعیت خوبی دارد و در تمرینات گروهی اگر اتفاق خاصی پیش نیاید از امروز شرکت خواهد کرد.

چشمه‌سری ادامه داد: تنها مصدوم تیم علی رضا محمد است که فعلا چند هفته کار دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد.
وی همچنین در خصوص وضعیت اولادی و منصوری نیز گفت: اولادی پس از حضور در تمرینات گروهی مشکل خاصی نداشت و در بازی مقابل صبا اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، می‌تواند به میدان برود. همچنین محمد منصوری نیز شرایط مطلوبی دارد و مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد.

پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر ساعت 18:30 روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف صبای قم خواهد رفت.


[ پنج شنبه 90/7/7 ] [ 12:3 عصر ] [ جواد احمدی ]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما دوست نداریم اشتباهات گذشته را تکرار کنیم و برای پیروزی به مصاف صبا میرویم.

 


غلامرضا رضایی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: با یک بازی خوب مقابل یکی از جوان‌ترین و بهترین تیم‌های حال حاضر موفق شدیم سه امتیاز را در بازی مقابل فجرسپاسی کسب کنیم. من قبل از بازی هم گفته بودم که امتیاز گرفتن در شیراز آسان نیست.

وی افزود: تیم ما در شیراز چهره‌ای خوب و متفاوت داشت. با رفع تمام نقاط ضعف‌های خودمان و استفاده از نقاط قوت توانستیم ضربه نهایی را به فجرسپاسی بزنیم و شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم.

رضایی ادامه داد: بازی با فجر را فراموش کردیم و با این دانش به مصاف صبا خواهیم رفت که هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم. قطعا بازی صبا بسیار سخت و حساس است و باید در این دیدار باهوش باشیم. خوشبختانه تیم ما در حال حاضر انگیزه بسیار خوبی دارد و به دنبال کسب عقب افتادگی‌های گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار هستم و بسیار سخت گذشته را فراموش کرده‌ام. امیدوار هستم تا روز جمعه مشکلی پیش نیاید و با یک بازی خوب و منطقی بتوانیم صبا را در تهران شکست دهیم. البته صبا هم نقاط قوت بسیار مثبتی دارد که همین موضوع کار را برای ما سخت می‌کند. اما ما با توجه به اینکه دوست نداریم اشتباهات گذشته تکرار شود و به همین دلیل به فکر 3 امتیاز بازی با صبا هستیم.


[ پنج شنبه 90/7/7 ] [ 12:2 عصر ] [ جواد احمدی ]

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: راه برای قهرمانی پرسپولیس باز است،‌ اما برای رسیدن به این هدف نباید با در بازی هایمان فراز و نشیب داشته باشیم.

 


سومدیک درباره آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه بعد از بازی با استقلال وضعیت ما کمی خوب نبود امیدوار هستیم در بازی مقابل فجر و پیروزی که به دست آوردیم کمی از لحاظ شرایط روحی و روانی بهتر شده باشیم و این موضوع حرکت مثبتی را به تیم ما اضافه کند.

وی افزود: من از بازی مقابل فجر کاملاً‌ راضی نیستم چون ما در این دیدار یک گل دریافت کردیم. بسته بودن یک دروازه در بازی رسمی بسیار مهم است. اگر ما با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کردیم قطعاً گل نمی‌خوردیم و شاید گل‌های بیشتر می‌توانستیم بزنیم باید بیشتر دقت کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی که بعد از هشت هفته فوتبال ایران را چگونه می‌بینید، گفت: فوتبال ایران برای من از لحاظ تکنیکی خیلی قوی است. من در چندین مورد این موضوع را دیده‌ام اما باید از لحاظ تاکتیکی بیشتر در فوتبال ایران کار شود. باید در تیم‌های ایرانی بستری آماده شود که بازیکنان بیشتر با یکدیگر همکاری داشته باشند.
سومدیک یادآور شد:‌ قطعاً‌ راه بسیار سخت و طولانی در انتظار فوتبال ایران است، باید تلاش کنید که به هدف خود برسید و با کمی سخت‌گیری بیشتر در فوتبال می‌توانید موفق‌تر باشید.

وی در پاسخ سؤالی که آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود یا خیر نیز گفت: راه باز است، باید طوری حرکت کرد تا به این هدف رسید. مانعی وجود ندارد اما نیاز به تلاش و کارهای تاکتیکی بیشتر است. نباید بازی‌هایمان فرازونشیب داشته باشد و امتیازها را نباید بیهوده از دست بدهیم.
وی درباره علی کریمی نیز گفت: علی کریمی هیچ‌وقت نیاز به تعریف و تمجید ندارد. این بازیکن در فوتبال ایران یک نابغه است. من از حرفه‌ای‌ بودن او در هر بازی بسیار لذت می‌بردم و واقعاً تعجب می‌کنم که اگر او در بدترین روز خود باشد اما تکنیک خوب خود را نشان می‌دهد. امیدوارم بازیکنان جوان پرسپولیس و فوتبال ایران حرکات کریمی را نگاه کنند و قطعاً‌ از آن الگوبرداری کنند البته وحید هاشمیان نیز مثل علی کریمی است.

سومدیک در پایان تأکید کرد:‌ پرسپولیس تازه استارت زده است و ما می‌دانیم روز جمعه دیدار سختی را مقابل تیم صبای قم داریم. درست است کار را بد شروع کرده‌ایم اما در مسیر طولانی هدف ما قهرمانی است. در لیگ برتر تیم‌های بسیار خوبی حضور دارند که مقابل پرسپولیس بسیار باانگیزه هستند. ما باید سعی کنیم زودتر به بالای جدول برویم تا راحت‌تر به هدف خود برسیم ما این شانس را داریم که قهرمان شویم.


[ پنج شنبه 90/7/7 ] [ 12:2 عصر ] [ جواد احمدی ]

برخی از بازیکنان پرسپولیس در دیدار با مدیرعامل باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان گلایه کردند.

 


تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان صبا از قم است، از همین رو کادر فنی پرسپولیس با تهیه 3 فیلم از بازی های گذشته صبا قصد دارد این تیم را به صورت دقیق آنالیز کند.
جلسه آنالیز تیم صبا فردا شب در هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها انجام می‌شود. 

*محمد رویانیان پس از حضورش در پرسپولیس وضعیت مالی بازیکنان را مورد بررسی قرار داد و با ناراحتی برخی از بازیکنان بابت عدم پرداخت مطالباتشان مواجه شد، از همین رو وی در تلاش است تا روز شنبه بارایزنی های انجام شده مبلغی تهیه کرده و به بازیکنان پرداخت کند. 

*باتوجه به اینکه با تصمیم محمد عباسی، وزیر ورزش وجوانان اعضای هیئت مدیره پرسپولیس 5 نفره انتخاب شده است برخی از اعضا هیئت مدیره قرمزپوشان در جلسه ای پیشنهاد داده اند تا این تعداد اعضاء به 7نفر افزایش پیداکند. از همین رو قرار است به زودی درصورت 2نفر دیگر به جمع اعضای هیئت مدیره پرسپولیس اضافه شوند.

*طی حکمی از سوی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس، رضا ریاضتی به عنوان مدیر رسانه‌ای این باشگاه منصوب شد. در حکم مدیرعامل این باشگاه آمده است:"با توجه به تعهد و تجارب خوب جنابعالی در حوزه رسانه‌ بنا به پیشنهاد قائم مقام باشگاه، شما را به سمت مدیر رسانه ای باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب می‌کنم."

در ادامه حکم رویانیان آمده است:" از آنجایی که یکی از نیازهای جدی باشگاه تعامل شایسته با اصحاب رسانه است، امید است با به کارگیری حداکثر توان و ظرفیت این بخش و با تلاش و جدیت و برنامه ریزی دقیق و مدون در انجام وظایف محوله و در جهت استمرار موفقیت های این باشگاه مردمی، اقدامات ارزشمندی انجام گیرد. از خداوند بزرگ در این مسئولیت مهم برایتان موفقیت و بهروزی آرزومندم."


[ پنج شنبه 90/7/7 ] [ 12:1 عصر ] [ جواد احمدی ]

در روز اول هفته نهم لیگ برتر فوتبال سرخپوشان تهرانی میزبان بازیکنان جوان صبای قم هستند.

 


مسابقات هفته نهم لیگ برتر در سه روز جمعه و شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود. در روز اول در حساس‌ترین بازی پرسپولیس میزبان صبای قم است. نگاهی به بازی‌های روز جمعه می‌اندازیم؛

*راه آهن - نفت آبادان؛ دایی به دنبال اثبات شایستگی
راه آهن بعد از شکست هفته گذشته باید نفت آبادان را در تهران شکست بدهد. علی دایی کار سختی دارد زیرا نفت به شرایط خوبی رسیده و خط حمله این تیم با فونیکه سی خطرناک‌تر از گذشته است. نبرد تاکتیکی دایی و پیروانی جالب توجه است. دایی باید برای اثبات شایستگی‌های فنی خود در این دیدار پیروز شود.

*تراکتورسازی تبریز - مس کرمان؛ بحرا‌ن‌زده‌ها رو‌به‌روی قلعه‌نویی

نبرد امیر قلعه‌نویی با بلاژویچ دیدنی خواهد بود. قلعه‌نویی که دل خوشی از حضور مربیان خارجی ندارد قطعا در این بازی انگیزه‌های زیادی به جز کسب امتیاز دارد او می‌خواهد برتری مربی ایرانی را هم به رخ طرفداران مربیان خارجی بکشد. مس کرمان در این فصل یک تیم بحران زده به معنای واقعی است. این تیم در مدت هفت هفته سر‌مربی‌اش را عوض کرده و دو مدیرعامل در این باشگاه هم بر سر کار آمده‌اند. با این شرایط اگر اوضاع داخلی تیم مس آرام نشده  و اختلافات درونی این تیم کمرنگ نشده باشد شاید قلعه‌نویی روز آسانی در پیش داشته باشد ولی در غیر این صورت ممکن است تراکتورسازی در خانه خود یکبار دیگر امتیاز از دست بدهد.

*پرسپولیس - صبای قم؛  سرخ‌پوشان برابر بارسلونای ایرانی

شرایط پرسپولیس بعد از پیروزی برابر فجر سپاسی آرام‌تر از قبل است و این تیم توانسته تا حدی از بحران فاصله بگیرد با این حال در هفته نهم لیگ برتر حریف سرسختی پیش رو دارد؛ تیمی به نام صبای قم که بدون اغراق شگفتی ساز لیگ یازدهم است. تیمی که با مهره های جوان و جویای نام پا به مسابقات گذاشت و اکنون فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رده دوم است و صدرنشین لیگ برتر ایران نیست. بازیکنان پرسپولیس باید از این مانع سخت به سلامت بگذرند تا هواداران این تیم به آینده امیدوار شوند وگرنه دوباره شاهد ناآرامی سکوهای سرخ خواهیم بود. البته عبدالله ویسی سرمربی صبا صراحتا گفته با بازی هجومی پرسپولیس را شکست می‌دهیم. باید دید بازیکنان پرآوازه پرسپولیس برابر جوانانی که شاید برای اولین بار است ورزشگاه آزادی را می‌بینند می‌توانند به پیروزی برسند یا این تیم دوباره دچار بحران می‌شود؟ صبا فصل گذشته پرسپولیس را 4  بر یک با علی دایی در ورزشگاه آزادی شکست داد. آیا این نتیجه تکرار می‌شود یا پرسپولیس این مرتبه شگفتی ساز خواهد شد؟ صبا در سه دیدار گذشته خود نه گل خورده و نه شکستی داشته است و حمید استیلی این مرتبه باید برابر گورادیولای و بارسلونای ایران بازی کند و پیروز شود.

*شاهین بوشهر - داماش گیلان؛ ستارگان برابر شاهین

شاهین بوشهر هفته پرحاشیه‌ای را سپری کرد در این هفته بازهم یک مدیرعامل یک روزه برای این باشگاه انتخاب شد و بعد از آن نیز دو بازیکن شاهین مرتکب عمل غیر اخلاقی در تبریز شدند تا شاهین دچار حاشیه‌های زیادی شود با این حال بوشهری‌ها تا اینجای لیگ نتایج بدی نگرفته‌اند و احتمال دارد در این بازی خانگی نیز پیروز شوند زیرا حریف آنها داماشی است که شایعه‌های زیادی در موردش منتشر شده است. باید دید ستارگان این تیم مانند مهدی مهدوی کیا، میلاد زنیدپور و دیگران می‌توانند به داماش کمک کنند یا در گرمای بوشهر و مقابل تماشاگران خونگرم بوشهری این شاهین است که پیروز می‌شود. 

*فولاد خوزستان - فجرسپاسی؛ فولادی‌ها به دنبال برد خانگی

فولاد با مجید جلالی هنوز نتوانسته به جایگاهی‌ که انتظارش را می‌رفت برسد و در واقع فولاد بعد از باخت سنگین برابر استقلال دچار افت محسوسی شد و هنوز نتوانسته خود را به وضعیت مطلوب برساند. حریف مجید جلالی در هفته نهم تیم فجر سپاسی است که با تفاضل گل بهتر نسب به فولاد در رده یازدهم است. دو تیم تقریبا شبیه به یکدیگر فوتبال بازی می‌کنند و هر دو تیم توپ را بر روی زمین به گردش درمی‌اورند. فولادی‌ها می‌خواهند در این بازی خانگی پیروز شوند ولی شاید کلانتری و شاگردانش به یک مساوی هم راضی باشند.

روز شنبه دو دیدار برگزار می‌شود؛

مس سرچشمه - شهرداری تبریز

ملوان - استقلال

روز یکشنبه نیز دو دیدار آخر هفته نهم برگزار می‌شود؛

سایپا - سپاهان اصفهان

ذوب آهن - نفت تهران

تصویر تیتر 1: 

[ پنج شنبه 90/7/7 ] [ 12:0 عصر ] [ جواد احمدی ]

دومین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز با وجود پیروزی در میدان مسابقه برابر السد قطر به خاطر یک اشتباه حذف شد.



 تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت 19:15 به وقت تهران در ورزشگاه جاسم بن حم و در حضور حدود 3 هزار تماشاگر برابر تیم السد قطر به میدان رفت.

عمادرضا در دقیقه 6 و حسن اشجاری در دقیقه 27 برای سپاهان گلزنی کردند.
اما در دقیقه 79 بازیکن السد گلزنی کرد تا بازی با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان تمام شود و سپاهان با وجود برد در میدان مسابقه به دلیل یک اشتباه ساده از گردونه مسابقات حذف شد. رحمان احمدی، دروازه بان سپاهان در بازی رفت دو اخطاره بود و نباید بازی می کرد، اما مانند اشتباهی که برای تیم امید ایران رخ داد، این بازیکن به میدان رفت تا با وجود برتری یک بر صفر، در پایان با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا نماینده ایران سه بر صفر بازنده باشد.

پیش از این نیز ذوب آهن با شکست در اصفهان برابر سوان سامسونگ از گردونه رقابت‌ها حذف شده بود.
نیشی‌مورا ژاپن داور مسابقه به سید مهدی سید‌صالحی و مهدی نصیری از سپاهان و عبدالله کیاتا از السد قطر کارت زرد نشان داد.

سپاهان در دیدار رفت یک بر صفر به پیروز شد ولی به دلیل استفاده از بازیکن دو اخطاره (رحمان احمدی ) با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا سه بر صفر بازنده شد.

*ترکیب سپاهان:
رضا محمدی، محسن بنگر، سید جلال حسینی، حسن اشجاری، حسن جعفری(از دقیقه 46 احمد جمشیدیان)، مهدی نصیری، مهدی کریمیان، امید ابراهیمی، هاشم بیگ زاده( از دقیقه 76 محرم نوید‌کیا)، سید مهدی سید صالحی، عماد رضا

عکس تیتر 2: 

[ پنج شنبه 90/7/7 ] [ 12:0 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرمربی تیم ملی فوتبال با خداحافظی فرهاد مجیدی از تیم ملی موافقت کرد.

کارلوس کی‌روش در یک بیانیه مطبوعاتی، ضمن احترام به تصمیم شخصی فرهاد مجیدی مبنی بر کناره گیری از تیم ملی، آن را پذیرفت.


?خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی ایران، بیانیه کارلوس کی‌روش را به این شرح در اختیار سایت فدراسیون فوتبال قرار داد:

"برغم اینکه من همچنان معتقدم فرهاد مجیدی درحال حاضر می تواند در سطح تیم ملی فوتبال ایران بازی کند، اما ضمن احترام به تصمیم شخصی ایشان مبنی بر کناره گیری از فوتبال بین المللی، آن را می پذیرم.
برای من و کادر فنی تیم ملی باعث خرسندی بود که با او به عنوان یک بازیکن حرفه ای خوب کار کنیم. ما برای فرهاد مجیدی در ادامه دوران بازیگریش در سطح باشگاهی آرزوی موفقیت می کنیم."

فرهاد مجیدی صبح سه شنبه در نامه‌ای به علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، کناره گیری‌اش از بازی‌های ملی را اعلام کرد.

عکس تیتر 2: 

[ چهارشنبه 90/7/6 ] [ 11:33 صبح ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من چرا باید حمایت شوم مگر کار خودم خوب نبوده، خاک بر سر این فوتبال که کارشناس آن برای ماندن باید التماس کند.



علی فتح‌الله زاده در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: بعد از دربی جمع وجور  کردن تیم خیلی سخت است، اما خوشبختانه دیروز توانستیم سه امتیاز را بگیریم. البته سایپا بازی بسته‌ای را انجام داد و به همین دلیل مسابقه بی‌حال بود.
وی افزود: در حالی که روز گذشته سرماخورده بودم به هتل رفتم و از بچه‌ها خواستم دچار غرور نشوند و سه امتیاز هر بازی برای ما مهم بود.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص استعفای امیدوار رضایی از هیئت مدیره این باشگاه گفت: امیدوار رضایی از جمله نمایندگانی بود که سال‌ها در هیئت مدیره استقلال کمک حال این باشگاه بوده و متاسف شدم که شنیدم استعفا کرده است. من امیدوارم عباسی وزیر ورزش این استعفا را قبول نکند و از امیدوار رضایی دلجویی کند.

وی با اشاره به برنامه شب گذشته 90 و انتقاد این برنامه به هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: من به فردوسی‌پور علاقه دارم اما می‌خواهم بگویم درست نیست تر و خشک با هم بسوزد. برخی افراد زحمت می‌کشند وکمک حال تیم هستند. هیچ جای دنیا این طور نیست که در هیئت مدیره باشگاه‌ها افراد سیاسی و اقتصادی نباشند. در مجموع برنامه شب گذشته 90 را نمی‌پذیرم.

فتح‌الله زاده تصریح کرد: نمی‌شود تشکیلات فوتبال را یکسویه به بوته نقد ببریم. از تلویزیون توقع می‌رود برای کارشناسی مسائل فوتبال افراد باتجربه را مقابل هم قرار دهد. این فوتبال 90 درصدش دولتی است. پس چه طور می‌توان از افراد دولتی استفاده نکرد؟!

مدیر عامل استقلال با انتقاد از اینکه کارشناس برنامه 90 اعلام کرده که باشگاه‌ها از بودجه بیت‌المال استفاده می‌کنند، گفت: به جای اینکه این آقای کارشناس از حق باشگاه‌ها دفاع کند، می‌گوید حق بیت‌المال. کدام حق؟ ما هنوز نمی‌توانیم حق پخش تلویزیونی خود را آن طور که باید بگیریم. بهتر است این آقای کارشناس را فقط برای 5 دقیقه مقابل من قرار دهند تا با من مناظره کند.آن وقت می‌رود خانه‌شان می‌نشیند و دیگر بحث نمی‌کند.

 

وی افزود: برای بحث کارشناسی آدم‌های ناآگاه را می‌آورند. همه حرف زور می‌زنند و می‌خواهند حرف خود را به کرسی بنشانند. باید به کارشناس بفهمانیم که این پولی که به باشگاه داده می‌شود حق‌شان است. نه از بیت‌المال. این دو تیم هر کدام 20 میلیون طرفدار دارند و در واقع 40 میلیون نفر ایران ورزشی هستند.

فتح‌الله زاده در خصوص اینکه این انتقاد در وزارت ورزش وارد است، انتخاب‌های صورت گرفته ورزشی نیست، اظهار داشت: اگر هم می‌خواهیم انتقادی کنیم باید کارشناسی باشد اما متاسفانه کارشناسی فوتبال ما پلیسی شده است. کارشناسان ورزشی باید پیش از این حرف‌هایشان را می‌زدند و خط را به وزیر می‌دادند اما اکنون که انتخاب صورت گرفته این انتقادها چه دردی دوا می‌کند. در این 30 سال قبل از انقلاب مگر برای اولین بار بود که از نمایندگان مجلس در هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال استفاده می‌شد. چرا تاکنون چنین هجمه انتقاداتی نبود.متاسفانه همه چیز باندبازی شده و تاوان آن را هم فوتبال پس می‌دهد.

وی تاکید کرد: من امیدوارم امیدوار رضایی از موضع خود برگردد، از مجلسی‌ها هم توقع داریم به حضور نمایندگان در هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال به چشم یک فرصت نگاه کنند. آنها بدانند که حضور آنها باعث پرشورتر شدن هواداران می‌شود. اگر قرار است در کار ما سنگ بیندازند، به یک باره بگویند پرسپولیس و استقلال را نمی‌خواهیم و خیال‌مان را راحت کنند.

فتح‌الله زاده ادامه داد: ما برای به دست آوردن پول و حفظ تیم این همه خود را به این ور و آن ور می‌زنیم ولی آنها از آن طرف طرح تصویب می‌کنند که پول به این دو باشگاه نرسد. چرا نمایندگان عزیز که این طرح را گذاشته‌اند قبل از اینکه آن را تصویب کنند، از کارشناسان ورزشی نظر خواهی نکردند. آنها می‌خواهند از قدرت خود علیه ما استفاده کنند و یا ما علیه آنها باشیم و این وسط هم برخی رسانه‌ها هم همه را به جان هم می‌اندازد. آنها مثل اینکه این حرف رهبر انقلاب را نشنیده‌اند که فرمودند "در معرض تهاجم فرهنگی هستیم،‌چرا کسی چشم باز نمی‌کند و بررسی نمی‌کند که این تهاجم فرهنگی چه طور وارد می‌شود".

فتح‌الله زاده در خصوص اینکه با حمایت‌های امیدوار رضایی در هیئت مدیره استقلال حضور پیدا کرد، و اکنون که او استعفا کرده آیا در استقلال می‌ماند یا خیر، گفت: من برای این فوتبال متاسفم که مدیر کارنامه‌دار آن برای اینکه بماند، باید حمایت شود. من چرا باید حمایت شوم مگر کار خودم خوب نبوده است. این بحث‌ها آدم را نابود می‌کند. خاک بر سر این فوتبال که کارشناس آن برای ماندن باید التماس کند. چندین ماه نوشتند عباسی با من موافق نبوده است. در حالی که او خیلی زیاد تحت فشار بود و از من حمایت می‌کرد. از آنجا که تیم برایم عزیز‌تر از خودم بود، همه این حرف‌ها را تحمل کردم.

مدیر عامل استقلال در خصوص اینکه بازیکنان این تیم از اینکه بعد ازدربی پاداشی به آنها داده نشد، ناراحت هستند،‌گفت: حق با بازیکنان است اما به آنها گفته‌ام پاداش محفوظ است و با حل شدن مشکلات مالی پاداش هم داده می‌شود.

فتح‌الله زاده در پایان بار دیگر با اشاره به برنامه 90 گفت: از فردوسی‌پور انتظار دارم فوتبال را کارشناسی‌تر بررسی کنند. خداوکیلی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هستند که به بیت‌المال کمک می‌کنند و بیت‌المال به آنها. اگر حرف‌هایمان را به یک خبرگزاری خارجی بگوییم، همه ایراد می‌گیرند اما کسی نمی‌گوید در داخل همه انتقاد می‌کنند. من فکر می‌کنم در برنامه شب گذشته بررسی دو هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس باید جداگانه انجام می‌شد چرا که هیئت مدیره استقلال را مثبت می‌دانم.


[ چهارشنبه 90/7/6 ] [ 11:32 صبح ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>